نوشیدنی سم زدای آب نارگیل

در

مواد لازم
• آب نارگیل
• هندوانه قاچ شده
• آناناس خرد شده


طرز تهیه
1. هندوانه و آناناس را به تکه های کوچک خرد کنید.
2. آب نارگیل را در ظرفی بریزید.
3. میوه ها را به آن اضافه کنید.
4. به مدت یک شب در یخچال نگه دارید.


فواید
• آب نارگیل حاوی طیف گسترده‌ای از ویتامین ها، مواد معدنی، الکترولیت ها، اسیدهای آمینه، سیتوکین، آنزیم‌ها، و هورمون فیتو است، خواص ضد پیری و ضد سرطانی دارد. آب نارگیل برای افراد مبتلا به اسهال مفید است. برای هضم مفید بوده و آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود.
• سیترولین هندوانه (یا خیار) به کلیه ها کمک می کند تا آمونیاک را از بدن دفع نماید چرا که برای بدن بسیار سمی است.
• آناناس شامل پروتئاز سیستئین است که به هضم پروتئین کمک می کند. همچنین حاوی بروملین است که نه تنها به هضم کمک می کند بلکه بعنوان یک عامل ضد التهاب عمل می نماید.(سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

غذای چربی‌ سوز عالی 5 مورد

در

ما همیشه در جستجوی یک معجزۀ کاهش وزن هستیم، غیر از این است؟ لطفاً تلاش حداقلی و نتیجه حداکثری باشد. اُه صبر کنید، شدنی نیست؟ لعنت. به میز کار برگردید.

ما به طور فزاینده زندگی‌های پرمشغله‌ای داریم، در حقیقت، دقیقاً هفتۀ قبل گزارش شد که نیمی از بزرگسالان اصلاً ورزش نمی‌کنند. هیچی. هیچی. هیچی. این یک آمار واقعاً شوک‌آور است که در اینجا یک مشکل کاملاً بزرگ را پررنگ می‌کند. آیا ما کلاً به سادگی خیلی مشغول هستیم یا آیا فقط تنبل هستیم؟ ساده است که به زندگی خواب‌آلود بچسبیم، منظورم این است که، سلام نتفلیکس! اما ما نمی‌خواهیم تبدیل به یک جهان سیب‌ زمینی شویم. بنابراین در حالی که من به شما انگیزه می‌دهم ، شما هم می‌توانید برخی غذاهای سودمند را مطالعه کنید که به شما در سوزاندن کمی چربی کمک می‌کنند.
بنابراین بدون مشغله‌ی بیشتر، پنج غذا برای از بین بردن چربی! * و این بدین معنا نیست که می‌توانید ورزش کردن را ترک کنید.

1. فلفل قرمز

من دارم در مورد فلفل قرمز تند صحبت می‌کنم. این فلفل‌ها شامل کپسایسین هستند، این چیزی است که به آن‌ها گرما و ضربه‌ی قدرتمند می‌دهد. آن‌ها همچنین کمک می‌کنند که کالری هم سوخته شود، هوورا! شما می‌توانید فلفل قرمز را خام (اگر به اندازه‌ی کافی شجاع هستید) یا به شکل پودر شده بخرید. به طور جایگزین شما می‌توانید یک سس تند انتخاب کنید که می‌تواند در تقریباً همه چیز، با یک وسعتی استفاده کنید. 

2. تمام حبوبات

این باعث می‌شود در حقیقت بدنتان دو برابر شدیدتر کار کند. حبوبات اساساً دو برابر بیشتر از بسیاری از غذاهایی که کالری را می‌شکنند مانند برنج چربی می‌سوزاند بر خلاف غذاهای فرآوری‌شدۀ کثیفی که ما قطعاً نیاز نداریم. تمام اوقات مردم اشتباه می‌کنند که حبوبات را از رژیمشان با ترس از این که نفخ می‌کنند یا وزنشان بالا می‌رود کنار می‌گذارند، بلکه چنین نیست!

3. نارگیل

شرط می‌بندم که انتظار این را نداشتید، داشتید؟ نارگیل غنی از تریگلیسریدهای زنجیرۀ واسط است. هیچ معنایی برای شما دارد؟ برای من هم واقعاً معنایی ندارد، اما معنایی که می‌دهد این است MCFAS می‌تواند نرخ سوخت و ساز ما را تا 30% افزایش دهد! حالا این آماری است که می‌توانم با آن روی میز برگردم. چرا شیر روزانۀ معمولی تان را با شیر نارگیل جایگزین نکنید؟ سالم، خیلی خوشمزه و چربی‌سوز است، بی شوخی! اگر شیر مورد علاقۀ شما نیست پس نارگیل یک عصرانۀ خوب برای شما ایجاد می‌کند.

4. آووکادو

آووکادو یکی از غذاهای مورد علاقه  من است ! کرم‌دار و چرب که از نظر فنی سالم است؟ خواهش می‌کنم بله. تنها مزۀ خوب و خارق‌العاده ندارد (چه کسی گاکامول دوست ندارد؟)، سوخت و ساز ما را بالا می‌برد و فرآیند تبدیل چربی به انرژی را سرعت می‌دهد. وای! چه دستورالعمل ساده‌ای – چند تا آووکادو بخیسانید، یک پیاز قرمز ریز کنید، و مقداری نمک و لیمو ترش بیفزایید و تمام! برای یک گزینۀ سالم با کمی هویج یا خیار میل کنید.

5. زنجبیل

این یک مورد جدید برای من بود، اما زنجبیل هم یک غذای چربی‌سوز عالی است. می‌تواند توانایی افزایش دمای شما را بالا ببرد که یعنی بدن شما باید بیشتر از آن کالری‌های مزاحم را بسوزاند که دما را پایین نگه دارد، برنده شدید! زنجبیل تازه یک افزودنی فوق العاده برای سوپ‌ها و سرخ‌کردنی‌ها است، همچنین می‌تواند در پختن نیز استفاده شود بنابراین گزینه های زیادی وجود دارد! 
مقدارزیادی از سایر غذاهای جالب وجود دارد که با بافت‌ها ترکیب شده و اشتیاق شما را بیشتر میکند ، به شما کمک کند که احساس سیری کنید. عدس، موز، کوینولا و آجیل همگی مواردی خوب برای امتحان کردن و کنار گذاشتن شیرینی‌های اشتیاق‌آور هستند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

نوشابه سم زدای لیموناد لیمویی

در

مواد لازم برای تهیه نوشابه سم زدای لیموناد لیمویی 
• 1 عدد لیمو
• ۲ عدد پرتقال
• 1/2 اینچ زنجبیل

طرز تهیه:
1. آب لیمو را گرفته در یک لیوان بریزید.
2. آب دو پرتقال را گرفته و به آن اضافه کنید.
3. نصف ریشه زنجبیل را خرد کرده و آن را خمیر کنید.
4. آن را به آب میوه اضافه نمایید.
5. خوب بهم زده و بنوشید.
فواید
• لیمو از طریق انتقال صفرا از کبد به روده کوچک به کاهش چربی اضافی بدنتان کمک می کند.
• پرتقال سرشار از ویتامین C و فیبر می باشد. این خصوصیات، آن را به یک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها تبدیل می کند. پرتقال سطح کلسترول خون را کاهش داده؛ و از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می کند، خطر ابتلا به زخم معده، دل درد و سرطان ریه را کاهش می دهد و در برابر آرتریت روماتوئید و بیماری های قلبی عروقی محافظت می نماید.
• زنجبیل در بسیاری از دستورالعمل های غذایی استفاده می شود و یک منبع خوب از آنتی اکسیدان است. خاصیت ضد التهابی و تسکین دهندگی دستگاه گوارش را دارد. (سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

اسموتی سرکه سیب و پاپایا

در

مواد لازم
• پاپایا- نوعی میوه استوایی
• سه قاشق غذا خوری سرکه سیب
• سه عدد فلفل سیاه خورد شده


طرز تهیه
1. پاپایا را به صورت مکعبی خورد کنید.
2. پاپایا را در داخل مخلوط کن بریزید.
3. سه قاشق غذاخوری سرکه سیب را اضافه کنید.
4. سه عدد فلفل سیاه خرد شده را اضافه کنید.
5. آن را چرخ کنید.
6. قبل از نوشیدن، برگ نعناع و تکه های یخ را اضافه کنید.
فواید
• سرکه سیب، با کاهش کلسترول خون، ایمنی بدن را افزایش می دهد. انسولین را تنظیم، خاصیت ضد التهابی داشته نوسان فشار خون را کنترل و وزن را کاهش می دهد.
• پاپایا منبعی سرشار از ویتامین، مواد معدنی بویژه گیاه پاپائین و آنزیم های گوارشی است. به مقابله با یبوست کمک کرده و سیستم قلبی عروقی را قوی تر و به مبارزه با سرطان روده بزرگ کمک می کند.
• فلفل سیاه باعث بهبود هضم غذا شده و منبع خوبی از ویتامین E است.
• نعناع طبع سرد دارد. به حرکت ملایم صفرا از کبد به روده کوچک کمک می کند در این شرایط صفرا در شکستن چربی‌ها موثر خواهد بود. همچنین نعناع موجب شل شدن عضلات معده شده و آن را معطر می سازد.
بدن خود را از درون با 15 نوشیدنی سم زدای خوشمزه زیر پاکسازی نمایید.(سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

آب سم‌ زدای آناناس

در

مواد لازم
• آناناس
• لیمو
• چوب دارچین
• فلفل سیاه
• برگ نعناع
• آب


طرز تهیه
1. آناناس را به تکه های مکعبی خورد کرده و تعدادی از آن را داخل ظرف بریزید.
2. لیمو را خورد کرده و به ظرف بریزید.
3. چوب دارچین، چند برگ نعناع و یک یا دو فلفل سیاه را به آن اضافه کنید.
4. آب را به آنها اضافه کنید.
5. و بگذارید تا در طول شب تمامی خواص آنها با هم مخلوط گردد.
فواید
• آناناس شامل پروتئاز سیستئین است که به هضم پروتئین کمک می کند. همچنین شامل بروملین است که نه تنها در هضم بلکه به عنوان عاملی ضد التهابی عمل می کند.
• لیمو با کمک به انتقال صفرا از کبد به روده کوچک به کاهش چربی اضافی بدن کمک می کند.
• فلفل سیاه باعث بهبود هضم غذا و منبع خوبی از ویتامین E می‌باشد.
• نعناع طبع سرد دارد. و به حرکت صفرا از کبد به روده کوچک کمک می کند و نیز در دفع چربی مفید می باشد. همچنین نعناع موجب شل شدن عضلات معده و معطر شدن آن می گردد.
• دارچین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد لختگی، و خواص ضد میکروبی است. همچنین سطح قند خون را کنترل، باعث بهبود عملکرد مغز، محافظت از بیماری‌های قندی و طبیعت گرم در بدن است.  (سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۷Good post and right to the point. I am not sure if this is really the best place to ask but do you folks have any ideea where to hire some prosafsionel writers? Thx

در ادامه بخوانید...

آب سم‌ زدای بلیس سامر

در

مواد لازم
• توت فرنگی
• چند قاچ کیوی
• هندوانه
• برگ نعناع
• آب


طرز تهیه
1. توت فرنگی، کیوی ها و هندوانه قاچ شده را در یک ظرف بریزید.
2. تعدادی برگ نعناع به آن اضافه کنید.
3. ظرف را با آب پر کنید.
4. به مدت یک شب در یخچال قرار دهید.


فواید
• کیوی یک منبع عالی از ویتامین C، ویتامین A و ویتامین K می‌باشد. میوه های گرمسیری خواص ضد سرطانی و انتی اکسیدانی داشته و از آسیب دیدن DNA جلوگیری می کنند. در مقابل آسم بسیار موثر بوده و از دژنراسیون ماکولا جلوگیری کرده، موجب بهبود سلامت قلبی عروقی شده و سطح قند خون را کنترل می کند.
• نعناع طبع سرد دارد. به حرکت ملایم صفرا از کبد به روده کوچک کمک می کند در این شرایط صفرا در شکستن چربی‌ها موثر خواهد بود. همچنین نعناع موجب شل شدن عضلات معده شده و آن را معطر می سازد.
• سیترولین هندوانه (یا خیار) به کلیه ها کمک می کند تا آمونیاک را از بدن دفع نماید چرا که برای بدن بسیار سمی است.
• توت فرنگی سرشار از ویتامین C، منگنز و فیبر است. این میوه قرمز و لذیذ دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد التهاب بوده، نیز به تنظیم سطح قند خون کمک می کند.(سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

سالاد سریع و آسان برش های کاهوی یخکوهی توت فرنگی و آناناس

در

آناناس با مزه شیرین و کمی ترش، تقریبا در بیشتر میوه فروشی ها کوچک و بزرگ پیدا می شود . کنسرو آناناس هم به شکل های خرد شده مکعبی و حلقوی در دسترس است هنگام انتخاب این میوه باید به چند مورد توجه کنید.

نحوه انتخاب آناناس

برگ های آناناس باید سبز تیره، ضخیم و تازه باشد و در انتهای برگ کمی خشک باشد.برگ های کاملا سبز در آناناس نشان می دهد که میوه خیلی زود جمع شده است.
پوست یک آناناس خوب متراکم، الاستیک، طلایی با شیارهای سبز قهوه ای یا تیره . اگر نقاط قهوه ای یا خطوط سفید روی سطح وجود داشته باشد، این نشانه ای از آسیب دیده گی آناناس است. پایین میوه باید خشک باشد.
میزان رسیده بودن آناناس را می توانید با فشار دادن انگشت روی پوست امتحان کنید: اگربا فشارانگشتان کمی رد انگشت دیده شد (فرورفتگی) و سپس از بین رفت میوه خوب است اما اگر به سختی رد انگشت ماند و یا به راحتی نشان از نارس بودن و یا رسیدن بیش از حد است.

آناناس در صورتی که خیلی رسیده باشد بوی زیادی دارد.

مواد لازم برای تهیه سالاد

- 1  بسته توت فرنگی تازه ی پوست کنده ( 450 گرم) 

- 1/2‌ آناناس متوسط ، پوست کنده و آماده

- 1/2 خربزه قندک متوسط

- 1/4 طالبی کوچک

- 2 ق س نعناع تازه ی خرد شده

- 1 عدد کاهوی یخکوهی ، بدون هسته و تقسیم شده به 6 ‌برش

- نمک و فلفل آسیاب شده ی تازه برای مزه

- **چاشنی دانه ی کنجد- ماست

طرز تهیه سالاد سریع

  1. در ابتدا 4 ماده لازم در این سالاد را در برش های 0.60 سانتی متر (حدود 2 پیمانه در هر کدام از توت فرنگی های مربعی ، آناناس و خربزه قندک و 1 پیمانه طالبی مربعی ) را برش داده و در نعنا بغلتانید.
  2. یک برش از کاهو را در هر 6 بشقاب قرار داده و کنار آن را مخلوط ریز شده ی آناناس، توت فرنگی، طالبی، خربزه قندک را بکشید و نمک و فلفل را برای مزه ، روی آن بپاشید. چاشنی کنجد و ماست را کم کم روی آن بریزید.

**چاشنی کنجد – ماست

مواد لازم

1 فنجان ماست خالص یا یونانی خالص

2‌ ق س عسل

2 ق س آبلیموی تازه

1 ق چ دانه ی کنجد 

طرز تهیه

  1. همه ی مواد را در کاسه ی کوچکی با هم مخلوط کرده و در محفظه ی بدون هوا در یخچال به مدت 5 روز نگه داری کنید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.   

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱Gabonagolyóóó, királyság! Én egyszer teljesen színeset vettem, piros, kék, zöld, sárga...irtó jól mutatott és nagyon ízlett. Bár ehhez a sütihez azt hiszem ez a szolid szss¡Ã¶­ÃzeállítÃns jobban passzol. :D

در ادامه بخوانید...