چگونه گوشواره را با مدل مو ست کنیم؟

گوشواره ها و مدل مو هردو تاثیر بسزایی بر ظاهر شما دارند چرا که مشخص می کنند چشم مخاطب شما اول به کدام قسمت بیفتد. گوشواره ها و مدل مو نباید با هم رقابت کنند بلکه باید هماهنگی داشته باشند. برای مثال، اگر صورت گرد کوچک و موهای کوتاه دارید، نباید از گوشواره های بزرگ استفاده کنید.
مدل مو و تزئیناتی که انتخاب می کنید باید مکمل هم باشند تا ظاهری بی نقص داشته باشید. فرم و طول صورت شما مدل مو و شکل گوشواره هایتان را معین می کنند. در زیر یک دیاگرام وجود دارد که مدل موهای مختلف را در فرم صورت های مختلف با گوشواره های تطبیق می دهد.

ایده هایی برای بهترین گوشواره مناسب مدل موی شما

هنگام انتخاب گوشواره، انتخاب های بی پایانی هست، اما چند مدل اصلی وجود دارند: قطره ای، خاتم کاری، آویزان، لوستری، حلقه ای، خوشه ای و هاگی.
خاتم کاری ها، هاگی ها، و حلقه ای ها متنوع ترین و تطبیق پذیرترین مدل ها هستند. ممکن است در اندازه متفاوت باشند اما تاثیرشان بر روی چهره ی شما یکسان است. این سه گزینه تقریبا با همه ی مدل موها و فرم های صورت متناسب هستند در نتیجه بهتر است در جعبه ی جواهر خود چندین مدل از آن ها را داشته باشید.

اگر موهایتان را بالا جمع کرده اید یا مدل موی پیکسی دارید


 بهترین مدل گوشواره ای که صورت شما را قاب می کند مدل آویزان است. به این دلیل که موهای شما جمع بوده و نمی توانند صورت شما را قاب کنند، شما به گوشواره ای احتیاج دارید که این کار را انجام دهد. گوشواره های آویزان صورت شما را کشیده کرده و توجه را به سمت به سمت بالا و روبه روی صورت شما جلب می کنند. همچنین چون آن ها تنوع بالایی دارند، شما می توانید برای هر مراسم و سبکی گوشواره ی مناسب را بیابید.
گوشواره برای موهای باز

 

برای موهای باز و خانم هایی با گیسوان بلند

بهترین گوشواره ها، گوشواره های ساده ی خوشه ای هستند. گوشواره های خوشه ای از سنگ ها و مواد مختلف ساخته می شوند و آویزان نبودنشان به معنی درشت و خیره کننده نبودن آن ها نیست. موی بلند معمولا در گوشواره ی آویزان گیر کرده و میپیچد. اما یه گوشواره ی خوشه ای گل شکل فوق العاده است.

بافت و دم اسبی

گوشواره های قطره ای با مدل موهای خاصی مانند دم اسبی، بافت ها، و موهای عقب داده شده متناسب هستند. آن ها تقریبا با هر مدلی که در گوشواره گیر نکند و برای هر مدلی که صورت را کشیده نشان می دهد مناسب هستند چرا که ایجاد تعادل می کنند.

بهترین گوشوار ها برای موی پیچیده شده


این مدل مو ظریف و پیچیده است درنتیجه گوشواره ها هم باید همینطور باشند. یک گرینه ی عالی با این مدل مو، گوشواره ی قطره ای ظریف است. این یک ظاهر زیبا برای هر نوع فرم صورت است. اگر دوست دارید پیشانی خود را بپوشانید یا صورتتان را دسته های شل مو قاب کنید، این نوع گوشواره بسیار مناسب خواهد بود، البته بهتر است که کوچک باشند.


بهترین گوشواره برای بافت از کنار


با این مدل گوشواره های مختلفی استفاده می شوند چرا که نوع گوشواره به نوع مراسم و سبکی که به دنبال آن هستید بستگی دارد. هرچند، اگر مطمئن نیستید، می توانید همیشه از بافت کنار با گوشواره های مینیمالیستی مانند گوشواره های حلقه ای الماس استفاده کنید.هرچند، اگر بافتتان بیشتر سبک "boho" دارد، گوشواره ای با سنگی به رنک روشن اما ساده انتخاب کنید.

بهترین گوشواره ها برای موی نیمه بالا زده شده


هنگامی که نصف موهایتان را بالا و نصفی را پایین می زنید، برای ستاره ی سبک بودن احتیاجی به گوشواره ندارید. اجازه دهید مدل موی شما همه ی کارها را به عهده بگیرد و گوشواره ها عقب تر قرار بگیرند. می توانید از گوشواره های گل میخی استفاده کنید یا اصلا گوشواره استفاده نکنید.

 

 

 

 

 

 

 

بهترین گوشواره های برای موهایی که در بالا جمع شده اند

 

 

 

 

برای مویی که در بالا جمع شده، مانند گره ای در بالا یا دم اسبی از بالا به گوشواره ی خاصی احتیاج دارند، چرا که صورت شما کاملا در معرض دید است و درنتیجه گوشواره ها باید چشم بیننده را به بهترین اجزای صورت شما مانند استخوان گونه جذب کنند. یک گوشواره ی رشته ای بلند ظریف یا گوشواره ی جواهر آویزان بهترین انتخاب است. به یاد داشته باشید که بهتر است آن ها درشت اما ساده باشند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام