اسموتی سرکه سیب و پاپایا

در

مواد لازم
• پاپایا- نوعی میوه استوایی
• سه قاشق غذا خوری سرکه سیب
• سه عدد فلفل سیاه خورد شده


طرز تهیه
1. پاپایا را به صورت مکعبی خورد کنید.
2. پاپایا را در داخل مخلوط کن بریزید.
3. سه قاشق غذاخوری سرکه سیب را اضافه کنید.
4. سه عدد فلفل سیاه خرد شده را اضافه کنید.
5. آن را چرخ کنید.
6. قبل از نوشیدن، برگ نعناع و تکه های یخ را اضافه کنید.
فواید
• سرکه سیب، با کاهش کلسترول خون، ایمنی بدن را افزایش می دهد. انسولین را تنظیم، خاصیت ضد التهابی داشته نوسان فشار خون را کنترل و وزن را کاهش می دهد.
• پاپایا منبعی سرشار از ویتامین، مواد معدنی بویژه گیاه پاپائین و آنزیم های گوارشی است. به مقابله با یبوست کمک کرده و سیستم قلبی عروقی را قوی تر و به مبارزه با سرطان روده بزرگ کمک می کند.
• فلفل سیاه باعث بهبود هضم غذا شده و منبع خوبی از ویتامین E است.
• نعناع طبع سرد دارد. به حرکت ملایم صفرا از کبد به روده کوچک کمک می کند در این شرایط صفرا در شکستن چربی‌ها موثر خواهد بود. همچنین نعناع موجب شل شدن عضلات معده شده و آن را معطر می سازد.
بدن خود را از درون با 15 نوشیدنی سم زدای خوشمزه زیر پاکسازی نمایید.(سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

پیوند ISLET ، خطر قند خون را ترمیم کرده و دیابت نوع یک را کنترل می کند

در

نتایج آزمایشات بالینی نشان می دهد که  پیوند جزایر لوزالمعده (پانکراس)-خوشه های سلولی که شامل سلول های تولید کننده ی انسولین هستند- از افت شدید و مرگ آور نهان قند خون در افرادی با دیابت نوع یک ، جلوگیری می کند. محققان دریافتند که این شیوه ی درمانی برای افرادی که در معرض مراحل  سخت کم قندخونی هستند موثر است که سطوح پایین قند خون می تواند در آنها باعث حمله ی ناگهانی ، عدم هشیاری و مرگ - علیرغم دریافت مراقبت های تخصصی گردد.

بررسی موسسه ی NF بر اساس نظریه ی کاربردی بالقوه ی FDA برای مجوز پیوند ISLET قرار گرفته است.

آزمایش سه مرحله ای توسط موسسه ی ملی بیماری های عفونی و  آلرژی (NIAID) و سازمان ملی بیماری های کلیوی ، گوارشی و دیابت (NIDDK) ایجاد شد که هر دو بخشی از سازمان های ملی بهداشت بودند ، و توسط کنسرسیوم پیوند جزایر کلینیکی (CIT) (پیوند ،خارجی است) ، انجام گردید. محققان ، مطالعه ای را در مشاوره با موسسه ی دارو و مواد غذایی آمریکا طراحی شد تا مجوزهای بالقوه ی آینده ی ساخت جزایر پانکراسی انسانی خالص ، انجام شود. نتایج بدست آمده به طور آنلاین در مرکز مراقبت های دیابت موجود است.(سیارک)

 آنتوی اس فاسی ، ام دی ، مدیر  ‌NIAID می گوید " طبق یافته ها افرادی که علیرغم مدیریت بهداشتی بهینه ، به زندگی خود با کم قند خونی شدید مرگ آور ادامه می دهند ، پیوند جزیره ISLET‌  درمان بالقوه ی نجات دهنده ی زندگی  است که در اکثریت موراد ، حوادث کم قند خونی شدید را رفع می کند در حالی که کنترل مطلوب قند خون را ایجاد می کند" .

طبق پیش بینی ها ، این درمان خطراتی نیز دارد مثل عفونت و کم کاری کلیوی به خاطر مصرف داروهای ضد ایمنی در این افراد برای عدم رد جزایر اهدا شده ،  اگرچه بخشی از عوارض جانی بسیار جدی بودند ولی هیچکدام باعث مرگ یا ناتوانی نگردید. در امریکا ، پیوند جزیره در حال حاضر فقط در آزمایشات بالینی انجام می گردد.

طبق گفته ی رئیس NIDDK ، گریفین پی راجرز ، ام ، دی (دکتر) " در حالی که هنوز آزمایشی است و خطرات جدی نیز دارد ، قول پیوند جزیره ، دلگرم کننده و  انکار ناپذیر است. حتی با بهترین مراقبت ها ، حدود 30%‌ افراد دیابت نوع اول از افت ناگهانی سطح گلوکز خون مطلع نیستند. "

در دیابت نوع یک ، سیستم ایمنی حمله کرده و سلول های تولید کننده ی انسولین را در جزایر پانکراس نابود می کند. بیماران دیابتی نوع اول باید با انسولین به طور طولانی مدت درمان شوند که به انتقال گلوکز خون از جریان خون به سلول ها کمک کرده که به عنوان منبع انرژی استفاده می گردد. حتی با درمان از طریق انسولین ، این بیماران مکررا در معرض نوسانات سطح قند خون هستند.

هیپوگلوسمی (کم قند خونی)  معمولا به همراه علائمی مثل رعشه ، تعریق و تپش قلب هستند که فرد را به خوردن و نوشیدن واداشته  تا سطح قند خون خود را بالا ببرند. افرادی که این علائم هشدار دهنده ی اولیه را نداشته باشند – وضعیتی به نام هشدار معیوب کم قند خونی –  در زمانی که فرد نمی تواند خود را درمان کند ، در ریسک بیشتر حوادث کم قند خونی هستند.درمان هایی مثل درمان های رفتاری یا سیستم های دائمی  کنترل گلوکز  می تواند از بسیاری از این حوادث جلوگیری کند- ولی نه از همه ی آن- افرادی با هشدار معیوب ، از تعداد قابل توجه این بیماران ، حذف می گردند.

بررسی کنونی از 48 نفر ثبت نام به عمل آورد که هشدار معیوب دائمی کم قندخونی داشته و در معرض حوادث شدید این بیماری بودند بر خلاف مراقبت های کارشناسی که توسط متخصصین دیابت یا غدد درون ریز داخلی ، انجام شده بود. محققان در هشت پایگاه مطالعاتی در آمریکای شمالی از تولید استاندارد پروتوکل برای تهیه ی جزایر خالص از پانکراس اهداکنندگان متوفی استفاده کردند. همه ی شرکت کنندگان در این بررسی ، حداقل یک پویند جزیره را دریافت کردند که در سیاهرگ باب کبد ، رگ اصلی که خون را از روده به کبد می برد ، قرار دادند. دریافت کنندگان جزیره در حال حاضر باید داروهای ضدایمنی را برای بقیه ی عمر خود مصرف کرده تا سیستم ایمنی آنها ، سلول های پیوند شده را رد نکند.(سیارک)

یک سال بعد از اولین پیوند ، 88% از شرکت کنندگان از حوادث کم قند خونی شدید ، آزاد شدند و کنترل تقریبا نرمال سطح خون در آنها ایجاد شد و خطر کم قند خونیشان به خالت اول بازگشت. بعد از دو سال ، 71%‌ از شرکت کنندگان به پذیرش این شاخص ها برای موفقیت پیوند ، ادامه دادند.

حتی تعداد کمی از سلول های عملکردی ، تولید کننده ی انسولین ، هشدار کم قند خونی را را به حالت اول بازگرداند در کالی که دریافت کنندگان پیوند ، به ادامه ی دریافت انسولین برای رسیدن به سطح کاملا منظم گلوکز خون ، نیاز داشتند. شرکت کنندگانی که هنوز به دریافت انسولین نیاز داشتند ،  75‌روز بعد از پیوند ، برای تزریق جزیره ی دیگر ، انتخب شدند. 25 شرکت کننده ، پیوند دوم را و یکی از آنها پیوند سوم را دریافت کرد. بعد از یک سال ، 52% از شرکت کنندگان مطالعه دیگر نیازی به درمان با انسولین نداشتند.

طبق گفته ی نانسی دی بریجیز ، دکتر ، مولف همکار این مقاله ، رئیس شاخه ی پیوند NIAID ، " این اولین آزمایش مجوزدار محصول سلولی درمان دیابت نوع اول است . مجوز آن حتمی است چونکه کیفیت ، تداوم و ایمنی محصول جزیره را تضمین می کند ؛ دسترسی بیشتر بیمار را به پیوند جزیره فراهم می کند و تحقیقات پیوسته را تسریع می بخشد که امیدواریم این پروسه را مناسب جمعیت گسترده تری از بیماران دیابتی نوع اول کند".

محققان در حال ادامه ی دنبال کردن شرکت کنندگان هستند تا تعیین کنند که آیا مزیت های گزارش حمایت  و کنترل گلوکز تقریبا نرمال قند خون از حوادث کم قند خونی شدید از خطرات مربوط به ایمنی فرونشانی مزمن مهمتر هست یا نه.

طبق گفته ی تام اگرمن دکتر و پی اچ دی و مدیر علمی NIDDK در کنسرسیوم CIT  و نویسنده ی همکار این مقاله  " برای افراد ناتوان در کنترل ایمن دیابت نوع اول ، پیوند جزیره ، امید واقعی پیشگیری از کم قند خونی مرگ آور است. بنابراین ، چون داروهای ایمنی فرونشان که برای پیوند لازم است ، عوارض جانی مهمی دارد ، این درمان فقط برای افرادی منطقی است که کم قنند خونی شدید مکرر بر خلاف مدیریت بهینه ی دیابت دارند یا افرادی که قبلا داروهای ایمنی فرونشانی را برای پیوند کلیه مصرف کرده اند ، گروهی که در فاز سه  آزمایش مورد بررسی قرار گرفتند. "

شناسه ی آزمایشات بالینی .gov  برای بررسی پیوند جزیره در بیامان دیابتی نوع اول ،  است. این مطالعه توسط NIAID , NIDDK  ، که هر دو جزء‌NIH   هستند ایجاد شد. بخشی از این کار مورد حمایت مرکز ملی ارتقای علوم پویندی ، NIH ، تحت شماره های رسمی  انجام گردید.

NIAID  از این تحقیق در NIH ، در کلآمریکا و سراسر جهان حمایت کرده و آن را انجام می دهد – تا علت بیماری های عفونی و ایمنی غیرمستقیم را شناسایی کرده و ابزار بهتر جلوگیری ، تعیین علائم و درمان این بیماری ها را توسعه دهد. اخبار منتشره ، فکت شیت ها (مقاله ای از اطلاعات مهم) و دیگر مواد مرتبط با NIAID  در وبسایت NIAID موجود هستند.

NIDDK ، جزئی از NIH ، از تحقیقاتی درباره ی دیابت و دیگر بیماری های متابولیسمی و غدد داخلی ؛ بیماریه ای گوارشی ؛ بیماری های هماتولوژی و اورولوژی و کلیوی و چاقی و تغذیه حمایت کرده و یا انجام می دهد. اندازه گیری طیف کامل پزشکی و رنجاندن افرادی از تمام سنین و گروه های قومی ، این بیماری ها برخی از شرایط ناتوانی و شدید و مشترک موثر روی آمریکایی ها را احاطه کرده است. برای اطلاعات بیشتر درباره ی NIAID‌ و برنامه هایش ، رجوع شود به www.niddk.nih.gov.

درباره ی سازمان های ملی بهداشت (NIH) : NIH ، آژانس تحقیقات پزشکی ملی شامل 27 سازمان و مرکز و جزئی از سازمان خدمات انسانی و بهداشتی آمریکا است. NIH  اولین آژانس فدرال است که از تحقیقات پزشکی پویند ، بالینی ، اصولی  حمایت کرده و آن را انجام می دهد و در حال بررسی علت ها ، راه های درمانی و معالجات بیماری های نادر و رایج است. برای اطلاعات بیشتر درباره ی NIH‌ و برنامه هایش به  ww.nih.gov مراجعه کنید.(سیارک)

پست های مرتبط :

انواع دیابت

رژیم غذایی برای دیابتی ها

پیوند ISLET

چگونه به عزیزانمان کمک کنیم تا دیابت را کنترل کنند.

9ماده غذایی شگفت انگیز برای دیابتی ها

کنترل سطح قند خون در دیابت نوع 2

انتخاب جوراب مناسب برای پای دیابتی

در مورد دیابت بیشتر بدانید

دیابت را جدی بگیرید

دانستن الفبای (ABC) دیابت

یاد بگیرید که چگونه با دیابت­ زندگی کنید

بیماران دیابتی از روال عادی مراقبت مطلع شوید تا سالم بمانید

پیش­ دیابت و مقاومت به انسولین چیست

چگونه مقاومت به انسولین به دیابت نوع 2 و پیش دیابت مربوط می­شود

آیا مقاومت به انسولین و دیابت می توانند معکوس شوند

چه گام هایی می تواند مقاومت به انسولین و پیش دیابت را معکوس کند 

مترجم  itrans.ir 

نظرات

۱۳۹۵/۵/۶واقعا درمان داره نوع یک منم نوع یکم

۱۳۹۵/۱۲/۲۷Good to see real expertise on display. Your couibirntton is most welcome.

در ادامه بخوانید...

راه هایی برای جلوگیری از چاقی در زمان یائسگی

در

سفر یائسگی من مدت کوتاهی پس از تولد فرزند دومم آغاز شد. 38 ساله بودم و برای اولین بار خودم را در تلاش برای کاهش وزن می دیدم. من پس از تولد فرزند اولم در سن 36 سالگی هیچ مشکلی برای کاهش وزن نداشتم، اما پس از مدت کوتاهی، بدنم شروع به تغییر کرده بود.
در آن زمان، من به خوبی تغذیه می کردم و به شکل معقول و منطقی فعال بودم. مادر دو فرزند پسر بودن فرصت زیادی برای ورزش و فعالیت باقی نمی گذاشت.وعده های غذایی باید به سرعت آماده می شدند و این به این معنی بود که مقدار زیادی غلات پردازش شده برای صبحانه، ساندویچ برای ناهارو پاستا در شام مصرف می شد. غلات فرآوری شده شامل دانه های کینوآ با شیر سویا، نان قهوه ای برای ناهارو پاستا برای شام.

طبق راهنماییها من 6تا11 عدد نان، برنج و پاستا با تعداد کمی از میوه ها و سبزیجات را مصرف می کردم( ساندویچ ، سس ماکارونی و پاستا).  از دستورالعمل ها پیروی می کردم اما می دانستم که یک چیزی اشتباه است. دائم خسته، تحریک پذیر و عصبی بودم و زود از کوره در می رفتم. مهم نبود که چقدر خوابیده بودم، باز هم خواب بیشتری میخواستم. هر روز بزرگتر و بزرگتر می شدم و خودم هر گونه خطری را انکار می کردم. سایز کمرم همواره در حال گسترش بود.(سیارک)
سپس  چیزی که زندگیم را برای همیشه تغییر داد خواندم. زمانی که سطح استروژن یک زن کاهش می یابد، تحمل او برای کربوهیدارت زیاد می شود. این به این دلیل است که کاهش سطح استروژن منجر به مقاومت انسولین و اختلال تحمل کربوهیدارت می شود. بنابراین کاهش حساسیت به انسولین به این معنی است که شما احتمال بیشتری برای داشتن اضافه وزن دارید، به ویژگی در مناطقی که شما قبل از یائسگی هرگز مشکلی با آن نداشته اید، با نام مستعار چربی شکم!. یکی از ساده ترین راه ها برای مدیریت کاهش حساسیت به انسولین و اجتناب از افزایش وزن این است که به ارزیابی مجدد تحمل کربوهیدراتهای خود پرداخته و برنامه غذایی را با آن تنظیم کنید.

 

1. تمام کربوهیدراتها مثل هم نیستند
انتخاب سایر منابع کربوهیدارت مانند میوه های تازه و سبزیجات به حفظ سلامتی روده کمک می کند. یبوست یک مشکل شایع در زنان مسن است و فیبر موجود در سبزیجات کمک زیادی به حل مشکل یبوست می کند.

2. مبارزه با خستگی
کربوهیدراتهای فرآوری شده تمایل زیادی به افزایش سطح قند خون دارند، که نهایتآ سریع تر هم پایین می آیند، و باعث خستگی، خشکی و بی حالی شما می شود.

3. کربوهیدارتها را "آهسته تر" بخورید .
همانطور که ما رشد می کنیم، بدن ما نیاز کمتری به کالری برای حفظ ثباتش دارد. حالا زمانی که من مشغول غذا خوردن می شود مقدار کمتری می خورم و در نتیجه برخی وعده های غذایی را به بعد موکول می کنم.این کار باعث ذخیره شدن زمان شده و اجازه می دهد که ناهار در ادامه ی روز مصرف شود.(سیارک)

4. سهولت عدم تعادل هورمونی
عدم تعادل هورمونی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در نتیجه یائسگی ایجاد می شود. غذاهای خاص حاوی فیتو استروژن، که دارای ترکیبات استروژنی هستند، تعادل هورموی را تنظیم و بازگردانی می کنند. یک رژیم غذایی سرشار از فیتو استروژن به حداقل رساندن گر گرفتگی و سایر نشانه های یائسگی کمک می کند. چنین غذاهایی از جمله دانه های افتابگردن، تخم کتان، دانه کنجد، تحمه کدو، کرفس،لوبیا سبز و ریواس هستند.

5. بدانید که خوردن آن مافین باعث شادی شما نیست.
ما اغلب غذاها را در لحظات شادی که داریم بیشتر استفاده می کنیم.به شما پیشنهاد نمی کنم که چنین رفتاری را برای همیشه کنار بگذارید.اما آگاه باشید که اگر به دنبال برداشتن یک کیک شکلاتی یا یک مافین هستید، بعد از دو ساعت که قند خودن افت کرد حال بدی خواهید داشت.

6. ذخیره پول
هیچ چیز به این اندازه که ببینم افرادقبل از اقدام به خرید میوه و سبزیجات شکایت از هزینه می کنند چشم مرا خیره نمی کند.دلاربرای دلار، اگر شما مقدار غذای فرآوری شده را کاهش دهید و خرید میوه و سبزی بیشتر را افزایش دهید، می توانم به شما اطمینان دهم که هزینه شما در پایان هفته بیشتر نشده بلکه پول بیشتری هم پس انداز کرده اید.

7. کاهش نفخ معده
کربوهیدراتهای فرآوری شده اغلب دارای شیرین کننده های مصنوعی هستند، که باعث افزایش نفخ معده و افزایش مشکلات معده در هنگام مصرف این فراورده های بسته بندی می شوند. خوردن سبزیجات سبزرنگ به کاهش نفخ کمک می کند. اگر قبلآ از رژیم کم فیبر استفاده می کردید آماده باشید و به
میزان قابل توجهی مصرف فیبر خود را افزایش دهید، در ابتدا ممکن است کمی نفخ را تجربه کنید. اول بدن شما به تنظیمات می پردازد، بعد از مدتی استفاده ، شما نفخ و درد شکم کمتری را احساس می کنید.

8. حقایق بیشتری در مورد نفخ
کربوهیدارتهای فرآوری شده اغلب منبع سدیم زیادی هستند که منجر به احتباس آب و نفخ می شود، با این وجود، پتاسیم،ضد تعادل سدیم و دارای اثر مدر است. بنابراین با خوردن غذاهای غنی از پتاسیم، مانند پرتقال، موز، انبه،کیوی، توت فرنگی، اسفناج، و چغندر پخته شده، میتوانید نفخ را به طور طبیعی کاهش دهید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه روغن بچه برای تمیز کردن آرایش بکار برده می‌شود

در

آیا در نظر شما، پاک کردن آرایش کار دشواری است؟ آیا پاک‌کننده آرایش، موجب خشک‌شدن پوست مي‌شود؟ در صورت صحت این موضوع، محتملا مراقبت خوبی از پوست نداشته‌اید. در ادامه روشی بیان می‌شود برای اینکه چگونه پوست را سالم و درخشان نگه دارید حتی در صورتی که از آرایش‌های غلیظ استفاده می‌کنید. در این پست، چندین مزیت مختلف و روش استفاده از روغن بچه، بعنوان پاک‌کننده آرایش را بیان خواهیم کرد. آیا می‌خواهید بیشتر بدانید؟ ادامه مطلب را بخوانید.


شما نباید تنها روی کرم‌ها و لوسیون‌هایی که برای صورت استفاده می‌کنید، متمرکز شوید. آنچه که برای پاک‌کردن آرایش‌ استفاده می‌کنید نقش مهمی در سلامتی پوست بازی می‌کند. استفاده زیاد از پاک‌کننده آرایش می‌تواند برای تمیز کردن آرایش، کثیفی و دیگر ناخالصی‌های پوست بسیار هم خوب باشد. محصولات گران‌قیمت زیادی در بازار وجود دارند که به داشتن اثرات فوق‌العاده روی پوست تبلیغ می‌شوند، اما حقیقت این است که بسیاری از آنها دروغ می‌باشد. اگر پاک کننده آرایشی را می‌خواهید که تاثیرات شگفت‌انگیزی روی پوست داشته باشد، روغن بچه را انتخاب کنید.(سیارک)


چرا از روغن بچه بعنوان پاک‌کننده آرایش استفاده می‌کنید؟
دلایل زیادی وجود دارد تا روغن بچه بعنوان گزینه‌ای فوق‌العاده نسبت به دیگر محصولاتی که در بازار هستند، باشد. در اینجا چندین دلیل می‌آوریم. علت اینکه شما باید هر روز از این روغن جهت پاک کردن آرایش استفاده کنید:


1. لطیف است:
از آنجایی که روغن بچه برای پوست لطیف و حساس بچه‌ها فرموله شده است، بنابراین لطیف، صاف و تسکین‌دهنده است. از آنجایی که ضد حساسیت بوده و هیچ عوارض جانبی ندارد بنابراین بویژه برای پوست‌های حساس خوب می‌باشد. روغن بچه بافت سبکی دارد بنابراین احساس چرب بودن را نخواهید داشت. در پوست احساس خوبی خواهید داشت.


2. برای پاک کردن آرایش چشم بسیار عالی است:
پاک کردن آرایش چشم آسان نیست. در بسیاری از محصولات شما بایستی چشم‌های خود را بشدت بمالید تا بتوانید سایه چشم، خط چشم و بویژه ریمل مژه و ابرویخود را تمیز نمائید. شما می‌توانید با استفاده از روغن بچه با چنین مشکلاتی خداحافظی کنید، چرا که هرگونه اثری از آرایش را فقط با چند ضربه ملایم از بین برده و نیز پلک‌های خود را نرم و انعطاف‌پذیر می‌کند.

3. پوست را تقویت می‌کند:
استفاده از روغن بچه جهت پاک کردن آرایش، ایده خوبی است چرا که تنها آرایش را تمیز نمی‌کند بلکه باعث تقویت پوست نیز می شود. به مرطوب نگه داشتن پوست کمک کرده و پوست را لطیف، صاف و درخشنده می‌کند. این روغن حاوی ویتامین E است که به داشتن اثرات شگفت انگیز روی پوست شناخته شده است. اگر پاک‌کننده‌ی پوستی می‌خواهید که آرایش را زدوده و پوست را سالم نگه دارد، راهکار روغن بچه است.(سیارک)


4. ارزان است:
تمامی پاک‌کننده‌های آرایشی گران قیمت در بازار، به خوبی روغن بچه تاثیر ندارند. اغلب برای محصولات فانتزی پول زیادی خرج می‌کنید و در نهایت هم از آنها استفاده نمی‌کنید چرا که مناسب پوست نیست یا نسبت به ادعایی که دارند، کارایی ندارد. روغن بچه مقرون به صرفه است و همیشه کارایی خوبی دارد. با بکارگیری آن، شما در پول صرفه‌جویی کرده و پاک‌کننده آرایشی ارزانی بدست می‌آورید که برای پوست هم خوب است.
برای پاک کردن ارایش، چگونه از روغن بچه استفاده کنیم:
استفاده از روغن بچه بعنوان پاک کننده آرایش، آسان است. شما همان مراحلی را انجام خواهید داد که در دیگر محصولات انجام می‌دهید:
1. چند قطره از روغن بچه را روی پنبه بریزید. به آرامی روی صورت مالیده، آرایش صورت و آرایش چشمان را با آن پاک کنید. همیشه بهنگام پاک کردن آرایش مطمئن شوید که رفتار شما با پوست، ملایم است چرا که سخت کشیدن چیزی روی پوست، موجب آسیب به آن می‌شود.
2. بعد از آن می‌توانید چند قطره از روغن را روی دست ریخته و دست های خود را با هم مالش دهید. روغن را روی پوست خود ماساژ دهید، و ناحیه چشمانتان را هم فراموش نکنید. بعد از اینکه کل صورت را با این روغن پوشش دادید، پنبه را با آب مرطوب کرده و آرایش خود را کاملا پاک نمایید.
3. اگر ریمل شما ضد آب است، امکان دارد مجبور به اضافه کردن چند قطره دیگر از روغن بچه به پنبه بوده و از آن برای پاک کردن ریمل استفاده کنید. این بهترین راه برای اطمینان از این موضوع است که آرایش کاملا پاک شده و صبح روز بعد آثار آرایش اطراف چشمانتان دیده نخواهد شد.
روغن بچه پاک کننده آرایشی فوق‌العاده‌ای می‌باشد. در مقایسه با دیگر محصولات موجود در فروشگاه‌ها، برای پوست مزایای زیادی دارد. مهم‌ترین موضوع این است که متناسب با هر پوست یافت می‌شود و پوست را سالم، زیبا و درخشان نگه می‌دارد. (سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

نوشابه سم زدای لیموناد لیمویی

در

مواد لازم برای تهیه نوشابه سم زدای لیموناد لیمویی 
• 1 عدد لیمو
• ۲ عدد پرتقال
• 1/2 اینچ زنجبیل

طرز تهیه:
1. آب لیمو را گرفته در یک لیوان بریزید.
2. آب دو پرتقال را گرفته و به آن اضافه کنید.
3. نصف ریشه زنجبیل را خرد کرده و آن را خمیر کنید.
4. آن را به آب میوه اضافه نمایید.
5. خوب بهم زده و بنوشید.
فواید
• لیمو از طریق انتقال صفرا از کبد به روده کوچک به کاهش چربی اضافی بدنتان کمک می کند.
• پرتقال سرشار از ویتامین C و فیبر می باشد. این خصوصیات، آن را به یک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها تبدیل می کند. پرتقال سطح کلسترول خون را کاهش داده؛ و از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می کند، خطر ابتلا به زخم معده، دل درد و سرطان ریه را کاهش می دهد و در برابر آرتریت روماتوئید و بیماری های قلبی عروقی محافظت می نماید.
• زنجبیل در بسیاری از دستورالعمل های غذایی استفاده می شود و یک منبع خوب از آنتی اکسیدان است. خاصیت ضد التهابی و تسکین دهندگی دستگاه گوارش را دارد. (سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

آب سم‌ زدای آناناس

در

مواد لازم
• آناناس
• لیمو
• چوب دارچین
• فلفل سیاه
• برگ نعناع
• آب


طرز تهیه
1. آناناس را به تکه های مکعبی خورد کرده و تعدادی از آن را داخل ظرف بریزید.
2. لیمو را خورد کرده و به ظرف بریزید.
3. چوب دارچین، چند برگ نعناع و یک یا دو فلفل سیاه را به آن اضافه کنید.
4. آب را به آنها اضافه کنید.
5. و بگذارید تا در طول شب تمامی خواص آنها با هم مخلوط گردد.
فواید
• آناناس شامل پروتئاز سیستئین است که به هضم پروتئین کمک می کند. همچنین شامل بروملین است که نه تنها در هضم بلکه به عنوان عاملی ضد التهابی عمل می کند.
• لیمو با کمک به انتقال صفرا از کبد به روده کوچک به کاهش چربی اضافی بدن کمک می کند.
• فلفل سیاه باعث بهبود هضم غذا و منبع خوبی از ویتامین E می‌باشد.
• نعناع طبع سرد دارد. و به حرکت صفرا از کبد به روده کوچک کمک می کند و نیز در دفع چربی مفید می باشد. همچنین نعناع موجب شل شدن عضلات معده و معطر شدن آن می گردد.
• دارچین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد لختگی، و خواص ضد میکروبی است. همچنین سطح قند خون را کنترل، باعث بهبود عملکرد مغز، محافظت از بیماری‌های قندی و طبیعت گرم در بدن است.  (سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۷Good post and right to the point. I am not sure if this is really the best place to ask but do you folks have any ideea where to hire some prosafsionel writers? Thx

در ادامه بخوانید...

آب سم‌ زدای بلیس سامر

در

مواد لازم
• توت فرنگی
• چند قاچ کیوی
• هندوانه
• برگ نعناع
• آب


طرز تهیه
1. توت فرنگی، کیوی ها و هندوانه قاچ شده را در یک ظرف بریزید.
2. تعدادی برگ نعناع به آن اضافه کنید.
3. ظرف را با آب پر کنید.
4. به مدت یک شب در یخچال قرار دهید.


فواید
• کیوی یک منبع عالی از ویتامین C، ویتامین A و ویتامین K می‌باشد. میوه های گرمسیری خواص ضد سرطانی و انتی اکسیدانی داشته و از آسیب دیدن DNA جلوگیری می کنند. در مقابل آسم بسیار موثر بوده و از دژنراسیون ماکولا جلوگیری کرده، موجب بهبود سلامت قلبی عروقی شده و سطح قند خون را کنترل می کند.
• نعناع طبع سرد دارد. به حرکت ملایم صفرا از کبد به روده کوچک کمک می کند در این شرایط صفرا در شکستن چربی‌ها موثر خواهد بود. همچنین نعناع موجب شل شدن عضلات معده شده و آن را معطر می سازد.
• سیترولین هندوانه (یا خیار) به کلیه ها کمک می کند تا آمونیاک را از بدن دفع نماید چرا که برای بدن بسیار سمی است.
• توت فرنگی سرشار از ویتامین C، منگنز و فیبر است. این میوه قرمز و لذیذ دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد التهاب بوده، نیز به تنظیم سطح قند خون کمک می کند.(سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...