بازی جدید استودیوی Remedy در راه است!

رسانه کلیک - ظاهرا بازی جدید استودیوی Remedy برای عرضه در سال میلادی 2019 برنامه ریزی شده و این شرکت هم اکنون بر روی ساخت پروژه بعدی خود مشغول به کار است.

به نظر می رسد بازی جدید استودیوی Remedy برای عرضه در سال میلادی 2019 برنامه ریزی شده و این شرکت هم اکنون بر روی ساخت و توسعه پروژه بعدی خود مشغول به کار است.

استودیوی بازی سازی «رمدی» تا به امروز عناوین ویدیویی فوق العاده و مهیجی از جمله دو نسخه ابتدایی مجموعه مکس پین، Alan Wake و کوانتوم بریک را به انتشار رسانده است که خوشبختانه هر کدام از بازی های مذکور از محبوبیت بسیار بالایی برخودار هستند و در زمان عرضه با واکنش های مثبت منتقدان و بازیکنان رو به رو شدند. با این وجود، این استودیو شهرت خود را مدیون توسعه و عرضه بازی خارق العاده Alan Wake است که به دلیل ارائه داستانی عمیق، محیط خیره کننده و گیم پلی درگیرکننده نظر هر بازیکنی را به خود جلب کرد.

حال زمانی که خبر از ساخت و توسعه بازی جدید استودیوی Remedy می شود، همه ذهن ها به سوی نسخه دوم بازی Alan Wake می رود. عنوانی که بدون هیچ شک و تردیدی طرفداران و بازیکنان زیادی منتظر ساخت، عرضه و تجربه آن هستند. لیکن، مدتی است که این استودیو نامدار سوژه رسانه ها و وب سایت های معتبر دنیای گیم نمی شود به نظر می رسد رمدی در خفا مشغول ساخت و توسعه پروژه بعدی خود است.

 چندی پیش استودیوی رمدی همانند سایر شرکت های مطرح صنعت گیم در طی جلسه ای گزارش مالی اخیر خود را با مدیران، سرمایه گذاران و طرفداران خود به اشتراک گذاشت که در آن اطلاعات و جزئیات اندکی از پروژه آینده این شرکت لو رفت. بر اساس آخرین گزارش مالی این شرکت، رمدی هم اکنون بر روی پروژه مرموزی به نام رمزی P7 مشغول به کار است که متاسفانه جزئیات کاملی در خصوص این پروژه در دست نیست.

رمدی در خصوص پروژه رمزی P7 اعلام کرد این عنوان یک اثر اکشن سوم شخص است که هیچ ارتباط مستقیمی با عناوین ویدیویی پیشین این شرکت ندارد و به واسطه شرکت 505 گیمز، در سال میلادی 2019 بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی ویندوزی منتشر می شود. نکته قابل این است که برخلاف بازی های قبلی رمدی، این عنوان مورد انتظار از المان ها و عناصر بخش چند نفره آنلاین بهره می برد که اطلاعات و جزئیاتی در این زمینه ارائه نشده است.

با توجه به اینکه بازی جدید استودیوی Remedy برای عرضه در سال میلادی 2019 برنامه ریزی شده است، قاعدتا این عنوان در کنفرانس رسمی مراسم E3 سال میلادی جاری شرکت مایکروسافت حضور دارد که در طول این نمایشگاه شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

در کنار انتشار جزئیاتی از پروژه رمزی P7، گزارش مالی شش ماه اخیر استودیوی رمدی (از ماه جولای تا دسامبر سال میلادی 2017) نشان از افزایش درآمد 1.9 درصدی این شرکت نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته (2015) می دهد. همچنین، درآمد سالانه این شرکت به لطف رشد 4.6 درصدی، به رقم 17.2 میلیون یورو رسید. ناگفته نماند، استودیوی رمدی در سال گذشته میلادی با استخدام و به کارگیری چهارده نفر از بازی سازان، حوضه فعالیت خود را گسترش داده است.

لازم به یادآوری است؛ مدیر ارتباطات استودیوی رمدی، آقای توماس پوها، در اواسط خرداد ماه سال گذشته (95) رسما اعلام کرد که کار ساخت و توسعه دو پروژه جدید این شرکت آغاز شده است. وی در گفت و گوها و مصاحبه ها اظهار داشت که اعضای و کارکنان استودیوی رمدی انترتیمنت به دو تیم و گروه مختلف تقسیم شده اند که هر کدام از این دو تیم، بر روی دو بازی کاملا جدید این شرکت مشغول به کار هستند. به علاوه، توماس پوها بارها و بارها شایعه ساخت نسخه دوم بازی «الن ویک» را رد کرده و مدعی شد که این دو پروژه جدید هیچ ارتباطی با دنیای الن ویک ندارد و نقطه مشترکی میان آن ها وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

اگرچه این سخنان در اواسط خرداد ماه سال 95 به میان زده شد، اما تاکنون استودیوی رمدی در رویدادها و جشنواره های صنعت گیم نظیر E3 به معرفی پروژه های خود نپرداخت و از انتشار اطلاعات بیشتر در این زمینه خودداری کرد. هر چند، عرضه نسخه دوم بازی الن ویک در صحبت های سال گذشته آقای توماس پوها رد شد، اما به دلیل سوددهی فوق العاده این عنوان و برخوداری از محبوبیت بسیار بالا و همچنین کمبود بازی های انحصاری کنسول ایکس باکس وان، پیش بینی می شود استودیوی رمدی در آینده نه چندان دور کار ساخت پروژه Alan Wake 2 را آغاز کند و شاهد عرضه این بازی مورد انتظار باشیم.

شایان ذکر است؛ آخرین و جدیدترین بازی ویدیویی استودیوی رمدی انترتیمنت تحت عنوان Quantum Break در روز 5 آپریل سال میلادی 2016 مصادف با 17 فروردین ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری بر روی کنسول ایکس باکس وان منتشر شد. به لطف قابلیت Xbox Play Anywhere که در طول مراسم E3 2016 توسط ردموندی ها معرفی شد، این عنوان به دست کاربران و دارندگان پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 10 رسید.

با وجود اینکه بازی Quantum Break نتوانست موفقیت بازی Alan Wake را برای استودیوی رمدی به ارمغان بیاورد، اما این عنوان به خوبی توانست نظر غالب منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند و بخش عمده انتظارات آن ها برآورده کند. نسخه استاندارد این عنوان ویدیویی هم اکنون با قیمت 39.99 دلار در سه فروشگاه استیم، ویندوز استور و ایکس باکس لایو به فروش می رسد.

حال، شما چه انتظاری از بازی جدید استودیوی Remedy دارید؟ دیدگاه و نظر شخصی خود در رابطه با این عنوان مورد انتظار را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام