10 نکته برای کاهش چربی شکم بعد از زایمان

در

1. به خودتان استراحت دهید
این موضوع زمان میبرد. هرچند که به نظر میرسد ستاره‌های سینما در عرض یک هفته چربی بعد از زایمان را از بین میبرند، ولی در حقیقت این فرآیند انقدر سریع و راحت اتفاق نمی افتد. بدن شما در نه ماه گذشته دچار تغییرات گسترده شده است، انتظار نداشته باشید که سریع به حالت قبل حاملگی برگردید.  (سیارک)  
2. شیردهی
شیر دادن به کودک باعث میشود که راحت‌تر لاغر شوید و روزانه 500 کالری اضافی مصرف کنید.
3. تحرک داشته باشید
با پزشک خود مشورت کنید که چه زمانی برای شروع ورزش کردن مناسب است. وقتی که زمانش رسید کم کم شروع به تحرک داشتن بکنید. در محله خود قدم بزنید و به کلاس ایروبیک یا یوگا بروید. سعی کنید حداقل در سه نوبت نیم ساعته در هفته ورزش کنید.
4. در وعده‌های کوچک ولی متعدد غذا بخورید
اگر تا زمانی که گرسنه بشوید برای غذا خوردن صبر کنید احتمالاً کالری اضافی دریافت میکنید. از پرخوری پرهیز کنید و متابولیسم خودتان را با خوردن در 5 تا 6 وعده کوچک در روز متعادل نگه دارید.
5. تنقلات سالم بخورید
تنغلات پر از قند خود را با میوه‌ها جایگزین کنید تا احساس نیاز به شیرینی را نیز در خود برطرف کنید. همیشه میوه و سبزیجات تکه شده در یخچال داشته باشید. میتوانید از ترکیب انگور یا سیب یخ زده با کره دادام زمینی نیز استفاده کنید. کابینت‌های خود را پر از تنغلات با فیبر بالا و چربی پایین کنید و چیپس و بستنی را دور بیاندازید. اگر در کابینت نباشند شما هم نمیخورید.  (سیارک)  
6. برنامه ریزی کنید
با وجود بچه کوچک در خانه شاید زمان لازم برای پخت غذا را پیدا نکنید. به جای خرید غذا از بیرون از خانه، چند ساعت از روز تعطیل را صرف این کنید که غذا تهیه کنید و آن‌ها را در فریزر قرار دهید. از خانواده و دوستان خود بخواهید که کمکتان کنند. اگر جایی برای کودک خود در آشپزخانه داشته باشید که هنگام آشپزی شما را تماشا کند که دیگر همه چیز بهتر میشود.
7. فیبر زیاد بخورید
با رژیم دارای فیبر زیاد انرژی داشته باشید و زمان طولانی‌تری سیر بمانید. مقدار زیادی فیبر محلول در غذا همچون، بلغور جو، میوه و سبزیجات تازه بخورید. نانی را انتخاب کنید که حداقل به ازای هر تکه‌اش سه گرم فیبر داشته باشد و پاستای غلات کامل و برنج قهوه‌ای بخورید.
8. پروتئین بدون چربی بخورید  (سیارک)  
گوشت‌های قرمز پر از چربی را با مرغ و ماهی جایگزین کنید. سالمون وحشی منبع بسیار مناسبی از امگا 3 است که میتواند التحاب را کاهش دهد و کمک کند وزنتان را کم کنید. زنانی که به نوزادان شیر میدهند باید ماهی تن نخورند و از اره ماهی به خاطر مشکلات مسمویت جیوه پرهیز کنند.
9. مقدار زیادی آب بنوشید
آب همچون روعنی هست که باعث میشود مفاصل بدن نرم تر کار کنند . آشامیدن آب برای کاهش وزن الزامی است و باعث میشود که هضم بهبود یابد و اشتها کم شود. اگر پوستتان را فشار دهید و سریعاً به حالت عادی برنگردد نشان دهنده‌ی این است که ممکن است دچار کمبود آب باشید. هشت لیوان آب در روز بنوشید.

10. از دیگران کمک بگیرید
از خانواده خود بخواهید که غذای فست فود را از خانه دور نگه دارند یا اگر لازم شد با متخصص تغذیه مشورت کنید تا رژیم خاصی برای شما در نظر بگیرد. از همسر خود بخواهید که مواظب کودکتان باشد تا بتوانید برای مدت کوتاهی به خواب بروید (قدرت یک چرت کوتاه را دست کم نگیرید). اطمینان حاصل بکنید که حمایت عاطفی لازم را دریافت میکنید، گاهی اوقات یک مشکل عاطفی برابر خوردن یک سطل بستنی است.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۶Thank you so much for providing individuals with remarkably pleasant chance to read in detail from this blog. It’s always so awesome and also jam-packed with a lot of fun for me and my office acncaiqtanues to visit your blog at minimum three times in a week to see the newest things you will have. And definitely, I’m also usually satisfied concerning the terrific concepts you serve. Certain two facts in this post are in fact the finest we have had.

در ادامه بخوانید...

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل

در

همانطور که می بینید، چربی شکم به عنوان یکی از دشمنان برجسته ی هر فرد در نظر گرفته می شود. بدیهی است، هر کس می خواهد ظاهری مناسب و باریک داشته باشد، و چربی شکم می تواند تمام آن رویاها را نابود کند. بسیاری از مردم سعی می کنند که چربی شکم خود را با گرسنگی کشیدن یا کمتر خوردن از بین ببرند. با این حال، آن یک ایده خوبی نیست و حتی می تواند به برخی از عوارض جانبی مضر منجر شود. شما باید از راه طبیعی برای درست کردن شکم خود استفاده کنید.

 

سیارک به شما 26 راه حل سریع در مورد چگونگی سفت شدن پوست شکم به طور طبیعی را معرفی می کند. همه روش ها در این مقاله از منابع قابل اعتمادی جمع آوری شده اند. هر فرد یک شرایط پوستی متفاوتی دارد؛ از این رو شما باید قبل از استفاده از هر روش با پزشک خود مشورت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره 26 راه حل، در مورد چگونگی سفت کردن پوست شکم به طور طبیعی، به خواندن ادامه دهید.
چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل
1. آب کرنبری (Cranberry)
کرنبری یک منبع قدرتمند از اسیدهای آلی مانند اسید مالیک، اسید کوئینیک و اسید سیتریک است که بصورت آنزیم های گوارشی عمل می کنند. همه ی این اسیدها بصورت عناصر امولسیون کننده در رسوبات سرسخت چربی در سیستم لنفاوی کار می کنند، و سیستم لنفاوی تمام محصوات زائدی که کبد نمی تواند فرآوری کند، را انتقال می دهد. علاوه بر این، آب کرنبری به هضم مواد زائد لنفاوی و همچنین به شما در کاهش چربی کمک می کند. چگونه شما پوست شکم خود را به طور طبیعی با کرنبری سفت می کنید؟ در اینجا دستورالعمل های دقیق آورده شده اند:
اجزاء:
8 اونس یا یک فنجان آب کرنبری شیرین نشده
56 اونس یا هفت فنجان آب
فرآیند:
هنگام صبح، آب کرنبری را با آب ترکیب کنید تا موجودی کرنبری آب روزتان را بدست آورید.
این ترکیب کرنبری آب (یک فنجان) را در زمان خاصی از روز مصرف کنید.
یا، شما می توانید یک فنجان از این آب را قبل از صبحانه، همچنین ناهار، بعد از شام، مصرف کنید.
در روش دیگر، شما می توانید همچنین این ترکیب کرنبری آب را با مخلوط کردن آب کرنبری (2 قاشق غذاخوری) با آب معمولی (7 اونس) درست کنید. (سیارک
2. آب لیمو
لیمو که به بهبود پوست شما کمک می کند، همچنین به شما در سفت شدن پوست شکم بطور موثر کمک می کند. برای تویت کردن کلیک کنید.
شما نیاز به سم زدایی کبد دارید، طوریکه یک کبد تحت فشار ممکن است بطور موثر چربی را متابولیزه نکند و آنرا اطراف کمر رسوب دهد. با کمال تعجب، آب لیمو، بخوبی آنزیم ها را افزایش داده، که کبد را سم زدایی می کند، طوریکه کبد می تواند وظایف اساسی خود را بطور موثری انجام دهد. در اینجا راهنمای گام به گام در مورد چگونگی سفت شدن پوست شکم با آب لیمو، آورده شده است:
این ها را تهیه کنید:
لیمو 1 عدد
1 لیوان آب (ترجیحا گرم)
این ها ار انجام دهید:
بعد از اینکه صبح از خواب بیدار شدید، شما باید آب 1 لیمو را بگیرید و آنرا داخل لیوان بریزید.
با وجود اینکه آب گرم به منظور درست کردن لیمو آب برای چربی سوزی خوب است، شما همچنین می توانید از آبی با دمای اتاق استفاده کنید.
آنها را بخوبی مخلوط کنید و سپس این لیمو آب را بصورت روزانه، هنگامیکه شکم شما موقع صبح، خالی است بنوشید.
هر صبح، بمدت نیم ساعت بعد از مصرف منظم لیمو آب، چیزی ننوشید و نخورید.(سیارک
3. دانه های چیا (chia)
دانه های چیا (شناخته شده به عنوان سالویا هیسپانیکا) سرشار از اسیدهای امگا 3 هستند. علاوه بر اسیدهای امگا 3، این دانه ها همچنین منبع قدرتمندی از کلسیم، آهن، آنتی اکسیدان ها و فیبر رژیمی هستند که به شما احساس سیری، برای مدت طولانی تری را می دهد. در اینجا دستورالعمل های دقیق در مورد چگونگی سفت شدن پوست شکم با دانه های چیا آورده شده اند:
بسادگی، شما می توانید دانه های چیار را به سالاد، اسموتی و ماست تان اضافه کنید.
دانه هایی برای غلات صبحانه شما، را دربردارد.
یا، شما می توانید از دانه های چیا به عنوان یک عامل غلیظ کننده برای گریوی ها و سوپ ها استفاده کنید.
4. چای زنجبیل
زنجبیل حاوی عوامل مولد گرما است که به افزایش درجه حرارت بدن، و در نتیجه کمک به سوزاندن چربی بطور موثر کمک می کند. پوست شکم می تواند به علت یکی از دلایل مختلف مانند پرخوری، عدم استرس یا ورزش، کاهش هورمون وابسته به سن، باشد. عملا، زنجبیل می تواند هر یک از این مشکلات را حل کند. همچنین گفته می شود که زنجبیل مانع از تولید کورتیزول می شود. چگونه پوست شکم را به طور طبیعی با چای زنجبیل سفت کرد؟ چه چیزی شما باید انجام دهید: (سیارک
این ها را تهیه کنید:
4 فنجان آب
یک تکه ی 2 1 اینچی از زنجبیل (برش داده شده و پوست کنده شده)
لیمو – 1 عدد
1 قاشق غذاخوری عسل
فرآیند:
قبل از هر چیز، آب را بجوشانید.
سپس زنجبیل را به آب داغ اضافه کنید و بعد برای حدود 10 5 دقیقه بصورت نیم جوش بجوشد.
بعد، آن را از اجاق دور کنید و عسل و آب لیمو را به آن اضافه کنید.
بخوبی مخلوط کنید و حال این چای زنجبیل (یک فنجان) را هنگام صبح مصرف کنید.
به منظور تنظیم کردن متابولیسم تان، شما باید هضم را تحریک کنید و تولید کورتیزول را کاهش دهید؛ شما باید چای زنجبیل (حداقل 2 فنجان) در طول روز مصرف کنید.
5. روغن ماهی و یا ماهی
روغن ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا است. اسیدهای امگا 3 مانند دوکوزاهگزانوئیک اسید، ایکوزاپنتانوییک اسید و اسید لینولنیک، به تجزیه و شکستن چربی کمک می کنند درحالیکه کاهش ذخیره چربی در اطراف کمر را کاهش می دهند. برای گرفتن بهترین نتایج، آنچه که شما باید انجام دهید:
روغن ماهی (6 گرم) را هر روز مصرف کنید.
در روش دیگر، شما می توانید ماهی هایی مثل ماهی خال مخالی یا ماهی قزل آلا را دوبار در هفته مصرف کنید. ماهی هالیبوت و ماهی تن همچنین غنی از امگا 3 هستند. (سیارک)  
6. سیر
همانطور که شما می دانید، سیر واقعا برای سیستم قلبی عروقی خوب است و هر دو فشار خون دیاستولیک و سیستولیک و نیز تری گلیسیرید کاهش می دهد و همچنین کلسترول خوب را افزایش می دهد. علاوه بر این، سیر دارای خواص ضد چاقی بسیار عالی است. در اینجا دستورالعمل های دقیق در مورد چگونگی سفت شدن پوست شکم با سیر آورده شده اند:
این ها را تهیه کنید:
حبه های سیر – 3 عدد
1 فنجان آب
لیمو – 1 عدد
فرآیند:
قبل از هر چیز، آب لیمو را گرفته و به 1 فنجان آب اضافه کنید.
بعد، سه حبه سیر را جویده و سپس این آب لیمو را بنوشید
هر صبح، شما باید این را با شکم خالی تکرار کنید.
بطور شگفت انگیزی، شما در مدت دو هفته، چربی سوزی را شروع می کنید.

پست های مرتبط:

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش دوم

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش سوم

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش چهارم

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش دوم

در

7. چای قاصدک
قاصدک یک ادرار آور طبیعی است که خروج ادرار شما را افزایش می دهد. به علاوه، قاصدک ظرفیت عملکرد کبد را بهبود می بخشد. علاوه بر این، سموم را از بدن شما خارج کرده و آب محفوظ، به ویژه از ناحیه شکم را بیرون می-کند. در اینجا دستورالعمل گام به گام مورد نحوه سفت شدن پوست شکم با چای قاصدک، آورده شده است:


این ها را تهیه کنید:
1 قاشق غذاخوری از ریشه قاصدک (برشته شده) یا 1 قاشق چای خوری از پودر ریشه قاصد (برشته شده)
یک تکه ی نیم اینچی از زنجبیل تازه (خردشده)
دانه های هل -- از یک هل
یک تکه ی نیم اینچی از پوست دارچین
برگ نعناع – 4-5
1 و نیم فنجان آب
2-1 قاشق چای خوری عسل (اختیاری)
این ها را انجام دهید:
ابتدا، همه ی این اجزاء را به آب اضافه کنید (بجز عسل).
سپس آب را برای حدود 10-5 دقیقه بجوشانید
آب آنرا بریزید و بعد در صورت نیاز، عسل را اضافه کنید.
آنرا بخوبی مخلوط کنید و از چای خوشمزه ی ریشه قاصدک لذت ببرید.
توصیه می شود که این چای (4-2 فنجان) را در طول روز مصرف کنید. (سیارک)  
8. آب حاوی گیاهان
برخی از این گیاهان در آشپزخانه شما شامل زنجبیل، خیار و نعناع هستند. با کمال تعجب، این گیاهان وقتی با یک چربی سوز عالی و موثر مثل لیمو مخلوط می شود می تواند برای از بین بردن چربی شکم عالی باشد. خیار، با در برداشتن فیبر رژیمی و آب، به عنوان یک غذای عالی برای از بین بردن چربی شکم در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، بدن را از درون تمیز می کند و همچنین به شما در کاهش وزن کمک می کند. نعنا نه تنها معده را بعد از زیاده-روی در خوردن غذا، آرام می کند بلکه هوس شما را نیز کم می کند. زنجبیل یک چربی سوز کامل است که منبسط شدن رگ های خونی را ممکن می سازد که منجر به گردش خون بهتری می شود. همچنین، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. به لطف محتوای بالای آنتی اکسیدان و ویتامین C در لیمو، علاوه بر سوختن چربی، انرژی شما افزایش می یابد. آب می تواند، باعث می شود بدنتان آب دار باشد. به خصوص، این آب معطر همچنین می تواند باعث سم زدایی بدن شما شود. برای گرفتن بهترین نتایج، آنچه که شما باید انجام دهید:
این ها را تهیه کنید: (سیارک)  
2 لیتر آب
خیار (برش داده شده) –اندازه متوسط 
1 قاشق چای خوری زنجبیل (رنده شده) یا یک تکه ی 2-1 اینچی از زنجبیل (له شده)
1 عدد لیمو (برش داده شده)
برگ های نعناع (12-10 شاخه)
فرآیند:
تمام شب، همه این اجزاء را در آب قرار دهید.
بعد از آن، آب را در کل روز بنوشید.
9. دارچین
دارچین گرماساز است. بنابراین، اضافه کردن پودر دارچین (1 قاشق چای خوری) به رژیم غذایی روزانه شما، سوخت و ساز بدن تان را افزایش می دهد. چگونه پوست شکم را با دارچین سفت کرد؟ آنچه که شما باید انجام دهید:
دارچین (یک قاشق چای خوری) را روی نوشیدنی هایی مثل قهوه، چای یا حتی شیر بریزید.
یا، شما میتوانید دارچین را به نان تست، مافین (muffin) و غیره، اضافه کنید.
پودر دارچین را به غلات صبحانه اضافه کنید.
در روش دیگر، شما می توانید آنرا روی سوپ، سالاد و سس هایتان بریزید.(سیارک)  
10. چای سبز
در اینجا دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه سفت شدن پوست شکم با چای سبز آورده شده اند:
این ها را تهیه کنید:
 برگ چای سبز – 2-1 قاشق چای خوری یا 1 کیسه چای سبز
1 فنجان آب داغ
برگ های ریحان یا نعناع – 4-5 عدد
2/1 تا 1 قاشق چای خوری آب لیمو
2-1 قاشق چای خوری عسل (اختیاری)
این ها را انجام دهید:
یک کیسه چای یا چای سبز یا برگ های ریحان یا نعناع را به یک فنجان آب داغ اضافه کنید.
سپس، آنرا بپوشانید و برای 10-5 دقیقه اجازه دهید بماند.
آب آنرا ریخته و بعد آب لیمو و عسل (اگر استفاده می کنید) را اضافه کنید.
حال، آنرا بخوبی مخلوط کرده و چای سبز را بچشید.
بهتر است که شما هر روز، ترجیحا بعد از وعده های غذایی، چای سبز (سه تا چهار فنجان) مصرف کنید.
11. فلفل قرمز
با کمال تعجب، فلفل های قرمز حاوید کپسایسین هستند که حاوی اثرات گرمازایی است. به خصوص، تولید گرمای بدن شما را افزایش می دهدو در نتیجه از کالری یا انرژی بیشتری استفاده می کند. وقتی کپسینوید (capsinoids) هر روز مصرف می شود، چربی شکمی را کاهش داده و همچنین اکسیداسیون چربی را بهبود می بخشد. فلفل خام، خشک، پخته شده و یا به صورت پودر، بخورید. فلفل هابانرو حاوی بالاترین میزان کپسایسین است. فلفل قرمز دارای مقادیر مختلفی از کپسایسین است، بهمین خاطر بعضی از آن ها نسبت به بقیه، تندتر هستند. فلفل قرمز (Cayenne) مقدار قدرتمندی از کپسایسین دارد که می تواند سوزاندن چربی را افزایش داده و همچنین به از دست دادن چربی شکم منجر شود.(سیارک)  
12. روغن نارگیل
با کمال تعجب، روغن نارگیل، تری گلیسیرید متوسط زنجیرِ بالایی دارند که نحوه ی متابولیزه شدن آنها نسبت به اسیدهای چرب بلند زنجیر، متفاوت است. همچنین، روغن نارگیل حرارت زا است و همچنین چربی می سوزاند. در اینجا دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه سفت شدن طبیعیِ پوست شکم با روغن نارگیل، آورده شده اند:
روغن نارگیل را به روغن های موجود خود که شما هر روز از آنها استفاده می کنید اضافه نکنید. شما باید روغن های پخت و پز خود را با روغن نارگیل جایگزین کنید.
2 قاشق غذاخوری در روز کافی است.
روغن نارگیل همچنین به تلاش های صورت گرفته برای کاهش وزن کمک می کند. بنابراین، رژیم غذایی اولیه باید غذاهای کامل، مغذی باشد.
13. تغییرات ساده و آسان در شیوه ی زندگی
اگر شما واقعا می خواهید چربی شکمی خود را از بین ببرید، بهتر است که همین حالا در شیوه زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید. (سیارک)  
خواب کافی / همانطور که می دانید، کمبود خواب به عنوان یکی از دلایل اصلی تجمع چربی شکم تان در نظر گرفته می شود. به طور کلی، هنگامی که شما خواب نیستید، شما برای غذاهای چرب و قندی اشتیاق دارید. همچنین، هورمون کورتیزول تان را افزایش داده که شما را به انسولین غیرحساس می کند. بدیهی است، شما بیوریتم (زیست آهنگ) بدن تان را از دست می دهید. بنابراین، خواب خوب است.
مصرف الکل را متوقف کنید یا کاهش دهید -- همانطور که می دانید، الکل پر از کالری است، اگرچه هنگامی که شما الکل مصرف می کنید، شما احساس سیری نمی کنید. بخصوص، زیاده روی در نوشیدن باعث رسوب چربی در اطراف کمرتان می شود.
14. ایجاد عادات غذایی درست
بله، اگر شما غذای مناسبی بخورید، غذا می تواند چربی شکم را از بین ببرد. چگونه پوست شکم با مواد غذایی سفت می شود؟ آنچه که شما باید انجام دهید:
میان وعده ها را هوشمندانه انتخاب کنید - برگرها، پیتزای سرخ شده ی فرانسوی، و غیره برای بدن ما خوب نیست. مواد غذایی کم چربی، کم کالری یا بدون قند، می تواند بیش از حد در ایجاد چربی نقش داشته باشد. به خصوص، شیرین کننده های مصنوعی که ممکن است بدن را وادار به ذخیره چربی کند. شما باید از آنها اجتناب کنید و از میان وعده های سالمی مانند میوه ها، آجیل و غیره استفاده کنید.
مواد غذایی سالم بیشتری مصرف کنید -- شما باید پروتئین، میوه های خام تازه، سبزیجات، آجیل و غلات سبوس دار بیشتری بخورید. به یاد داشته باشید سبزیجات و میوه های کنسرو شده می تواند باعث افزایش چربی شکم شود پس از آنها اجتناب کنید.(سیارک)  
قند را در رژیم غذایی خود کم کنید.در حقیقت شکر به عنوان یکی از علل عمده ی چربی در نظر گرفته می شود. به خصوص، به جای شکر، از کربوهیدرات های پیچیده استفاد کنید. بدن کربوهیدرات های پیچیده را به قند تبدیل می-کند و قطعا، آنها برای شما بسیار مفید هستند. بیشتر از چربی های خوب استفاده کنید، همانطور که می دانید، چربی امگا-3 می تواند به از بین بردن چربی شکم-تان کمک می کند. غذاهای با شاخص گلوکز پایین، مانند لوبیا بسیار مفید هستند و باعث کاهش چربی شکم می-شود.وعده های غذایی را از قلم نیاندازید -- صبحانه، ناهار و شام را هر روز بخورید. میان وعده های غذایی مختصر و کوچک سالمی در بین وعده های غذایی اصلی داشته باشید.
ویتامین C بیشتری مصرف کنید .برخی از غذاهای غنی از ویتامین C از جمله لیمو، کیوی، پرتقال، و غیره، هستند.

پست های مرتبط:

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش اول

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش سوم

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش چهارم

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش چهارم

در

21. دوچرخه سواری هوایی
این تمرین به عنوان یکی از موثرترین تمرین ها برای چربی سرسخت شکم در نظر گرفته می شود. تمرین می تواند به سوزاندن چربی شکم و همچنین سفت شدن عضلات شکم کمک کند. به منظور انجام این تمرین، ابتدا بصورت تخت روی زمین دراز بکشید. و هر دو دست خود را محکم به زمین بچسبانید. پس از آن، به آرامی هر دو پای خود را بلند کرده و به آرامی در هوا دوچرخ سواری کنید. دست هایتان را تحت هیچ شرایطی از زمین بلند نکنید. به مدت دو دقیقه تمرین را انجام دهید و این سری را سه بار تکرار کنید.


22. مصرف آب را افزایش دهید.
همانطور که می دانید، آب برای بدن شما مانند یک اکسیر است. نه تنها به حفظ آب پوست شما کمک کرده بلکه پوست را کشسان تر یا انعطاف پذیرتر می کند.که این روشی عالی برای حفظ سفتی و سلامت پوست شما می باشد.و به سوزاندن موثرتر کالری های کمک می کند.
23. پروتئین مصرف کنید.
همانطور که می دانید، پروتئین واقعا برای رشد عضلات شما خوب است.همچنین یک ماده مغذی مهمی بنام کلاژن دارد که به پایدار و محکم شدن پوست کمک می کند.جذب پروتئین بسته به وزن و مقدار فعالیت بدنی شما بستگی دارد.بطور میانگین، شما بهتر است 50 گرم پروتئین مصرف کنید.
24. از پوست تان لایه برداری کنید
راه خوب دیگر برای سفت کردن پوست استفاده از یک اسکراب (scrub) لایه بردار روی شکم، در هنگام دوش گرفتن است.که با بالابردن جریان خون در آن ناحیه، به افزایش گردش خون کمک می کند.همچنین، پوستی سالم، تازه انعطاف پذیرتر را ایجاد می کند.
25. ماساژ و استفاده از لوسیون
لوسیون ها و کرم های زیادی در بازار در دسترس هستند که حاوی کلاژن و همچنین ویتامین A، C، E و K است.
این لوسیون ها را به پوست شل بزنید زیرا به سفت کردن پوست بعد از بارداری کمک می کند.
در روش دیگر، شما می توانید با استفاده از لوسیون آنرا ماساژ دهید تا گردش خون بهبود یابد. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید، بهتر است که این کار را حداقل دوبار در روز انجام دهید.
26. تمرینات قدرتی را شروع کنید.
بعد از اینکه بدن به تمرینات منظم عادت کرد، شما همچنین می توانید تمرینات قدرتی را آغاز کنید.تمرینات قدرتی به تحریک به انقباض عضله کمک می کند که به ایجاد مقاومت کمک می کند. همچنین، ترکیب بدن شما را بهبود می بخشد و همچنین چربی را در تمام بدن تان کاهش می دهد.
راهنمایی های بیشتر:
- مخلوط سفیده تخم مرغ و آب لیمو، به عنوان یکی از بهترین و مفیدترین درمان های برای سفت کردن پوست، محسوب می شود. شما باید این خمیر را برای حدود 25-20 دقیقه به منطقه آسیب دیده بزنید و سپس آنرا با آب بشویید.
- برگ های آلوئه ورا (صبر زرد) تازه را با آرد نخودچی مخلوط کنید تا یک خمیر درست شود. بعد از آن، آنرا به ناحیه ناف تان بمالید تا پوست شل را برای حدود 30-25 دقیقه سفت کند. استفاده ی پیوسته از این درمان برای یک ماه، بطور موثری پوست را سفت می کند.
- یک لیوان متوسط بردارید و سپس آنرا با آب داغ کافی پر کنید. بعد آب یک لیمو و عسل (1 قاشق غذاخوری) به آن اضافه کنید. این محلول پس از بلندشدن از خواب در اولین فرصت بنوشید. شما باید این درمان را به صورت منظم تکرار کنید تا تفاوت را ببینید.
- حدود یک لیتر آب داغ را با شکم خالی بنوشید. این آب، کل بدن شما را پاک می کند.
- خوردن گوجه فرنگی خام می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند.
- آب را آماده، سپس زنجبیل را به آن اضافه کنید. پس از آن، فلفل و عسل را اضافه کنید. اجازه دهید که برای 5 دقیقه به آرامی بجوشد. عسل به حل چربی کمک می کند درحالیکه فلفل و زنجبیل میزان متابولیسم بدن شما را افزایش می دهد.
- 1 قاشق غذاخوری عسل، مقداری برگ خردشده ی نعناع و کمی فلفل به آب داغ (یک فنجان) اضافه کنید. اجازه دهید که برای حدود 5 دقیقه بماند. آب آنرا بریزید و بنوشید، تا اینکه شکم صافی داشته باشید. بخصوص، نعناع شکم شما را تسکین می دهد درحالیکه فلفل و عسل چربی را حل می کند و همچنین سوخت و ساز بدن را بالا می برد.
- بسادگی، سرکه سیب طبیعی را به غذا اضافه کنید. شکم را سیرتر می کند، در نتیجه، اشتهای شما را کنترل می-کند. این درمان نه تنها به کاهش گوشت شکم کمک کرده بلکه همچنین سطح گلوکز خون شما را تنظیم می کند.
- دارچین به عنوان یک سوزاننده ی بزرگ چربی عمل می کند. تمام چیزی که باید انجام دهید، اضافه کردن پودر دارچین (2/1 قاشق غذاخوری) به آب برای حدود 5 دقیقه است. عسل (1 قاشق غذاخوری) را بعد از ریختن آب این محلول، به آن اضافه کنید. شما باید آنرا قبل از صبحانه و قبل از خواب بنوشید.
- مصرف آب لیمو بصورت روزانه، قطعا بزودی چربی شکم شما را کاهش می دهد. بسادگی، شما تنها باید آب لیمو را به آب (یک لیوان) اضافه کنید. همچنین نمک (مقدار کمی) اضافه کنید. آنرا بخوبی هم بزنید. هر روز صبح از آن لذت ببرید.
- به منظور کاهش چربی شکم، شما تنها باید 4-3 حبه سیر خام در صبح بجویید و بعد از خوردن سیر، آب- لیمو را مصرف کنید. این یکی از بهترین درمان های خانگی به منظور کاهش سریع چربی شکم است.
- هندوانه 82 درصد آب دارد کهباعث می شود اشتیاق معده برای غذا از بین رود. علاوه بر این، هندوانه سرشار از ویتامین C است، که واقعا برای سلامتی شما مفید است.
- مصرف منظم حبوبات به کاهش چربی شکم شما کمک می کند. حبوبات سرشار از فیبر است، که باعث سیری شکم شده و در نتیجه شما کالری کمتری می گیرید.
- خیار حاوی 45 کالری و 96٪ آب است. بسادگی، خیار را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید، آنرا به سالاد اضافه کنید یا بصورت خام بخورید تا سریعا به یک شکم صاف برسید.
- آووکادو یک میوه بسیار موثر و مفید برای سوزاندن چربی اضافی شما است. آووکادو منبع بزرگی از فیبر است. به خصوص، مانع از گرسنگی می شود. علاوه بر این، اسیدهای چرب تک سیرنشده موجود در آووکادو به کاهش چربی شکم کمک می کند.
- خوردن سیب به طور منظم می تواند به مبارزه با بسیاری از بیماری ها کمک کند و همچنین می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند. بخصوص، سیب به معده کمک می کند که احساس سیری کند همانند وقتیکه حاوی ویتامین ها و پتاسیم زیادی است. بنابراین، خوردن یک سیب در صبحانه، اندازه شکم مورد انتظار شما را می دهد.
- کره بادام زمینی اشتها را سرکوب می کند و همچنین سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. علاوه بر این، کره بادام-زمینی شامل نیاسین است که مانع از نفخ شکم می شود.
- تخم مرغ حاوی بسیاری از ویتامین ها و کلسیم، امگا-3، آهن، روی، فسفر، و غیره است. همه این ها به سوزاندن چربی شکم شما کمک می کنند. بنابراین، هنگام صبح، برای داشتن شکمی صاف، یک املت آماده کنید.
- توت فرنگی، رزبری و تمشک حاوی الیاف زیاد و ویتامین هایی هستند، که اشتیاق برای مواد شیرین و غذایی را از بین می برند. که می تواند باعث کاهش چربی شکم شود.
- هرچند، ماست می تواند به افزایش وزن بیشتر کمک کند، اما ماست چکیده (یونانی) و ساده می تواند به کاهش چربی های اضافی شکم شما کمک کند. تنها ماست چکیده (یونانی) و ساده بخورید تا چربی شما کاهش یابد.
- آب کدو قلیایی بسیار سالم است. برای داشتن شکمی صاف و همچنین جذاب، آب کدو قلیایی (یک لیوان) بنوشید.
- آب جعفری بصورت یک سم زدا عمل می کند که پرکننده است و همچنین کالری ها را می سوزاند. جعفری یک گیاه موثر برای کلیه شما، و یک سوزاننده چربیِ عالی، می باشد.
- چای قاصدک به بدن شما کمک می کند تا با یک روش سالم، چربی اضافی را بردارد.
- زنجبیل و فلفل کاین می تواند به پاک کردن ریه شما و همچنین از بی بردن چربی بدنتان کمک کند.
زنجبیل و فلفل کاین مصرف کنید. آنها را خردکرده و ترکیب کنید و سپس این مخلوط را هر روز مصرف کنید.
- مثل سیب، موز هم سرشار از پتاسیم است و چند ویتامین دارد. بخصوص، آنها پرکننده هستند و همچنین به شما اشتیاق شما را برای فست فودها کم می کنند. بعلاوه، موز میزان متابولیسم را بالا می برد، بنابراین چربی شکم شما را آب می کند.
- کرفس همچنین به کاهش چربی شکم شما کمک می کند و تنها 8 کالری دارد. آب کرفس مصرف کنید یا بسادگی کرفس خام را بصورت سالاد بخورید.
- از خوردن شکر و مکمل های برنج سفید خودداری کنید.
- از مصرف تنقلات و گوش قرمز خودداری کنید.
- روزانه حداقل ا کیلومتر پیاده روی کنید.
- سبزیجات و همچنین میوه مصرف کنید.
- مصرف سدیم را پایین بیاورید.
- طناب بازی می تواند یک ورزش بسیار خوب برای حفظ تناسب شکم باشد.
- تمرین های کاردیو را انجام دهید.
- از استرس دوری کنید.

پست های مرتبط:

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش اول

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش دوم

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش سوم

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش چهارم

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 نکته برای داشتن زندگی بهتر با اپیلپسی

در

زندگی کردن با اپیلپسی چالش‌های مخصوص خودش را در بر دارد. برای بیشتر افرادی که از این مشکل رنج میبرند این سوال  مطرح است که چگونه ازدست تشنج خلاص شوند و کمترین عوارض را داشته باشند. برای همین مهم است که با تیم درمانی خود همکاری کنید که بهترین راه درمان برای شما انتخاب شود. در زیر 10 نکته آورده شده است که میتواند کمک کند با اپیلپسی بهتر کنار بیایید.


1. دفترچه اپیلپسی داشته باشید. یک کاغذ و دفتر بردارید یا از گوشی همراه خود استفاده کنید که این موارد را ثبت کنید:
- تشنج‌ها. چه زمانی اتفاق افتاده است، چه اتفاقی افتاده است و واکنش شما چه هست. آیا قبل از اتفاق افتادن آن‌ها حس خاصی به شما دست داده است؟ آیا در زمان قاعدگی بوده‌اید؟ هر چیزی که به پزشک شما کمک کند که ویژگی‌های تشنح شما را بهتر بفهمد.
- عوارض جانبی دارو. آیا زمان خوردن دارو در عوارض جانبی آن تاثیر دارد؟ آیا عوارض جانبی جدیدی تجربه میکنید یا عوارض جانبی تغییر کرده‌اند؟
- تغییرات احساسات روحی و جسمی
2. از ویزیت‌های پزشک حداکثر استفاده را بکنید
- دفترچه اپیلپسی خود را در اختیار پزشک خود قرار دهید. (سیارک)
- با وی همکاری کنید تا درمانتان را بهبود ببخشد.
- زمانی که فکر میکنید که به دوز متفاوتی از دارو برای کنترل تشنج‌های خود احتیاج دارید با پزشک خود صحبت کنید.
- عوارض جانبی داروها را حتماً با پزشک خود در میان بگذارید.
3. یک تیم پزشکی درست کنید که شامل، پزشک، پرستاران، داروساز و مراقب شما باشد. اگر نمیتوانید تشنج خود را کنترل بکنید پیش یک متخصص اپیلپسی یا اپیلپتولوژیست بروید.
4. به نحوه استفاده دارو‌ها دقت کنید و بدون مشورت با پزشک خود آن‌ها را قطع نکنید. همچنین زمانی که دارو را از داروخانه دریافت میکنید مراقب باشید که داروی درست را به شما داده باشند.
5. خواب خود را منظم و کافی کنید. کم خوابی باعث میشود تشنج شما بیشتر شود حتی اگر کنترل شما بر روی تشنج مناسب باشد، برای همین استراحت کافی همیشه در برنامه‌تان باشد.
6. از الکل دوری کنید. الکل میتواند با داروی شما تداخل پیدا کند و تحقیقات نشان داده است که مصرف زیاد الکل میتواند خطر تشنج را زیاد کند و حتی منجر به تشنج شود. (سیارک)
7. از تکنیک‌های ریلکسیشن استفاده کنید. استرس میتواند باعث تشنج شود. تمرین روزانه مدیتیشن یا شرکت در کلاس یوگا میتواند به شما بسیار کمک کند.
8. زمان استفاده از کامپیوتر و بازی‌های کامپیوتری را کنترل کنید. در بعضی افراد قرار گرفتن در نورهای چشمک زن در زمان‌های طولانی میتواند منجر به تشنج شود.
9. فعالیت داشته باشد. ورزش کردن روزانه میتواند منجر به احساس بهتر شود و همچنین وزنتان را سالم نگه دارد. اگر گرم شدن و خستگی جسمانی در شما منجر به تشنج میشود از ورزش در دمای زیاد دوری کنید و زیاد استراحت بکنید و آب زیاد بنوشید. از شنا، پیاده روی در کوه، صخره نوردی و ورزش‌هایی که شما را در موقعیت خطرناک قرار میدهد دوری کنید.
10. میتوانید به گروه‌های حمایت از بیماران اپیلپسی ملحق شوید و روش‌ها و تجربیات دیگر افراد در کنار آمدن با اپیلپسی را نیز بیاموزید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چه چیزی سبب مقاومت به انسولین در بدن می شود

در

اگرچه علل دقیق مقاومت به انسولین کاملا درک نشده است، دانشمندان تصور می کنند که دلیل عمده مقاومت به انسولین به اضافه وزن و عدم فعالیت بدنی برمی گردد.


اضافه وزن
برخی از متخصصین باور دارند که چاقی، بخصوص چربی اضافی اطراف کمر، دلیل اصلی مقاومت به انسولین است. دانشمندان تصور می کنند که وظیفه ی بافت چربی تنها ذخیره انرژی است. با این حال، مطالعات نشان داده است که چربی شکم هورمون ها و مواد دیگری تولید می کند که می تواند سبب مشکلات سلامتی نظیر مقاومت به انسولین، فشار خون بالا، کلسترول نامتعادل، و بیماری قلبی- عروقی (CVD) شود.
چربی شکم نقش موثری در توسعه التهاب مزمن، و یا طولانی مدت، در بدن دارد. التهاب مزمن می تواند در طول زمان، و بدون هر گونه علائم یا نشانه ای به بدن آسیب بزند. دانشمندان دریافته اند که فعل و انفعالات پیچیده در بافت چربی، سلول های ایمنی را به این ناحیه آورده، باعث التهاب مزمن سطح- پایین می شود. این التهاب می تواند به توسعه مقاومت به انسولین، دیابت نوع 2 و بیماری قلبی- عروقی کمک کمک کند. مطالعات نشان می دهد که از دست دادن وزن می تواند مقاومت به انسولین را کاهش دهد و در پیشگیری یا تاخیر دیابت نوع 2 نقش داشته باشد.
عدم فعالیت بدنی
بسیاری از مطالعات نشان داده اند که عدم فعالیت بدنی با مقاومت به انسولین همراه است، و اغلب منجر به دیابت نوع 2 می شود. در بدن، عضلات گلوکز بیشتری نسبت به بافت های دیگر استفاده می کنند. به طور معمول، عضلات فعال گلوکز ذخیره شده خود را برای تولید انرژی می سوزاند و دوباره ذخایر خود را با گلوکز گرفته شده از جریان خون پر می کنند، و سطح گلوکز خون را در حالت تعادل حفظ می کنند.
مطالعات نشان می دهد که پس از ورزش، عضلات به انسولین حساس تر شده، یعنی عکس مقاومت به انسولین عمل کرده و سطح گلوکز خون را کاهش می دهند. ورزش همچنین به عضلات کمک می کند تا گلوکز بیشتری را بدون نیاز به انسولین جذب کنند. هر چه عضلات بدن بیشتر باشد، می تواند گلوکز بیشتری بسوزاند تا سطح گلوکز خون را کنترل کند.
سایر علل
سایر علل مقاومت به انسولین ممکن است شامل قومیت ، بیماری های خاص ، هورمون ، استفاده از استروئید. برخی از داروها ، سن بالا ، مشکلات خواب، به خصوص آپنه خواب (وقفه تنفسی در خواب) ، و سیگار کشیدن، باشند.

آیا خواب مهم است؟بله. مطالعات نشان می­دهد که مشکلات خواب، به خصوص آپنه خواب، می­تواند خطر ابتلا به چاقی، مقاومت به انسولین و دیابت نوع 2 را افزایش دهد. کارکنان شیفت شب نیز ممکن است در معرض خطر این مشکلات باشند. آپنه خواب یک اختلال شایع است که در آن تنفس یک فرد در طول خواب قطع می­شود. افراد اغلب ممکن است هنگامیکه تنفس شان قطع یا کم ­می­شود از خواب عمیق به خواب سبک ­بروند. که این منجر به کیفیت خواب نامطلوبی می­شود که باعث مشکل خواب آلودگی، و یا خستگی بیش از حد، در طول روز می­شود.بسیاری از مردم از علائم خود آگاه نیستند و تشخیص داده نمی­شوند. افرادی که فکر می­کنند ممکن است مشکلات خواب داشته باشند باید با پزشک خود صحبت کنند.

 

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۷I would like to consider the chance of saying thanks to you for the praoissefnol suggestions I have continually enjoyed viewing your site. We are looking forward to the commencement of my school research and the general planning would never have been complete without browsing your site. If I may be of any assistance to others, I might be delighted to help through what I have gained from here.

در ادامه بخوانید...

رفتن به فضا موجب کمردرد می شود

در

شش ماه اقامت در ایستگاه فضایی بین المللی می تواند موجب بروز کمردرد فضانوردان شود. با توجه به مطالعات جدید صورت گرفته، امکان دارد تا 2 اینچ قدشان کشیده شود، که این موجب تضعیف عضلاتی است که ستون فقرات را نگه می‌دارند. در سال 1994، فضانورد مارک لی با کمک فضانورد همکارش جری لینگر، بعنوان بخشی از مطالعه ی ، قد خود را اندازه‌گیری کرد.(سیارک)


فضانوردان از اواخر دهه 1980، از زمانی که ماموریت‌های فضایی طولانی‌تر شد، وجود کمردرد را گزارش کرده‌اند. اطلاعات پزشکی پرواز آنها نشان می دهد که بیش از نیمی از فضانوردان آمریکایی از کمردرد به خصوص در ناحیه ی پایین کمر گزارش می کنند. زمانی که دوره ماموریت طولانی می شود، وجود درد متوسط تا شدید تا 28 درصد می‌گردد.(سیارک)


زمانی که به جاذبه زمین بازمی گردند، چیزی بهبود نمی‌یابد. در اولین سال بعد از ماموریت خود، فضانوردان تا 4.3 برابر بیشتر در خطر فتق دیسک قرار می‌گیرند. دکتر داگلاس چانگ، اولین نویسنده مطالعات جدید و استاد مشاور جراحی ارتوپدی و رئیس طب فیزیک و خدمات توانبخشی دانشگاه بهداشت کالیفرنیای سان دیاگو بیان کرد: «این مشکلی است که موجب نگرانی‌‌های زیادی شده است. لذا این مطالعه اولین مطالعه ای است که بصورت اپیدمیولوژیک این مساله را توصیف کرده و مکانیسم‌های احتمالی در آنچه که در کمردرد فضانوردان در جریان است را بررسی می‌کند».

پست های مرتبط:

رفتن به فضا موجب کمر درد می شود (قسمت سوم) یوگا در فضا

رفتن به فضا موجب کمر درد می شود (قسمت دوم)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...