سنگ عجیب غریب از مریخ شبیه دایناسور برکیوسور

در

مریخ نورد Perseverance از یک سنگ مریخی به شکل دایناسور برکیوسور brachiosaurus عکس گرفته است.در یکی از عکس ها ، مریخ نورد Perseverance تصاویری از تشکیلات سنگی بسیار غیرمعمول را به زمین منتقل کرد ، یکی از آنها سنگی دارد که به نظر می رسد مانند  یک دایناسور بزرگ برکیوسور brachiosaurus است.

 

سنگ عجیبمی توانید یک سر کوچک ، یک گردن کشیده و یک بدن بزرگ را مشاهده کنید. 

 

همچنین توجه دانشمندان به وسیله مجموعه ای از سنگها جلب شد که در آن تخته سنگی در وسط وجود دارد که از دو قسمت تقریباً یک اندازه تشکیل شده است و در اطراف آن سنگهایی با اشکال مختلف یک حلقه تقریباً بسته را تشکیل می دهند.

سنگ عجیب


علاوه بر این ، مریخ نورد Perseverance از یک شی براق عجیب غریب عکس گرفت. تصاویر با استفاده از میکرو تصویری از راه دور SuperCam سوار شده در بالای دکل گرفته شده است. تاکنون دانشمندان مشخص نکرده اند که  یک این شی براق عجیب غریب چیست. 

 

مریخ

نظرات

در ادامه بخوانید...

مکانی منحصر به فرد روی زمین که شبیه به مریخ است

در
A-Shi-Sle-Pa (در نسخه دیگری ، Ah-Shi-Sle-Pah) یک بیابان عظیم است که در آن هیچ حیوان ، آب و گیاهی وجود ندارد و مطمئناً برای بسیاری از کیلومترها اطراف آن سکونت گاه های انسانی وجود ندارد. اما مناظر کاملاً عجیب غریب و خیره کننده ای از صخره های مخروطی و قارچی شکل ، هرم های سنگی ، فسیل های انواع صدف و حشرات و همچنین استخوان های دایناسور دارد.
 
بیابان های کرتاسه.  عکس
بیابان در نیومکزیکو شبیه به مریخ.
 
این جنگل سنگی مسحور کننده در شمال غربی ایالت نیومکزیکو واقع شده است ، شما می توانید با ماشین به آنجا بروید ، بهتر است این کار را در هوای خوب انجام دهید. کل منطقه با  خاک پوشانده شده است ، به همین دلیل مسافر در معرض خطر باران و سقوط از یکی از صخره ها است.
چشم انداز شگفت انگیز.  عکس
اما همین رسوبات سنگ آهک است که دلیل منحصر به فرد بودن این مکان است. در این نهشته ها می توان بقایای کاملاً حفظ شده ای از حیوانات و گیاهان ماقبل تاریخ پیدا کرد.  در زمان گردشگری، یافته های کوچک ، مانند فسیل های صدف را اجازه دارید (به مقدار معقول) به عنوان سوغات به خانه ببرید ، اما به هیچ وجه اجازه ندارید استخوان حیوانات بزرگ را بردارید.
 
در بیابان می توانید ترکیبی از چندین سایه متضاد از سنگ را مشاهده کنید. رنگهای سفید رس ، رنگهای سیاه به رنگ خاکستری آتشفشانی ، رنگهای قهوه ای و مایل به قرمز  و از جمله درختان کوچک شده ماقبل تاریخ را ببینید. گاهی اوقات در اینجا می توانید شاخه هایی از گیاهان را پیدا کنید که در زمان دایناسورهای ماقبل تاریخ ، ماهی ها و پرندگان رشد کرده اند.
 
کل دره A-Shi-Sle-Pa در بیش از 26 کیلومتر مربع امتداد دارد ، اما معروف ترین قسمت آن - با بدترین ، در حاشیه واقع شده است. Hoodoos (انگلیسی hoodoo) صخره های مرتفع سنگهای زمین شناسی نرم هستند که با گذشت سالها توسط آب و باد "نازک" شده اند. در همین زمان ، در بالای این صخره ها یک سنگ مستحکم تر وجود دارد که کمتر تحت تأثیر فرسایش قرار گرفته و درنهایت ظاهر "کلاه قارچ" در این صخره را ایجاد می کند. چنین تشکل هایی به طور معمول در مناطق گرم و بی آب شکل می گیرند و A-Shi-Sle-Pa مکانی ایده آل برای این امر است.
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

گربه هایی که مکان های عجیب غریب را دوست دارند 15 عکس

در
 خپل گربه

همه می دانند که گربه حیوانی مرموز است و معمولا به تنهایی پیاده روی می کند. گربه ها برای حفظ حریم خصوصی شان ناخوشایندترین مکان های عجیب غریب و دور از دسترس انسان ها را انتخاب می کنند.عکس ها را که نگاه کنیم، هر دو عجیب غریب و خنده دار  به نظر می رسند، هم گربه ها و هم مکان ها . در هر حال عکس های بسیار زیبایی هستند.
گربه ملوس
گربه ی مصمم
گربه ملوس
هیچ کی نمی تونه مثل من اینجا بشینه 
گربه ملوس
گربه مرتاض
گربه خوشکل
گربه کنجکاو
گربه ناز
گربه اخمو
گربه ملوس
گربه وحشی
گربه ایرانی
گربه ترسناک
گربه پرشین
گربه خجالتی
گربه سیاه
گربه یوگا کار
گربه ملوس
خپل خودمون
گربه ملوس
گربه پرسش گر
گربه ملوس
گربه فضول
گربه فضول
گربه بند باز
گربه بند باز
گربه وحشتناک
گربه وحشتناک
گربه مسخ شده
گربه تپل
گربه تپل
گربه تپل
تمام عکس ها متعلق به عکاسی ایتالیایی به نام سابرینا بویم می باشد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

حلزون دریاچه ارومیه به نام اژدهای آبی + 15 عکس

در
رنگین کمان کامل روی پوست پیتون سفید
با توجه به این واقعیت که بسیاری از ما در شهرها زندگی می کنیم، ما به ندرت حیوانات دنیای وحشی را مشاهده می کنیم: خرگوش، روباه، گوزن. اما طبیعت بسیار متنوع است، زیرا برخی از حقایق در مورد آن ها، از جمله طرفداران محیط زیست و فیلم های علمی در مورد حیوانات عجیب غریب شما را متعجب خواهد داد.
 
ما در sayarak.com با شور و شوق به بررسی حقایق جدید چشمگیر در مورد حیوانات وحشی عجیب غریب پرداختیم و می خواهیم آنها را با شما به اشتراک بگذاریم. حال به 15 عکس از حیوانات عجیب غریب در طبیعت نگاهی بیندازیم. 

گوزن آلبینو

راکون آلبینو

بز 4 شاخ

حلزون دریاچه ارومیه به نام اژدهای آبی

چشم طاووس

چشمان طاووس بالقوه برای دیدن افق بهتر است. در شکارچیان، آنها عمدتا به منظور تمرکز بیشتر روی شکار به صورت تصویر دوم هستند.

نوزادان سورتونا

ستاره دریایی که در آکواریوم به عنوان پمپاژ استفاده می شود 

استخوان های ستون فقرات نهنگ که در دریاچه ای در نروژ پیدا شد

کندوی زنبور با 60000 زنبور در سقف پارکینگ یک خانه

کینگ فیشر ماهی خوار کوچک

سوسک سیب زمینی افریقایی

پلنگ سیاه کمیاب

پروانه دوجنسی نیم نر و نیم ماده است

لاک پشت صورتی

نظرات

در ادامه بخوانید...

عکس های خنده دار از خیابان های پاریس

در
عکس های خنده دار از خیابان های پاریس
چوپان ها از 6 ژوئیه گله های گوسفند را به خیابان های پاریس می آورند! از 6 ژوئیه به مدت 11 روز در پاریس می توانید تصاویری عجیب غریب را مشاهده کنید - گوسفندان به صورت آزاد در نزدیکی ساختمانهای مسکونی چند طبقه چرا می کنند و آزادانه در پایتخت فرانسه قدم می زنند.
عکس های خنده دار از خیابان های پاریس
به مدت 11 روز ، پاریسی ها می توانند حیوانات روستایی را در خیابان های کلان شهر تماشا کنند.
دلیل اینکه گوسفندان آزادانه در پاریس قدم می زنند بسیار ساده است. هر ماه ، چوپانان از پروژه شهری کشاورزی ، Aubervilliers (کمون و حومه شمالی پاریس) ده ها گوسفند را آزاد می کنند تا بتوانند در خیابان ها سرگردان شوند. اهداف چنین پیاده روی ها متفاوت است - دسترسی حیوانات به گیاهان جدید و آوردن دنیای روستایی به محیط اطراف یک شهر بزرگ. علاوه بر این ، اعتقاد بر این است که این امر به ساکنان کمک می کند تا استراحت کنند و استرس را تسکین دهند.
عکس های خنده دار از خیابان های پاریس
عکس های خنده دار از خیابان های پاریس
عکس های خنده دار از خیابان های پاریس
عکس های خنده دار از خیابان های پاریس
عکس های خنده دار از خیابان های پاریس
عکس های خنده دار از خیابان های پاریس
عکس های خنده دار از خیابان های پاریس
 
گوسفندان با آرامش در کافه ها و پمپ های بنزین پاریس سرگردان هستند ، از چمن ها می خورند و زندگی روستایی به طور هماهنگی در زندگی یک شهر بزرگ جا می گیرد و تنوع را به زندگی خسته کننده یک کلان شهر می بخشد.
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

اگر دنیا آکادمی ضد طراحی داشت این 20 نفر اول از همه فارغ التحصیل می شدند

در

اگر دنیا دانشگاهی برای طراحی های عجیب غریب داشت، این ضد طراحی ها مطمئنا زودتر از همه فارغ التحصیل می شدند. 20 عکس از طراحی هایی که مشتری را فراری می دهند.

 
ما در  sayarak.com اطمینان داریم که عکس های انتخابی ما لحظات خنده داری را برای شما فراهم می کند.
 
"آنها زیباترین ترین صابون را به من دادند ، اما بعد از اولین استفاده من می ترسم به حمام بروم"
به نظر می رسد این قو در زندگی بسیار می بیند.
شلوارک کمربند
بسته بندی مثل کپک!
تبلیغ سیب زمینی
دوست دارین تو این بشقاب ها چیزی بخورین؟
طراح واقعا چه فکری کرده بود؟
به نظر شما این یک ساعت است! 
فقط نفر برگزیده می تواند از این پله پایین برود
آبی تیره ، تقریباً مشکی برای تخت کنار استخر. چه کسانی فکر می کنند این یک ایده خوب است؟
دروازه های مرگ
آیا می دانید چه چیزی در این سگ کوچولو اشتباه است؟
 
 
واو خلاقیت تا این حد!
 
کابوس ما
 
به وضوح چیزی اشتباه است
شمع در یک فنجان کاغذی!
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

کبوتری که گل ها را از قبر یک سرباز گمنام می دزدید

در
کبوتری که گل ها را از قبر یک سرباز گمنام می دزدید
کارمندان موزه یادبود جنگ استرالیا در پی یک حادثه اخیر باید نظرات خود را در مورد کبوترها دوباره تعریف کنند.در آغاز اکتبر ، کارمندان موزه یادبود جنگ کانبرا متوجه چیز عجیب غریب شدند. یکی یکی ، گل ها از قبر یک سرباز گمنام ناپدید شدند. هنگام پیدا شدن مقصر ، تعجب آنها را تصور کنید. معلوم شد که دزد گل ها یک کبوتر است! پرنده تصمیم گرفت برای خود لانه بسازد. او واقعاً از گل های زیبا و قرمز روشن خوشش آمده بود.
موزه یادبود جنگ استرالیا یکی از جاه طلب ترین ساختمان ها از این نوع در جهان است. این مجموعه از تالار یادبود ، یک حیاط کوچک با استخر یادبود تشکیل شده است. در اطراف این مجموعه یک باغ زیبا با انواع گیاهان کاشته شده است.
کبوتری که گل ها را از قبر یک سرباز گمنام می دزدید
عکس از شیشه رنگ آمیزی در تالار یادبود.
در نمازخانه تالار موزه یادبود، مقبره سرباز گمنام است. از همین گور بود که کبوتر گل ها را که برای لانه سازی دوست داشت، برمی داشت. مکانی که کبوتر برای لانه انتخاب کرده بود بسیار نمادین بود! یک پنجره شیشه ای رنگ آمیزی که یک سرباز زخمی را به تصویر می کشد. مردم این را بسیار تحسین برانگیز و نمادین یافتند. از آنجا که در طول جنگ جهانی اول و دوم کبوترها به عنوان یاری کاملاً غیر قابل تعویض برای سربازان ظاهر می شدند.
کبوتری که گل ها را از قبر یک سرباز گمنام می دزدید
در طول جنگ جهانی دوم ، 32 کبوتر مدال PDSA Dickin را دریافت کردند که به هر حیوانی که توانایی برجسته و فداکاری در انجام وظیفه داشته باشد ، اهدا می شود.
یکی از به یاد ماندنی ترین نمونه ها یک کبوتر نامه بر است که مدال دریافت "ارسال پیام در شرایط بسیار دشوار و کمک به نجات خدمه را هنگام خدمت خود در نیروی هوایی در اکتبر 1943 دریافت کرد."

نظرات

در ادامه بخوانید...