7 نکته برای خریداران لپ تاپ

(سیارک)  دوشنبه سایبری به خاطر ما برگذار می شود اما در صورتی که برای خرید لپ تاپ جدید به این بازار می روید، و قبل از اینکه به ازای هر دستگاهی پولی را خرج کنید که به سختی تهیه کرده اید، می خواهم به برخی از موارد در نمونه های خوب سیستم های برجسته اشاره نمایم. بدیهی است که این پست جامع نمی باشد و شامل نت بوک های هیبریدی جداشدنی و نت بوک های ارزان نیست. با اینحال اگر به دنبال دستگاه اولترابوک یا حتی به دنبال نت بوکی جهت جایگزینی دستگاه های گیم رو میزی هستید، در اینجا به برخی از مدل های مطرح موجود در بازار اشاره می کنم.

Dell XPS 13 و XPS 15 که قیمتها به ترتیب از $799 و $999 شروع می شوند.

در ابتدای لیست من نت بوک های 13 اینچی و 15 اینچی XPS دل قرار دارند، یعنی XPS 13و XPS 15. کالاهایی مرغوب، با طراحی زیبا و کیفیت ساخت خوب که نشانه های قوی در این دو مدل می باشند. با این حال، به ترتیب در XPS13 و 15، مسلما نمایش های لبه بی نهایت 13.3 اینچ و 15.6 اینچ دل، مورد پسند عموم می باشند. اسپورتی های  15 اینچی XPS یا پانل1080p FHD یا 4K (3840X2160) و ظریفترین صفحه های نمایشی با لبه های شیشه ای که همیشه چشمتان به دنبالشان هست. XPS13، گزینه پانل FHD  یا  3200X 1800 QHD دارد که نوع نمایشی IGZO IPS می باشد. هر دو مدل تصویر با وضوح بالا و قابل لمس دارند گرچه می توانید در صفحه نمایش های FHD غیرقابل لمس نمایید. در یک کلام، هر دو دستگاه «شیک» بوده و خوش سلیقه، محافظ کف دست  فیبر کربنی هیبریدی با دوام و صفحه کلیدی که به نظر فوق العاده می رسد را دارند. اخیرا XPS13 با پلت فرم پردازنده Kaby Lake نسل هفتم اینتل بهسازی شده است. نمایشی از انواع رنگ سرخ طلایی (کالباسی) نمایش داده شده از طریق فیلم در دستگاه را نگاه کنید (تور نمایشی حدود mark1:30 خیره کنندگی دارد) اما برای مرور با HotHardware در ارتباط باشید که این هفته خواهد آمد. 

ThinkPad X1 Yoga لنووا که قیمت آن از 1006 دلار آغاز می شود.

بهترین کی بورد در تجارت نوت بوک ویژگی مشخصه ی ThinkPad پرارزش لینووا است که برندی قوی، وفادار به خصوص در سرمایه گذاری در طی سالها بوده است. ThinkPad X1 Yoga بعنوان دستگاهی کارا، حدودا تمامی موارد تبلیغاتی موجود در اکثر نت بوک های مورد استفاده را دارد. از جمله چرخش لولایی کامل یوگا و قاب گوشه گرد 2.8 باریک . در حالی که کلاسیک بودن آن حفظ شده است از طراحی ThinkPad و مواد Super Mag استفاده گردیده است. با این حال باز چیزی که موجب می شود تا X1 Yoga بیشتر برجسته گردد، بغیر از مواردی که در بالا ذکر شد، به خاطر گزینه های نمایشی آن است. در حال حاضر لنووا گزینه نمایش WQHD (2560X1440) OLED (Organic LED) را بهمراه ThinkPad X1 Yoga ارائه می دهد و این در نظر من ارزشمندترین خصوصیت آن است. دیگر خصوصیات منحصر بفرد از جمله قلم خازنی ThinkPad Pro و  Lift ‘n Lock، صفحه کلید کوچک- مقاوم را در نظر داشته باشید و اینکه Yoga انعطاف پذیر، قدرتمند و خوب طراحی شده است.(سیارک

 

HP Spectre 13-Inch قیمت از 969 دلار آغاز می شود.

اگر جلا و استایل نت بوک برایتان مهم است  در این صورت دیگر به دنبال Spectre HP دیگری نباشید. این ویفر تکنولوژیک خوب ، متشکل از یک پردازنده Intel Core i7، صفحه نمایش 13.3- inch FHD، 256GB SSD و 8GB رم در 2.45 صفحه نمایشی با اسپیکرهای Bang & Olufsen چهارقلو می باشد. عنوان «نازک ترین نوت بوک جهان» (با توجه به گفته HP) را با داشتن تنها 10.4 میلی متر ضخامت دارد. لبه های طلایی اسپورت HP نواورانه بوده و و لولاهای محرک تغییر جهت دهنده ی بسیار محکمی دارد. این لولا جفت طراحی شده و به صورت طلایی پوشش داده شده است که تا 1.3 میلی متر حرکت می کند، بقدری ظریف هست که بنظر افسانه ای می رسد. اگر داشتن تنها سه USB برایتان کفایت می کند و ازاین مدل پیدا کردید، مک بوک یا مک بوک ایر بهتر می باشد.

 

ASUS ZenBook 3 قیمتها از 1099 دلار آغاز می شود.

ASUS از طریق محصولات ظریف خود نه بلکه فقط با  ZenBook 3 جدید خود مطرح است. این دستگاه کمی ضخیم تر از HP Spectre با ضخامت mm11.6 یا بیشتر می باشد اما تلاش شده تا به طور مضحکی به سبکی 2 پوند گردد و کمی کوچکتر با اندازه 12.5 اینچ با صفحه نمایش  1920X1080 FHD باشد. همچنین این دستگاه شبیه به Dell XPS 13 بوده و یکی از اولین دستگاه هایی است که با پردازنده های نت بوک Intel’s Kaby Lake 7 سری Core به بازار آمده است. مدل Core i7-7500U که از برخی جهات آن را بررسی کرده ایم، سریع ترین اولترابوک در بین اولترابوکهایی است که تا به حال در HotHardware بررسی کرده ایم. ZenBook 3 روکشی از چرم دارد اما مجبور خواهید بود با یک USB-C پورت کنار بیایید. گرچه ASUS یک قفل سخت افزاری چند پورت در این دستگاه دارد. رنگ صورتی طلایی (کالباسی) نیز گزینه ی دیگری از آن است.(سیارک

 

Alienware 13 R3 - قیمتها از 1199 دلار آغاز می شود.

شاید داشتن باریکترین و سبکترین دستگاه در دانشکده یا در کافی شاپ نگرانی شما نباشد اما قابلیت بازی kick back و گیم بعد از یک روز طولانی کاری یا مطالعه، چیزی است که همه می خواهند. Alienware 13 R3 که اخیرا به بازار آمده نه تنها آخرین نسل از NVIDIA با گرافیک Mobile GeForce 10 آن بورد (دقیقا GeForce GTX 1060) است بلکه گزینه نمایشی OLED دارد که نوعی از عشق و پسند طرفداران گیم بوده و شفافیت و کنتراست بالایی دارد. صفحه نمایش OLED  از AW13 R3 (صفحه نمایش های IPS  با هزینه پایین تر نیز موجود می باشند) با زمان واکنش ms1 به سایه اندازی صفر در شوترهای اقدام سریع می باشد. با این حال زمانی که علاقه مندان به گیم، وزن 5.8 پوند، بسته بندی محکم و زیبای ان را ببینند، تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. صفحه نمایش OLED، GeForce 10، NVMe SSD، کیبورد فول سایز به جای چیکلت های کوچک- چه چیز دیگری را باز می توان در یک دستگاه 13 اینچی قرار داد؟

 

ASUS ROG G752 – قیمتها از 1899 دلار آغاز می شود.

با صفحه نمایش FHD 17.3 اینچ، این نوت بوک 9.5 پوندی جایگزین دسکتاپ، جای هرگونه عذرو ارتعاش قرمز تیره را صفر می کند و  کیبورد بک لایت با نام پد فول سایز دارد. با اینکه فایرپاور آنبورد این سکو معیوب می باشد اما با Intel Core i7-6800 سری CPU چهار هسته، رم 64GB و GeForce GTX 1070 با رم 8GB  می باشد. G752 همچنین گزینه هایی برای پشتیبانی از PCIe NVMe SSD دارد همچنین استاندارد HDD، 2.5 اینچ برای ذخیره سازی بالا را دارد و حتی درایو نوری دارد. نهایتا صفحه نمایش 1080p IPS نیز قابلیت NVIDIA G-SYNC را دارد. با داشتن GeForce GTX 1070، گیم مشتری پسند و فریم بالا آن را مورد پسند تر کرده است. می توانید توئیتر، فیسبوک و یوتیوب را نیز دنبال کنید اما مهمتر از همه می توانید HotHardware.com را دنبال نمایید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید