روش تهیه آب سم زدای لاغری

در

این آب سم زدا احساس تجدید قوا به شما خواهد داد. ببینید که چگونه خیار تازه و انگور با هم سحر و جادو می کنند.

آنچه که نیاز دارید:

  • یک عدد خیار
  • 2/1 لیمو ترش
  • چند حبه انگور سبز
  • نعنا
  • فلفل سیاه

نحوه آماده سازی

  1. خیار را خرد کنید.
  2. خیارهای خرد شده و انگور را در پردازنده مواد غذایی بریزید.
  3. تعدادی برگ نعناع خرد شده به آن اضافه کنید.
  4. آب نیمی از لیمو ترش را به آن اضافه کنید.
  5. آن را چرخ کنید.
  6. قبل از نوشیدن، فلفل و یخ را به آن اضافه کنید.
  • انگور در مبارزه جهت بدست آوردن آب بدن و کنترل سطح قند خون بسیار مفید می باشد. به تنظیم انسولین و افزایش حساسیت به انسولین کمک می کنند. همچنین سرعت پیر شدن را کم می کند.
  • فلفل باعث بهبود هضم غذا شده و منبع خوبی از ویتامن E است.
  • خیار به دفع سموم و باز پس گیری آب کمک می کند.
  • لیمو ترش در عمل هضم بسیار مفید بوده و به التهاب معده، سوزش سر دل و یبوست کمک می کند.
  •  
  • این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک)

     

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه وزن خود را کم کنیم؟

در

اگر شما از هر رژیم غذایی برای لاغری خسته و شکست خورده اید، من با معرفی ترکیبات غذایی مشخص ، که به کم کردن وزن و دفع سموم  از بدن شما کمک می کند ، فرایند کاهش وزن شما را آسان تر می کنم.
در اینجا برخی ترکیبات غذایی وجود دارد که به خوبی با طرح رژیم شما کار می کنند. برای یک سفر به مغازۀ عطاری آماده شوید و به زودی برای از بین بردن وزن ناخواسته ی خود آماده شوید.

1. حبوبات در صدر
آرد جو و حبوبات
آردجو در صدر حبوبات یک گزینۀ صبحانۀ چربی سوز خوشمزه است. هر غذا شامل فیبر غیرقابل حل است که گرسنگی را کنترل می کند. به علاوه، حبوبات شامل ریزمغذی هایی هستند که در کاهش وزن کمک می کنند و آن ها می توانند به خوبی جلوی چاقی را بگیرند.
ماست و حبوبات
یک ترکیب کلسیم و ویتامین D می تواند به طور معناداری چربی شکم و جذب چربی را کاهش دهد. حبوبات شامل فیبر این مغذی ها را کامل می کنند. از این دوگانه ی خوشمزه به عنوان یک صبحانه ی سریع یا عصرانه لذت ببرید.
گردو درختی و حبوبات
فیبرهای حل نشدنی در حبوبات به تغذیه ی باکتری های سالم در معده کمک می کنندو ماشه ی تولید یک اسید چرب که التهاب را در بدنتان کاهش می دهد را می چکانند .گردو درختی ذخیرۀ چربی را کاهش می دهد و سوخت و ساز انسولین را بهبود می بخشد.
پنیر و حبوبات
غذاهای غنی از کلسیم شبیه پنیر می تواند به بدن شما کمک کند چربی را بهتر بسوزاند. بر اساس پژوهش، ترکیب پنیر با حبوبات شکل گیری سلول های چربی را تا 73 درصد کاهش می دهد.
2. مقداری دارچین استفاده کنید.
ماست و دارچین
رژیم های غنی از کلسیوم و ویتامین C می توانند به طور معناداری مقدار چربی را کاهش دهند که بدن جذب و ذخیره می کند. وقتی شما کمیدارچین به ماست اضافه می کنید، نه فقط مزۀ خوبی به آن می دهید ، بلکه آنتی اکسیدان های قدرتمند به آن می افزایید.
قهوه و دارچین
دارچین عملاً خالی از کالری است و می تواند یک طعم عمده به فنجان صبح شما بیفزاید. به علاوه، شامل آنتی اکسیدان های قدرتمند است که اثبات شده تجمیع چربی شکم را کاهش می دهد. بنابراین، دفعۀ بعد که به فروشگاه قهوه ی محلی خودتان برای خرید مقداری قهوه رفتید، تأمل نکنید که مقداری دارچین به سبد خریدتان اضافه کنید.
3. آب مرکبات تازه استفاده کنید.
چای سفید و لیمو
چای سفید به روش های مجزایی کار می کند تا به حذف کردن چربی از بدنتان کمک کند. می تواند به طور همزمان شکستن چربی و شکل گیری سلولهای چربی را تسریع کند. چای یک منبع غنی از انتی اکسیدان هاست که باعث حذف کردن چربی از سلولها و کمک به تبدیل سریعتر چربی به انرژی میشود .ویتامین C موجود در یک نصفه لیمو می تواند چربی سوزی را به اندازه 25 درصد تسریع کند.
آب و مرکبات
یک پارچ آب یخ با لیمو،پرتقال یا گریپ فروتهای کاملآ برش خورده ، یک جایگزین عالی برای نوشابه های قندی است. پوست مرکبات حاوی یک آنتی اکسیدان قدرتمند است که آنزیم های کبدرا تحریک می کند، به خلاص شدن از سموم در بدن و هم سطح کردن چربی در بدن کمک می کند.
4. چاشنی فلفل 
فلفل قرمز و مرغ
برای تهیه جوجه  کبابی از پودر فلفل استفاده نمایید. غذاهای غنی از پروتئین مانند مرغ ، با فلفل تند می تواند سوزاندن کالری را به اندازه 35 درصد یا بیشتر افزایش دهد.
فلفل و تخم مرغ
یک فلفل و تعدادی تخم مرغ بردارید و بشکنید. تخم مرغ سوخت و ساز را سریع می کند و فلفل ها منبع خوب ویتامین C هستند.
گرفتن مقدار کافی از ویتامین C می تواند به مبارزه با کورتیزول کمک کند ، هورمونی که باعث می شود چربی در اطراف کمر شما جمع شود.
فلفل و سیب زمینی
علم نشان می دهد که سیب زمینی واقعآ یک رام کننده ی قدرتمند گرسنگی است که می تواند به شما کمک کند وزن کم کنید.در حقیقت پژوهشگران دریافتند که سیب زمینی واقعآ بیشتر از برنج و جو معده را سیر می کنند.  سبزیجات غده دار نیز یک منبع خوب از پتاسیم هستند،بنابراین آنها می توانند کمک کنند شما تقریبا فوری لاغرتر به نظر برسید. از یک سیب زمینی پخته با مقداری روغن زیتون و فلفل سیاه تازه لذت ببرید.
5. دوست داشتن اسفناج را شروع کنید
اسفناج و موز
موزهای کمی سبز غنی از ماده ای هستند که نشاسته ی پایدار نامیده شده است.این نوع از نشاسته سیری را تسریع می کند و گوارش را پایدار می سازد.بنابراین بدن باید سخت تر کار کند تا غذا را هضم کند و چربی های شکمی را کاهش می دهد.به علاوه موز سرشار از پتاسیم است ، یک ماده مغذی که به دور کردن نفخ مزاحم کمک می کند،شما را لاغرتر و متناسب تر از آن چه واقعآ هستید می کند.
روغن اووکادو سرشار از چربی های مونو آن ستیوریت است که به دفع گرسنگی کمک می کند. و سبزیجات پر حجم و کم کالری شبیه اسفناج کمک می کند شما احساس سیری کنید.مطالعات نشان می دهند که زنانی که سبزیجات تازه مانند سبزیجات برگ دار می خورند ، BMI کمتر و فضاهای میان بافتی کوچکتر نسبت به کسانی که این مواد را نمی خورند دارند.
6. به سادگی ماهی مورد علاقتان را با این ادویه های آسیایی چاشنی بدهید.
تن و زنجبیل
آیا شما شگفت زده شدید که چرا تکه های زنجبیل را در رستوران سوشی ارائه می کنند؟زنجبیل به هضم غذا کمک کرده و از بوجود آمدن چندین ژن و آنزیم که التهاب را در بدن زیاد می کنند، جلوگیری می کند .تن منبع نوعی چربی امگا3 است که  واکنشهای شیمیایی استرس دار را دفع می کند (ذخیره ی چربی را بالا می برند ) ، ژن های چربی را در معده تنظیم  و بزرگ شدن سلولهای چربی شکم را متوقف می کند.
سالمون و سیر
سالمون یک منبع عالی از اسیدهای چرب امگا 3 و پروتئین عضله ساز است و یک برنده است وقتی نوبت به کاهش التهاب می رسد.هرچه عضله ی بیشتری در بدنتان داشته باشید نرخ سوخت و ساز شما بالاتر می رود. تنها سیر را ترکیب کنید. با چربی شکمی سرسخت شما مبارزه خواهد کرد. بر اساس پژوهش زنانی که 80 گرم از عصاره سیر را به مدت 12 هفته مصرف کنند وزن کم می کنند و به صورت قابل توجهی BMI آنها کاهش می یابد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رژیم لاغری و کاهش وزن با 9 غذا

در

آیا با غذاهای لذیذ هم می توان رژیم لاغری گرفت ؟ اگر این سوال درست باشد ، خیلی خوب است.بدون شک کاهش وزن و رژیم لاغری سریع با این فرمول ساده برابر است. مصرف کالری شما باید از سوخت آن ، کمتر باشد.
طبق گفته ی هضر مانگری ، RD‌، سخنگوی زن در آکادمی تغذیه و برنامه ریزی رژیم غذایی میگوید که  غذاهای خاص به شما کمک کرده تا وزن بدن خود را کاهش دهید زیرا به شما کمک کرده تا سیری طولانی تری داشته و میل خوردن خود را کنترل کنید.
حتی متابولیسم خود را تجدید بهبود ببخشید. پس این فهرست را وقتی می خواهید به سوپرمارکت بروید ، با خود بردارید :
شکلات سیاه ، سس ، آجیل و تخم مرغ ؟ همه در این لیست قرار دارند. این لیست، رژیم برای لاغری و سیر بودن و رضایتمندی من است.

رژیم لاغری

 

1. لوبیا در رژیم لاغری

لوبیا ، ارزان ، سیرکننده و متنوع و منبع عظیم پروتئین است. لوبیا نیز دارای فیبر بالا و دیر هضم است یعنی شما دچار سیری طولانی تری می شوید که جلوی خوردن بیشتر شما را می گیرد.

2. سوپ در رژیم لاغری

وعده ی غذایی خود را با یک پیاله سوپ شروع کرده و به خوردن کمتر ، خاتمه خواهید داد. مهم نیست که سوپ دارایذرات درشت یا ریز باشد چونکه در اصل ، آبکی است. شما در هر وعده می توانید کالری سوپ را در حد 100-150 نگه دارید. تکه های خامه یا کرده در آن نریزید.(سیارک)

3. شکلات سیاه در رژیم لاغری

آیا می توان شکلات را بین وعده های غذایی قرار داد ؟ شکلات سیاه شیری را ، یک تکه یا دو تکه بردارید. در یک بررسی ، به افرادی که عاشق شکلات بودند ، شکلات سیاه داده شد که چند ساعت بعد از مصرف آن نسبت به افرادی که شکلات شیری خورده بودند ، 15% کمتر ، پیتزا میل کردند.

4. پوره ی سبزیجات در رژیم لاغری

شما می توانید در تمام اوقات ، سبزیجات بیشتری به غذای خود اضافه کنید و از غذاهای "گول زننده ی " خود لذت برده و کالری های مصرفی خود را کاهش دهید. وقتی محققان پن استیت ، پوره ی گل کلم و کدو سبز را به پنیر و mac افزدوند ، مردم ظاهرا این غذا را خیلی دوست دارند. ولی 200-350 کالری کمتر مصرف می کنند. این سبزیجات سالم ، حجم کالری کمتری به این غذای خوشمزه اضافه کردند.(سیارک)

5. تخم مرغ و سس در رژیم لاغری

یک صبحانه ی سرشار از پروتئین ، به شما کمک می کند تا دیگر به اسنک ها در طول روز حمله ور نشوید. در بررسی گروهی از زنان چاق ، کسانی که با 35 گرم پروتئین ، روز خود را شروع کرده بودند- یعنی به احتمال زیاد کمی بیش از آن مقدار که شما می خورید – احساس سیری بیشتری خواهید کرد. این زنان صبحانه ی 350 کالری را خوردند که شامل تخم مرغ و پای سس گوشت بود. اثر این صبحانه ی سرشار از پروتئین تا اثر طول کشید در حالی که این زنان خوردنی های قندی و چرب را نسبت به زنانی که غلات برای صبحانه خورده بودند ، کمتر ملچ ملوچ کردند.

6. آجیل در رژیم لاغری

برای یک اسنک مقوی در زمان دوندگی/شلوغی/هلهلکی ، یک مشت کوچک ، بادام ، بادام زمینی ، گردو یا پی کان ( گردوی آمریکایی) با خود داشته باشید. تحقیقات نشان می دهد که وقتی افراد آجیل می جوند ، به طور خودکار در وعده ی بعدی ، غذای کمتری می خورند.

7. سیب در رژیم لاغری

آب سیب و سس سیب را کنار گذاشته و در عوض ، سیب ، گاز بزنید. کل این یک عدد سیب، ذائقه ی شما را به حدی کاهش می دهد که آب سیب یا سس آن اینگونه نیست.
دلیلش این است که میوه ی خام ، دارای فیبر بیشتری است. همچنین ، جویدن ، سیگنال هایی را به مغزتان می فرستد که چیز قابل توجهی خورده شده است.

8. ماست در رژیم لاغری

خواه یونانی ،خواه سنتی ، ماست برای دورکمرتان ، مناسب است.
در بررسی هاروارد ، بیش از 120,000‌نفر به مدت ده سال یا بیشتر دنبال شدند. ماست ، نسبت به همه ی غذاهایی که بررسی شدند ، ارتباط زیادی با کاهش وزن نداشت.
هنوز اثبات نشده که ماست ، وزن را کاهش می دهد ، ولی نسبت به غذاهای دیگر ، دارای اهمیت است.

9. دارابی و گریپ فروت در رژیم لاغری

بله ، دارابی در واقع به شما کمک خواهد کرد تا چندین پوند وزن کم کنید و برای لاغری بسیار موثر است  خصوصا اگر در معرض خطر دیابت باشید.
محققان در کلینیک اسکریپس در سن دییگو دریافتند وقتی افراد چاق نصف یک گریپ فروت را قبل از هر وعده میل کنند ، تقریبا پوند در عرض 12 هفته کم می کنند.
نوشیدن آب گریپ فروت همین اثر را دارد.
ولی آب گریپ فروت دارای خاصیت " چربی سوزی " نیست فقط به افراد کمک می کند تا احساس سیری کنند.
مراقب باشید : شما نمی توانید گریپ فروت یا آب آن را بخورید اگر تحت مراقبت های خاصی هستند ، پس برچسب روی همه ی نسخه های خود را بررسی کنید یا از پزشک خود سوال کنید. گریپ فروت با تعداد زیادی از داروها تداخل دارویی دارد.
طبق گفته ی دانشمند تغذیه ، پروفسور و محقق جوی دابوست ، برگه ی خرید خود را از پروتئین های ناب ، سبزیجات تازه ، میوه و همه ی حبوبات پر کنید. مهمترین چیز ، در زمان کاهش وزن ، تصویر بزرگ چیزی است که می خورید نه غذاهای خاص.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 نکته برای زندگی سالم تر

در

نگران نباشید من اینجا نمی نشینم که به شما امر کنم در صورتی که درست غذا بخورید یا ورزش کنید لاغر میشوید و آسوده زندگی میکنید.
زندگی آسان نیست. چیزی که من به شما میگویم این است که نگران وزن خود نباشید. درست است، وزنه‌ها را فراموش کنید و لباس‌هایی بخرید که در آن‌ها احساس راحتی میکنید و بدن خود را دوست داشته باشید و فقط بر روی سلامت خود تمرکز کنید. (سیارک)  


آیا گیج شده‌اید؟ مشکلی نیست. این‌ها بخشی از چیزهایی است که همه جا میشنوید و میخوانید. لازم نیست لاغر باشید تا سالم باشید و لازم نیست چاق باشید که مریض شوید. این‌ها ده مورد از نکته‌هایی هست که از همین امروز سالمتر زندگی کنید:(سیارک)  
پیش از دو وعده غذای آماده در روز نخورید. به عنوان مثال اگر به جای بلغور جو شیرینی دانمارکی خوردید و به جای ساندویچ بوقلمون تکه شده، ساندویچ آماده خوردید، دیگر در آن روز غذای آماده نخورید. غذاهای آماده پر از شکر و نمک و چربی‌های ناسالم هستند و فیبرهای لازم را در خود ندارند.
با هر وعده غذایی خود یک تکه میوه یا سبزیجات نیز بخورید. برای صبحانه نان تست با پنیر میخورید؟ چند تکه توت فرنگی هم به آن اضافه کنید. برای ناهار ساندویچ درست کردید؟ کمی هم بروکلی در سس بزنید و به همراه آن بخورید.
هر موقع که میتوانید راه بروید. اگر کمتر از شش طبقه قرار است بالا بروید از پله‌ها استفاده کنید. در قسمت دورتر پارکینگ پارک کنید و بقیه مسیر را قدم بزنید. به جای اینکه از پنجره راننده غذا بخرید پیاده شوید و به داخل رستوران بروید. به جای اینکه به همکارتان که آن طرف اتاق نشسته است ایمیل بزنید، بلند شوید و با وی رو در رو حرف بزنید. در آخر روز تمامی این قدم‌ها جمع میشوند.
غذایی که نباید بخورید را نخرید. هیچ وقت انسان‌هایی که میگویند نمیتوانند در مقابل بستنی و چیپس مقاومت کنند ولی همیشه چیپس و بستنی در خانه دارند را درک نکردم . اگر برای فرزندانتان این غذاها را میخرید، دیگر اینکار را نکنید، آن‌ها هم همانقدر به این غذاها احتیاج ندارند که شما ندارید.
فقط یک بار در ماه بیرون غذا بخورید. شکم و جیب شما از شما ممنون خواهند بود.
حداقل سه ساعت در هفته رابه خودتان اختصاص دهید. در این زمان بچه‌ها را نمیگردانید، خانه‌تان را تمیز نمیکنید، سر کار نیستید و هیچ کاری جز برای رضایت خودتان انجام نمیدهید. این زمانی است برای اینکه هر کاری که دوست دارید انجام دهید. زنان نیاز به چنین زمانی برای از بین بردن هورمون‌های استرس دارند، این هورمون‌ها میتوانند باعث افزایش چربی بدن و همچنین بیماری‌های خطرناک شوند. (سیارک)  
یک قدم شمار بپوشید و هر روز برای ده هزار قدم هدف گذاری کنید. شواهدی که به سود این ماشین‌های باتری‌ای وجود دارد بسیار جالب است. یک تحقیق نشان داده است که افراد تنبلی که هدف ده هزار قدم در روز را دنبال کرده‌اند سلامتشان بهبود یافته، فشار خونشان کم شده و تغییر وزنشان در حد افرادی بوده که هر روز ورزش میکردند. به طور کلی مطالعات نشان داده است که هشت تا ده هزار قدم (حدود پنج مایل) قدم زند میتواند کمک کند که وزنتان کم شود و دو هزار قدم در روز میتواند باعث شود که وزنتان ثابت بماند و افزایش نیابد.
یک دفترچه ثبت خوراکی نگه دارید. نه برای اینکه ثبت کنید که چه چیزی میخورید بلکه برای اینکه ببینید چرا میخورید. خیلی از افراد برای مقابله با احساسات منفی و حوصله سر رفتگی غذا میخورند. اگر شما هم همین طور هستید برای یافتن یک راه بهتر، با دیگران صحبت کنید.
نوشابه و آب میوه نخورید. این‌ها منابع بزرگی از کالری اضافی و قندهای ناسالم هستند و از نظر غذایی ارزشی ندارند. به جای آن سمت لبنیات کم چرب، آب یا چای سرد بدون شکر بروید.
فعالیت فیزیکی پیدا بکنید که از آن لذت میبرید. این فعالیت میتواند باغ بانی، کایاک سواری، گلف، تنیس، پیاده روی، دوچرخه سواری یا سنگ نوردی باشد. علاوه بر اینکه از نظر جسمی سالمتر میشوید با افراد جدید آشنا میشوید و سطح اضطرابتان نیز کاهش مییابد. 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...

اسپیرولینا چیست

در
اسپیرولینا چیست

 

اسپیرولینا چیست

اسپیرولینا منبع مواد مغذی كه درساير غذاهاي سبز وجود ندارد می باشد . لينولئيك اسيد، ويتامين و سولفوليپيدها از جمله موادی می باشند که درگیاه اسپیرولینا موجودند. علاوه بر این اسپيرولينا منبع خوبي از بتاكارتن، كاروتنوئيدها، ويتامين ها و عناصر كمياب می باشد. اسپيرولينا حاوي ميزان قابل ملاحظه اي كلروفيل، كارتنوئيدها، ديگر پيگمانهاي گياهي و رنگدانه ها یی كه در گياهان سبزی که پیدا نمی شوند ، می باشد .

ميزان چربي و كربوهيدرات اسپيرولينا كم و  بدون كلسترول است. از اين رو براي استفاده از آن در افرادی که رژيم لاغری دارند به دلیل مواد مغذی بالا و کربوهیدرات و چربی کم بسیار مناسب می باشد. اسپيرولينا  نوعی جلبک سبز  آبي ميكروسكوپي ، مقوي ترين غذاي سبز در جهان برای کاهش وزن و لاغری می باشد. اسپيرولينا به صورت معلق در آب رشد کرده  به دليل  معلق بودن در آب نياز به ساختن ديواره سلولي ندارد. اسپيرولينا با بیش از 60 درصد پروتئين حاوي بيشترين و قابل جذب ترين پروتئين گياهي می باشذ . آمينو اسيدهاي موجود در اسپيرولينا مشابه تخم مرغ هستند و كيفيت آن را سازمان غذا و كشاورزي آمریکا تأييد نموده است.

 

فواید اسپیرولینا

کمک به رفع خستگی مزمن
کمک به تقویت سیستم ایمنی
کمک به افزایش آنابولیسم سلولی و افزایش بافت عضلانی
کمک به حذف رادیکالهای آزاد به علت خواص آنتی اکسیدانی
کمک به کاهش التهاب

سایر اثرات اسپیرولینا:

کمک به دفع مواد زائد و فلزات سنگین
کمک به تنظیم کلسترول
کمک به کنترل قند خون
کمک به ترمیم سلولی و بافتی

کمک به کاهش وزن و لاغری

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

جلبک کلرلا

در
کلرلا چیست

 

کلرلا چیست

کلرلا حدودا به اندازه ای یک گلبول قرمز می باشد ودارای  غشاء سلولی خاصی است که میتواند دی اکسین ، سرب ، جیوه و سایر سموم را به خود جذب کند. آزمایشات نشان می دهد که کلرلا با سرعت و موفقیت سرب را از بدن حیوانات آزمایشگاهی خارج و کلرلا همچنین مواد سرطانزا را به نحوی موثر از بدن دفع می نماید.

کلرلا همانند اسپیرولینا  نوعی جلبک سبز رنگ میکروسکوپی ساکن در آبهای شیرین است که بیشترین مطالعات و مقالات علمی در خصوص آن صورت گرفته و بیشترین مطالعات علمی در جهان به کلرلا اختصاص داده شده است. تقریبا1/5 تا 2 میلیارد سال پیش  کلرلا در کره زمین بوجود آمده است.
کلرلا حاوی مواد مغذی زیادی نطیر پروتئین ، ویتامین ، املاح ، فیبرهای غذایی و مواد آنتی اکسیدان می باشد و به هضم و جذب غذا و کاهش وزن و لاغری کمک می نماید.

 

فواید کلرلا

کاهش کلسترول در خون و کبد
بهبود دیابت
پیشگیری از آترواسکلروز
بهبود زخمهای معده
بهبود کم خونی

 

فوائد سم زدایی کلرلا

 دفع دی اکسین
دفع سم کادمیوم ( از سموم سنگین)
دفع سم جیوه
دفع سم آرسنیک
تاثیر کلرلا ولگاریس بر بهبود یبوست
تاثیر کلرلا ولگاریس بر تقویت سیستم ایمنی ( اثر ضد تومور)
کاهش آثار سموم ناشی از داروهای ضد سرطانی و پرتودرمانی
تقویت مقاومت بدن در برابر عفونت

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

6 غذای عالی برای سرعت بخشیدن به سوخت و ساز

در

راهنمایی مفید برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

تنها زمانی که متابولیسم بدن تحت کنترل باشد، شخص حس خوبی خواهد داشت. اگر متابولیسم شما نیازمند بهبود باشد، آن را فعال کنید. آیا به هنگام بلند شدن از خواب، احساس خستگی دارید؟راهنمایی مفید برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن : نکاتی وجود دارند که در زیر ارائه می شود.

 

لیمو برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

اگر به مرکبات آلرژی ندارید، به شما توصیه می کنیم که مقداری لیمو به رژیم غذایی خود اضافه کنید. شما می توانید آب میوه را فشار داده و به نوشیدنیها اضافه کنید. از آب لیمو به جای سرکه یا نمک اضافه تا سالاد آماده کنید. تکه ای از لیموی تازه را به یک لیوان آب داغ یا یک فنجان چای داغ اضافه کنید که باعث هضم بهتر شده و به پاکسازی ارگان های شما کمک می کند.

 

 

اسفناج برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

jolly Popeye (ملوان زبل) شخصیتی است که محبوب هر فردی است. او برای اینکه پرانرژی شود، می داند چه کاری انجام دهد. راز او اسفناج است. مقدار اسفناج بخورید تا متابولیسم شما در زمان کوتاهی بهبود یابد. این گیاه، منبع عظیم ویتامین ب و مواد معدنی است. عناصری که در اسفناج موجود می باشند، میزان سوخت و ساز و عملکرد عضلانی را بهبود بخشیده و چربی بیشتری می سوزانند، باعث کاهش وزن و لاغری می شوند.

 

 

دانه کنجد برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

اولا آنچه شخص دارای اضافه وزن انجام می دهد، کاهش کمی از وزن زیاد است. حتی کاهش وزن غیرقابل توجه نیز، رفاه شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد. اگر دانه کنجد را در منوی خود وارد کنید، بهبود چربی سوزی خواهید داشت. دانه کنجد، آنزیم های کبد را تقویت می کند که مواد چربی را در سلولهای چربی شما از بین می برند. یک قاشق چایخوری از دانه را به سالا سبزی یا اسموتی میوه صبح خود اضافه کنید.

 

کرفس برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

کرفس هر روز معروف تر می شود. این گیاه به خاطر اثرات ترموژنیکی که دارد معروف است، بدین معنی که وقتی غذای مصرف شده هضم می شود، به سوزاندن انرژی بیشتر می پردازد. معلوم است که کرفس نسبت به میزان کالری موجود، کالری بیشتر می سوزاند- آیا عجیب نیست؟ متابولیسم خود را با این گیاه معطر تقویت کنید.

 

زنجبیل برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

تصور غذاهای آسیایی بدون زنجبیل محال است. این ریشه بطور عجیبی کار می کند. حاوی ویتامین و مواد معدنی است. همانند اغلب گیاهان، زنجبیل کالری بسیار پایینی دارد. طعم آن باعث تند شدن مزه و بهتر شدن بو می شود. بعلاوه، ریشه زنجبیل، تقویت کننده متابولیسم است. افرادی که از هضم سوزش دار رنج می برند، باید این گیاه را در منوی خود وارد کنند.

 

فلفل تند برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

غدد چشایی خود را شوکه کنید. روز خود را با صبحانه تند شروع کنید. می دانیم که به خوردن غذای تکراری عادت کرده اید اما آنها کمکی به تقویت متابولیسم شما نمی کنند. برای ویتامین ث بیشتر، مقداری فلفل تند را به املت خود اضافه کنید. به ما اعتماد کنید. ترکیب شیمیایی فلفل تند، چیزی است که نیاز دارید. فلفل تند بهترین گونه برای کسانی است که خواستار کسب مزایای بیشتر از غذای خود هستند.

آهسته غذا بخورید وزن کم کنید

10 نکته برای کاهش چربی شکم بعد از زایمان

5 غذای چربی‌سوز عالی

آب سم زدای سوزاننده چربی

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

نظرات

در ادامه بخوانید...