استفاده از رسانه های اجتماعی

از اواخر دهه 1990، زمانی که اولین بار سایت های رسانه های اجتماعی مانند SixDegrees.com راه اندازی شد ، میزان کاربران فعال از چندین میلیون به بیش از دو میلیارد در سال 2015 افزایش یافت. با توجه به گزارش های مختلف، 61 درصد از جمعیت جهانی آنلاین در سراسر جهان در سال 2015 به طور فعال به شبکه های اجتماعی دسترسی داشتند. برای بسیاری از آنها، و عمدتا برای جوانان، استفاده از رسانه های اجتماعی در همه جا امکان پذیر بود.
با این حال، رسانه های اجتماعی تنها ارتباط کامپیوتر با واسطه فراهم نمیکنند ، آنها همچنین "ایجاد و تبادل محتوای ایجاد شده توسط کاربر" را تحریک میکنند. از زمانی که ویکی پدیا در سال 2001 ایجاد شد،  بیش از 39 میلیون مقاله در 290 زبان توسط 374 میلیون کاربر منحصر به فرد ماهانه بازدید شده است. حتی آمار چشمگیر تر در مورد یوتیوب است، که تخمین می زند بیش از یک میلیارد کاربر که به مشاهده و یا به ایجاد صدها میلیون ساعت ویدئو کمک کرده اند ، برسد. در نهایت، وبلاگ های مختلف مستقل، و به ویژه خدمات میکروبلاگینگ و وبلاگ های داخلی در سایت های رسانه های اجتماعی محبوبیت بسیار زیادی در فعالیت های روزمره ، و همچنین در آموزش و پرورش یافته اند .
دانشجویان امروزی، که همراه با این فناوری ها و خدمات جدید در حال رشد بوده اند توسط محاسبات فراگیر، آن ترس و اضطراب را ندارند. برای آنها، استفاده از تکنولوژی کاملا یک پدیده طبیعی است، و آنها در استفاده از رسانه های اجتماعی احساس راحتی میکنند. بنابراین، تخصیص مجدد عناصر فراگیر به سیستم های مدیریت یادگیری یک فرمت از فعالیت های روزمره در آموزش در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، تحقیقات  ثابت کرده است که رسانه های اجتماعی فرصت های جدید برای تعامل، همکاری، و ایجاد محتوا ارائه میدهند.بازخورد مطلوب دانشجو یان و آشنایی با رویکرد محرک برای تقویت رسانه های اجتماعی کسب دانش ، و برای تمرکز ارزیابی اجرای رسانه های اجتماعی بسیار مهم بودند. تجربه کنونی در این مقاله ارائه شده است. ادامه مقاله در پست بعد...........  ترجمه  itrans.ir 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید