بازی های رایگان ماه فوریه 2018 ایکس باکس لایو گلد معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت مایکروسافت به تازگی فهرست اسامی بازی های رایگان ماه فوریه 2018 ایکس باکس لایو گلد را به اشتراک گذاشته است.

شرکت مایکروسافت به تازگی فهرست اسامی بازی های رایگان ماه فوریه 2018 ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرده است که شامل بازی های نسبتا شناخته شده Shadow Warrior و Assassin’s Creed Chronicles: India می شود.

از آنجا که کمتر از یک هفته به اتمام اولین ماه سال میلادی 2018 زمان باقی مانده است، شرکت مایکروسافت اسامی بازی های رایگان ماه فوریه 2018 ایکس باکس لایو گلد را به اشتراک گذاشت که بار دیگر کاربران کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 به ترتیب چهار و دو بازی ویدیویی دریافت می کنند.

بر اساس اعلام شرکت پرآوازه مایکروسافت، بازی های رایگان ماه فوریه 2018 کنسول ایکس باکس وان شامل Shadow Warrior و Assassin’s Creed Chronicles: India می شود که به ترتیب از روز 12 و 27 بهمن ماه امسال به مدت یک ماه به صورت رایگان در اختیار کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد و دارندگان Xbox One قرار می گیرد. اگرچه نمره میانگین منتقدان این دو عنوان ویدیویی چندان تعریفی ندارد، اما فراموش نکنید که به ترتیب با قیمت 29.99 و 9.99 دلار برای کاربران عادی به فروش می رسند و مجموع ارزش بازی های رایگان ماه فوریه سال میلادی جاری کنسول ایکس باکس وان 39.99 دلار است.

 

از طرف دیگر، در گروه بازی های رایگان کنسول ایکس باکس 360، مایکروسافت دو بازی ویدیویی جذاب و مهیج به نام Split/Second و Crazy Taxi را برای کاربران نسل هفتم خود در نظر گرفته که ارزش آن ها به ترتیب 19.99 و 9.99 دلار است. خوشبختانه به لطف قابلیت «پشتیبانی از نسل قبل» (Backward Compatibility)، این دو عنوان ویدیویی نسل هفتم به راحتی بر روی کنسول ایکس باکس وان نیز اجرا می شود. با این حساب، کاربران و دارندگان Xbox One در ماه آینده میزبان چهار بازی مختلف و رایگان هستند.

لازم به یادآوری است؛ پس از طی مراحل خرید رایگان این عناوین ویدیویی، لازم به دریافت کامل محتوا و دیتای بازی ها نیست و تا زمانی که عضو سرویس ویژه ایکس باکس لایو گلد باشید، به هر کدام از عناوین ویدیویی زیر دسترسی دارید. به بیانی دیگر، در هر زمان با مراجعه به صفحه عناوین ویدیویی، می توانید نسبت به دریافت کامل محتویات و دیتا اقدام کنید و از تجربه آن ها نهایت لذت را ببرید.

در ادامه می توانید اسامی بازی های رایگان ماه فوریه 2018 ایکس باکس لایو گلد را مشاهده کنید. ( سیارک)

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس وان

  • Shadow Warrior — (از تاریخ 12 بهمن الی 9 اسفند ماه 96 – ۱ فوریه سال میلادی 2018 الی 28 فوریه)
  • Assassin’s Creed Chronicles: India — (از تاریخ 27 بهمن الی 24 اسفند ماه 96 – 16 فوریه سال میلادی 2018 الی 15 مارس)

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰

  • Split/Second — (از تاریخ 12 الی 26 بهمن ماه 96 – 1 فوریه سال میلادی 2018 الی 15 فوریه)
  • Crazy Taxi — (از تاریخ 27 بهمن الی 9 اسفند ماه 96 – 16 فوریه سال میلادی 2018 الی 28 فوریه)

شایان ذکر است؛ تمامی عناوین ویدیویی فوق مختص کاربران و مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد بوده و چنانچه شما در این سرویس ویژه شرکت مایکروسافت عضو نباشید، قادر به دریافت رایگان بازی های ویدیویی فوق نخواهید بود. توجه داشته باشید که عضویت در سرویس Xbox Live Gold پولی است و علاقه مندان و بازیکنان می توانند با تهیه و خرید کارت های اشتراک دو روزه، چهارده روزه، یک ماهه، سه ماهه و یک ساله در این سرویس ویژه شرکت مایکروسافت عضو شده و از مزایای مختلفی از جمله امکان تجربه بخش چند نفره بازی های ویدیویی، دریافت رایگان تعدادی بازی به صورت ماهانه، بهره مندی از تخفیف های ویژه و غیره بهره مند شوید.

جهت دسترسی به بازی های رایگان ماه فوریه 2018 ایکس باکس لایو گلد در تاریخ های مذکور به فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو مراجعه فرمایید.

گفتنی است؛ در حال حاضر فرصت دریافت بازی های رایگان ماه ژانویه سال میلادی 2018 سرویس ایکس باکس لایو گلد به اتمام نرسیده و تا روز یازدهم بهمن ماه می توانید نسخه ایکس باکس وان بازی The Incredible Adventures of Van Helsing و نسخه ایکس باکس 360 بازی Army of Two را دریافت کنید. همچنین، تا بیست و ششم بهمن ماه امکان دریافت رایگان بازی Zombi برای کنسول ایکس باکس وان وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال، نظر و دیدگاه شخصی خود را درباره بازی های رایگان ماه فوریه 2018 ایکس باکس لایو گلد با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. ( سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید