8 نشانه برای یک شخصیت قوی

زمانی که مردم با شخصیت های قوی مواجه می شوند، رفتارهای آن شخص را که با آن سروکار دارند درک نمی کنند.برخی از افراد فکر می کنند آنها شخصیتی سلطه جو دارند . برخی فکر می کنند آنها فقط خشن هستند. اما هیچ یک از این ها حقیقت ندارد. این واژه ها واقعاً هیچ وقت شخصیت اشخاص قوی را تعریف نمی کند. در حقیقت، افراد قوی نمی خواهند برنده شوند، آن ها فقط  اجازه نمیدهند که سایر افراد به سادگی بر آن ها پیروز شوند.برای بیشتر افراد این یک سوال است که چگونه آنها به تایید هیچ کس نیاز ندارند.(سیارک)
در اینجا هشت نشانه برای یک شخصیت قوی آورده شده که امکان دارد برخی از افراد را بترساند.

1- عذر و بهانه نمی آورند.
شخصیت های قوی عذرخواهی نمی کنند. زمانی شما یک شخصیت قوی دارید، که نمی خواهید به بهانه جویی های زمانبر افراد گوش کنید. از خود دربارۀ دلیل آوردن سؤال نمی کنند. می تواند دلایل زیادی وجود داشته باشد که شما کاری را انجام ندهید اما دلایل بیشتری وجود دارند که شما می توانستید آن کار را انجام بدهید.

2-  افرادبصورت انتخاب شده وارد زندگی آنها می شوند.
به عنوان یک شخص قوی، به افراد دیگر تکیه نمی کنند که به آنها بگویند چه کسیهستند،  یا می توانند چه کارهایی انجام دهند.  برخی از افراد نیاز دارند که مورد تایید دیگران قرار بگیرند تا احساس بهتری داشته باشند. 
آنها به یک دوست پسر، دوست دختر، رییس، بهترین دوست یا عضو خانواده نیاز ندارند تا بگوید قادر به انجام چه کارهایی هستند ویا نیستند . آنها  خود را کشف می کنند.

3- از گفتگوهای بی نتیجه متنفرند.
آنها ایده های زیادی  برای تغییر جهان دارند و زمان خود را صرف گفتگوهای پوج نمی نمایند.(سیارک)

4- بی تفاوت ، احمق و یا نادان نیستند.
شخصیت مغلوب از فقدان دانش نشأت می گیرند اما شخصیت های قوی نتیجه ی اندیشمند و آگاه بودن  آنها است. تفاوت بزرگی بین این دو وجود دارد. چون آنها زمان و تلاش خود را برای استفاده ی بهتر از مغز به کار می برند،   آنها متنفر می شوند زمانی که افراد قضاوت های فوری درباره ی مسائلی که اصلاعات ندارند ، انجام می دهند . این احتمالاً بهترین قسمت از شخصیت آنها است نه به این دلیل که می توانند دانش را برای تأثیرگذاری بر افراد به کار ببرند به این دلیل که می توانند افراد را تشویقنمایند تا قبل از سخن گفتن ، تفکر کنند.
5- شنوندگان خوبی هستند .
شخصیت های  قوی می دانند چه طور گوش کنند. امکان دارد فکر کنید که افراد از این قدردانی می کنند. اما در واقعیت، شنونده خوب بوذن این افرادی که گوش دادن به سخنان آنها شایسته نیست، آنها را وحشت زده می کند.

6- نیاز به توجه ندارند.
اشخاص با شخصیت قوی نیازی به مورد توجه واقع شدن ندارند بالعکس بدون چشمداشتی به افراد  دیگر توجه  واز آنها مراقبت می کنند.

7-  نترس هستند.
بسیار خب، این مورد درست نیست. احتمالاً چیزی وجود دارد که اشخاص قوی را بترساند اما تفاوت بین آنها و سایر افراد این است که اشخاص قوی نمی گذارید این ترس بر آنها غلبه و مسیر زندگی را برای آنها دیکته کند.

8-ناامنی را بعنوان یک فرصت می پذیرند.
ناامنی برای اشخاص قوی ،یک فرصت برای بهتر انجام دادن بهتر کارها است.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • dorsa 87 :

    پست جالب بود.

    1395/10/28 11:29

بیشتر بخوانید