بازی هایی که در نمایشگاه E3 امسال بهترین بازخوردها را دریافت کردند بخش اول

E3 بزرگترین نمایشگاه مربوط به بازی ها است که همه ساله شرکت های بزرگ بازی سازی در آن شرکت کرده و پرده ازجدیدترین بازی ها، کنسول ها و سایر محصولات خود بر می دارند. این نمایشگاه جایی است که محصولات فوق العاده ای چون کینکت ایکس باکس و عینک واقعیت مجازی سونی به نمایش گذاشته شده است و نیز بازی های بزرگی چون نسخه جدید God of War و Wolfenstein. امسال نیز به روال سال های گذشته این نمایشگاه برگزار شد و بازی دوستانی از سراسر دنیا حضور به هم رساندند تا از این رویداد فوق العاده لذت ببرند.

نمایشگاه E3 امسال پر بود از معرفی بازی های جدید، تریلر های جذاب و دیدنی و خبر های جدیدی که ذکر همه آن ها در یک مقاله امکان پذیر نیست. اما نکته ای که وجود دارد این است که در نمایشگاه امسال تریلر هایی از بازی های جدید شرکت های مختلف به نمایش گذاشته شد و بسیاری اکنون برای این که این بازی ها وارد بازار شوند لحظه شماری می کنند. در این مقاله بیست و پنج مورد از بهترین بازی هایی را که در نمایشگاه E3 امسال به نمایش گذاشته شد را انتخاب کرده و توضیحاتی درباره هر یک از این بازی ها برای شما در نظر گرفته ایم. با سیارک همراه باشید.

Super Smash Bros. Ultimate

امید ها به نسخه جدید این بازی سوئیچ بسیار است و از همان اولین باری که خبر ساخت این نسخه از بازی مطرح شد، بسیاری انتظارش را می کشیدند. در نهایت نمایشگاه E3 امسال جایی بود که اطلاعات بیشتری از این بازی در اختیار همگان قرار گرفت و تریلری نیز از آن به نمایش گذاشته شد که در سایت های نمایش ویدئو کلیپ گوناگون قابل مشاهده است. نینتندو قصد دارد در این نسخه جدید از بازی خود، تمامی کاراکتر هایی که در نسخه های پیشین حضور داشتند را به بازی برگرداند و این می تواند یکی از بزرگترین نقات قوت این بازی باشد. در حقیقت کاری که در ساخت این نسخه جدید از بازی صورت گرفته این است که یک بازبینی اساسی در تمامی نسخه ها صورت گرفته و سعی شده از تمامی قابلیت ها، حرکت های مختلف، انیمیشن ها و روند کلی سایر نسخه ها یا قسمت های این بازی، در ساخت این بازی بهره گرفته و شود تا چندی دیگر هواداران این سری بازی محبوب، تجربه انجام یک Smash Bros فوق العاده را خواهند داشت.

Cyberpunk 2077

سالهای زیادی است که همگان منتظر خبر و اطلاعاتی از بازی جدید استودیوی بازی سازی سی دی پروجکت که عنوان موفق و فوق العاده The Witcher را در کارنامه خود دارد، هستند که در نهایت در نمایشگاه E3 امسال این اتقاق رخ داد و بسیاری را به وجد آورد. Cyberpunk 2077 نامی است که سی پروجکت برای بازی جدید خود در نظر گرفته است. بازی ای که در ژانر علمی تخیلی و اُپن ورد ساخته شده است (اُپن ورد بازی هایی چون Witcher، Dark Souls و ...). خبر بد برای دوست داران این گونه بازی ها این است که متأسفانه چیزی از گیم پلی بازی در تریلری که به نمایش گذاشته شد، نشان داده نشد، اما این تمام ماجرا نیست و لوکیشن فوق العاده بازی که شهری خیالی در آینده است به خوبی در این تریلر قابل مشاهده است. یکی دیگر از اطلاعاتی که در خصوص این بازی در اختیار همگان قرار گرفت، شخصیت اصلی این بازی با نام Character V بود که قابلیت شخصی سازی را دارا است. با در دست گرفتن کنترل این شخصیت، قادر خواهید بود در خیابان های این شهر خیالی به یک افسانه بدل شوید.

Beyond Good & Evil 2

از زمانی که استودیوی بازی سازی یوبی سافت اولین اخبار در رابطه با بازی جدید خود، Beyond Good & Evil 2، مدت زمان زیادی می گذرد و نمایشگاه E3 امسال جایی بود که یک تریلر سینمایی فوق العاده دیگر از این بازی به نمایش گذاشته شد و اطلاعات جدیدی در رابطه با آن عنوان شد. نسخه اول این بازی در سال 2003 وارد بازار شد و بازخورد خوبی از سمت دوست داران عرصه بازی سازی دریافت کرده و به سرعت بدل به یک بازی کلاسیک و محبوب شد. در نمایشگاه امسال، برای اولین بار مشخص شد که شخصیت های Jade و Pey’j که در نسخه پیشین حضور داشتند، در این نسخه نیز حضور داشته و قابلیت بازی با آن ها وجود دارد.

باز هم خبری از گیم پلی بازی نبود و همانگونه که عنوان شد تریلری سینمایی از بازی نشان داده شد. نکته دیگر این که تاریخ دقیق انتشار این بازی هم در نمایشگاه امسال توسط مسئولان یوبی سافت عنوان نشد، با این حال، با همین چند تریلر و خبر هایی که از بازی به گوش می رسد، به نظر می رسد که شاهد یک بازی فوق العاده و بسیار عالی از یوبی سافت خواهیم بود. باید منتظر ماند و دید یوبی سافت چگونه از پس ساخت این بازی بر خواهد آمد.

Kingdom Hearts III

استودیوی بازی سازی موفق Square Enix نیز مدت ها پیش خبر از ساخت قسمت جدید سری بازی محبوب خود Kingdom Hearts داده بود و خوشبختانه نمایشگاه E3 امسال جایی بود که خبر های خوبی برای هواداران این سری بازی محبوب عنوان شد و چیزی که هیچ کس انتظارش را نداشت این بود که سه تریلر جداگانه از این بازی محبوب به نمایش در آمد و بنا به سایر اطلاعاتی که در اختیار همگان گذاشته شد، چیزی به تاریخ عرضه قطعی آن نمانده است. البته نکته ای که در خصوص این بازی وجود دارد این است که از لحاظ داستانی دنباله ای بر دو قسمت قبلی است و به همین خاطر کسانی که تا کنون تجربه انجام این بازی را نداشته اند، احتمالاً با روند داستانی بازی مشکل خواهند داشت و از آن خیلی سر در نخواهند آورد که البته به نظر می رسد با طراحی فوق العاده ای که در دنیای این بازی صورت گرفته است، این نکته مانعی برای گیمر هایی که قصد داشتن یک تجربه فوق العاده را دارند، نخواهد بود.

Halo Infinite

استودیوی مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال همه را غافلگیر کرد و کار هوشمندانه ای که مسئولان این استودیو انجام دادند این بود که این غافلگیری را برای اولین حضور خود روی سن در نظر گرفتند. مایکروسافت پرده از قسمت جدید سری بازی فوق العاده محبوب خود، Halo، برداشت. نامی که برای این قسمت در نظر گرفته شده است Infinite است. البته به نظر می رسد که این بازی هنوز در مراحل ابتدایی ساخت خود به سر می برد، با این حال نکاتی است که در نمایشگاه امسال در رابطه با آن اطلاعاتی در اختیار عموم قرار گرفت که برای شما ذکر می کنیم. اول این که بازی قرار است توسط شرکت های «343» ساخته شود و کارگردان بازی، همان کارگردان اصلی قسمت های پیشین است که این خبر بسیار خوبی برای طرفداران این سری بازی محبوب بود. نکته دیگر در خصوص این بازی بهره گرفتن از موتور گرافیکی جدید «Silpspace Engine» در آن است و با تریلر کوتاهی که از بازی در نمایشگاه به نمایش در آمد، می شد چشمه هایی از قدرت این موتور گرافیکی فوق العاده را تماشا کرد. با این حال به نظر نمی رسد به این زودی ها خبر قطعی از تاریخ انتشار این بازی در اختیار طرفداران این سری بازی قرار بگیرد.

Death Stranding

این بازی به قدری عجیب و غریب است که شاید بتوان گفت کسی به جز هیدئو کوجیما، نمی داند در داستان و حال و هوای بازی چه می گذرد. در نمایشگاه امسال نیز تریلری جدید از این بازی به نمایش در آمد که نشان می داد علاوه بر امکانات ناشناخته و عجیبی که در بازی به کار گرفته شده است (برای مثال دستگاهی که توسط آن می توان وجود ارواح را شناسایی کرد و یا وجود اثر انگشت هایی مرموز در جای جای بازی) گیم پلی بازی نیز در منحصر به فرد بودن چیزی از این امکانات کم ندارد. به هر حال Death Stranding بازی است که فکر بسیاری را به خود مشغول کرده و هوادران این سبک از بازی ها برای خبر قطعی از تاریخ انتشارش لحظه شماری می کنند.

The Last of Us Part II

خبر فوق العاده دیگری که در نمایشگاه امسال همه را غافلگیر کرد، اعلام ساخت قسمت دوم بازی فوق العاده استودیوی بازی سازی Naughty Dog، یعنی The Last of Us Part II، بود. چند سالی از ساخت و عرضه قسمت نخست این بازی که به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن در نظر گرفته شده بود، می گذرد و بازخورد هایی که در میان گیمر ها داشت به اندازه ای خوب بود که هنوز که هنوزه برخی در رابطه با آن صحبت می کنند. در نمایشگاه امسال یک دموی دوازده دقیقه ای قابل بازی از قسمت دوم این بازی به روی پرده رفت که در آن، کنترل یکی شخصیت Ellie را در دست می گیرید و به سرعت می توان فضای فوق العاده بازی را تشخیص داد. مخفی کاری در کنار صحنه های سینمایی فوق العاده خبر از یک بازی فوق العاده دیگر در ژانر تلاش برای بقا می دهد. شخصیت جدیدی نیز در این قسمت به بازی اضافه می شود و نکته دیگری که توجه همگان را به خود جلب کرد، انیمیشن فوق العاده بازی بود که به خوبی طراحی شده است.

Ghost of Tsushima

این بازی در نمایشگاه E3 سال گذشته برای نخستین بار به نمایش در آمد و نمایشگاه امسال جایی بود که بالاخره همگان توانستند، شاهد قسمت هایی از گیم پلی بازی باشند. با توجه به آن چه که در تریلر بازی مشاهده می شد، درگیری های بازی به طرز فوق العاده ای خوب از آب در آمده و در کنار این درگیری ها،  قابلیت های مخفی کاری نیز در بازی وجود دارد. تمامی این صحنه روی تپه ها و در جنگل های ژاپن جریان دارد و این در حقیقت لوکیشن و دنیای اصلی بازی است که برای آن در نظر گرفته شده و طراحی شده است. در صحنه ای از تریلر، در زمانی که خورشید در حال غروب است، یک دوئل بسیار هیجان انگیز میان شخصیت اصلی بازی و شخصی دیگر اتفاق می افتد که شما را به یاد فیلم های سامورائی های قدیمی می اندازد. تریلری که در نمایشگاه E3 امسال به نمایش در آمد در سایت های پخش ویدئو کلیپ و نیز سایت E3 قابل مشاهده است.

Spider-Man

این یکی از بازی هایی است که تاریخ انتشار دقیقی از آن وجود دارد که هفتم سپتامبر است. خبر ها و تریلر های نخستینی که از این بازی به بیرون آمد، خواب را از چشم همگان گرفت و بسیاری بی صبرانه انتظار آن را می کشند. در تریلر جدیدی هم که در نمایشگاه امسال به نمایش گذاشته شد می توان با جزئیاتی دقیق تر شاهد چگونگی ترکیب سیستم درگیری بازی با قابلیت های منحصر به فردی است که مرد عنکبوتی در اختیار دارد و می تواند با استفاده از تارهای خود دشمنان را از پای در آورد و آن ها را گرفتار کند. سؤالی که برای ما پیش می آید این است که آیا این ابر قهرمان می تواند تمامی کارهایی که از یک عنکبوت ساخته است را عملی کند؟

Fallout 76

بله، فال اوت باز هم برگشته است و این بار قسمت مولتی پلیری نیز به بازی اضافه شده است و به نظر می رسد طراحی فضا  و لوکیشن بازی نیز فوق العاده خوب از آب در آمده باشد. استودیوی بازی سازی Bethesda این بار هم بازی کنان را در لوکیشن بی آب و علف متداول در این سری بازی محبوب می اندازد و این بازی کنان باید در کنار هم بنا هایی بر پا کنند و ادواتی بسازند که بتوانند به واسطه آن ها از خود محافظت کرده و با هیولاهای عجیب و غریبی که در بازی وجود دارد درگیر شوند... اما این تمام ماجرا نیست و انتخاب این که این کار را بکنند یا این که به جان یکدیگر بیفتند با خود این بازی کنان خواهد بود. برای اینکه آشفتگی و هرج و مرج موجود در بازی بیش از پیش شود، استودیوی بازی سازی یک سری کدهایی نیز در لوکیشن بازی جای داده است که با یافتن آن، بازی کنان قادر خواهند بود، از بمب های اتمی استفاده کرده و دشمنان خود را این گونه از پای در آورند.ترجمه  itrans.ir 

این مقاله ادامه دارد...

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید