۵ وسیله که اتاق نشیمن را تکمیل می کند

5 وسیله که اتاق نشیمن را تکمیل می کند،اتاق نشیمن جاییست که با خانواده یا دوستان بیشتر وقتمان را در آن می گذرانیم.آموزش چیدمان اتاق نشیمن

اتاق نشیمن جاییست که با خانواده یا دوستان بیشتر وقتمان را در آن می گذرانیم. ما در این اتاق تفریح می کنیم، صحبت می کنیم و حتی گاهی وقت استراحت را در اتاق نشیمن می گذرانیم. بعنوان یکی از مهم ترین نقاط خانه، اتاق نشیمن باید با دقت و با توجه به شخصیتی که دارید دکور شود. اما گاهی با وجود اینکه تمام آنچه دوست داشتیم را در این اتاق چیده ایم، باز هم احساس می کنیم چیزی در این فضا کم است. هر اتاق وسایلی کلیدی نیاز دارد تا آن را تکمیل کنند. اتاق نشیمن نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخی وسایلی که شاید فکرش را نکنیم ، جایشان در دکور اتاق نشیمن خانه خالیست.

۱ ) ترکیبی از قدیم و جدید

یک اتاق نشیمن زیبا می بایست ترکیبی از وسایل قدیمی در میان وسایل جدید داشته باشد. این وسایل با توجه به دکور اتاق انتخاب می شوند. برای مثال چند قاب عکس خانوادگی، یک آینه یا یک مبل تکی می تواند این کار را انجام دهد. هر اتاق نشیمن باید دارای یک وسیله باشد که داستانی برای گفتن داشته باشد، چه این وسیله عتیقه باشد، چه یک عکس قدیمی یا یک مجموعه. این ترکیب قدیمی و جدید می تواند به اتاق شخصیت بدهد.

۲ ) کتاب

کتابها نیز از جمله وسایلی هستند که می توانند نقشی اساسی در اتاق نشیمن ایفا کنند. کتاب، همانطور که افراد را کامل تر می کند و باعث می شود اطلاعاتشان بالاتر برود، در اتاق نشیمن نیز باعث تکمیل و روح بخشیدن به فضا می شود. هر چه تعداد این کتابها در کتابخانه ای که کنار اتاق گذاشته اید بیشتر باشد، فضای اتاق شما زیباتر خواهد بود و به شما و دوستانتان کمک می کند تا هرازگاهی نگاهی به کتابها بیندازید و در کنارهم به مطالعه بپردازید.(سیارک)

۳ ) یک اثر هنری

آثار هنری جلوه و جذابیت بیشتری به اتاق می دهند. آثار هنری پر از رنگ و تصاویر زیبا هستند و نظرات را به سمت خود جلب می کنند. وقتی یک تابلوی هنری زیبا و بزرگ را به دیوار اطاق نشیمن بیاویزید، میهمانان به محض ورود به خانه متوجه آن شده و به آن خیره می شوند. وجود یک تابلوی زیبا و رنگارنگ در اتاق نشیمن به خودتان نیز انرژی بیشتری خواهد داد.

۴ ) فرشی مناسب با سایز اتاق

شاید عنوان، کمی برای شما گیج کننده باشد. درست است، همیشه اتاق نشیمن نیاز به فرش دارد اما چیزی که مهم است و باعث می شود اتاق نشیمن ناقص دیده نشود وجود فرشی است که سایز آن به نسبت اتاق انتخاب شده باشد. اگر فرش مناسب با سایز اتاق انتخاب نشود همیشه احساس می کنید چیزی در اتاق ایراد دارد. در عین حال وقتی سایز فرش مناسب با سایز اتاق باشد تغییر بزرگی احساس خواهد شد.(سیارک)

۵ ) گل و گیاه

چه یک گلدان کوچک باشد چه یک درختچه سبز بزرگ، اطاق نشیمن با وجود گل و گیاه زیباتر و شاداب تر می شود. گل و گیاه به اتاق رنگ و زندگی می دهند و علاوه بر زیبایی باعث می شوند هوای اتاق نیز از کیفیت بالاتری برخوردار شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام