آب سم‌ زدای آناناس

در

مواد لازم
• آناناس
• لیمو
• چوب دارچین
• فلفل سیاه
• برگ نعناع
• آب


طرز تهیه
1. آناناس را به تکه های مکعبی خورد کرده و تعدادی از آن را داخل ظرف بریزید.
2. لیمو را خورد کرده و به ظرف بریزید.
3. چوب دارچین، چند برگ نعناع و یک یا دو فلفل سیاه را به آن اضافه کنید.
4. آب را به آنها اضافه کنید.
5. و بگذارید تا در طول شب تمامی خواص آنها با هم مخلوط گردد.
فواید
• آناناس شامل پروتئاز سیستئین است که به هضم پروتئین کمک می کند. همچنین شامل بروملین است که نه تنها در هضم بلکه به عنوان عاملی ضد التهابی عمل می کند.
• لیمو با کمک به انتقال صفرا از کبد به روده کوچک به کاهش چربی اضافی بدن کمک می کند.
• فلفل سیاه باعث بهبود هضم غذا و منبع خوبی از ویتامین E می‌باشد.
• نعناع طبع سرد دارد. و به حرکت صفرا از کبد به روده کوچک کمک می کند و نیز در دفع چربی مفید می باشد. همچنین نعناع موجب شل شدن عضلات معده و معطر شدن آن می گردد.
• دارچین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد لختگی، و خواص ضد میکروبی است. همچنین سطح قند خون را کنترل، باعث بهبود عملکرد مغز، محافظت از بیماری‌های قندی و طبیعت گرم در بدن است.  (سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۷Good post and right to the point. I am not sure if this is really the best place to ask but do you folks have any ideea where to hire some prosafsionel writers? Thx

در ادامه بخوانید...

چگونه روغن بچه برای تمیز کردن آرایش بکار برده می‌شود

در

آیا در نظر شما، پاک کردن آرایش کار دشواری است؟ آیا پاک‌کننده آرایش، موجب خشک‌شدن پوست مي‌شود؟ در صورت صحت این موضوع، محتملا مراقبت خوبی از پوست نداشته‌اید. در ادامه روشی بیان می‌شود برای اینکه چگونه پوست را سالم و درخشان نگه دارید حتی در صورتی که از آرایش‌های غلیظ استفاده می‌کنید. در این پست، چندین مزیت مختلف و روش استفاده از روغن بچه، بعنوان پاک‌کننده آرایش را بیان خواهیم کرد. آیا می‌خواهید بیشتر بدانید؟ ادامه مطلب را بخوانید.


شما نباید تنها روی کرم‌ها و لوسیون‌هایی که برای صورت استفاده می‌کنید، متمرکز شوید. آنچه که برای پاک‌کردن آرایش‌ استفاده می‌کنید نقش مهمی در سلامتی پوست بازی می‌کند. استفاده زیاد از پاک‌کننده آرایش می‌تواند برای تمیز کردن آرایش، کثیفی و دیگر ناخالصی‌های پوست بسیار هم خوب باشد. محصولات گران‌قیمت زیادی در بازار وجود دارند که به داشتن اثرات فوق‌العاده روی پوست تبلیغ می‌شوند، اما حقیقت این است که بسیاری از آنها دروغ می‌باشد. اگر پاک کننده آرایشی را می‌خواهید که تاثیرات شگفت‌انگیزی روی پوست داشته باشد، روغن بچه را انتخاب کنید.(سیارک)


چرا از روغن بچه بعنوان پاک‌کننده آرایش استفاده می‌کنید؟
دلایل زیادی وجود دارد تا روغن بچه بعنوان گزینه‌ای فوق‌العاده نسبت به دیگر محصولاتی که در بازار هستند، باشد. در اینجا چندین دلیل می‌آوریم. علت اینکه شما باید هر روز از این روغن جهت پاک کردن آرایش استفاده کنید:


1. لطیف است:
از آنجایی که روغن بچه برای پوست لطیف و حساس بچه‌ها فرموله شده است، بنابراین لطیف، صاف و تسکین‌دهنده است. از آنجایی که ضد حساسیت بوده و هیچ عوارض جانبی ندارد بنابراین بویژه برای پوست‌های حساس خوب می‌باشد. روغن بچه بافت سبکی دارد بنابراین احساس چرب بودن را نخواهید داشت. در پوست احساس خوبی خواهید داشت.


2. برای پاک کردن آرایش چشم بسیار عالی است:
پاک کردن آرایش چشم آسان نیست. در بسیاری از محصولات شما بایستی چشم‌های خود را بشدت بمالید تا بتوانید سایه چشم، خط چشم و بویژه ریمل مژه و ابرویخود را تمیز نمائید. شما می‌توانید با استفاده از روغن بچه با چنین مشکلاتی خداحافظی کنید، چرا که هرگونه اثری از آرایش را فقط با چند ضربه ملایم از بین برده و نیز پلک‌های خود را نرم و انعطاف‌پذیر می‌کند.

3. پوست را تقویت می‌کند:
استفاده از روغن بچه جهت پاک کردن آرایش، ایده خوبی است چرا که تنها آرایش را تمیز نمی‌کند بلکه باعث تقویت پوست نیز می شود. به مرطوب نگه داشتن پوست کمک کرده و پوست را لطیف، صاف و درخشنده می‌کند. این روغن حاوی ویتامین E است که به داشتن اثرات شگفت انگیز روی پوست شناخته شده است. اگر پاک‌کننده‌ی پوستی می‌خواهید که آرایش را زدوده و پوست را سالم نگه دارد، راهکار روغن بچه است.(سیارک)


4. ارزان است:
تمامی پاک‌کننده‌های آرایشی گران قیمت در بازار، به خوبی روغن بچه تاثیر ندارند. اغلب برای محصولات فانتزی پول زیادی خرج می‌کنید و در نهایت هم از آنها استفاده نمی‌کنید چرا که مناسب پوست نیست یا نسبت به ادعایی که دارند، کارایی ندارد. روغن بچه مقرون به صرفه است و همیشه کارایی خوبی دارد. با بکارگیری آن، شما در پول صرفه‌جویی کرده و پاک‌کننده آرایشی ارزانی بدست می‌آورید که برای پوست هم خوب است.
برای پاک کردن ارایش، چگونه از روغن بچه استفاده کنیم:
استفاده از روغن بچه بعنوان پاک کننده آرایش، آسان است. شما همان مراحلی را انجام خواهید داد که در دیگر محصولات انجام می‌دهید:
1. چند قطره از روغن بچه را روی پنبه بریزید. به آرامی روی صورت مالیده، آرایش صورت و آرایش چشمان را با آن پاک کنید. همیشه بهنگام پاک کردن آرایش مطمئن شوید که رفتار شما با پوست، ملایم است چرا که سخت کشیدن چیزی روی پوست، موجب آسیب به آن می‌شود.
2. بعد از آن می‌توانید چند قطره از روغن را روی دست ریخته و دست های خود را با هم مالش دهید. روغن را روی پوست خود ماساژ دهید، و ناحیه چشمانتان را هم فراموش نکنید. بعد از اینکه کل صورت را با این روغن پوشش دادید، پنبه را با آب مرطوب کرده و آرایش خود را کاملا پاک نمایید.
3. اگر ریمل شما ضد آب است، امکان دارد مجبور به اضافه کردن چند قطره دیگر از روغن بچه به پنبه بوده و از آن برای پاک کردن ریمل استفاده کنید. این بهترین راه برای اطمینان از این موضوع است که آرایش کاملا پاک شده و صبح روز بعد آثار آرایش اطراف چشمانتان دیده نخواهد شد.
روغن بچه پاک کننده آرایشی فوق‌العاده‌ای می‌باشد. در مقایسه با دیگر محصولات موجود در فروشگاه‌ها، برای پوست مزایای زیادی دارد. مهم‌ترین موضوع این است که متناسب با هر پوست یافت می‌شود و پوست را سالم، زیبا و درخشان نگه می‌دارد. (سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

اسموتی سرکه سیب و پاپایا

در

مواد لازم
• پاپایا- نوعی میوه استوایی
• سه قاشق غذا خوری سرکه سیب
• سه عدد فلفل سیاه خورد شده


طرز تهیه
1. پاپایا را به صورت مکعبی خورد کنید.
2. پاپایا را در داخل مخلوط کن بریزید.
3. سه قاشق غذاخوری سرکه سیب را اضافه کنید.
4. سه عدد فلفل سیاه خرد شده را اضافه کنید.
5. آن را چرخ کنید.
6. قبل از نوشیدن، برگ نعناع و تکه های یخ را اضافه کنید.
فواید
• سرکه سیب، با کاهش کلسترول خون، ایمنی بدن را افزایش می دهد. انسولین را تنظیم، خاصیت ضد التهابی داشته نوسان فشار خون را کنترل و وزن را کاهش می دهد.
• پاپایا منبعی سرشار از ویتامین، مواد معدنی بویژه گیاه پاپائین و آنزیم های گوارشی است. به مقابله با یبوست کمک کرده و سیستم قلبی عروقی را قوی تر و به مبارزه با سرطان روده بزرگ کمک می کند.
• فلفل سیاه باعث بهبود هضم غذا شده و منبع خوبی از ویتامین E است.
• نعناع طبع سرد دارد. به حرکت ملایم صفرا از کبد به روده کوچک کمک می کند در این شرایط صفرا در شکستن چربی‌ها موثر خواهد بود. همچنین نعناع موجب شل شدن عضلات معده شده و آن را معطر می سازد.
بدن خود را از درون با 15 نوشیدنی سم زدای خوشمزه زیر پاکسازی نمایید.(سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

نوشیدنی سم زدای آب نارگیل

در

مواد لازم
• آب نارگیل
• هندوانه قاچ شده
• آناناس خرد شده


طرز تهیه
1. هندوانه و آناناس را به تکه های کوچک خرد کنید.
2. آب نارگیل را در ظرفی بریزید.
3. میوه ها را به آن اضافه کنید.
4. به مدت یک شب در یخچال نگه دارید.


فواید
• آب نارگیل حاوی طیف گسترده‌ای از ویتامین ها، مواد معدنی، الکترولیت ها، اسیدهای آمینه، سیتوکین، آنزیم‌ها، و هورمون فیتو است، خواص ضد پیری و ضد سرطانی دارد. آب نارگیل برای افراد مبتلا به اسهال مفید است. برای هضم مفید بوده و آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود.
• سیترولین هندوانه (یا خیار) به کلیه ها کمک می کند تا آمونیاک را از بدن دفع نماید چرا که برای بدن بسیار سمی است.
• آناناس شامل پروتئاز سیستئین است که به هضم پروتئین کمک می کند. همچنین حاوی بروملین است که نه تنها به هضم کمک می کند بلکه بعنوان یک عامل ضد التهاب عمل می نماید.(سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

سالاد سریع و آسان برش های کاهوی یخکوهی توت فرنگی و آناناس

در

آناناس با مزه شیرین و کمی ترش، تقریبا در بیشتر میوه فروشی ها کوچک و بزرگ پیدا می شود . کنسرو آناناس هم به شکل های خرد شده مکعبی و حلقوی در دسترس است هنگام انتخاب این میوه باید به چند مورد توجه کنید.

نحوه انتخاب آناناس

برگ های آناناس باید سبز تیره، ضخیم و تازه باشد و در انتهای برگ کمی خشک باشد.برگ های کاملا سبز در آناناس نشان می دهد که میوه خیلی زود جمع شده است.
پوست یک آناناس خوب متراکم، الاستیک، طلایی با شیارهای سبز قهوه ای یا تیره . اگر نقاط قهوه ای یا خطوط سفید روی سطح وجود داشته باشد، این نشانه ای از آسیب دیده گی آناناس است. پایین میوه باید خشک باشد.
میزان رسیده بودن آناناس را می توانید با فشار دادن انگشت روی پوست امتحان کنید: اگربا فشارانگشتان کمی رد انگشت دیده شد (فرورفتگی) و سپس از بین رفت میوه خوب است اما اگر به سختی رد انگشت ماند و یا به راحتی نشان از نارس بودن و یا رسیدن بیش از حد است.

آناناس در صورتی که خیلی رسیده باشد بوی زیادی دارد.

مواد لازم برای تهیه سالاد

- 1  بسته توت فرنگی تازه ی پوست کنده ( 450 گرم) 

- 1/2‌ آناناس متوسط ، پوست کنده و آماده

- 1/2 خربزه قندک متوسط

- 1/4 طالبی کوچک

- 2 ق س نعناع تازه ی خرد شده

- 1 عدد کاهوی یخکوهی ، بدون هسته و تقسیم شده به 6 ‌برش

- نمک و فلفل آسیاب شده ی تازه برای مزه

- **چاشنی دانه ی کنجد- ماست

طرز تهیه سالاد سریع

  1. در ابتدا 4 ماده لازم در این سالاد را در برش های 0.60 سانتی متر (حدود 2 پیمانه در هر کدام از توت فرنگی های مربعی ، آناناس و خربزه قندک و 1 پیمانه طالبی مربعی ) را برش داده و در نعنا بغلتانید.
  2. یک برش از کاهو را در هر 6 بشقاب قرار داده و کنار آن را مخلوط ریز شده ی آناناس، توت فرنگی، طالبی، خربزه قندک را بکشید و نمک و فلفل را برای مزه ، روی آن بپاشید. چاشنی کنجد و ماست را کم کم روی آن بریزید.

**چاشنی کنجد – ماست

مواد لازم

1 فنجان ماست خالص یا یونانی خالص

2‌ ق س عسل

2 ق س آبلیموی تازه

1 ق چ دانه ی کنجد 

طرز تهیه

  1. همه ی مواد را در کاسه ی کوچکی با هم مخلوط کرده و در محفظه ی بدون هوا در یخچال به مدت 5 روز نگه داری کنید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.   

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱Gabonagolyóóó, királyság! Én egyszer teljesen színeset vettem, piros, kék, zöld, sárga...irtó jól mutatott és nagyon ízlett. Bár ehhez a sütihez azt hiszem ez a szolid szss¡Ã¶­ÃzeállítÃns jobban passzol. :D

در ادامه بخوانید...

مژه هایی پر پشت و بلند داشته باشید

در

همه دوست دارند که مژه‌های بلندتر و پرتر داشته باشند؛ با داشتن مژه های بلند و پرپشت دیگر نیازی به آرایش چشم نداریم .برای این منظور و رسیدن به این هدف به مدت ۲ تا ۳ هفته  یکی از روش‌ها ی این پست را استفاده کنید تا طول، حجم و رنگ مژه‌ هایتان تغییر کند و به اندازه دلخواه برسد.

پرپشت کردن مژه‌ها با روغن بادام، زیتون و نارگیل
برای داشتن مژه هایی پر پشت و بلند روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل را با هم مخلوط نموده و با استفاده از برس ریمل تمیز مژه‌ها را آغشته کنید. از ریشه شروع تا نوک مژه را با این مخلوط ماساژ بدهید ، این کار را ۴ تا ۵ بار قبل از خواب تکرار نمایید.(سیارک)  

روغن بادام غنی از ویتامین های A،B و E می باشد و باعث تقویت مژه‌ ها می‌گردد . روغن نارگیل، باعث رشد بیشتر و تیره شدن مژه‌ها و روغن زیتون، که غنی از ویتامین E و اسیداولیک است باعث پرپشت شدن مژه ها می شود.

پرپشت کردن مژه‌ها با کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا
کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا را خوب با هم مخلوط نموده و با کمک گوش پاک کن  مژه‌ها را ماساژ بدهید . ویتامین E به رشد و پر حجم شدن مژه‌ها و آلوئه ورا نیز باعث تغذیه مژه‌ها می گردد.

پرپشت کردن مژه‌ها با وازلین
وازلین را به آرامی به مدت 2 تا 3 دقیقه به مژه‌ها بکشید. رطوبت وازلین باعث می‌گردد تا پوسته‌های روی پلک‌ها کم و باعث بهبود جریان خون و در نتیجه رشد مژه‌ها گردد.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

نظرات

در ادامه بخوانید...

پیپرین ترکیب آلی منحصر به فرد

در

پیپرین یک ماده شبه قلیا است که طعم و بوی فلفل سیاه (Piper nigrum) ناشی از آن است. اندکی در آب محلول بوده و شدیداً در الکل، کلروفورم و غیره محلول است. استفاده از پیپرین در برخی از انواع طب سنتی، تاریخچه‌ای طولانی دارد. اولین استفاده تجاری آن در پزشکی گیاهی مدرن و حشره کش ها بود.
تولید تجاری پیپرین عموماً شامل استخراج شیمیایی از دانه‌های فلفل سیاه است که پنج تا ده درصد پیپرین دارد. دانه‌های دار فلفل (piper longum) حاوی یک تا دو درصد پیپرین بوده و می‌تواند در تولید پیپرین نیز مورد استفاده قرار گیرد. دانه‌ها با یک حلال مانند دی کلرومتان یا انواع مختلف هیدروتوپ های آبی دیگر حل می‌شوند. سپس ته نشین عاری از حلال با یک محلول پتاسیم هیدروکسید واکنش می‌یابد تا رزین حذف شود. سپس ته نشین باقیمانده در الکل گرم شسته می‌شود تا کریستال‌های پیپرین حاصل شود.
شیمیدان دانمارکی Hans Christian Orstedبرای اولین بار پیپرین را در سال 1819 جدا ساخت. بعدها در سایر گونه‌های فلفل مانند دار فلفل و فلفل افریقای غربی (Piper guineense) کشف شد. پیپرین برای اولین بار در سال 1882 با ترکیب پیپریدین و پیپرول کلرید ساخته شد.
ارزش اصلی پیپرین در مکمل‌های بهداشتی، توانایی برای بهبود دسترس پذیری زیستی سایر ویتامین‌ها و مواد معدنی است. این سازوکار هنوز در حال مطالعه است، اما پیپرین به بازداشتن آنزیم‌های پی گلیکوپروتئین و CYP3A4 در انسان معروف است. این آنزیم‌ها در سوخت و ساز و انتقال انواع متابولیت ها دخیل هستند. مطالعات حیوانی نیز نشان می‌دهد که پیپرین از دسترس پذیری زیستی کورکومین تا 20 برابر جلوگیری می‌کند.

کاربردهای پیپرین

پیپرین می‌تواند به افزایش دسترسی پذیری مواد غذایی اصلی کمک کندو می‌تواند برای اهداف دیگری مانند پشتیبانی از مدیریت وزن و استرس نیز کمک کند.
پیپرین موجب افزایش تولید آدرنالین و سایر کاتّه کولامین ها می‌شود که می‌تواند برای مدیریت موقتی استرس کاربردی باشد. این کاربرد پیپرین غالباً با میانگیری ویتامین C همراه است.

پشتیبانی از مدیریت وزن

پیپرین می‌تواند خواص ترموژنیک داشته باشد؛ به این معنی که نرخ سوخت و ساز بدن را افزایش دهد. این خواص می‌تواند در کمک به حفظ وزن در محدوده سالم به شما کمک کند.

افزایش دسترسی پذیری زیستی

مواد غذایی اصلی که پیپرین می‌تواند جذب آن‌ها را تسهیل نماید عبارت‌اند از بتا کاروتن، کورکومین، سلنیوم و ویتامین B6. آن می‌تواند جذب آمینواسیدها را نیز بهبود بخشد.

مزایای دیگر

پیپرین می‌تواند خواص دیگری مانند پشتیبانی از سیستم گوارشی و حفظ الگوهای تنفسی سالم را داشته باشدو به مدیریت وضعیت مفاصل و زخم معده کمک کند.

علائمی که نیاز به پیپرین را نشان می‌دهد

اگر به افزایش تأثیر سایر مواد مغذی مانند کورکومین، ویتامین B6، بتاکاروتن و سلنیوم نیاز دارید، ممکن است بخواهید پیپرین مصرف کنید. همچنین در صورتی که نیاز به کمک در حفظ وزن سالم داشته یا استرس کوتاه مدت را تجربه می‌کنید، ممکن است از خواص پیپرین بهره بگیرید. دلایل دیگر برای مصرف پیپرین عبارت‌اند از مشکلات تنفسی، مشکلات گوارشی، ناراحتی مفاصل و بی‌حالی.
سایر عناصری که ممکن است مد نظرتان باشد
بروملین: آناناس دارای تاریخچه کهنی در طب سنتی در میان بومیان امریکای مرکزی و جنوبی است. یکی از متداول‌ترین کاربردهای مدرن بروملین، کمک به کاهش التهاب، خصوصاً در سینوس‌ها و بینی است. آن برای بهبود دسترسی پذیری زیستی سایر مواد غذایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
گارسینیا کامبوجیا: متداول‌ترین کاربرد گارسینیا کامبوجیا، برای مدیریت وزن است. این اصولاً به علت خواص ترکیب هیدروکسی سیتریک اسید یافت شده در پوست این میوه است.

نظرات

در ادامه بخوانید...