نوشابه سم زدای لیموناد لیمویی

در

مواد لازم برای تهیه نوشابه سم زدای لیموناد لیمویی 
• 1 عدد لیمو
• ۲ عدد پرتقال
• 1/2 اینچ زنجبیل

طرز تهیه:
1. آب لیمو را گرفته در یک لیوان بریزید.
2. آب دو پرتقال را گرفته و به آن اضافه کنید.
3. نصف ریشه زنجبیل را خرد کرده و آن را خمیر کنید.
4. آن را به آب میوه اضافه نمایید.
5. خوب بهم زده و بنوشید.
فواید
• لیمو از طریق انتقال صفرا از کبد به روده کوچک به کاهش چربی اضافی بدنتان کمک می کند.
• پرتقال سرشار از ویتامین C و فیبر می باشد. این خصوصیات، آن را به یک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها تبدیل می کند. پرتقال سطح کلسترول خون را کاهش داده؛ و از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می کند، خطر ابتلا به زخم معده، دل درد و سرطان ریه را کاهش می دهد و در برابر آرتریت روماتوئید و بیماری های قلبی عروقی محافظت می نماید.
• زنجبیل در بسیاری از دستورالعمل های غذایی استفاده می شود و یک منبع خوب از آنتی اکسیدان است. خاصیت ضد التهابی و تسکین دهندگی دستگاه گوارش را دارد. (سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

اسموتی سرکه سیب و پاپایا

در

مواد لازم
• پاپایا- نوعی میوه استوایی
• سه قاشق غذا خوری سرکه سیب
• سه عدد فلفل سیاه خورد شده


طرز تهیه
1. پاپایا را به صورت مکعبی خورد کنید.
2. پاپایا را در داخل مخلوط کن بریزید.
3. سه قاشق غذاخوری سرکه سیب را اضافه کنید.
4. سه عدد فلفل سیاه خرد شده را اضافه کنید.
5. آن را چرخ کنید.
6. قبل از نوشیدن، برگ نعناع و تکه های یخ را اضافه کنید.
فواید
• سرکه سیب، با کاهش کلسترول خون، ایمنی بدن را افزایش می دهد. انسولین را تنظیم، خاصیت ضد التهابی داشته نوسان فشار خون را کنترل و وزن را کاهش می دهد.
• پاپایا منبعی سرشار از ویتامین، مواد معدنی بویژه گیاه پاپائین و آنزیم های گوارشی است. به مقابله با یبوست کمک کرده و سیستم قلبی عروقی را قوی تر و به مبارزه با سرطان روده بزرگ کمک می کند.
• فلفل سیاه باعث بهبود هضم غذا شده و منبع خوبی از ویتامین E است.
• نعناع طبع سرد دارد. به حرکت ملایم صفرا از کبد به روده کوچک کمک می کند در این شرایط صفرا در شکستن چربی‌ها موثر خواهد بود. همچنین نعناع موجب شل شدن عضلات معده شده و آن را معطر می سازد.
بدن خود را از درون با 15 نوشیدنی سم زدای خوشمزه زیر پاکسازی نمایید.(سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

آب سم‌ زدای بلیس سامر

در

مواد لازم
• توت فرنگی
• چند قاچ کیوی
• هندوانه
• برگ نعناع
• آب


طرز تهیه
1. توت فرنگی، کیوی ها و هندوانه قاچ شده را در یک ظرف بریزید.
2. تعدادی برگ نعناع به آن اضافه کنید.
3. ظرف را با آب پر کنید.
4. به مدت یک شب در یخچال قرار دهید.


فواید
• کیوی یک منبع عالی از ویتامین C، ویتامین A و ویتامین K می‌باشد. میوه های گرمسیری خواص ضد سرطانی و انتی اکسیدانی داشته و از آسیب دیدن DNA جلوگیری می کنند. در مقابل آسم بسیار موثر بوده و از دژنراسیون ماکولا جلوگیری کرده، موجب بهبود سلامت قلبی عروقی شده و سطح قند خون را کنترل می کند.
• نعناع طبع سرد دارد. به حرکت ملایم صفرا از کبد به روده کوچک کمک می کند در این شرایط صفرا در شکستن چربی‌ها موثر خواهد بود. همچنین نعناع موجب شل شدن عضلات معده شده و آن را معطر می سازد.
• سیترولین هندوانه (یا خیار) به کلیه ها کمک می کند تا آمونیاک را از بدن دفع نماید چرا که برای بدن بسیار سمی است.
• توت فرنگی سرشار از ویتامین C، منگنز و فیبر است. این میوه قرمز و لذیذ دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد التهاب بوده، نیز به تنظیم سطح قند خون کمک می کند.(سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نوشیدنی سم زدای آب نارگیل

در

مواد لازم
• آب نارگیل
• هندوانه قاچ شده
• آناناس خرد شده


طرز تهیه
1. هندوانه و آناناس را به تکه های کوچک خرد کنید.
2. آب نارگیل را در ظرفی بریزید.
3. میوه ها را به آن اضافه کنید.
4. به مدت یک شب در یخچال نگه دارید.


فواید
• آب نارگیل حاوی طیف گسترده‌ای از ویتامین ها، مواد معدنی، الکترولیت ها، اسیدهای آمینه، سیتوکین، آنزیم‌ها، و هورمون فیتو است، خواص ضد پیری و ضد سرطانی دارد. آب نارگیل برای افراد مبتلا به اسهال مفید است. برای هضم مفید بوده و آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود.
• سیترولین هندوانه (یا خیار) به کلیه ها کمک می کند تا آمونیاک را از بدن دفع نماید چرا که برای بدن بسیار سمی است.
• آناناس شامل پروتئاز سیستئین است که به هضم پروتئین کمک می کند. همچنین حاوی بروملین است که نه تنها به هضم کمک می کند بلکه بعنوان یک عامل ضد التهاب عمل می نماید.(سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

خواص ویتامین C

در

دکتر فری یک محقق برجسته ویتامین C می گوید: "ویتامین C نقش مهمی در حفظ سلامتی بازی می کند" "این ویتامین برای زندگی مورد نیاز است." چرا؟ سلول های شما نیاز به ویتامین C برای انجام درست کارها دارد، به علاوه این ویتامین دارای خواص آنتی اکسیدانی برای حفاظت از آسیب آنها دارد. متاسفانه، بدن ما آن را تولید نمی کند، بنابراین یک لیوان آب پرتقال بگیرید و اطلاعات بیشتری در مورد مزایای استفاده از ویتامین C بخوانید: (سیارک

کمک به کاهش وزن


با توجه به تحقیقات تغذیه شما 30 درصد چربی بیشتر در طول یک جلسه تمرین متوسط می سوزانید هنگامی که به سطوح کافی از ویتامین C دست یافته باشید در مقایسه با کسی که دارای سطوح پایین ویتامین است،. نظریه؟ ویتامین C در مسیرهای تنظیم اکسیداسیون چربی، مصرف انرژی و دریافت انرژی-تمام چیزهایی که با از دست دادن وزن است کمک می کند. هنگامی که سطح آن کافی است، بدن شما می تواند بسیار کارآمدتر کار کند.

کاهش خطر بیماری قلبی عروقی


مطالعات اپیدمیولوژیک و مشاهده ای ارتباط ویتامین C و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، کاهش فشار خون و بروز سکته کمتر را دریافته اند. فری می گوید "ویتامین C باعث بهبود عملکرد سلول های خونی و افزایش آرامش عروقی است". این کار اجازه می دهد تا خون را آزادانه تر به حرکت در آورد ، که خطر ابتلا به مشکلات قلبی را کاهش بیابد. (سیارک

محافظ پوست در برابر آسیب های خورشید


یک مطالعه مشاهده ای در مجله بین المللی ویتامین و تحقیقات تغذیه نشان می دهد ویتامین C ممکن است خطر ابتلا به ملانوم را کاهش دهد. فری اخطار می دهد که ما درک روشنی در مورد اینکه چگونه ویتامین C در پوست رفتار می کند را نداریم . اما ما می دانیم که با افزایش سن و اشعه UV میزان مواد مغذی آن را کاهش می دهد. ویتامین C نیز در برابر لکه های خورشیدی زمانی که به صورت موضعی استفاده می شود محافظت می کند.

کاهش التهاب


التهاب واکنش بدن در برابراسترس، آلودگی، و حتی کار امروز است و باعث ایجاد رادیکال های آزاد سلول های مخرب است. ویتامین C با این رادیکال های آزاد مبارزه می کند، و به بدن شما درالتیام تحمل زخم التهاب هر روزه ی آن کمک می کند.

کاهش دوره ی سرما خوردگی


هنگامی که می خواهیم با سرماخوردگی مبارز کنیم، مادران ما به ما می گویند ویتامین C بخورید. اما معلوم است که مبارزه با سرما خوردگی یکی از بحث برانگیز ترین مزایای ویتامین C است. با توجه به فری، شواهد در توانایی ویتامین C در مبارزه با سرماخوردگی متناقض است. او می گوید با این حال، که ویتامین C تنها یکی از ویتامین های متعدد است که سیستم ایمنی بدن ما برای عملکرد بهینه نیاز به آن دارد. و یک چیز که ما می دانیم این است: یک سیستم ایمنی قوی تر به معنی روزهای بیماری کمتر است.

مبارزه با سرطان


یکی از مزایای هیجان انگیز ویتامین C امکان اثرات مبارزه ای آن با سرطان است. مطالعات خارج از موسسه ملی بهداشت یافته اند که انفوزیون درون وریدی ویتامین C ممکن است اثر شیمی درمانی بر سلول های سرطانی را افزایش دهد، به خصوص در سرطان پانکراس. این روش درمانی در فاز دوم آزمایشات بالینی است، پس ممکن است قبل از عمل استاندارد آن در مبارزه با این بیماری طولانی نباشد که حدود 1.6 میلیون آمریکایی تحت تاثیر آن هستند. تحقیقات دیگر نشان داده است که تزریق داخل وریدی ویتامین C باعث بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان است. (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید..

 

 

مبارزه با سرما خوردگی

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱It's good to see someone thkining it through.

در ادامه بخوانید...

مبارزه با سرما خوردگی

در

راه های تقویت سیستم ایمنی بدن


طرح ضد ویروس نیاز به یک ارتقاء دارد ،نه، ما در مورد یک آپدیت برای کامپیوتر و یا گوشی های هوشمند خود صحبت نمی کنیم. مطالعات نشان می دهد که فرد به طور متوسط دو تا چهار بار در سال سرما می خورد و تا 20 درصد از جمعیت آنفولانزا می گیرند. خوشبختانه، اکنون راه های موثر تر از همیشه برای هل دادن سیستم ایمنی بدن شما به سطح بالاتر وجود دارد. در اینجا نحوه تنظیم دقیق عادات سالم شما را برای دفع هر گونه میکروب کثیفی آمده است. (سیارک


 مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات رنگارنگ بخورید.


قدرت را بالا ببرید: مطمئنا، تولیدات پر جنب و جوش، مثل کلم پیچ و پرتقال دارای مواد مغذی برای مبارزه با سرما هستند، اما همتایان رنگ پریده آنها قابل چشم پوشی نیستند. بر اساس یک مطالعه در دانشگاه تافتس قارچ سفید برای مثال، می تواند سلول های کشنده طبیعی بدن را پر جنب و جوش کند، که به ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا حمله ور شوند. نویسنده مقاله دکتر Dayong توضیح می دهد "قارچ سرشار از یک نوع فیبر، به نام بتا-گلوکان است که می تواند سلول های ایمنی را فعال کند". قارچ را با املت ، ماکارونی، سیب زمینی سرخ کرده ترکیب کرده و هم بزنید. مقداری سیر اضافه کنید. علاوه بر اضافه کردن عطر، طعم، سیر یک دوز از آلیسین، یک ترکیب مبارزه گر با عفونتها را به آن اضافه کرده اید. دیوید غار، RD، عضو هیئت مدیره مشاوره تناسب اندام و نویسنده می گوید " از میخک تازه استفاده کنید" از بهترین کارهایی که شما می توانید انجام دهید. "سیر جراد پاستوریزه است که آلیسین از بین می برد." سیر را ریز ریز کرده، سپس اجازه دهید برای حدود 10 دقیقه بماند؛ وقت اضافی اجازه می دهد تا بافت میخک، به انتشار آنزیم هایی که ایجاد آلیسین کمک کند. و مطمئن باشید سیر را در پایان روند پخت و پز برای جلوگیری از خنثی شدن اثر آن توسط گرما اضافه کنید.

 

 7تا 8 ساعت خواب در شب.


افزایش قدرت: مقدار خواب شما مهم است، اما کیفیت نیز مهم است. مایکل برئوس، دکترا، نویسنده نقشه ی خواب می گوید: "خواب منقطع ممکن است هورمون های استرس را تولید کند که سیستم ایمنی بدن را پایین می آورد". نکته: در زمانی که محققان در دانشگاه کارنگی ملون شرکت کنندگان در معرض ویروس سرماخوردگی را مورد مطالعه قرار دادند ، کسانی که آنگونه که باید نمی خوابیدند شش برابر بیشتر احتمال مریض شدن نسبت به افرادی که مانند یک سنگ خوابیده بودند، داشتند. برای به حداکثر رساندن بسته شدن چشم، کفش ورزشی خود را در اکثر روزهای هفته به پا داشته باشید: اثبات شده است که ورزش منظم به شما کمک می کند سریع تر بخوابید و زمان بیشتری را صرف خواب عمیق تربکنید. برئوس پیشنهاد می دهد اگر نگرانی ها شما را بیدار نگاه داشته همه چیزهایی که شما را اذیت می کند را همراه با یک راه حل برای هر کدام بنویسید، قبل از اینکه دوباره به رختحواب برگردید. و بدن خود را - - این کار باعث استراحت ذهن و بدن شما می شود. (سیارک

 

همیشه، همیشه دست های خود را بشویید.


افزایش قدرت : اگر شما مانند اکثریت قریب به اتفاق ما هستید، شما احتمالا به درستی کف نمی زنید. یک مطالعه نشان داد که 95 درصد از مردم 20 ثانیه توصیه شده را مالش نمیدهند، و از هر سه نفر یکی از صابون استفاده نمی کند. وقت خود را برای حس یک جلسه ی 20 ثانیه ای شستشو تنظیم کنید. دانیل مدیر سیستم های بهداشتی  برنامه نظارت ضد میکروبی می گوید:" جلو و پشت دست ، اطراف مچ ، بین انگشتان دست ، و زیر نوک ناخن های خود را بشویید" است. سپس به طور کامل خشک کنید؛ میکروب ها به راحتی به سطوح مرطوب می چسبند. سینک در دسترس نیست؟ از یک ضدعفونی کننده دست که حاوی حداقل 60 درصد الکل است استفاده کنید.


 ورزش بخشی از زندگی روزمره شما است.

 کار کردن توان مبارزه ای شما را با سرماخوردگی و آنفولانزا تقویت می کند. اما فشار به طور منظم می تواند بیش از آسیب زا باشد تا موثر: یک مطالعه در استرالیا نشان داد که دونده هایی که از تردمیل در سرعت های چالشی (مسابقه ای)برای یک ساعت و نیم استفاده می کنند به اندازه یک قطره ی 50 درصدی در تولید ایمونوگلوبولین A آنتی بادی مبارزه گر با باکتری ها ، پس از آن تجربه کرده اند. دیوید نیمن مدیر آزمایشگاه عملکرد انسانی در دانشگاه ایالتی آپالاچی می گوید: " ورزش طولانی مدت با شدت بالا استرس را در بدن شما قرار می دهد ، شانس بیمار شدن شما را بالا می برد"

 

حمل یک بطری آب با خود هر کجا که هستید.


نیل مدیر پزشکی مراقبت تنفسی در دانشکده پزشکی کوه سینا  می گوید: "آب کافی در بدن غشاهای مخاطی را مرطوب نگه می دارد و کمک می کند تا عملکرد سیستم ایمنی بدن شما موثرتر گردد". (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید..

نظرات

در ادامه بخوانید...

اسموتی پرتقال

در

 اسموتی پرتقال مناسب برای صبحانه، دسر یا میان وعده است.

زمان آماده سازی: 5 دقیقه

مواد لازم :

1  عدد پرتقال، پوست کنده و دانه ها را جدا کنید.  (سیارک)  
1/4 فنجان ماست بدون چربی
2 قاشق غذا خوری کنسانتره آب پرتقال  منجمد 
عصاره وانیل 1/4 قاشق چای خوری
4 تکه یخ


طرز تهیه :

 تمام مواد به جز یخ  را در مخلوط کن بریزید ، تا زمانی که مخلوط یکنواختی بدست آید 
 یخ  را به مخلوط اضافه و کاملا خرد کنید. اسموتی یرتقال شما آماده است.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱That's way more clever than I was exeictpng. Thanks!

در ادامه بخوانید...