تقسیم بندی مد زنان و مردان

لباس دختران به رنگ صورتی مجزا شده است اما همیشه هم اینگونه نیست؛ لباس پسرها در طرف مقابل رنگ دختران می باشد؛ اما چرا؟ مد می تواند تصادفی باشد
هوا سرد است، بویژه صبح ها- بنابراین گرم ترین لباسی را که پیدا می کنم می پوشم. زمانی لباس همسرم بود و دکمه های آن طور دیگری بسته می شود؛ چه کسی کشف کرد که باید دکمه های لباس زنان راست به چپ و دکمه های لباس مردمان چپ به راست باید باشد؟ همچنین چه کسی کشف کرد که صورتی برای دخترهاست و آبی برای پسرهاست؟ زمانی باور بر این بود که: آبی برای دخترها آرامش می آورد.


پوشیدن شلوار قبل از جنگ جلف به نظر می رسید، اما فرهنگ هایی وجود دارند که شلوار تنها لباسی است که یک زن قابل احترام باید آن را بپوشد.
مردان جدی، امروزه لباسهای زرق وبرق دار نمی پوشند اما تصاویری از قرنها قبل نشان می دهد که اغلب مردان قدرتمند ردای مجلل به تن می کردن. GK Chesterton می پنداشت که ردای اسقف ها و سلاطین، در مواقع خیلی مهم همانند لباس زنان بود اما آنهایی که این لباسها را می پوشیدند اینگونه فکر نمی کردند.
لباس می تواند شما را گرم نگه دارد، نشان دهد که از کجا می آیید یا برای زندگی چه کاری انجام می دهید، می تواند جنس مخالف را جذب کند و همان جنس را تحت تاثیر خود قرار دهد- یا هیچ کاری انجام ندهد. جالب است که اینقدر به آنها اهمیت می دهیم؛ شاید نباید اینکار را بکنیم. (سیارک)

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • hadi 522 :

    مردا که فقط یه کت وشلوار دارن اونم اگه داشته باشن

    1395/10/28 15:40

بیشتر بخوانید