استفاده از کاغذ دیواری در دکور خانه

آموزش مرحله به مرحله ی چگونگی استفاده از کاغذ دیواری در دکور خانه بکارگیری کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل برای داشتن فضای زیبا شیک

اگرچه نام کاغذ دیواری به روی آن گذاشته شده است اما این بدین معنا نیست که این کاغذهای طرح دار و زیبا فقط باید برای دیوار استفاده شوند. شما می توانید با استفاده از کاغذ دیواری، دکوری جدید و زیبا به کل خانه تان بدهید.

۱ ) استفاده از کاغذ دیواری به روی سقف

شاید عجیب به نظر برسد اما این اصلا غیرعادی نیست که از یک کاغذ دیواری به روی سقف استفاده کنید. استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون خانه کاملا تغییر کرده است و حال دست شما برای استفاده از آن در خانه باز است. طرحی زیبا را برای سقف در نظر بگیرید و خواهید دید استفاده از آن به روی سقف چه تغییر چشمگیری در خانه تان ایجاد می کند. سقف خانه را دست کم نگیرید، آن نیز نیاز به تغییر و تزیین شدن دارد.

۲ ) ساخت اثر هنری با کاغذ دیواری

حتما نیازی نیست کل دیوار را با کاغذ دیواری بپوشانید، می توانید از رول های باقیمانده از کاغذدیواری، دیوار را طوری تزئین کنید که همانند یک اثر هنری بدرخشد. اگر دیوارهایتان فریم های گچ بری شده دارد، شما می توانید کاغذ دیواری های رنگی را داخل این فریم ها جا دهید و فقط این قسمت ها را بپوشانید. پس از اتمام کار خواهید دید که این طرح ها همانند تابلوهای زیبای نقاشی دیوارها را پوشانده اند.(سیارک)

۳ ) تزیین کردن قفسه کتاب ها

قفسه های کتاب به اتاق بعد دیگری می بخشند و در این میان کاغذدیواری ها نیز می توانند به کتابخانه تان شخصیت جدیدی ببخشند و جلوه بیشتری به آن بدهند. طرح جدیدی که این روزها در دکوراسیون خانه زیاد استفاده می شود به کار گیری یک کاغذدیواری رنگی و طرح دار داخل کتابخانه است. این کار بسیار ساده است و فقط چند دقیقه وقت می گیرد اما در نهایت نتیجه ای خارق العاده خواهد داشت.

۴ ) استفاده از کاغذ دیواری در نقاط کانونی خانه

اگر می خواهید روی قسمتی از اتاق تاکید داشته باشید و دوست دارید فضای آن قسمت بیشتر به چشم بیاید، از جادوی نقاط کانونی استفاده کنید. کاغذ دیواری ها بهترین ابزار برای این کار هستند چرا که دارای رنگ های متنوع و طرح های گوناگون هستند و می توانند طرحی چشم گیر ایجاد کنند. طرحی را انتخاب کنید که با دکوراسیون اتاق، میز یا مبلمان یا پرده ها، هماهنگی لازم را داشته باشد. طرح هایی که از اشکال هندسی تشکیل شده اند می توانند گزینه های خوبی باشند.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید