چگونه با گوشی موبایل نسخه دسکتاپ سایتها را ببینیم

( سیارک) حتما برای شما هم پیش آمده است که با موبایل قصد ورود به بعضی  سایتها را داشته اید اما متوجه شده‌اید که نسخه موبایلی سایت مذکور اصلا شبیه نسخه ویندوزی نیست(دسکتاپ گوشی ندارد) به سربرگهای موضوعات سایت و یا دیگر منوهای کشویی داخل سایت دسترسی ندارید. سوال پیش می آید که دسکتاپ گوشی را از کجا ببینیم ؟ با مرورگر دسکتاپ برای اندروید، مرورگر دسکتاپ، نسخه دسکتاپ ، گوگل دسکتاپ کدام یک از این ها را باید استفاده کنیم؟

و چگونه می توان تبدیل مرورگر گوشی به کامپیوتر یا برعکس را انجام داد. دلیل این مشکل اصلا طراحی سایت نیست بلکه این سایت ها صرفا نسخه موبایل ندارند.این  مشکل به راحتی با مرورگر کروم نسخه اندروید قابل حل است. 

برای دسترسی به حالت دسکتاپ گوشی ، دسکتاپ موبایل یا تبدیل مرورگر کامپیوتر به موبایل فقط کافیست آموزش زیر را دنبال کنید .به عنوان مثال سایت سیارک خودمان را از طریق مرورگر کروم موبایل به نسخه دسکتاپ سوییچ می کنیم.

 

82e05a5c-d88a-4dd2-854b-302c60cc788b.jpg

تصویر شماره یک

 

مطابق  تصویر شماره یک روی سه خط در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید. تا صفحه زیر باز شود. دسترسی به زیر مجموعه های موضوعات اصلی سایت از این صفحه ممکن است.

 

0f6d98f3-eda1-49ed-a290-9d864aa4a2df.jpg

 

در نسخه قدیمی سیارک و بعضی از سایت ها 3 نقطه را باید کلیک کنید(نسخه قدیمی سیارک اینگونه بود)

 

 

مطابق  تصویر بالا روی سه نقطه در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید. تا پنجره زیر باز شود. دسترسی به دستکتاپ از این صفحه ممکن است.

 

 

گزینه Desktop site را تیک بزنید و منتظر شوید تا صفحه مجددا بارگذاری شود.

تمام به همین سادگی نسخه دسکتاپ سایت فعال می شود.

 

 

حالا دقیقا مشابه نسخه ویندوز سایت را مشاهده می کنید و همانطور که می بینید  سربرگهای بالای سایت  و کلیه منوهای کشویی در دسترس قرار می گیرند

حسن این کار این است که منوهای کشویی زیرمجموعه سربرگهای اصلی هم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام