معرفی 5 بازی برتر سگا برای اندروید

در این مطلب می‌خواهیم شما را با 5 بازی سگا برای اندروید که از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردارند، آشنا کنیم. همراه ما باشید.
بازی‌های کنسول سگا که در گذشته میان مردم طرفداران زیادی داشتند، این روزها با پا گذاشتن به دنیای مدرن تلفن‌های هوشمند، همان تجربه نوستالژیک را یک بار دیگر زنده‌ کرده‌اند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با 5 بازی سگا برای اندروید که از محبوبیت بالایی برخوردارند، آشنا کنیم.

این بازی‌ها توسط کمپانی‌های مختلف برای کنسول بازی سگا منتشر شده‌اند و اکنون برای سیستم عامل اندروید قابل دانلود و نصب هستند.

سونیک خارپشت ۲

Sonic the Hedgehog 2 را تقریبا همه طرفداران بازی‌های سگا می‌شناسند. سونیک 2 توسط سونک تیم توسعه داده شد و در سال 1992 برای کنسول بازی سگا منتشر گردید. پس از انتشار و استقبال بی‌نهایت بالای کاربران، سونیک فروش 6 میلیون نسخه‌ای را تجربه کرد و در لیست محبوب‌ترین بازی‌های سگا در آن زمان قرار گرفت. داستان این بازی همانند اولین سری منتشر شده از سونیک بوده و شما که در نقش یک روباه که قادر به پرواز هم هست، قرار می‌گیرید. در این بازی سونیک که توسط شما کنترل می‌شود، به جنگ با ربات‌ها می‌رود. به طور کل سری‌ بازی‌های سونیک محبوبیت زیادی در میان کاربران دارند و به همین دلیل هم در اول لیست بهترین بازی سگا برای اندروید قرار گرفته است. سونیک 2 را می‌توانید از پلی استور برای دستگاه اندرویدی خود دانلود و نصب کنید.

 

انتقام شینوبی

The Revenge of Shinobi یکی از آن دسته بازی‌های پرشی است که توسط سگا در سال 1989 برای کنسول مخصوص این کمپانی، منتشر گردید. در این بازی شما که در نقش Joe Musashi قرار دارید، به مبارزه با دشمنان خود می‌پردازید و بدین ترتیب مراحل را به جلو می‌برید. در طی مراحل بازی قدرت‌های ماورا طبیعی در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید از آن‌ها برای نبرد بهتر استفاده کنید. The Revenge of Shinobi به صورت رایگان در پلی استور برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی قابل دانلود و نصب است.

خیابان‌های پر از خشونت

یکی از بازی‌های ویدیویی ساخته شده برای سگا که از همان زمان معرفی با استقبال زیادی مواجه شد، Streets of Rage بوده که در دسته بازی‌های اکشن و مبارزه‌ای قرار می‌گیرد. تا کنون سه سری از این بازی برای سگا منتشر شده و هر سه سری‌ هم محوبیت بالایی در میان کاربران داشته‌اند. در خیابان‌های پر از خشونت شما می‌بایست به جنگ با دشمنان خود در سطح شهر بروید و بدین ترتیب مراحل بازی را طی کنید. این بازی هم به صورت رایگان برای دستگاه‌های اندرویدی در پلی استور موجود بوده و می‌توانید آن را دانلود کنید.

جنگنده خیابان

یکی دیگر از بازی‌های مشهور سگا با ژانر اکشن، Street Fighter II نام داشته که در چندین نسخه مختلف با تفاوت‌های اندکی در مراحل، ساخته شده است. در این بازی شما قادر به انتخاب کاراکتر دلخواه خود برای جنگیدن با دشمنان هستید و به همین ترتیب مراحل بازی را به جلو می‌برید. Street Fighter II توسط کمپانی Capcom در سال 1992 ساخته شد و در سال 1998 برای کنسول سگا منتشر گردید. اکنون جنگنده خیابان را می‌توانید به صورت رایگان از طریق پلی‌ استور بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

سوپر ماریو

سوپر ماریو (ورلد) یا همان قارچ خور مشهور، در سال 1990 برای کنسول بازی سوپر نینتندو منتشر گردید و پس از مدتی برای سگا هم موجود شد. این بازی که در ژانر پرشی قرار می‌گیرد، اخیرا برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS هم منتشر شده و با تعداد دانلود‌های میلیونی کاربران مواجه گردیده است. استقبال بی نظیر کاربران از این بازی در پلی استور، باعث شده تا در لیست بهترین بازی‌های گوگل در سال 2017 قرار بگیرد. بازی قارچ خور که با عنوان Super Mario Run در استور گوگل موجود بوده، به صورت رایگان برای کاربران قابل دسترس و دانلود است.

نظر شما در رابطه با موارد معرفی شده جیست؟ آیا بازی سگا برای اندروید می‌تواند همان حس و حال قدیمی را در کاربر ایجاد کند؟ ( سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام