نکاتی در اینستاگرام که تجارت شما بدون آنها نمیتواند زنده بماند


استفاده از رسانه اجتماعی با یک سرعت سریع درحال رشد میباشد. با 300 میلیون کاربر فعال، اینستاگرام بطور خاص یک پلتفرم اجتماعی است که بسیاری از برندها به آن روی می‌آورند. هرکس در آن حضوردارد، و جایی است که شرکتها برای دستیابی به مخاطبین شان به آن نیازدارند. درواقع، 85 درصد از 100 برند برتر جهان دارای یک حساب اینستاگرام میباشند.
ولی شما چگونه میتوانید یک پایه مستحکم از محتویات اینستاگرام را بسازید؟ برندها از اینستاگرام استفاده میکنند تا نیاز فروش را تحریک کنند برای اینکه کاری بیشتر از فقط پست کردن تصاویر محصول با کپی های فروش را انجام دهند. کلید اصلی این است که با درگیر ساختن تصاویر گویا و چشم گیر یک رابطه تعاملی با مخاطبخود برقرارنمایید.
از این نکات اینستاگرام اطمینان حاصل نمایید که اینستاگرام ، بنفع شرکت شما بکار می‌آید.

1. ظاهر برندخود را شگفت انگیز نمایید.

به خاطر بسپارید که پایه کاربر اینستاگرام بطور اولیه نسبت به سایر پلتفرمهای اجتماعی نظیر فیسبوک و توئیتر جوانتر میباشد.

برندهای موفق روی اینستاگرام دارای یک گالری کاملاً چشم گیر میباشند که تصویر مطلوب برند را بیان میکند.

محتویات باید مفرح، تصادفی، دوستانه، هیجان انگیز و جالب باشند. یک گالری بدقت ساخته شده باید احساسات رؤیایی تعقیب کنندگان خود تحریک نماید. محتویات باید دارای تفاوت باشند ولی باید دارای سازگاری نیز باشند. این امر کمک میکند تا یک وجهه قوی و قابل اعتماد را ایجاد نمود.

 

2. ارائه اطلاعات داخلی

درکنار ایجاد یک تصویر برند مستحکم، محتویات اینستاگرام باید کمی خاص باشند. تعقیب کنندگان عاشق دیدن کارهای داخلی برند هستند، نظیر پشت صحنه تولید یا نمایش تولید یک محصول جدید. با نشان دادن کارکنانی که عاشق شغل شان هستند، این امر به برندشما یک وجهه و یک ارتباط عاطفی عمیق‌تر میدهد.

3. آمار کاربر، دوست شما میباشد

این داده ها بی نهایت مفید میباشند. آنها به شما کمک میکنند تا بدقت ارزیابی کنید که استراتژی شما چگونه کارمیکند. داده های مفید شامل موارد زیر میشوند:

تعقیب کنندگان شما چه زمانی آنلاین هستند، نوع محتویاتی که تعقیب کنندگان شمابه آنها بهتر پاسخ میدهند، و سن و مکان تعقیب کنندگانشما. تمام این داده ها میتوانند به شما کمک کنند تا استراتژی محتویات ایده آل را برای متناسب سازی با برندشما  پیداکنید.

این داده ها میتوانند استفاده شوند تا تعیین کنند که استراتژیهای موجود چقدر مؤثر میباشند و اینکه آیا شما نیازدارید تا جزئیاتی را تغییر دهید نظیر زمان روز برای پست کردن و نحوه هدف قراردادن مخاطبان .(سیارک)  

4. درگیرکردن و پاداش دادن به تعقیب کنندگان شما

برقرارسازی مباحثه‌ها ازطریق اینستاگرام یک استراتژی است که بطوروسیعی استفاده شده است. مباحثه ها میتوانند محرک هایی برای تعقیب کنندگان  بمنظور درگیرشدن با برند شما یا اشتراک گذاری برندشما با دوستانشان باشد نظیر نظرگذاری روی عکستان، پست کردن مجدد تصویر برند روی پروفایل خودشان، تگ کردن یک دوست در عکس تان یا استفاده از یک هشتگ علامتگذاری‌شده منحصربفرد.

 

مباحثه ها بطور معمول شامل یک جایزه برای مشارکت کاربران میباشند، هرچند تعقیب کنندگان میتوانند به طرق غیرپولی نیز جایزه بگیرند. ازطریق ایده ارتباطات دوطرفه، درگیرشدن با تعقیب کنندگان با خواستن از آنها برای پاسخ دادن به سؤالات تان در بخش نظرات و/یا جواب دادن به نظرات شان میتواند برای هر دو طرف بسیار رضایتبخش باشد. ترجمه  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید