5 بازی برتر استراتژیک برای اندروید که دل کندن از آنها محال است!

بازی‌های محبوب استراتژیک در تلفن‌های هوشمند، ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند. در این مطلب شما را با بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید آشنا می‌کنیم.

 برخی بازی‌های استراتژیک پرطرفدار در تلفن‌های هوشمند آنقدر اعتیادآور هستند که وقتی به یکی از آن‌ها مشغول می‌شوید، تا ساعت‌ها سرگرم خواهید بود. در این مطلب 5 مورد از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید معرفی شده است.

بازی کلش آف کلنز

حتما نام بازی کلش آف کلنز را بسیار شنیده‌اید. بازی محبوبی که توسط سوپرسل برای تلفن همراه و تبلت‌ ساخته شده و با محبوبیت بالایی در میان کاربران مواجه گردیده است. در این بازی که به صورت آنلاین صورت می‌گیرد، شما مسئولیت رهبری یک قبیله را بر عهده دارید و با به دست آوردن طلا، الماس و موارد این چنینی، قبیله خود را گسترش داده و بدین ترتیب پیشرفت می‌کنید. علاوه بر این‌ها امکان حمله به سایر قبایل هم وجود دارد و با این کار به ارتقای وضعیت قبیله خود کمک خواهید کرد. Clash Of Clans با بیش از صد میلیون بار دانلود در گوگل پلی، یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید محسوب شده و به صورت رایگان از این مارکت قابل دانلود است.

 

بازی Plague Inc

یک بازی بسیار هیجان انگیز و با موضوعی جالب در ژانر استراتژیک بوده که برای سیستم عامل‌های مختلفی از جمله اندروید منتشر شده است. در این بازی شما این وظیفه را دارید تا ویروسی را وارد یک کشور کنید و بدین ترتیب این کار را تا نبودی تمامی انسان‌ها در همه جهان ادامه دهید. شما می‌توانید ویروس‌ها را دستکاری کنید و با زیاد کردن قدرت و علایم بیماری، همه گیر شدنش را افزایش دهید تا دیگر هیچ دارویی نتواند آن را از بین ببرد. Plague Inc در رتبه دوم لیست بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید ما قرار گرفته و می‌توانید آن را از گوگل پلی به صورت رایگان دانلود کنید.

بازی کلش رویال

Clash Royale توسط سازنده موفق کلش آف کلنز ساخته شده و مانند همین بازی باید با کاربران در سراسر جهان به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. در کلش رویال شما قلمرو خود را خواهید داشت و وظیفه محافظت آن به طور کامل با شماست. همچنین در همین حین که باید مراقب سپاه و قلمرو خود باشید، با حمله به دشمن و سرنگونی پادشاه، قدرت خود را افزایش می‌دهید. کلش رویال با بیش از 100 میلیون بار دانلود در گوگل پلی، یکی پرطرفدارترین بازی‌های استراتژیک اندروید محسوب می‌گردد و به صورت رایگان برای گوشی‌های اندرویدی قابل دانلود و نصب است.

بازی نبرد پولی توپیا

The Battle of Polytopia یک بازی استراتژیک جذاب و با محیط گرافیکی شاد بوده که توسط کمپانی Midjiwan AB ساخته شده است. در این بازی شما سرزمین‌های جدیدی را برای خود و قبیله‌تان فتح می‌کنید و با محل‌هایی رو به رو می‌شوید که قبلا ندیده بودید. همچنین نبردهایی بین شما و قبایل دیگر در زمان فتح سرزمین‌ها صورت می‌گیرد که باید با قدرت تمام در آن‌ها مبارزه کنید. این بازی به صورت رایگان برای سیستم اندروید موجود بوده و می‌توانید از طریق گوگل پلی آن را دانلود کنید.

بازی بوم بیچ

یکی دیگر از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید، Boom Beach نام داشته که با امتیاز 4.5 در گوگل پلی قرار گرفته است. در بوم بیچ شما مسئولیت دفاع از جزیره خودتان را برعهده می‌گیرید و همچنین باید افرادی را که در جزیره‌های مجاور زندادنی شده‌اند، آزاد کنید. هر چه افراد بیشتری را از این جزیره‌ها آزاد کنید، منابع‌ لازم برای حفظ جزیره خودتان، بیشتر می‌شود. این بازی به صورت آنلاین بوده و در واقع حمله‌هایی که به جزیره‌های مختلف صورت می‌گردد، توسط افراد واقعی در فضای اینترنت خواهد بود. بوم بیچ را می‌توانید به صورت رایگان برای گوشی و یا تبلت اندرویدی خود دانلود کنید و ساعت‌ها مشغول بازی شوید.

نظر شما در رابطه با این 5 بازی برتر استراتژیک اندروید چیست؟

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام