ادویه ی فاجیتا آشپزی آسان با سیارک

در

مواد لازم برای تهیه ادویه ی فاجیتا مخصوص طعم دار کردن مرغ  :

آرد ذرت 1 قاشق غذا خوری

2 قاشق چای خوری پودر فلفل قرمز

نمک 1 قاشق چای خوری

فلفل پاپریکا 1 قاشق چای خوری

1 قاشق چای خوری شکر

پودر پیاز 1/2 قاشق چای خوری

1/2 قاشق چای خوری پودر سیر

1/4 قاشق چای خوری فلفل قرمز هندی

1/2 قاشق چای خوری زیره سبز

 طرز تهیه:

آرد ذرت، پودر فلفل قرمز، نمک، فلفل پاپریکا، شکر، پودر پیاز، پودر سیر، فلفل قرمز هندی و زیره سیاه را با هم در یک کاسه کوچک مخلوط می کنیم . (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

۱۳۹۹/۶/۳۰مرسی از شما

در ادامه بخوانید...

تاکوی میگوی تمپورا آشپزی آسان با سیارک

در

مواد لازم برای 6 نفر

- 450 گرم میگوی خام بزرگ پوست کنده (32 عدد)

- یک پیمانه مخلوط کره ی تمپورا

- 2 ق چ مخلوط ادویه ی فاجیتا

- روغن نباتی

- پودر تورتیلا به اندازه ی ادویه ی فاجیتا، گرم شده

- مخلوط سالاد کلم 

سالاد کلم را از قبل به مدت 24 ساعت درست کرده تا کار این دستور پخت جلو بیفتد.

مواد لایه ی رویین : سیب زمینی های ریزشده، آووکادوی نگینی،  گشنیز تازه ی خرد شده

طرز تهیه

  1. میگوها را پوست کنده و در صورت نیاز پاک کنید.
  2. مخلوط کره ی تمپورا ، ادویه ی فاجیتا را در کاسه ی بزرگی با هم مخلوط کرده و به مدت 5 دقیقه کنار بگذارید.
  3. روغن را به ضخامت 5 سانتی متر در ظرف چدنی ریخته و فر را تا 145 درجه گرم کنید. میگو را در کره ی تمپورا غوطه ور کرده و مواد اضافی آن را بتکانید. دسته ای از میگوها را به مدت یک تا دو دقیقه از هر طرف یا تا زمان طلایی شدن ، سرخ کرده و روی یک ظرف توری که در زیر آن دستمال حوله قرار دادید ، آبکشی کنید.
  4. با تورتیلای گرم با مخلوط سالاد مکزیکی کلم و مواد رویین مطلوب ، سرو کنید.

تذکر : این دستور با مخلوط کره ی خوراک دریایی تمپورای دیپ طلایی مک کورمیک ، تست شده است.

سالاد میگوی تمپورا : تورتیلا را حذف کرده و دو دسته از مخلوط سالاد مکزیکی کلم را تهیه کنید. تاکوی میگوی تمپورا را طبق دستور در سه مرحله آماده کنید. مخلوط سالاد مکزیکی کلم را در ظرف سرو بگذارید و روی آن را میگو قرار دهید. با مواد رویین مطلوب سرو کنید. (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم توسط itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...

سالاد سریع و آسان 24 مورد

در

سالاد هویج تند : هویچ های رنده ی شده و سیر خرده شده را در 1/4 فنجان آب در ماکروفر قرار داده تا زمانی که ترد و خوشمزه شود. آبکش کرده و در آبلیمو، روغن زیتون ، جعفری و تیکه های کوچک فلفل قرمز بغلتانید.

 

سالاد کلم و سیب آسیایی : سرکه ی برنج و آبلیمو ترش را با نمک ، شکر و سس ماهی مخلوط کرده و در پیکامای رشته ای شده و سیب ، نعنا و تره ی خرد شده بغلتانید.

سالاد گوجه – هلو : برش های گوجه و هلو را در پیاز قرمز خرد شده غلتانده و روغن زیتون و سرکه ی سیب روی آن ریخته و با شکر و نمک و فلفل طعم دار کنید.

لوبیا سبز  : لوبیا سبز و پیاز قرمز ریز شده را با هم ترکیب کرده و در خردل  ، سرکه ی قرمز و روغن زیتون ، نمک و فلفل بغلتانید.

سالاد گیاهان معطر : یک بخش از آبلیمو ترش را با سه بخش از روغن زیتون و نمک و فلفل مخلوط کنید. در شوید، ریحان ، پیاز کوهی و ترخون و کاهو بغلتانید.

سالاد ماکارونی دانه و کدو سبز : کدو سبز ، کدو حلوایی و پیازچه را در روغن زیتون تفت داده تا نرم شود. در فلفل و نمک ، پنیر بز ، شوید ، جعفری و ماکارونی دانه ای پخته بغلتانید.

سالاد کاهو  : یک قسمت از سرکه  را با سه قسمت از روغن زیتون ، نمک و سالاد مخلوط کنید. در کاهو بغلتانید.

سالاد میوه و آب تره : برش های هلو و هندوانه ها را با برش مکعبی در آب تره بغلتانید. روغن زیتون و آبلیموترش را روی آن پاشیده و با نمک و فلفل طعم دار کنید.

سالاد سزار : سیر خرد شده و ماهی، آبلیموترش ، سس ورستر شایر ، نمک ، فلفل و یک عدد زرده ی تخم مرغ را با همزن به پوره تبدیل کرده و به آرامی 1/4‌ پیمانه زوغن زیتون را به آن اضافه کنید. در کاهو غلتانده و روی آن را پارمیزان و کروتن بریزید.(سیارک

سالاد تن مقوی : لوبیا، کبر ، ترشی قارچ ، کرفس و زیتون را با هم مخلوط کرده و در خردل ، آبلیموترش ، نمک و فلفل بغلتانید. در گوجه فرنگی گیلاسی و تن روغنی بغلتانید.

سالاد پیازچه : قسمت های مساوی مایونز و دوغ را با سس داغ ، گشنیز ، پیازچه ، تراشه ی پوست پرتقال ، سیر و نمک به پوره تبدیل کنید. روی آن کاهو ، آوکادوی برش خورده و برش های پرتقال و پنیر تند خرد شده بریزید.

گوجه فرنگی با نعناع : روی قسمت های گوجه فرنگی هرلوم‌ را نمک ، فلفل و پیازچه های برش خورده بپاشید و به مدت 5 دقیقه کنار بگذارید. روی آن را نعنای تازه ریخته و روغن زیتون و سرکه ی سفید روی آن بپاشید.

تاپاس نخود : نخود ، کبر و زیتون سبز را با کرفس ،‌ سوسیس گوشت خرد شده ، پیاز قرمز ، ریحان و گشنیز مخلوط کرده و در روغن زیتون ، نمک و فلفل غلتانده و روی آن را پنیر  بریزید.

سالاد انبه و مرغ : یک ق س آبلیموی ترش و عسل ، کمی زنجبیل رنده شده و 1/4‌ پیمانه روغن زیتون را هم بزنید و در مرغ کبابی ورقه شده ، سبزیجات معطر و انبه ی برش خورده بغلتانید.

پرتقال با پنیر موزارلا : برش های پرتقال و پنیر موزارلا را با ریحان رویهم ریخته و به شکل مخروط درآورده و روغن زیتون را روی آن پاشیده و نمک و فلفل را اضافه کنید.

سالاد تخم مرغ با شوید : مایونز ، خردل دیژان ، شوید، نمک و فلفل را با هم مخلوط کرده و در آن تخم مرغ های جوشانده ی ریز شده ی سفت و ترشی شوید خرد شده را بریزید و هم بزنید .

کارپاچیو طالبی : طالبی را به لایه های بسیار نازک برش داده ( ماندولین بیشتر به درد این کار می خورد) . روغن زیتون و آبلیمو ترش را روی آن پاشیده و سپس فلفل و پنیر ریکوتا را روی آن بریزید.

سالاد سه لوبیا : 1/3 پیمانه سرکه ی سیب ، 1/4‌پیمانه شکر و 1/4‌پیمانه روغن نباتی و نمک را جوشانده و روی لوبیا سفید ، لوبیا چیتیو لوبیا قرمز و پیاز قرمز خرد شده ، بریزید و به مدت یک ساعت در چاشنی بخوابانید. نمک و فلفل را اضافه کرده و روی آن را جعفری قرار دهید.(سیارک

سالاد خیار یونانی : پیاز قرمز خرد شده ، خیار ریز شده و زیتون نصف شده ، شوید و پنیر فتا را با هم مخلوط کرده و با روغن زیتون و آبلیموترش تزئین کرده نمک و فلفل را نیز به آن اضافه کنید.

پانزانه لا : تیکه های گوجه فرنگی را در روغن زیتون، سرکه ی قرمز ، سیر، نمک و فلفل به مدت 10 دقیقه ،  خوابانده و نان بیات را به مدت 5 دقیقه در آب بخیسانید، آبکش کرده و سپس در گوجه فرنگی غلتانده و پیاز قرمز خردشده ، کرفس و گیاهان معطر تازه به آن اضافه کنید.

سالاد میسو- توفو : یک اینچ زنجبیل تازه را در مخلوط کن ریخته و با 3 ق س میسو ، 2 ق س آب و 1 ق س سرکه ی برنج ، کمی سس سویا و خمیر چیلی به پوره تبدیل کنید. با 1/2‌ روغن بادام زمینی مخلوط کرده و روی آن را توفوی مکعبی و اسفناج خرد شده بریزید.

کاپ سالاد خرچنگ : یک تیکه گوشت خرچنگ را با کرفس ، ترخون و پیاز کوهی مخلوط کرده و در مایونز ، خامه ی ترش ، آبلیموترش و خردل غلتانده و در کاپ کاهوی بیب سرو کنید.

سالاد تربچه ی ژاپنی : لایه ای از سبزیجات خرد شده و پیازچه را روی تیکه های تربچه و هندوانه ریخته و میرین ، سرکه ی برنج  ، سس سویا ، زنجبیل خرد شده ، نمک و روغن نباتی و کنج را برای مزه دار کردن ، با هم مخلوط کرده و روی سالاد بریزید.

سالاد کلم انبه  : انبه ، پیاز قرمز ، گشنیز و تربچه را با هم مخلوط کرده و زیره ، نمک و فلفل هندی را به آن افزوده و روغن زیتون و آبلیموترش را روی آن بریزید. (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۷Umm, are you really just giving this info out for notnghi?

در ادامه بخوانید...

طرز تهیه سمبوسه ماهی سالمون

در

آیا دوغ ندارید ؟ با ترکیب 1 پیمانه شیر و 1 ق س سرکه یا لیموترش ، دوغ درست کنید. نتیجه همان می شود.

مواد لازم برای 4-6 نفر

- 1 عدد کنسرو ماهی آزاد صورتی (سالمون) (340 گرم)

- 1 عدد تخم مرغ بزرگ ، شکسته شده

- 1/3 پیمانه میکس آرد ذرت

- 1/2‌ پیمانه دوغ

- 2 ق س آرد پفکی

- 1/8 ق چ سیر - نمک

- 2 پیمانه روغن نباتی

- خامه ی نیم ترش

طرز تهیه

  1. ماهی را آبکشی کرده و پوست و استخوان آن را جدا کرده و به تکه های کوچک تقسیم کنید. ماهی را در ظرف متوسطی گذاشته و با تخم مرغ و سپس با 4ماده ی دیگر هم زده تا با هم مخلوط گردد . (خمیر مرطوب خواهد بود).
  2. مخلوط ماهی را به اندازه ی یک ق س در روغن داغ در ماهیتابه ی بزرگی در دمای متوسط به بالای اجاق ریخته و با چنگال روی آن را صاف کنید. دسته ای از آن را به مدت 2-3 دقیقه هر طرف یا تا زمان قهوه ای شدن ، سرخ کنید. در روی دستمال حوله ای روغن آن را آبکش کنید. در توری سیمی در ماهیتابه ی رولتی در فر 84 درجه گرم نگه داشته و با خامه و لیموترش سرو کنید. (سیارک

     این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

    مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

در ادامه بخوانید...

طرز تهیه استیک مرغ سرخ شده

در

این دستور پخت استیک مرغ سرخ شده  را درست کرده و هر لقمه ی این خوراک خوشمزه را  مزه مزه کنید.

مواد لازم برای 6 نفر

- 6 عدد استیک مربعی ( 680 گرم) 

- 1/2 ق چ نمک

- 1/2 ق چ فلفل

- 1/4  پیمانه آرد

- 1عدد تخم مرغ

- کراکر بیسکوئیت شور ، خرد شده 

- اسپری آشپزی سبزیجات

- سس خامه ای 

طرز تهیه

  1. روی استیک ها ، نمک و فلفل بپاشید و در آرد بغلتانید و در  تخم مرغ غوطه ور کرده و در کراکرهای خرد شده نیز بغلتانید. روی طرفین استیک ها با اسپری آشپزی لایه ی نازکی ایجاد کنید.
  2. دسته ای از استیک ها را در ماهیتابه ی نچسب داغ در دمای متوسط به مدت 3-4 دقیقه یا تا زمانی که طلایی شود و دوبار برگردانده شود، هر کدام از طرفین را سرخ کنید. استیک ها را به توری و به ماهیتابه ی رولتی منتقل کنید. در فر 111.5 درجه گرم نگه دارید. با سس خامه ای سرو کنید. 

طرز تهیه سس خامه ای

مواد لازم

- 1 و 1/2 پیمانه شیر کم چرب 1٪

- 1/4 پیمانه آرد

- 1 ق س پای سوپ مرغ کم سدیم

- 1/2 ق چ فلفل

 

طرز تهیه

  1. شیر را به تدریج با آرد مخلوط کرده تا نرم شود . در حرارت مستقیم آن را به مدت 3-5 دقیقه یا تا زمانی که مخلوط غلیظ شده و حبابدار گردد ، پخته و دائما هم بزنید. فلفل و پای سوپ را روی آن بپاشید. 

    این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱Wow, your post makes mine look feelbe. More power to you!

در ادامه بخوانید...

50 نکته ریز در آشپزی

در

(سیارک): فوت و فن هایی که در این پست آورده شده ، مواردی هستند که هر آشپزی روزی به آن ها نیاز پیدا می کند. نکاتی که آشپزی را دوست داشتنی تر و دل چسب تر می نماید.

1- برای ترد شدن گوشت ، مخلوط سركه و روغن زیتون را روی گوشت بمالید و 2 ساعت به گوشت استراحت دهید.
2- برای تازه ماندن هویج سر آنرا با کارد بزنید تا مدت بیشتری تازه بماند .
3- در صورتی که مهمان دارید ، برای زودتر آماده شدن چای ، به اندازه یك استكان آب در كتری ریخته و بجوشانید چای را با این آب جوشیده دم کنید و سپس کتری را پر از آب نموده و بگذارید تا بجوشد.

4- برای رهایی از استرس موقع آشپزی در مهمانی های خاص، حتما از یک روز قبل مقدمات آشپزی را فراهم نمایید.

5- برای پخت بهتر بیفتک ، آب گوشت را قبل از پخت بگیرید تا هنگام پختن  سفت نشود.
6- برای حفظ طعم گوجه فرنگی در هنگام پخت  به اندازه نصف قاشق چایخوری شكر روی گوجه فرنگی ها بریزید.
7- برای راحت تر کندن پوست گوجه فرنگی ، با نوك چاقو شیارهایی روی پوست آن ایجاد كنیدو  آن را در آب جوش انداخته و سپس در آب یخ غوطه‌ور بیندازید . پوست گوجه فرنگی راحت جدا می شود.

8- برای سفید و درخشان شدن  گل كلم هنگام پخت ، كمی شیر به آن اضافه نمایید. سپس آن را داخل آب یخ قرار دهید تا پختش متوقف گردد.

9- برای گرفتن بوی بد از یخچال  ظرف جوش شیرین را با درب باز در یخچال بگذارید.

10- برای تازه ماندن موز  در یخچال ،آن را در فویل آلومینیومی بپیچید.

11- برای سالم در آوردن مغز گردو  آن را یك شبانه‌روز در آب نمك خیس نمایید. 

12- برای اینکه خورش قیمه خوشمزه تر شود لپه را ابتدا خیس نمایید سپس همراه گوشت تفت داده،  احتیاجی به پختن لپه بصورت جداگانه نمی باشد.

13- برای استفاده از تخم مرغ در سس ها و کیک ها  تخم مرغ ها را نیم ساعت قبل از شروع به کار از یخچال در آورید تا با دمای محیط یکی شود.

14- برای پختن سیب زمینی آب پز ، یک یا دو قاشق غذا خوری نمک به آن اضافه کنید  تا سیب زمینی ها ترک نخورند.

15- برای تشخیص تخم مرغ تازه ، آن را در یک کاسه آب سرد گذاشته ، اگر تخم مرغ  به ته ظرف برودتخم مرغ، تازه است ، اما اگر به سطح آب آمد ، زمان زیادی از تولید آن رد شده است.

16- برای غلیظ شدن سوپ از نان های سفید بیات شده استفاده نمایید به این صورت که نان را در فر یا تستر برشته کنید و سپس به سوپ اضافه نمایید.

17- برای جلوگیری  از ترک برداشتن تخم مرغ حین پخت  یک قاشق غذا خوری نمک در آب سرد بریزید
18- برای سوپ ، آش و دلمه  از برنج خرد شده استفاده نمایید تا بهتر لعاب بیندازد.
19- برگ کاهو های اضافه را به کوکو ی سبزی اضافه کرده و یا برای ته دیگ مانند نان در کف قابلمه بگذارید، بسیار خوشمزه می شود.

20- برای تهیه انواع کیک ، به جای شیر می توانید از آب میوه استفاده نمایید، در این صورت طعم کیک شما هم متنوع می شود.

21- برای آب کردن تکه های شکلات 

راه اول : تکه های شکلات را در نصف استکان قهوه داغ قرار دهید تا زود تر آب شود و شیرینی هم خوش طعم  تر  شود.
راه دوم : استفاده از روش طبخ غیر مستقیم . شکلات را دریک ظرف گود قرار دهید  و این ظرف را در ظرف بزرگتر حاوی آب گرم بگذارید، ظرف بزرگ را روی حرارت کم گذاشته  و شکلات را مرتب هم زده  تا شکلات باز شود.

22- اگر گوشت شما خيلی سفت و تازه می باشد ،روی همه قسمت های آن جوش شیرین بزنید و کمی به گوشت استراحت بدهید قبل از پخت گوشت را آبکشی نمایید.

23- وقتی با بیفتک کوب کار می کنید برای جلوگیری از پاشیدن آب کمی آرد روی گوشت بپاشید تا آب گوشت را بگیرد.
24- برای جلوگيري از وارفتن كوفته ، کمی آرد وتخم مرغ به آن اضافه کنید .سس کوفته ها  حتما در حال جوش باشد و کوفته ها را یکی ، یکی به سس اضافه کنید.بعد از چند قل ، حرارت را کم کنید.

25- با اضافه کردن چند عدد هویج حلقه شده به مرغ در حال پختن بوی زهم آن را بگیرید.

26- در ظروفی که سیب زمینی یا تخم مرغ آب پز می کنید ، چند قطره آبلیمو یا سرکه اضافه نمایید مانع سیاه شدن ظروف شود. (سیارک)

27- هنگام برداشتن تخم مرغ ها از شانه ، انگشتان خود راکمی خیس نمایید تا مانع از لغزیدن و افتادن تخم مرغ  ها شود.

28- بیشتر عط خیار در پوست آن است پس در سالادها از خیاز با پوست استفاده نمایید.
29- برای این که سفیده تخم مرغ زودتر کف کند ، قدری نمک به آن اضافه نمایید .

30- برای جلوگیری از خرد شدن زرده تخم مرغ در زمان برش ، قبل از برش،  چاقو را بار آب سرد خیس کنید.

31- برای ترک نخوردن سیب زمینی هنگام پخت ، قبل از پختن قدری روغن روی آن بزنید.

32-به جای نان سفید از نان های سبوس دار استفاده نمایید ، نان سبوس دار حاوی فیبر ، آهن و پتاسیم می باشد .

33- به جای نوشابه های گازدار از دوغ و آب استفاده نمایید. از مضرات نوشابه های گاز دار به اندازه کافی مطلع هستید.

34- به جای دسر های شیرین از میوه استفاده نمایید .- برای بهتر ماندن خیار ،آنها را شسته ، خشک نموده و داخل یک قابلمه در دار قرار دهید.
35- در صورتی که غذا خیلی تند شده ، آب یک لیمو ترش تازه را به آن اضافه کنید .
36- به کره در حال سرخ  شدن  یک قاشق مربا خوری روغن  اضافه نمایید تا مانع  از سوختن آن شود.

37- هنگام پختن نخود ، لوبیا و سایر حبوبات ، هیچ گاه به آن نمک نزنید ، نمک را در اواسط پخت اضافه کنید.

38- سوسیس را پیش از سرخ کردن ، به مدت پنج دقیقه در آب بجوشانید تا کمتر از حد معمول چروکیده و یا جمع شود.

39-پودر لیموب اعث کدر شدن خوشت ها می شود.

40- برای استفاده از لیمو عمانی ، به جای سوراخ کردن لیمو ، آنرا دو نیم کنید ، دانه ها را در آورید و  یک شب قبل از استفاده خیس نمایید.

41- برای تشخیص فلفل تند ، معمولا فلفل های ریز تندتر می باشند .فلفل های تند براق ورنگ تیره دارند.

42-مرغ را داخل آب نمک بگذارید تا طعم خوبی بگیرد.

43- اگر موقع سرخ کردن ، به روغن بیشتری نیاز داشتید، روغن را از لبه های تابه اضافه نمایید ، این کار مانع از سرد شدن روغن داخل تابه می شود. (سیارک)

44-برای از بین رفتن بوی سیر از دست ها ،  بعد از تمام شدن  کار با سیر، قبل از شستشوی دست ها ، آن ها را به مدت 30 ثانیه به یکی از ظروف استیلی که در آشپزخانه دارید، مالیده ، سپس دست ها را بشویید. 

45-  ادویه جات را در جای خشک، سرد و تاریک نگهداری نمایید. آن ها را در قفسه بالای اجاق گاز نکذارید. رطوبت، نور و گرما  عطر و طعمشان آن ها را از بین می برد.

46- بعد از اینکه سبزیجات را از آب داغ بیرون آوردید، آن ها را داخل آب یخ بگذارید . تا تغییر رنگ ندهند. 

47-برای درست کردن کباب ، یک ساعت قبل گوشت را از فریزر بیرونبیاورید  تا به دمای محیط برسد. 

48- برای اطمینان از پختن کیک، ماهی، انواع گوشت و سبزیجات از خلال دندان استفاده کنید.

49-برای سرو کیک صبر کنید تا کیک به دمای محیط برسد.هرگز کیک را تا بیست دقیقه بعد از آماده شدنش، برش نزنید. این کار باعث خشک شدت کیک می شود.

50-  بعد از اتمام آشپزی، ظرف ها و محیط کارتان را تمیز نمایید، بعد از آشپز خانه خارج شوید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ آیاشما هم نکات جدیدی در آشپزی دارید ؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک)

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۹من عاشق آشپزی هستم.این مقاله خیلی برام مفید بود.مرسی

در ادامه بخوانید...

طرز تهیه ادویه تاکو

در

ادویه تاکو (مکزیکی)، از طعم دهنده های اصلی غذاهای مکزیکی می باشد. این ادویه را با دستور زیر به راحتی در خانه تهیه کنید.


مواد لازم برای  تهیه ادویه تاکو (مکزیکی) :
- پودر فلفل قرمز تند (چیلی) 1 قاشق غذاخوری
- پودر سیر 1/2 قاشق چایخوری
- پودر پیاز 1/4 قاشق چایخوری
- فلفل قرمز پرک 1/4 قاشق چایخوری
- آویشن خشک 1/2 قاشق چایخوری
- پاپریکا 1/2 قاشق چایخوری
- پودر زیره 1 و 1/2 قاشق چایخوری
- نمک 1 قاشق چایخوری
- فلفل سیاه ساییده 1 قاشق چایخوری

طرز تهیه ادویه تاکو (مکزیکی) :
تمامی موادهای لازم را با هم مخلوط کرده و داخل شیشه های در بسته نگهداری نمایید.

طرز تهیه سس سالسای ایتالیایی

طرز تهیه گاردن پستو

طرز تهیه سس ورستر شایر

طرز تهیه سس تاباسکو

طرز تهیه سس باربکیو

طرز تهیه ادویه ی یونانی

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

در ادامه بخوانید...