ارتباط استئوآرتریت با متابولیسم بدن

یک تیم بین المللی  ازمحققان، در دانشگاه ساری  " Surrey"، انگلستان، ارتباط مهم بین متابولیسم بدن و ​​استئوآرتریت را شناسایی کرد.استئوآرتریت شایع ترین نوع آرتریت است و میلیون ها نفر از بزرگسالان را تحت تاثیر قرار می دهد.این یک بیماری ،موجب تخریب غضروف گردن، کمر، زانو، باسن، شانه و یا انگشت ها می شود. علائم رایج شامل درد و محدودیت حرکتی مفصل ها است.در حال حاضر هیچ درمان مؤثر برای این بیماری دردناک وجود ندارد

برای مدت طولانی، بیماری آرتریت، به عنوان" بیماری سایش ودرد " و غیر قابل کنترل شناخته شدهبود با این حال، این باور درست نیست، و آنچه ما آموخته ایم این است که ما می توانیم این بیماری دردناک را کنترل  کنیم.

درمان های خانگی برای آرتریت 

مصرف ماهی در پیشگیری از آرتریت روماتوئید

23 درمان خانگی طبیعی تاپ برای آرتریت های (آرتروز) نمایان شده ی دست ها


پروفسور موباشی و همکارانش از بریتانیا، اسپانیا، فرانسه، هلند و ایرلند گزارش داده اند که تغییرات متابولیک ناشی از رژیم غذایی  نامناسب و یک شیوه زندگی بی تحرک منجر به برنامه ریزی ژنتیکی بدن و مفاصل می شود.چنین تغییرات متابولیکی بر توانایی سلول ها برای تولید انرژی و تولید منابع جایگزین عملکرد تاثیر می گذارد.

 فشاردر این سلول ها منجر به تولید بیش از حد گلوکز می شود، که برای بدن هنگامی که به اسید لاکتیک تبدیل نمی شود، مشکل ساز می شود.

آرتریت نوجوانی چیست

آرتریت شانه

در صورت داشتن آرتروز چکار می توانم انجام دهم

سطوح غیر طبیعی این اسید در بدن باعث التهاب غضروف مفصلی می شود که مانع حرکت و درد می شود.شناسایی تغییرات متابولیکی در سلول ها احتمالا کنترل یا کاهش علائم استئوآرتریت را کاهش می دهد و رنج میلیون ها نفر را کاهش می دهد.(سیارک)

پروفسور موباشی گفت :

سبک زندگی با تحرک و رژیم غذایی سالم  را نادیده نگیریم، زیرا نه تنها بر سلامت عمومی تأثیر می گذارد، بلکه می توانداز ابتلا به بیماری های جدی در سلول های متابولیک، بافت ها و اندام های ما جلوگیری کند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید