فوت و فن های آرایش صورت

در

(سیارک) : صورت خود را با مرطوب کننده و زیرساز آرایش آماده کنید، سپس فاندیشن را اعمال کنید. در صورت نیاز کانسیلر را اعمال کرده و بمالید. با انتخاب رژگونه، رژ لب، سایه چشم، خط چشم، و ریمل ادامه دهید. وقتیکه نحوه انجام آنها را یاد گرفتید، می توانید با افزایش آنها، روی خصوصیات خوب چهره خود تاکید کنید. در این پست با فوت و فن های آرایش صورت آشنا می شوید.
بخش 1 دیدن ویدئو
آماده سازی صورت
1. هر نوع آرایش قبلی را برطرف کنید. زمانیکه آرایش می کنید، لازم است که با پالت تمیز شروع کنید. هر نوع آرایشی که از قبل دارید را پاک کرده و هر نوع اثر آرایش قبلی را بشویید. اگر سعی کنید که برروی آرایش قبلی، آرایش کنید (غیراز موارد تکمیل آرایش)، قیافه نهایی شما، غیر عادی تر از زمانی خواهد شد که برروی صورت تمیز آرایش می کنیدو پوستتان ضخیم خواهد شد. همچنین شما نیازمند تمیز کردن بقایای آرایش هستید تا از پرشدن منافذ پوست و تحریک آن جلوگیری کنید. شما می توانید از آرایش پاک کن خوب یا روغن بچه ملایم استفاده کنید تا از بقایای آرایش خلاص شوید.
- در ذهن خود داشته باشید که همیشه در پایان روز باید آرایش خود را پاک کنید؛ خوابیدن با آرایش، منافذ پوست شما را مسدود کرده و باعث چین و چروک و لکه می شود.
2. صورت خود را بشویید. به همان دلیلی که باید آرایش قبلی را پاک کنید، باید صورت خود را نیز بشویید. از تمیزکننده صورت ملایم استفاده کنید تا به آرامی صورت خود را بشویید، حداقل یک دقیقه برای ماساژ صورت خود وقت صرف کنید تا قبل از اینکه با آب خنک صورت خود را بشویید، تمام باکتریها و سلولهای مرده پوست در منافذ را خارج سازید. صرفنظر از نوع پوست خود، از مرطوب کننده استفاده کنید.
3. صورت خود را آماده کنید. قبل از اینکه هر نوع آرایشی را اضافه کنید، نیازمند آماده سازی صورت خود هستید. هدف از آماده کردن صورت، بهبود نمود آرایش و افزایش مدت زمان دوام آن است. شما می توانید پرایمر را با انگشتان خود اعمال کرده و با مقدار کمی، کل پوست صورت خود را پوشش دهید.
4. یک لایه فاندیشن اعمال کنید. چندین نوع فاندیشن وجود دارد اما همه آنها به یک روش اعمال می شوند. فاندیشن مایع، کرم و پودری که همگی برای ایجاد رنگ یکنواخت و ایجاد پایه یکدست برای کل آرایش استفاده می شوند. از قلم مو یا اسفنج مرطوب زیبایی برای اعمال فاندیشن روی صورت خود استفاده کرده و در صورت نیاز برای گردن و لاله گوش خود نیز استفاده کنید. در ذهن خود داشته باشید که فاندیشن شما باید همرنگ پوست طبیعی شما باشد نه خیلی تیره و نه خیلی روشن. فاندیشن به شما کمک می کند تا رنگ سینه، گردن و صورت شما، متفاوت از جاهای دیگر بدن شما نباشند.
- می توانید از قلم موی کانسیلر برای اضافه کردن فاندیشن بیشتر جهت پوشش لکه های خود استفاده کنید.
- فاندیشن مایع را می توان با نوک انگشتان اعمال کرد، البته اینکار باعث وارد شدن باکتریهای بیشتر به پوست شما و جوش زدن در آینده می شود.
5. کانسیلر خود را اعمال کنید. هدف از اعمال کانسیلر، یکنواخت سازی بخشهای غیریکنواخت پوست می باشد که ناشی از لکه ها یا تیرگی های زیرچشم می باشند. شما می توانید از کانسیلر کمی روشنتر از پوست خود برای روشن کردن بخشهای تیره یا بخشهای بلند صورت خود استفاده کنید. از قلم موی کانسیلر یا نوک انگشت (تمیز) خود برای زدن کانسیلر به مناطق زیر چشمی به شکل بالا به پایین و مثلثی، به پایین برآمدگی بینی، گونه، مرکز پیشانی و بالای لب بالایی خود استفاده کنید. شما می توانید از کانسیلر هم رنگ پوست خود برای پوشش بخشهای قرمز یا روی نقاط تیره یا جوش استفاده کنید. لبه های کانسیلر را طوری بزنید که با فاندیشن بشکل یکدست درآید.
6. فاندیشن و کانسیلر خود را فیکس (تثبیت) کنید. این مرحله اختیاری است. اما اگر شما بدنبال آرایش با دوام و بدون چروک هستید، باید از پودر فیکساتور (تثبیت کننده) برای تثبیت فاندیشن و کانسیلر در محل خود استفاده کنید. از اسفنج مرطوب زیبایی برای برداشتن پودرهای اضافی و فشار به منطقه زیر چشم استفاده کنید سپس به آرامی با قلم مو بخشهای اضافی را تمیز کنید. از قلم موی پر و بزرگ برای پوشش کل صورت خود با پودر فیکساتور شفاف استفاده کنید. این مرحله بویژه زمانی مفید است که از فاندیشن مایع استفاده کنید، چون به تثبیت فاندیشن و برطرف کردن هر نوع درخشش و چسبناکی کمک می کند.
7. اعمال های لایت. زمانیکه فاندیشن شما کامل شد، این احتمال وجود دارد که به خاطر رنگ یکنواخت، صورت شما بدون برجستگی و تخت به نظر بیاید. جهت ایجاد عمق در صورت خود، نیازمند این هستید که تصور نقاط برجسته و سایه دار را ایجاد کنید. می توانید از کرم (قبل از اعمال تثبیت کننده باید بزنید) یا پودر های لایت برای روشن کردن عمیق ترین بخشهای صورت خود استفاده کنید: گوشه های داخلی چشم ها، زیر ابروها، وسط کمان لب بالا، و بالا و کناره های استخوان گونه. این کار باعث می شود تا روشن تر و بشاش تر دیده شوید.
- شکل 3 را روی استخوان گونه خود، داخل ابروهای خود و بالای پیشانی خود برای ایجاد های لایت کامل ایجاد کنید.
- می توانید از انگشتان یا قلم موی های لایت کوچک برای اعمال های لایت استفاده کنید.
8. با استفاده از برجستگی، عمق ایجاد کنید. در مقابل ایجاد های لایت در صورت، کانتور کردن می باشد که استفاده از پودری می باشد که کمی تیره تر از پوست واقعی شما باشد (متفاوت از برنزه)، یعنی اعمال به بخشهایی از صورت که می خواهید خیلی کوچک دیده شوند یا دیده نشوند. معمولا، شما باید زیر استخوان گونه و چاله گونه ها، کناره های بینی و زیر خط فک خود را کانتور سازید. شما می توانید پیشانی بزرگ خود را با اعمال کانتور در منطقه نزدیک به به خط رویش مو، پیشانی بزرگ خود را کوچک کنید. این کار باعث می شود تا صورت شما باریک تر و درازتر دیده شود و بدون فاندیشن بطور طبیعی سایه هایی ایجاد کند. بعد از کانتور کردن صورت خود، می توانید از برنزه استفاده کنید تا رنگ پوسستان تیره شود. از قلم موی بزرگ برنزه کردن استفاده کنید و با استفاده از برنزه کننده، جاهایی که کانتور کرده اید را صاف کنید.
9. اعمال رژگونه. مرحله نهایی در آماده سازی صورت، زدن رژگونه به گونه ها می باشد. گونه های هر فرد دارای کمی رنگ است اما این رنگ بین افراد متغیر است. رژگونه را با قلم موی بزرگ روی گونه های خود اعمال کنید (بخش دایره ای که به هنگام خندیدن ظاهر می شود). رژگونه غلیظ اعمال نکنید، فقط به حدی باشد که رنگ صورت را طبیعی نشان دهد.
10. ابروهای خود را پر کنید. این مرحل، بسته به پر بودن ابروهای شما اختیاری است اما بطور کلی برای افرادی توصیه می شود که ابروهای نازک و کم پشتی دارند. رنگ مداد ابرو، پودر یا پمادی را انتخاب کنید که نزدیک به رنگ موی طبیعی شماست. از طریق حرکات کوچک هاشور شبیه مو، به ترسیم کناره های ابروی خود بپردازید و سپس با استفاده از ضربات کوچک، داخل آن را پر کنید. در همان جهت رشد مو حرکت کنید و سپس با استفاده از ژل ابروی روشن یا رنگی، آن را برای تمام روز تثبیت کنید.
بخش 2 دیدن ویدئو
افزودن آرایش چشم
1. پرایمر سایه چشم را اعمال کنید. این نیز محصول اختیاری دیگری است، اما اعمال پرایمر سایه چشم، به دوام بیشتر سایه چشم کمک خواهد کرد. اگر از پرایمر استفاده نکنید، احتمالا متوجه خواهید شد که بعد از چند ساعت سایه کمرنگ تر شده و یا روغنی می شود و در چین های پلک شما جمع می شود. از نوک انگشت خود برای زدن پرایمر سایه و کشیدن آن از ریشه مژه ها تا بالای چین های پلک استفاده کنید. ثابت کردن با پودر، پایه کاملی برای زدن سایه ایجاد می کند.
2. سایه را اعمال کنید. روشهای متعددی برای اعمال سایه وجود دارند، البته متداولترین روش، اعمال تک رنگ برروی کل پلک می باشد. از قلم موی سایه چشم برای اعمال سایه به پلک های خود استفاده کنید، از مرکز و نزدیک خط چشم شروع کرده و به سمت بیرون اعمال کنید. سایه چشم را در نزدیک خط چین چشم، گوشه های درونی و بیرونی چشم کمرنگ تر کرده تا به رنگ پوست نزدیک باشد و از شکل گیری خطوط تند جلوگیری کند. اگر بدنبال نگاه دراماتیک هستید، از رنگ مات تیره درجه دو سایه و به شکل C، از گوشه بیرونی خط چشم تا بالای آن، 1/3 بیرونی خط چشم پلک خود اعمال کنید. با اعمال رنگ روشن تر، آن را تمام کنید؛ یعنی از گوشه داخلی شروع کرده و در وسط تمام کنید، و کمی با بقیه مخلوط کنید.
- رنگی اصلی سایه چشم شما، نباید داخل خط ابرو برود و باید در این خط اتمام شود (مگراینکه بخواهید نگاه خیلی دراماتیکی داشته باشید).
- با این حال احتمالا با اعمال سایه روشنتری، استخوان ابروی خود را های لایت کنید (منطقه ای که زیر خط ابروست اما بالای چین چشم می باشد). اگر پوست شما به حالت رنگ پریده می باشد، از بکارگیری رنگ های طبیعی همچون کرم، ماسه ای یا سفید مطمئن شوید. به ترتیب، از سایه خنثی که کمی روشنتر از پوست شماست استفاده کنید. رنگ نباید مات باشد، اما براقیت آن نیز باید نامحسوس باشد.
- شما می توانید سایه چشم را روی پلک پایین و در امتداد خط چشم پایین اعمال کنید و از گوشه بیرونی شروع کنید. به خوبی سایه را اعمال کنید تا خط تندی ایجاد نشود.
- اگر از چندین رنگ سایه چشم استفاده می کنید، همیشه از ترکیب صحیح آنها مطمئن باشید.
3. خط چشم را اعمال کنید. هدف از خط چشم، وضوح خط چشم پرتر می باشد. بنابراین، رنگی را انتخاب کنید که شبیه رنگ موی طبیعی شما باشد (در صورتیکه موی بلوندی دارید، قهوه ای اعمال کنید). برای نگاه محو، از مداد خط چشم استفاده کرده یا با استفاده از خط چشم مایع یا کرم، نگاه براقی ایجاد کنید. خطوط هاشور یا نقطه دار را روی خط چشم خود ایجاد کرده و سپس نقاط را بهم متصل کنید تا خط پر و ممتدی ایجاد شود. شما می توانید در صورت تمایل، انتهای خط چشم را کمی به سمت بالا بکشید در غیراینصورت، به سادگی از گوشه درونی تا گوشه بیرونی خط چشم خود را بکشید.
- کشیدن خط چشم به پایین چشم، بندرت انجام می شود چون نگاه تیره و برجسته تری ایجاد می کند و نسبت به خط چشم بالایی، کمی غیرعادی به نظر می رسد.
- اگر برایتان مشکلی نیست، با استفاده از خط چشم، داخل چشمان خود (خطوط درونی چشم) را پر کنید.
4. با ریمل کار را تمام کنید. برای تکمیل آرایش چشم خود، نیازمند تکمیل آن با ریمل هستید. چندین نوع ریمل وجود دارند که بسته به نگاهی که می خواهید داشته باشید، می توانید انتخاب کنید؛ اگر مژه های کوتاهی دارید، از ریملی استفاده کنید که به طول آن بیافزاید، یا اگر مژه های نازکی دارید، از ریمل حجم دهنده استفاده کنید. قلم مو را داخل ریمل کرده و اضافه آن را در لبه ظرف یا روی پارچه کاغذی بگیرید. درحالیکه به پایین نگاه می کنید، آن را به مژه های بالایی و با حرکت رو به بالا اعمال کنید. از بخش درونی چشم شروع کرده و به بالا حرکت دهید. هر دو چشم را دوبار پوشش دهید و سپس بگذارید تا خشک شود. شما می توانید ریمل را به مژه های پایین نیز اعمال کنید البته درصورتیکه دوست دارید.
- در حالیکه ریمل می زنید، قلم مو را به آرامی تکان دهید چون باعث می شود بین مژه ها پر شوند نه اینکه تنها لایه پایین پر شود.
- هرگز قلم مو را در داخل ریمل بصورت ورود و خروج حرکت ندهید چون باعث تشکیل حباب هایی می شود.
- از اعمال پوشش بیش از دوبار اجتناب کنید چون این کار تیرگی طبیعی را گرفته و نگاه ضخیمی می دهد که غیرعادی تر است.
- ترفند خوب برای پرپشت دیده شدن مژه هایتان این است که ابتدا پودر بچه را بین لایه های ریمل اعمال کنید؛ این کار باعث طولانی و حجیم شدن مژه هایتان می شود.
بخش 3 دیدن ویدئو
اضافه کردن رنگ به لب ها (رژ زدن)
1. لب های خود را صاف کنید. مرطوب کننده لب، پرایمر، و یا سیلر لب را اعمال کنید. این کار به دوام بیشتر محصولات مرتبط با لب و طراوت آن کمک می کند. بعلاوه، چه کسی لب های نرم ترجیح نمی دهد؟ افزودن لب ترکن یا از پوسته پوسته شدن لبها جلوگیری می کند.
2. اعمال خط دور لب. با استفاده از خط دورلبی که نزدیک به رنگ لب یا رنگ بدن شماست، خط لب را اعمال کنید. خط لب خود را پررنگ تر کنید. این کار باعث یکنواختی رنگ و بافت لب شما شده و اعمال رژ لب و براق کننده را راحت تر می سازد.
3. اعمال رژ لب یا براق کننده با قلم مو یا مستقیما از تیوب رژ لب. رژ لب یا براق کننده ای را انتخاب کنید تا روی لبهای خود اعمال کنید؛ برای اینکه طبیعی دیده شود، از رنگ خنثی استفاده کنید و برای اینکه برجسته دیده شود، از رنگ روشن تر استفاده کنید. از مرکز لب خود شروع کرده و به سمت بیرون بکشید. از اینکه رژ را تا کناره های لب خود اعمال می کنید، مطمئن شوید و آن را به بیرون خط لب نکشید. برای اینکه از تماس رژ لب با دندانهای خود جلوگیری کنید، انگشت سبابه خود را مستقیما داخل دهان خود برده و به سرعت بیرون بکشید تا هر رنگ اضافی به انگشت شما بچسبد و از انتقال آن به دندان جلوگیری کنید.
4. آرایش صورت خود را تمام کنید. با تکمیل آرایش لب های خود، آرایش صورت خود را تکمیل کنید. دقت کنید که سایه چشم تان پراکنده یا شل نباشد و در صورت وجود این وضعیت، باید با قلم موی پرزدار آن را برطرف کرد. اگر هر نوع اشتباهی در آرایش خود داشته اید، از قلم موی q (مثل گوش پاک کن) استفاده کرده، به شیر پاک کن آغشته کرده و آنها را برطرف کنید.
- بعد از اینکه تمام آرایش مورد نظر خود را اعمال کردید، باید صورت خود را با اسپری تثبیت کننده، پایدار سازی کنید. بطری 12-8 اینچی (30.5-20.3) را از صورت خود دور نگه داشته و 5-4 بار روی کل صورت خود اسپری کنید. اکنون آرایش شما بیش از همیشه خواهد ماند.
نکات مهم در آرایش
- میزان و نوع آرایشی که انجام می دهید، کاملا به خود شما بستگی دارد. شما صورت خود را بهتر از هر کس دیگری می دانید  برای بررسی آن زمان صرف کنید. آرایش، هنر نقاشی کردن صورت است. آزمایش به شما اجازه می دهد تا بفهمید که چه چیزی برای صورت شما بهترین است.
- برای اینکه خط آرایش روی صورت شما نیفتد، از انتخاب فاندیشن صحیح برای خود اطمینان حاصل کنید. آن را با خط فک تطبیق دهید.
- بر یک یا حداکثر دو قسمت صورت خود متمرکز شوید. از رژ لب پررنگ با خط چشم ضخیم و سایه رژگونه روشن استفاده نکنید. بلکه روی چشم، لب یا گونه/ پوست خود را در حد صفر نگه دارید. ساده باشید؛ هرگز آرایش خود را بیش از حد نکنید.
- اگر می خواهید سرزنده تر دیده شوید، سایه رنگ روشنی را به گوشه داخلی چشمان خود بزنید.
- سعی کنید در هر ماه، یک یا ترجیحا دوبار قلم موهای خود را بشویید.
- سعی کنید همیشه قبل از اینکه از خانه خارج شوید، از زوایای مختلف خود را در آینه نگاه کنید.
- تفاوت بین آرایش روز و آرایش شب و آرایش مواقع خاص را در ذهن خود داشته باشید. آرایش روز ملایم و همراه با رنگهای خنثی است. آرایش شب غلیظ تر است اما بیش از حد غلیظ نیست- از رنگهای تندتر استفاده کنید. مواقع خاص، نیازمند آرایش خاص هستند همچون مژه های مصنوعی، خط چشم مایع، و های لایت زیر چشم
- برای کسب نتایج بهتر، برای آرایش خود از روشن کننده های طبیعی و خوب استفاده کنید
- از کشیدن بخشهای زیر چشم خود اجتناب کنید. این کار باعث چروک و تورم می شود.
- قبل از انجام آرایش، از قطره Visine استفاده کنید تا چشمان شما سفیدتر، روشن تر و براق تر دیده شود. همچنین، اینکار باعث می شود تا چشم ها در طول روز مرطوب بمانند و از خشکی ناشی از آرایش جلوگیری شود.
- برای اینکه چشمان شما کمی بزرگتر دیده شوند، می توانید سایه چشم تیره تری را برروی خط چین چشم خود اعمال کنید.
- اگر رنگ کانسیلر یا فاندیشن خود را نمی دانید، آن را روی گردن یا سینه خود امتحان کنید. شما می خواهید که رنگ صورتتان تا حد ممکن به رنگ پوست پیرامون صورتتان نزدیک باشد. رنگ آن را با رنگ دست یا بازوی خود تطبیق ندهید چون این احتمال وجود دارد که رنگ پوست این مناطق نسبتا متفاوت باشد. شما می توانید رنگ مطابق را بصورت حرفه ای و در فروشگاه لوازم آرایشی بدانید.
- برای داشتن نگاه طبیعی تر، اضافه رژ لب خود را با استفاده از کاغذ دستمالی (همانند بوسیدن کاغذ دستمالی) بگیرید. با اینکار، اضافه مواد گرفته خواهد شد.
هشدار
- قلم موها و اسفنج های خود را با آب و صابون شسته و بگذارید تا در طول شب خشک شود.در غیر اینصورت باکتریها و روغنها روی آنها جمع شده و بعدها باعث جوش زدن می شوند.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

ترجمه  itrans.ir / هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع (سیارک)  ممنوع است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

انواع رازهای زیبایی که زنان کارآفرین باید بدانند

در

هر روز تعداد بیشتری از زنان به مشاغل حرفه ای وارد می شوند و بسیاری از آنها از موفق شدن هم فراتر می روند، زیرا، ما می توانیم! علی رغم این باور عمومی که دنیای کسب و کار به مردان تعلق دارد، زنان در حال کسب جایگاههای بیشتر و بالاتری به عنوان مدیر هستند. آما آنها هدف تناقضات و تصورات غلطی هم هستند.
موضوع ظاهر زنان در دفاتر کار بسیار بحث برانگیز است،آیا زنان مدیرعامل اجازه دارند جذاب و زنانه باشند؟ پاسخ بدون شک این است: بله، یک بله بزرگ!


بله، زنان باید زنانگی را حفظ  و به جنسیت خود افتخار کنند. آنها باید به افزایش زیبایی خود کمک کنند.!.
حرف کسانی را که می گویندشما نباید در محل کار ارایش کنید را فراموش کنید. گوش کردن به کسانی که می گویند کفش پاشنه دار و محیط کار با هم نمیسازند را فراموش کنید! آنها با هم سازگارند و بسیار خوب هم در هم ادغام می شوند!.ما می توانیم با نگاه کردن به زنان موفق در کسب و کار مانند لسلی بلاجت، توری بورچ، الکسا وون توبل و فرح مالیک یاد بگیریم که جوانند،باهوشند و مدیر عاملند.
این دختران شگفت انگیزمسولیت زیادی بر روی شانه های خود حمل می کنند و می توانند مشاوره های کسب و کاری خوبی ارائه دهند همانطور که مشاوره های زیبایی خوبی هم می دهند. انواع رازهای زیبایی که تمام زنان کارافراین باید بدانند،بنابراین از حقه های زیبایی آنها الهام بگیرید!(سیارک)

 

1. چیزی را که اکنون دارید نمایش دهید

قبل از اینکه به رازها بپردازیم، مهم ترین قانون زندگی را مطرح می کنیم، به عنوان یک زن خانه دار، مدیر عامل یک شرکت یا هر چیز دیگری: زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید!. ما در عصر پیشرفت های مصنوعی زندگی می کنیم، موهای کاذب، ایمپلت و بسیاری از چیزهای دیگر،که می توانند به شما کمک کنند که تغییر کنید. اما واقعآ می خواهید این کار را بکنید؟
نه، و نباید هم این کار را بکنید!.همه ی این پیشرفت ها فقط زیبایی واقعی شما را مخفی می کنند، بنابراین بر بهبود آن چیزهایی که دارید تمرکز کنید.آیا شما یک فرد 20 ساله هستید که می خواهید شغلی را شروع کنید؟ از افزودنی های مصنوعی به خود خودداری کنید و زیبایی طبیعی خود را برجسته سازید.آیا شما در حال ورود به چهل سالگی هستید و موهایتان مثل گذشته پر پشت نیست؟مشکلی نیست! بروید و یکی از آن مدل موهای کوتاه مخصوص زنان مسن تر را انتخاب کنید و از ظاهر جدیدتان لذت ببرید!.شما زیبایید، صرف نظر از سن و موقعیتتان، بنابراین از این زیبایی استفاده کنید. سعی نکنید خود واقعیتان را پشت ارایش های سنگین پنهان کنید!.مشتریان و شرکای شما متوجه آرایش غلیظتان می شوند که منجر به تعریف کردن از شما  نمی شود.وقتی ملایم و طبیعی هستید، شیوه تفکر همه نسبت به شما را تغییر می کند. بنابراین به زیبایی طبیعی خودتان پناه ببرید.


2. راز مخفی زیبایی موها

زنان زمان و انرژی زیادی را به طراحی موهایشان اختصاص می دهند، پس این مهم ترین راز زیبایی زنان کارافرین است که مبارزه ای دو مرحله ای است، فر زدن و لخت کردن موها. از محصولات تجاری که دارای مقدار زیادی مواد و سموم شیمایی هستند اجتناب کنید، و به سمت محصولات مراقبتی طبیعی از موها بیایید . کمپانی های وطنی محصولات ارگانیک دارند.موها و پوست سررا با استفاده از آب کافی و و روغن آرگان خالص ماساژ دهید می توانید با استفاده از روغن زیتون یا نارگیل یا بادام ماسک مو درست کنید. 


3. هرگز به سمت چیزهای تقلبی نروید

اگر میخواهید یک کارافرین حرفه ای باشید،باید از تمام چیزهای تقلبی دوری کنید. این را گفتم و بارها و بارها هم تکرارش می کنم. از چیزهای جعلی دوری کنید. دلایل بسیاری برای این حرف وجود دارد اما من فقط یک موردش را می گویم که مهمترین انها هست: این چیزها پوست شما را خراب می کنند این تنها استدلالی است که باعث می شود شما از چیزهای حعلی و تقلبی دوری کنید. از صاف کردن موهایتان اجتناب کنید. نه اینکه با این کار شبیه باربی می شوید، بلکه موهایتان عذاب خواهند کشید. به علاوه، فر طبیعی زرق و برق دار تز است!. از مژه مصنوعی دوری کنید. آنها برای 24 ساعت کار و هفت روز هفته نیستند، با این کار حرفه ای به نظر نمی آییدعلاوه براین، ممکن است خیلی رفت و امد داشته باشید و به عنوان یک زن شاغل مژه های مصوعی برای کارتان مناسب نیست. به جای این کار مژه هایتان را با روغن کرچک یا روغن زیتون هر شب به مدت دو ماه ترمیم کنید.

4. مراقبت از پوست


پوست بزرگترین ارگان بدن شماست و شاخص مهمی برای مشخص شدن سلامتی شماست.وقتی پوست شما در عذاب است، کل بدنتان رنج می برد. بنابراین مطمئن شوید که همیشه پوست درخشانی دارید.می توانید زنان پاکستانی را در نظر بگیرید، که زمان زیادی را صرف مراقبت از پوستشان می کنند. اول، پوستتان را دو بار در روز بشویید، برای حذف تمامی سلولهای مرده و عوامل آسیب زا. می توانید از محصولات ارگانیک فاقد مواد شیمیایی  استفاده کنید.کرم مرطوب کننده به کار ببرید و از یک اسپری برای آبرسانی نواحی خارجی استفاده کنید. به صورت منظم ماساژ دهید ، لوسیون و کرم به کار ببرید تا مطمئن شوید در تمام طول روز به پوستتان آب رسانی می شود.از خوردن غذاهای سنگین فرآوری شده اجتناب کنید و به سمت غذاهای محلی تازه بروید.

 

5. مدل آرایشی را پیدا کنید که مناسب شماست

پیدا کردن بهترین سبک آرایشی مناسب چهره شما، مهم ترین بخش از لیست مشاوره ی اسرار زیبایی زنان کارافرین است.سبک های مختلفی را امتحان کنید و یکی را که از همه برای شما مناسب تر است انتخاب کنید.به طور مثال، می توانید به سمت ارایش کلاسیک با رژ لب قرمز و خط چشم گربه ای بروید که برای استفاده ی روزمره است. مثال دیگر الهام گرفتن از یک مدل دیگر، پلک هلویی و لب نارنجی و سایه برنزه است.وقتی که ارایش مناسب خودتان را پیدا کردید به آن پایبند باشید و آن را مناسب خود تنظیم کنید. می توانید از افراد مشهور هم الهام بگیرید: مثلا من سبک ظریف مونیکا بلوچی را دوست دارم.

 

6. برای موفقیت لباس بپوشید

سبک لباس پوشیدن چیزهای زیادی در مورد شما می گوید، پس باید لباسها را در ذهن تصور کنید .هیچ رنگ قطعی برای دنیای کسب و کار وجود ندارد،اما چند رنگ خسته کننده وجود دارند-سیاه و خاکستری، به علاوه ی رنگ های خطرناک!. که باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید مانند neons. داشتن یک کمد لباس رنگارنگ اشتباه نیست، تا زمانی که چندین رنگ را با هم نپوشید.به طور مثال، یک لباس شیک می تواند ار پیراهن آبی تیره و کفش بنفش تشکیل شده باشد، پیراهن آبی تیره و کت ابرشیمی صورتی و کفش بنفش هم ترکیب رنگ خوبی است. حرفه ای باشید.
7. ابتذال قابل قبول نیست.
احتمالا یکی از اشتباهات غیر قابل قبول شما هنگام صحبت از مد، مبتذل بودن است.پوشیدن دامن های خیلی کوتاه و یا بالاتنه ی خیلی اشکار قطعا شکستن حریم است و باعث می شود مردم اطراف در مورد شما هر فکری غیر کار بکنند.برای گنجاندن این قانون در رازهای زنان کارافرین می توانم بگویم که دامن شما باید چند اینچ بالاتر از زانو و تاپ شما باید به اندازه ی کافی بالاتنه و جذابیت های آن را بپوشاند.با این وجود خیلی هم محافظه کار نباشید،لباس مناسب چیزی نیست که شخصیت و زنانگی شما را انکار کند.
برای اطمینان از اینکه بخشی از شخصیتتان را فراموش نکرده اید، از لوازم جانبی استفاده کنید. دستمال، گردنبند، گوشواره، دستبند و و سایر جواهرات هم می توانند تا حد معقول و مناسبی استفاده شوند.

(سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱made a lot of sense. But, think about this, what if you added a little content? I mean, I dont want to tell you how to run your blog, but what if you added something to maybe get peoples atnettion? Just like a video or a picture or two to get people excited about what youve got to say. In my opinion, it would make your blog come to life a little bit.

در ادامه بخوانید...

چگونه روغن بچه برای تمیز کردن آرایش بکار برده می‌شود

در

آیا در نظر شما، پاک کردن آرایش کار دشواری است؟ آیا پاک‌کننده آرایش، موجب خشک‌شدن پوست مي‌شود؟ در صورت صحت این موضوع، محتملا مراقبت خوبی از پوست نداشته‌اید. در ادامه روشی بیان می‌شود برای اینکه چگونه پوست را سالم و درخشان نگه دارید حتی در صورتی که از آرایش‌های غلیظ استفاده می‌کنید. در این پست، چندین مزیت مختلف و روش استفاده از روغن بچه، بعنوان پاک‌کننده آرایش را بیان خواهیم کرد. آیا می‌خواهید بیشتر بدانید؟ ادامه مطلب را بخوانید.


شما نباید تنها روی کرم‌ها و لوسیون‌هایی که برای صورت استفاده می‌کنید، متمرکز شوید. آنچه که برای پاک‌کردن آرایش‌ استفاده می‌کنید نقش مهمی در سلامتی پوست بازی می‌کند. استفاده زیاد از پاک‌کننده آرایش می‌تواند برای تمیز کردن آرایش، کثیفی و دیگر ناخالصی‌های پوست بسیار هم خوب باشد. محصولات گران‌قیمت زیادی در بازار وجود دارند که به داشتن اثرات فوق‌العاده روی پوست تبلیغ می‌شوند، اما حقیقت این است که بسیاری از آنها دروغ می‌باشد. اگر پاک کننده آرایشی را می‌خواهید که تاثیرات شگفت‌انگیزی روی پوست داشته باشد، روغن بچه را انتخاب کنید.(سیارک)


چرا از روغن بچه بعنوان پاک‌کننده آرایش استفاده می‌کنید؟
دلایل زیادی وجود دارد تا روغن بچه بعنوان گزینه‌ای فوق‌العاده نسبت به دیگر محصولاتی که در بازار هستند، باشد. در اینجا چندین دلیل می‌آوریم. علت اینکه شما باید هر روز از این روغن جهت پاک کردن آرایش استفاده کنید:


1. لطیف است:
از آنجایی که روغن بچه برای پوست لطیف و حساس بچه‌ها فرموله شده است، بنابراین لطیف، صاف و تسکین‌دهنده است. از آنجایی که ضد حساسیت بوده و هیچ عوارض جانبی ندارد بنابراین بویژه برای پوست‌های حساس خوب می‌باشد. روغن بچه بافت سبکی دارد بنابراین احساس چرب بودن را نخواهید داشت. در پوست احساس خوبی خواهید داشت.


2. برای پاک کردن آرایش چشم بسیار عالی است:
پاک کردن آرایش چشم آسان نیست. در بسیاری از محصولات شما بایستی چشم‌های خود را بشدت بمالید تا بتوانید سایه چشم، خط چشم و بویژه ریمل مژه و ابرویخود را تمیز نمائید. شما می‌توانید با استفاده از روغن بچه با چنین مشکلاتی خداحافظی کنید، چرا که هرگونه اثری از آرایش را فقط با چند ضربه ملایم از بین برده و نیز پلک‌های خود را نرم و انعطاف‌پذیر می‌کند.

3. پوست را تقویت می‌کند:
استفاده از روغن بچه جهت پاک کردن آرایش، ایده خوبی است چرا که تنها آرایش را تمیز نمی‌کند بلکه باعث تقویت پوست نیز می شود. به مرطوب نگه داشتن پوست کمک کرده و پوست را لطیف، صاف و درخشنده می‌کند. این روغن حاوی ویتامین E است که به داشتن اثرات شگفت انگیز روی پوست شناخته شده است. اگر پاک‌کننده‌ی پوستی می‌خواهید که آرایش را زدوده و پوست را سالم نگه دارد، راهکار روغن بچه است.(سیارک)


4. ارزان است:
تمامی پاک‌کننده‌های آرایشی گران قیمت در بازار، به خوبی روغن بچه تاثیر ندارند. اغلب برای محصولات فانتزی پول زیادی خرج می‌کنید و در نهایت هم از آنها استفاده نمی‌کنید چرا که مناسب پوست نیست یا نسبت به ادعایی که دارند، کارایی ندارد. روغن بچه مقرون به صرفه است و همیشه کارایی خوبی دارد. با بکارگیری آن، شما در پول صرفه‌جویی کرده و پاک‌کننده آرایشی ارزانی بدست می‌آورید که برای پوست هم خوب است.
برای پاک کردن ارایش، چگونه از روغن بچه استفاده کنیم:
استفاده از روغن بچه بعنوان پاک کننده آرایش، آسان است. شما همان مراحلی را انجام خواهید داد که در دیگر محصولات انجام می‌دهید:
1. چند قطره از روغن بچه را روی پنبه بریزید. به آرامی روی صورت مالیده، آرایش صورت و آرایش چشمان را با آن پاک کنید. همیشه بهنگام پاک کردن آرایش مطمئن شوید که رفتار شما با پوست، ملایم است چرا که سخت کشیدن چیزی روی پوست، موجب آسیب به آن می‌شود.
2. بعد از آن می‌توانید چند قطره از روغن را روی دست ریخته و دست های خود را با هم مالش دهید. روغن را روی پوست خود ماساژ دهید، و ناحیه چشمانتان را هم فراموش نکنید. بعد از اینکه کل صورت را با این روغن پوشش دادید، پنبه را با آب مرطوب کرده و آرایش خود را کاملا پاک نمایید.
3. اگر ریمل شما ضد آب است، امکان دارد مجبور به اضافه کردن چند قطره دیگر از روغن بچه به پنبه بوده و از آن برای پاک کردن ریمل استفاده کنید. این بهترین راه برای اطمینان از این موضوع است که آرایش کاملا پاک شده و صبح روز بعد آثار آرایش اطراف چشمانتان دیده نخواهد شد.
روغن بچه پاک کننده آرایشی فوق‌العاده‌ای می‌باشد. در مقایسه با دیگر محصولات موجود در فروشگاه‌ها، برای پوست مزایای زیادی دارد. مهم‌ترین موضوع این است که متناسب با هر پوست یافت می‌شود و پوست را سالم، زیبا و درخشان نگه می‌دارد. (سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه متخصص پوست آرایش شما را پاک می کند؟

در

به یک متخصص پوست اعتماد کنید وقتی در مورد اینکه چگونه واقعا باید آرایش را قبل از خواب پاک کنیم، توضیح می دهد.
 تنبلی کردن و باقی گذاشتن آن بر روی صورت وسوسه انگیز است ، اما از بین بردن آرایش یک تماس بزرگ با روند ترمیم پوست شما است. در اینجا نحوه انجام آن گفته می شود.(سیارک


1.برنامه ریزی کنید

به طور کلی، از بین بردن آرایش نباید یک مرحله غیر مذاکره ای است(حتما باید انجام شود). پتانسیل منافذ واضح ترین تهدید از اصابت تختخواب با کل صورت است. دود، آلاینده ها، رادیکال های آزاد، و سایر سموم ، قدرت ویرانگری لوازم آرایشی و بهداشتی با از بین بردن کلاژن (چین و چروک) باعث ناهنجاری و خشنی پوست می شوند حتی اگر سینک کمی دور است (و همه ما تجربه کرده ایم)، حداقل برخی از دستمال پاک کننده صورت بدون عطر مرطوب برای طول شب بگیرید. سعی کنید به استفاده بیش از یک بار پاک کنید یکی برای چشم ها، و یکی برای صورت،  بنابراین شما میکروب ها را انتقال و گسترش نمی دهید.

2. بخار

ممکن است کار سختی باشد ( حتی مسواک زدن دندان ها گاهی اوقات سخت و طاقت فرسا است) اما اگر زمان دارید، آن را انجام دهید! بخار کمک می کند تا منافذ پوست بازو شل شود تا ساکنان ناخواسته مانند باکتری ها، دوده، فنداسیون(پایه آرایش) مورد علاقه شما بیرون بزنند. این مرحله در ابتدا برای پاکسازی پوست است ، و تلاش کمتری ممکن است لازم باشد که شما ادامه دهید. به علاوه، احساس واقعا خوبی است! به یاد داشته باشید آب داغ  را با بخار اشتباه  نگیرید آنها مثل هم نیستند و مزایای مشابه ی در طول معمول شب ندارند. آب سوزان مانع تخلیه مواد خطرناک پوست است و احتمال ایجاد تحریک و التهاب بیشتری وجود دارد.

3. خیس کردن

ریمل مژه و ابرو غول بدنام در فرایند حذف آرایش است. گاهی اوقات، فقط تکان دادن کافی نیست. شستشوی خشونت آمیز، به ویژه در اطراف پوست ظریف پلک، می تواند باعث شکستگی مویرگ ، پف، و یا حتی بدتر، حلقه های تیره دائمی شود. نه متشکرم. سعی کنید از این ترفند استفاده کنید:یک پد از بین برنده ی آرایش چشم به آرامی بر روی منطقه برای 3 تا 5 ثانیه نگه دارید به طوری که از هر گونه آرایشی که استفاده کرده اید اشباع شود. سپس یک ضربه تند وشدید بزنید و شما طلایی شدید!!(سیارک

4. اضافه کردن روغن

بر روی یک ارابه دو بار تمیز کننده بپرید. پس از مرحله ی مقدماتی، از یک پاک کننده مبتنی بر روغن برای آغاز جشن استفاده کنید. روغن اضافی کمک می کند تا به راحتی آرایش سر بخورد، و حداقل تروما و سوزش پوست را  ایجاد کند. در ادامه از یک مرطوب کننده استفاده  کنید  ، و از شستشوی pH خنثی غیر صابونی برای بازگرداندن چربی پوست و پروتئین، در زمانی که مواد باقی مانده را می خیسانید استفاده کنید. اگر دوبار پاک کنندگی بیش از حد است، چند گزینه دیگر وجود دارد. برای کسانی که پوست خشک یا حساس دارند، آب میسلی micellar یک انتخاب ایده آل است به دلیل آنکه هم ملایم و هم مرطوب کننده است. آب micellar  از میسل های کوچک (مولکول های روغن کوچک) جادویی معلق در آب بسیار نرم ساخته شده است. این مورد علاقه کارشناس زیبایی آرایش در زمانی که می خواهند پوست را مرطوب کنند، به خود جلب کرده است. بهترین قسمت؟ هیچگونه پاک کردن همراه با شستشویی نیاز نیست. اگر پوست چرب اهریمن صورت شماست، سعی کنید از یک قلم موی موتوری تمیز کاری برای لایه برداری استفاده کنید.

5. آرامش

هنگامی که پالت شما تمیز است، با یک حوله نرم (بدون مالش) پوست را خشک کنید. پارچه ساینده ابدا !!! همچنین، با استفاده از یک کرم شب تغذیه کننده برای کمک به بازگرداندن پوست هنگام استراحت این کار را به پایان ببرید.(سیارک

پست های مرتبط :

ماسک ضدچروک و شفاف کننده صورت

ماسک ماست و نسکافه

درمان کک و مک با ماسک ماست ترش

ماسک لایه بردار ملایم

محلول ضد چروک برای صورت و بدن بسازید

6 مکمل برای داشتن پوستی درخشان و موهایی زیبا

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

غذاهایی که برای پوست خشک مناسب هستند

با این راهکارها چین چروک صورت را کمتر کنیم

چگونه ماسک‌های صورت آووکادوی طبیعی بسازیم؟

شاداب و پرطراوت باشید...نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید...

مترجم itrans.ir  

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸من خودم برای پاک کردن خط چشم اول از پماد ویتامین a چشمی استفاده می کنم

در ادامه بخوانید...

ترفندهای آرایشی که هر خانمی باید بداند

در

همه ما آرایش می کنیم (حداقل گاهی اوقات) اما آیا تکنیک شما، بهترین نتیجه ممکن را می دهد؟ (سیارک) برخی نکات ساده ارائه می دهد تا از استفاده کانسیلر یا برنزکننده و ریمل درست مطمئن شویم.


کانسیلر


هرگز کانسیلر یا کرم پودر را برروی پلک های خود استفاده نکنید، باعث می شود که آرایش چشمهای شما چین دار شود.


کرم پودر


اگر می خواهید پوشش کامل داشته باشید، از انگشت خود برای مصرف کرم پودر استفاده کنید و اگر می خواهید جلای بیشتر و پوشش متوسط تا کامل داشته باشید، از برس استفاده کنید.(سیارک

پودر


هر جا که حالت درخشندگی دارد از پودر استفاده کنید که منطقه T می باشد.

برنز کننده


باید از برنز کننده در قسمت گردن، صورت و سینه استفاده کنید تا رنگ پوست خود را یکدست کنید. یک گام به عقب برداشته و مطمئن شوید که رنگ ها یکدست شده است.


رژ گونه

به هنگام استفاده از صورتی مات، ابتدا لبخند بزنید و سپس شروع به اعمال رژ گونه کنید، آن را به سمت بالای گوش ادامه دهید، سپس به سمت خط فک بکشید.

خط ابرو


همیشه از مداد ابرو یا پودر برای بخش بالای ابرو استفاده کنید تا صورت خود را پرجلوه کنید.

رژ لب

اگر می خواهید مطمئن شوید که رژ لب از کناره لب یا گوشه های لب به بیرون نمی زند، آن را با فشار و محکم روی لب های خود بکشید. (سیارک

سایه چشم

همیشه با سایه پایه شروع کنید که با کمترین تن پوست صورت شما هماهنگ است و از مژه تا ابرو را بپوشانید. باید از این سایه پایه استفاده کنید تا مطمئن شوید که سایه تیره بالای مژه شما به سمت بالا دارای ترکیب مناسبی باشد.

خط چشم

به جای اینکه مستقیم به آینه نگاه کنید، تا جاییکه می توانید نزدیک به آیینه بایستید، سرخود را بالا بگیرید و چانه خود را به سمت آیینه بیاورید. به هنگام کشیدن خط چشم می خواهید پایین نگاه کنی، از گوشه درونی شروع کرده و تا بیرون آن ادامه دهید.

ریمل

زمانیکه از ریمل استفاده می کنید، حرکات سریع و نرم انجام ندهید، بلکه ریمل را از سمت ریشه پلک ها و با حرکت زیگزاگی به سمت بالا بکشید.(سیارک

 

زیبایی حق شماست،زیبا و جوان بمانید و نظرات خود را در رابطه با این پست با ما به اشتراک بگذارید...

نظرات

در ادامه بخوانید...

مژه هایی پر پشت و بلند داشته باشید

در

همه دوست دارند که مژه‌های بلندتر و پرتر داشته باشند؛ با داشتن مژه های بلند و پرپشت دیگر نیازی به آرایش چشم نداریم .برای این منظور و رسیدن به این هدف به مدت ۲ تا ۳ هفته  یکی از روش‌ها ی این پست را استفاده کنید تا طول، حجم و رنگ مژه‌ هایتان تغییر کند و به اندازه دلخواه برسد.

پرپشت کردن مژه‌ها با روغن بادام، زیتون و نارگیل
برای داشتن مژه هایی پر پشت و بلند روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل را با هم مخلوط نموده و با استفاده از برس ریمل تمیز مژه‌ها را آغشته کنید. از ریشه شروع تا نوک مژه را با این مخلوط ماساژ بدهید ، این کار را ۴ تا ۵ بار قبل از خواب تکرار نمایید.(سیارک)  

روغن بادام غنی از ویتامین های A،B و E می باشد و باعث تقویت مژه‌ ها می‌گردد . روغن نارگیل، باعث رشد بیشتر و تیره شدن مژه‌ها و روغن زیتون، که غنی از ویتامین E و اسیداولیک است باعث پرپشت شدن مژه ها می شود.

پرپشت کردن مژه‌ها با کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا
کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا را خوب با هم مخلوط نموده و با کمک گوش پاک کن  مژه‌ها را ماساژ بدهید . ویتامین E به رشد و پر حجم شدن مژه‌ها و آلوئه ورا نیز باعث تغذیه مژه‌ها می گردد.

پرپشت کردن مژه‌ها با وازلین
وازلین را به آرامی به مدت 2 تا 3 دقیقه به مژه‌ها بکشید. رطوبت وازلین باعث می‌گردد تا پوسته‌های روی پلک‌ها کم و باعث بهبود جریان خون و در نتیجه رشد مژه‌ها گردد.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

نظرات

در ادامه بخوانید...

5 گام ساه برای داشتن موی مناسب در روز ازدواج شما

در

1- آماده سازی ذهنی:

(سیارک): به لحاظ ذهنی خودتان را برای درمان خانگی مو ی سر آماده نمایید. از پیش، ترجیحا شش ماه قبل آغاز کنید. وقتی که تاریخ ازدواج خودتان را تنظیم کردید، زمانتان را هدر ندهید. همیشه به خاطر داشته باشید که درمان خانگی نمی تواند یک شبه معجزه ساز باشد. از مواد طبیعی و گیاهی استفاده می شود تا موی شما را از اثار مخرب مواد شیمیایی محافظت نماید. بر خلاف درمان های خانگی که طولانی مدت می باشند، درمان های مبتنی بر مواد شیمیایی نتایج سریعی نشان می دهند. اما در درازمدت روی موهای شما آثار مخربی دارند! بنابراین برای درمان طولانی مدت خودتان را آماده کنید!

2- کاندیشن عمیق

برای درمان کاندیشن عمیق، یک عدد تخم مرغ را با ماست ساده ترکیب نمایید. هم بزنید تا ترکیب صافی بدست آورید و آن را به موهایتان بمالید. این کار را حداقل یکبار در طول دو هفته انجام دهید تا موهای خود را تقویت نموده و به جذب خوب پروتئین کاندیشن عمیق کمک نمایید. در هفته یک بار موهایتان را با ترکیبی از روغن بادام، روغ نارگیل، و روغن زیتون درمان کنید. توربان تراپی کنید و موهای خودتان را به روشی طبیعی دوباره جوان نمائید!

3-موهای خود را درمان کنید:

اگر از پیش به درمان موهایتان آغاز کرده اید، درمان مشکلات مربوط به موها و مقابله با آنها آسان خواهد بود. برای مثال اگر شوره مو دارید، به طور منظم از ترکیب روغن نارگیل و لیمو استفاده کنید تا این مشکل را رفع نمایید. اگر ریزش مو دارید، از آب پیاز برای جلوگیری از آن استفاده کنید. اما به طور منظم از آنها استفاده کنید تا اطمینان یابید که این مشکلات از موهایتان زدوده شده است.(سیارک)

4- از مواد شیمیایی اجتناب نمایید:

به تمامی محصولات شیمیایی مراقبت از مو و حالت دهنده آن «نه» بگویید. در عوض از مواد طبیعی خانگی «ریتا» یا شامپوهای soap-nut استفاده کنید. می توانید از شیوه شستشوی no-poo نیز استفاده کنید و از ترکیب جوش شیرین و اب بعنوان شامپو استفاده کنید. این کار را با بکارگیری سرکه سیب بعنوان کاندیشنر طبیعی انجام دهید. واکنش موهای شما به این ماده طبیعی زمان بر خواهد بود.  

5- رنگ مو را کنار بگذارید:

رنگ آمیزی و فرکردن موهایتان را فراموش کنید. بجای آن از ترکیب حنا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.  سه بار در هفته موهای خودتان را با شامپو soap nut بشویید. اگر موهای چرب دارید از سرکه سیب برای شستن موهای خود استفاده کنید و در صورتی که موهایتان خشک است آنها را با عسل بشویید. حنا را با مشروب چای و پودر قهوه خیس کنید. به طور منظم از این دستورالعمل استفاده کنید، به این ترتیب موهای خاکستری شما در اسرع وقت از بین خواهد رفت! در ابتدای شروع به این کار، اطمینان حاصل نمایید که به موهای تان دوز متعادلی از درمان های خانگی طبیعی می رسد. نیازی به صرف پول زیاد ندارید. از درمان های خانگی مقرون به صرف استفاده کنید، آب زیاد بنوشید و آجیل، میوه و سبزی را در رژیم غذایی خود زیاد مصرف کنید. اما از همه مهمتر آرامش داشته باشید!

می دانیم که شما زیبا هستید! هیچ آرایش و مراقبت از مویی جذابیتی به اندازه ی جذابیتی که از شادی درونی تان بدست می آید، فراهم نخواهد کرد! نگاه های خیره کننده در روز عروسی تان! و داشتن یک زندگی زناشویی عالی! خوش شانس بودن! حال گام هایی ساده برای داشتن مویی بی نقص برای روز عروسی تان دارید. در صورتی که از این روش هااستفاده می کنید آن را با ما در میان بگذارید. برای چنین روز بزرگی چه برنامه ای دارید؟ دستورالعمل های مراقبت از موی خودتان را برای قبل از عروسی با ما در قسمت نظرات درمیان بگذارید!

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...