تریلر دوم بازی Last of Us 2 منتشر شد

هنوز هم خاطره های بازی به یاد ماندنی  The Last of Us  در ذهن گیمر های پلتفورم PlayStation باقی مانده است .  بازی که موفق شد تا 7 میلیون  نسخه فروش داشته باشد . شاید اگر بازی GTA V منتشر نمی شد ، عنوان پر فروش ترین بازی تاریخ از آن بازی The Last of Us بود . امتیاز عالی بازی نشانگر سطح بالای این بازی می باشد . این بازی در سایت های معروف گیم رنکینگز و متاکریتیک نمره کامل گرفت .

 اما بازی The Last of Us 2 همانند نسخه قبلی توسط کمپانی  ناتی داگ ساخته شده است . در واقع همین قضیه ، خود بیانگیر این است که این بازی نیز از کیفیت بالایی بر خوردار است . کافی است نگاهی به بازی هایی که این کمپانی منتشر کرده است بیندازیم : سری Uncharted ، سری خاطره انگیر Crash و همچنین The Last of Us 1 . 

امروز تریلر دوم بازی The Last of Us 2 منتشر شد که شما می توانید این تریلر را از اینجا مشاهده کنید .

 از همان ابتدا بازی he Last of Us  1 می شد حدس زد که ادامه این بازی ساخته خواهد شد . این بازی انحصارا برای پلتفرم PlayStation 4 عرضه خواهد شد .  

تاریخ عرضه 

متاسفانه هنوز کمپانی ناتی داگ تاریخ عرضه این اثر را مشخص نکرده است .

مشخصات تریلر جدید

این تریلر که در هفته بازی پاریس منتشر شده است ، شامل جزئیات جدیدی از بازی است . در این نسخه ما شاهد چهار شخصیت جدید هستیم : یارا ( با صدا پیشگی ویکتوریا گریس ) ، لو ( با صدا پیشگی یان الکساندر ) ، امیلی ( با صدا پیشگی امیلی سوالو ) و همچنین یک شخصیت دیگر ( با صدا پیشگی لارا بیلی )  که اسمش مشخص نشده است . 

داستان بازی The Last of Us 1

برای کسانی که شاید نسخه قبلی را بازی نکرده باشند ، سر در آوردن از داستان این بازی کمی سخت باشد . پس ما در اینجا به طور خلاصه داستان بازی را برای شما تعریف می کنیم تا به راحتی بتوانید نسخه جدید را بازی کنید .

در سپتانبر 2013 یک بیماری ناشناخنه در دنیا شیوع پیدا می کند که باعث می شود انسان ها به موجوداتی هیولا مانند تبدیل شوند . در شهر آستین ایالت تگزاس ، جول در حال فرار کردن از آشوب های شهر است ، او را در این سفر برادرش تامی و دخترش سارا همراهی می کنند . در حین فرار سارا به ضرب گلوله سربازان کشته می شود .(سیارک)

20 سال از این قضیه می گذرد و نسل انسان در معرض نابودی قرار می گیرد . تنها عده کمی از انسان ها زنده می مانند که در مناطق قرنطینه ای که خودشان درست کرده اند زندگی می کنند . جول که حالا یک قاچاقچی است در ماساچوست بوستون به همراه همکارش ، تز با یک دلال بازار سیاه درگیر می شوند و قبل از اینکه تز دلال را بکشد ، او اعتراف می کند که یک سلاح مخفی را به گروه کرم های شب تاب ( گروهی شورشی که از مخالفین مناطق قرنطینه هستند) فروخته است 

بعد ها مشخص می شود که آن سلاح مخفی دختر نوجوانی به اسم الی می باشد . الی که از دست گروه کرم های شب تاب فرار کرده بود به جول و تز می پیوندد.

در طی درگیری تز و جول با گروه کرم های شب تاب ، جول می فهمد که الی به بیماری که باعث از بین رفتن نسل بشر شده است مبتلا شده است . ولی الی به او می گوید که 3 هفته است که به این بیماری مبتلا شده است و بدنش نسبت به ویروس مقاوم است و شاید همین موضوع باعث شود تا درمان بیماری کشف شود .ترجمه  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید