با 10 سریال برتر سال 2017 آشنا شوید

رسانه کلیک - در این مطلب قصد داریم شما را با 10 سریال برتر سال 2017 بر اساس بررسی های تلگراف آشنا کنیم. همراه کلیک باشید.

 شاید سال 2017 را بتوان یکی از پر جنب و جوش‌ ترین سال ها در بخش سریال های تلویزیونی به حساب آورد. از فصل جدید بازی تاج و تخت تا مینی سریال دروغ های کوچک و بزرگ، همه نقش پررنگی در این سال ایفا کردند. در این مطلب شما را با 10 سریال برتر سال 2017 به نقل از تلگراف، آشنا می کنیم. همراه ما باشید.

1. سریال Line of Duty

Line of Duty ساخته Jed Mercurio از سال 2012 تاکنون توسط مدیای گروه BBC پخش می شود و یکی از سریال های پرطرفدار درام، جنایی و پلیسی در انگلیس و آمریکا به حساب می آید. داستان Line of Duty از آن جایی شروع می شود که با تیر خوردن اشتباهی یک فرد توسط پلیس، کارآگاه Steve Arnott به بخش مبارزه با پلیسان فاسد می رود تا موضوع را پیگیری کند. سریال حول بررسی شواهد، مدارک و مظنونین موجود، آهسته جلو می رود و تا چهار فصل ادامه پیدا می کند.

Line of Duty در فصل های ابتدایی از شبکه BBC One و در فصل های آخر، از شبکه BBC Two انگلستان پخش شده است. این سریال در آمریکا توسط Hulu از سال 2012 به نمایش گذاشته شد.

 

2. سریال The League of Gentlemen

15 سال بعد از اتمام این کمدی شاهکار، شاهد نمایش دوباره The League of Gentlemen بودیم. شاید فکر کنید بازگشت دوباره یک سریال بعد از سالیان سال نتواند به اندازه قبل مخاطبین را به خودش جذب کند؛ اما هنر بازیگران در کنار خلاقیت کارگردان، همان جذابیت همیشگی را برای مخاطب ایجاد می کند. (سیارک)

سریال The League of Gentlemen در چهار فصل و از شبکه BBC Two انگلستان پخش شده است.

3. سریال Game of Thrones

یکی از پر هزینه ترین سریال های تاریخ که بر اساس رمانی از جورج مارتین ساخته شده و طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد، رتبه هشتم بهترین سریال های امسال را از آن خود کرده است. Game of Thrones داستان تلاش برای به دست آوردن قدرت و رسیدن به تاج و تخت را به تصویر می کشد و با حضور تعداد زیادی از بازیگران، در هر فصل حرف های زیادی برای گفتن دارد. فصل هشتم این سریال توسط شبکه HBO تمدید شده است.

4. سریال Godless

این روزها سریال هایی که تم وسترن دارند، کمتر به چشم می آیند، اما این قضیه برای Godless کاملا متفاوت است. Godless که ساخته Scott Frank بوده، ترکیب تازه‌ای از فضای وسترن با دنیای مدرن را به رخ بیننده می کشد. داستان سریال درباره یکی از جنایتکاران مشهور در دهه 80 میلادی است که یار نزدیکش به دشمنش تبدیل شده و برای انتقام گیری از وی به سمت نیو مکزیکو می رود.

مجموعه Godless توسط شبکه نتفلیکس تهیه و تاکنون یک فصل از آن پخش شده است.

5. سریال The Crown

The Crown هم یکی دیگر از سریال های نتفلیکس بوده که با ژانر محبوب درام و تاریخی، مخاطبان زیادی را در سال 2017 به خودش جذب کرده است. پیتر مورگان، سازنده این سریال، با ظرافت هرچه تمام حال و هوای نیمه دوم قرن بیستم را بر محور زندگی ملکه الیزابت دوم به تصویر می کشد. تا به حال دو فصل از این سریال توسط نتلفیکس بر روی ایر رفته است.

6. سریال The Deuce

سازنده موفق The Wire یک بار دیگر با یک سریال واقع گرایانه و با چاشنی جنایی به میدان آمده و حسابی سر و صدا به پا کرده است. The Deuce شما را به دهه های 70 تا 80 میلادی در نیویورک می برد و با دید تازه‌ ای شما را با فسادهای اخلاقی چیره بر جامعه آمریکای آن زمان آشنا می سازد.

7. سریال The Good Place

The Good Place یکی از سریال های برتر در ژانر درام – کمدی است که از شبکه نتفلیکس پخش می شود. داستان این سریال از آنجایی آغاز می شود که Eleanor شخصیت اصلی داستان (کریستسن بل این نقش را بازی می کند) در اثر تصادف کشته شده و به یک دنیای دیگر که فقط اتفاق های خوب در آن رخ می دهد، منتقل می شود.

سازنده The Good Place، Michael Schur یک جریان روان و روشن را در سه فصل به تصویر می کشد و با هدف تاثیرگذاری بر روی بیننده این روند را ادامه می دهد. البته بر اساس اخبار منتشر شده، این سریال برای فصل چهارم هم تمدید شده است.

8. سریال Big Little Lies

دروغ های بزرگ و کوچک یا همان Big Little Lies یک مینی سریال پرستاره از شبکه HBO است که تنها با دیدن لیست بازیگران مطمئنا به دیدن آن ترغیب می شوید. ستارگانی چون Reese Witherspoon, Nicole Kidman ،Shailene Woodley در Big Little Lies جمع شده اند تا قدرت اتحاد زنان در اجتماع و خانواده را به رخ بینندگان بکشند.

این مینی سریال فوق العاده دیدنی در یک فصل 7 قسمتی از شبکه HBO پخش شده و تاکنون جوایز بسیاری را در بخش های مختلف از آن خود کرده است. علاوه بر این موارد، سریال دروغ های بزرگ و کوچک در بخش های مختلفی از گلدن گلوب سال 2018 کاندید شده است.

9. سریال The Handmaid’s Tale

ترکیب دو دنیای مدرن با دنیای قدیم را می توان به طور غم انگیزی در The Handmaid’s Tale مشاهده کرد. این سریال بر اساس رمان Margaret Atwood که در سال 1985 نظر منتقدین زیادی را به خودش جلب کرده بود، ساخته شده است.

یکی از دلایل اصلی موفقیت بالای این سریال را می توان بازی فوق العاده Elisabeth Moss دانست که با درخشش خود توانست جایزه بهترین بازیگر اصلی زن در سریال درام را دریافت کند.

فصل اول The Handmaid’s Tale از شبکه Hulu پخش شد و برای فصل دوم هم تمدید شده است.

10. سریال Blue Planet II

بعد از Planet Earth II در سال 2016، مطمئن بودیم که یک نسخه مربوط به دریا و اقیانوس هم به زودی ساخته می شود. Blue Planet II یک مستند در قالب مینی سریال بوده که از BBC One پخش شده است. این مینی سریال شما را به اعماق دریا و اقیانوس ها می کشاند و با امتیاز بالای 9.7 در IMDb، نظر بسیاری را به خودش جلب کرده است. (سیارک)

حال، نظر شما در رابطه با بهترین سریال های سال 2017 چیست؟

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام