سالاد سریع و آسان 25 مورد

سالاد سه رنگ : یک قسمت سرکه ی بلسانی را با سه قسمت روغن زیتون ، نمک و فلفل مخلوط کرده و در آروگولا  ، کاسنی و کاسنی قرمز  بغلتانید.

 

تابولی با هسته ی کاج : بلغور پخته شده ، هسته ی کاج بوداده ، آبلیموترش ، پیازچه ، روغن زیتون ، نمک و فلفل را با هم مخلوط کرده و گوجه فرنگی خرد شده ، نعنا و جعفری را به آن اضافه کنید.

سالاد اسفناج و پنیر : یک قسمت سرکه ی قرمز را با سه قسمت روغن گردو ، پیازچه ، نمک و فلفل مخلوط کرده و در اسفناج خرد شده ، پنیر بز و گردو بغلتانید .

سالاد سیب زمینی با کاری : سس مایونز را با سرکه ی سیب ، پودر کاری را مخلوط کرده و در سیب زمینی های برشته ی شیرین ، کرفس ، گشنیز و پیازچه اضافه کرده و هم زده و نمک و فلفل به آن اضافه کنید.

سالاد قزل آلای دودی : یک قسمت از سرکه ی سیب را با سه قسمت روغن زیتون ، پیازچه ی خرد شده ، ترب کوهی ، خردل ، عسل ، نمک و فلفل مخلوط کرده و در قزل آلای دودی پولک گرفته ، سیب و چغندر رشته شده و آروگولا بغلتانید.

سالاد ذرت : دانه های ذرت را از بلال جدا کرده و در روغن زیتون با برش های کدو حلوایی تفت دهید در گوجه فرنگی های انگوری زرد ، ریحان ، نمک و فلفل بغلتانید.

سالاد تخم مرغ با لوبیا : لوبیای سفید را در تربچه های خرد شده و تخم مرغ آب پز سفت غلتانده و روی آن را روغن زیتون پاشیده و نمک و فلفل را نیز به آن اضافه کنید.

سالاد معطر : شیر نارگیل را با تراشه ی پوست پرتقال و وانیل مخلوط کرده و در انگور، نارنگی و سیب خرد شده غلتانده ، بگذارید خنک شده و با گردو نارکیل برشته تزئین کنید.

نان ذرت سزار : نان ذرت مکعبی را با کره ی ذوب شده ، نمک و فلفل هندی در قالب فلزی غلتانده در دمای 184 درجه به مدت 12-15 دقیقه بپزید. گوجه فرنگی خرد شده و کاهو را در چاشنی سزار آغشته کنید ( به شماره ی 9 رجوع شود ) و رویش را کروتن نان ذرت بریزید.

سالاد چغندر : 1/2‌پیمانه روغن نباتی را با 2 ق س شکر ، کمی آبلیمو ترش ، خردل بدون آب ، نمک و پیاز ساطوری شده و یک ق س دانه ی کنجد مخلوط کنید. چغندرهای برشته و پنیر بز را به آن آغشته کنید.

سالاد کرفس : کرفس و پیاز قرمز را با سوپرستای نگینی مخلوط کرده و در آبلیمو ترش و تراشه ی آن ، ریحان ، کمی روغن زیتون ، نمک و فلفل غلتانده و پارمیزان را روی آن رنده کنید.

سالاد فتا و هندوانه : یک قسمت از سرکه ی سفید را با سه قسمت روغن زیتون ، نمک و فلفل مخلوط کنید. با  آروگولا ی خرد شده ، پیاز قرمز ریز شده ، هندوانه ی نگینی شده ، فتای رنده شده ، زیتون و آویشن تازه بغلتانید.

سالاد کلم کرانچی و خامه ای : مایونز را با سرکه ی سیب و دانه های زیره مخلوط کرده و در کلم ورقه شده ، پیازچه و برش های سیب سبز ، بیکن پخته شده و خرد شده ، نمک و فلفل بغلتانید.

سالاد بیکن رستورانی  : بیکن را خرد و سرخ کنید. خرده های آن را با سرکه ی سیب ، خردل دیژان ، روغن زیتون ، نمک و فلفل ترکیب کرده و در سبزیجات معطر غلتانده و روی آن را بیکن و تخم مرغ آب پز بریزید.

سالاد لوبیای چشم بلبلی : آبلیمو را با سیر خرد شده ، زیره ی سبز آسیا شده ، نمک ، گشنیز و مقداری روغن زیتون ، مخلوط کرده و لوبیا چشم بلبلی ، فلفل هالپانوی خرد شده و گوجه ی نگینی و پیاز قرمز را به آن آغشته کنید.

سالاد برنج یونانی : روغن زیتون ، آبلیموترش ، نمک و فلفل فرنگی را با هم مخلوط کرده و در خیار خرد شده و گوجه ، پیازچه ، جعفری ، شوید، نعناع و تراشه ی پوست لیموترش غلتانده و به برنج پخته و کمی سس داغ اضافه کرده و روی آن را فتا بریزید.

سالاد میموزا : کاهوی کره ای را با سس سرکه ی گیاهان معطر ( یک قسمت سرکه ، سه قسمت روغن زیتون ، گیاهان معطر خرد شده ) غلتانده و یک تخم مرغ آب پز سفت پوست کنده را در  آبکش نازک فشار داده تا "میموزای" تخم مرغ درست شود و با قاشق آن را روی سالاد بریزید.

وال دورف کلاسیک : 1/2 پیمانه مایونز و 2 ق س خامه ی ترش را با جعفری ، پیاز کوهی ، تراشه ی پوست لیموترش و آب آن ، شکر و فلفل مخلوط کرده و در سیب خرد شده ، کرفس و گردو بغلتانید.

سالاد برشی : یک پیمانه مایونز و یک پیمانه پنیر را با 1/2‌ پیمانه دوغ ، یک عدد پیازچه ، تراشه ی پوست لیمو ، سس وستر شیر ، جعفری ، نمک و فلفل به صورت پوره دربیاورید و روی برش های یخکوهی ریخته و روی آن را میموزای تخم مرغ ( رجوع شود به شماره ی 42) و بیکن خرد شده بگذارید.

سالاد تن با کاری : 1 ق س پودر کاری را در روغن نباتی برشته کرده و بگذارید خنک شده و با مایونز ، آبلیموترش ، نمک و فلفل مخلوط کنید. در کنسرو تن ، پیاز قرمز خرد شده و گشنیز و کشمش طلایی بغلتانید.

سالاد گوشت گوساله ی بریان : 2 ق س سرکه ی سیب و 2 ق س خردل عسل را با نمک ، فلفل و یک پیمانه روغن فندق مخلوط کرده و روی کاسنی فرنگی ، گلابی خرد شده و گوشت گوساله ی بریان آماده ریخته و روی آن را پنیر فندق بریزید.

سالاد سیب زمینی : مایونز را با جعفری ، چاشنی و خردل مخلوط کرده و در سیب زمنی های پخته و تقسیم شده و کرفس خرد شده و پیاز ریز شده می غلتانیم. تخم مرغ های آب پز سفت خرد شده را در آن ریخته و نمک و فلفل را اضافه می کنیم.  

سالاد کلم و ترب : سه قسمت از سرکه ی برنج را به یک قسمت روغن بادام زمینی ، سیر و زنجبیل خرد شده ، سس چیلی آسیایی ، نمک و فلفل نیم جوش کرده و در ترب لایه لایه شده ، کلم ناپا و پیازچه (تره فرنگی) غلتانده و بگذارید خنک شود.

سالاد ماکارونی : 1/2 پیمانه مایونز ، 3 ق س خامه ی ترش ، خردل بی آب ، شکر ، سرکه ی سیب ، نمک و فلفل را با هم مخلوط کرده و در ماکارونی پخته شده ، کرفس خرد شده و پیاز قرمز و جعفری بغلتانید.

 سالاد فلفل شیرین و اسفناج : پیازچه ها را کباب کرده و خرد کنید . در زیتون ، فلفل شیرین ، پاپریکای دودی و کاهو بغلتانید. برش های ضخیم نان را کباب کرده و سیر را به آن مالیده و به چند تیکه تقسیم کرده و در سالاد بغلتانید. (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • BertieorBirdie 198 :

    Finalmente un articolo scritto bene e con intelligenza, senza contaminazioni da tifoserie. Tutti gli apdnfoorpimenti dovrebbero essere così e scritti da persone che conoscono la materia o che sanno leggere i numeri e giudicare con razionalità. Ottimo lavoro.

    1395/12/27 9:08

بیشتر بخوانید