به 10 سوال جواب دهید و IQ خـود را مشخـص کنیـد

(سیارک) تستی که در این پست می بینید، در عین حال که ساده بنظر می آید ، اما تعیین کننده ترین تست برای سنجش آی كیو می باشد. برای جواب هر سوال فقط 5 ثانیه زمان دارید. ارزيابی تست و سطح هوش بر اساس تعداد جوابهای نادرست در انتهای پست آورده شده و میزان آی كیو شما را مشخص می کند.



1. بعضی از ماهها 30 روزه اندو بعضی 31 روزه چند ماه 29 روز داریم؟

2.  دكتر به شما 3 قرص  داده و کفته است که هر نیم ساعت 1 قرص بخورید  چقدر طول میكشد تا تمام قرصها را بخورید؟

3. ساعت 8 شب به رختخواب رفته اید و ساعت را كوك كرده اید كه 9 صبح زنگ شما را بیدار کند  وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار می شوید  چند ساعت خوابیده اید؟

4. عدد 30 را به نیم تقسیم نمایید و عدد 10 را به حاصل آن اضافه نمایید حاصل چه عددی می شود؟

5. مزرعه داری 17 گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز 9 تا مرده اند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده ؟

6. تنها یك كبریت در دست دارید و وارد یك اتاق سرد و تاریك می شوید كه در آن یك بخاری نفتی ، یك چراغ نفتی و یك شمعوجود دارد اول كدامیك  از این وسایل را روشن می کنید؟

7. فردی خانه ای درست کرده كه هر چهار دیوار آن به سمت جنوب  دارای پنجره می باشد خرسی بزرگ به سمت این خانه می آید این خرس چه رنگیمی باشد؟

8. اگر 2 سیب از 3 سیب بردارین چند سیب باقی می ماند؟

9. حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به كشتی برده بود؟

10. اگر  با اتوبوسی  با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران رانندگی کنید و در نیشابور 5 مسافر را پیاده نمایید و 7 مسافر جدید را سوار کرده و در دامغان 8 مسافر پیاده و 4 نفر را سوار نمایید و سرانجام بعد از 14 ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چه می باشد؟

ارزيابی تست و سطح هوش بر اساس تعداد جوابهای نادرست :
7 جواب نادرست و بیشتر : دانش آموز دبستان
6 جواب نادرست : دانش آموز دبیرستان
5 جواب نادرست : دانشجو
2 تا 4 جواب نادرست : استاد دانشگاه
1 جواب نادرست : آی کیو فوق العاده

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را از تعداد جواب صحیح خود مطلع کنید.  (سیارک)  

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • T J :

    ۱-همه ی ماه ها ۲۹ روزه اند ۲- یک ساعت چون قرص اول رو همون موقع می خوری و قرص دوم رو نیم ساعت بعد و قرص سوم نیم ساعت بعدش که میشه یک ساعت ۳-یک ساعت چون ساعت کوکیه و نمیدونه چه زمانی شبه و چه زمانی روزه ۴-اینو مطمعن نیستم که یه جورایی دو جواب داره جواب اولم ۱۱ چون وقتی میگه به نیم تقسیمش کن یعنی به ۳۰ که میشه ۱ بعد به علاوه ۱۰ میشه ۱۱ جواب دومم ۲۵ چون ۳۰ تقسیم بر ۲ میشه ۱۵ به علاوه ۱۰ میشه ۲۵ ۵-خب خودش داره میگه به جز ۹ تا دیگه ۶-اول کبریت ۷-سفید🤔شاید چون توی قطب شمال بوده!۸-فک کنم همون ۳ تا دیگه ۹- از هر حیوونی دو تا یکی نر یکی ماده ۱۰-اسم خودم چون گفته بود فرض کنید راننده اتوبوسید

    1398/12/22 1:10
  • جواد کاظمی :

    خوب بود فقط سوال 8رونمیدونم چرا این شد من اول راهنمایی هستم و 6غلط داشتم واسم نوشت دبیرستان

    1399/2/2 14:21

بیشتر بخوانید