10 برند برتر از لپ تاپ های سال 2017

هنگامی که شما قصد خرید یک لپ تاپ را دارید، به ویژگی ها، مشخصات و نام تجاری ان اهمیت میدهید. به همین دلیل ما بهترین و بدترین تولید کننده گان لپ تاپ و نوت بوک را با نام تجاری ان رتبه بندی میکنیم. در سال 2017با توجه به قدمت زیاد Apple، Lenovo بالاترین رتبه را داشته و Asus و Dell در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. برای مرتب کردن بهترین و بدترین لپ تاپ ها، ما 10مارک برتر لپ تاپ ها را از نظر کیفیت، مدل های جدید، قدرت و طراحی زیبایی، پشتیبانی خوب بررسی و رتبه بندی کرده ایم. Apple با  توجه به گرانی محصول و صادرات کم از سال 2010 تا کنون امتیاز کمی را دریافت و به رتبه پنجم رتبه بندی سالانه سقوط کرده است.


Lenovoبخاطر داشتن تکنولوژی پیشرفته و پشتبانی از مشتریان بسیار بهبود یافته و در برابر لپ تاپهای صاحب نام در حال حاضر رتبه اول جدول را به خود اختصاص داده است. Asus بسیار خرسند است که در جایگاه دوم و Dell با ان همه عملکرد خوب و داشتن گارانتی در جایگاه سوم قرار دارد.
نحوه ارزیابی مارکهای تجاری به شرح زیر انجام گرفته است


1-Lenovo(90/100)

هنگامی که 58% لپ تاپها از 4ستاره یا امتیاز برتر فقط یک امتیاز گرفته اند، Lenovo با ارائه لپ تاپ هایی با عمر باتری طولانی  بیش از 17ساعت در یک شارژ کار کرده است.
طرح های زرق و برق دار مانند صفحه نمایش بدون قاب در Lenovo Yoga 910 و ویژگی های خلاقانه مانند صفحه کلید Halo روی Lenovo Yoga book ما را شگفت زده کرده.
این شرکت همچنین پشتیبانی عالی را از محصولات خود داشته و آزمایشات محصولات خود را خیلی سریع انجام میدهد.


2- Asus(86/100)

اگر شما با توجه به پولتان بدنبال لپ تاپی هستید که بهترین کیفیت و امکانات را داشته باشد ما فقط Asus را پیشنهاد میکنیم. این شرکت با تجهیزات درجه یک و طرای قابل توجه مثل کلید های آبی و المینیومی طلایی روی Asus ZenBook 3 کارهای خلاقانه ای را پوشش داده است.


3- Dell(83/100)

Dell با ارائه Dell XPS 13 (نوت بوک مورد علاقه همه)، Dell XPS 10 و تجهیزات بازی Dell Alienware  شرکت یک ترکیب بسیار قانع کننده ای را نشان داده است. این شرکت با ارائه صفحه نمایش OLED روی Dell Alienware 13  و ارائه Dell XPS 13 2-in-1 فوق العاده ظریف مرز های طراحی و عملکرد سال را پوشش میدهد. همچنین با ارائه خدمات بیش از حد، گارانتی فوق العاده عالی را برای محصولات خود ارائه داده است.


4- HP(82/100)

HP یک برنامه بطور گسترده ای از چند Ultrabooks عالی و پوشش گارانتی فوق العاده را ارائه داده است.


5- Apple(78/100)

MacBooks های شرکت باریک، قدرتمند و خوشفرم هستند. اما برای تهیه ان به مقدار زیادی پول و قفل های سخت افزاری نیازمندید. گزینه های پشتیبانی و گارانتی شرکت در رتبه دوم قرار دارند.


6- Acer (78/100)

Acer انتخاب های گسترده ای از لپ تاپ های مقرون بصرفه بوده و توسط هر فروشنده کامپیوتر پشتیبانی میشود. با این حال بسیاری از محصولات ان در رتبه سوم قرار دارند.


7- MSI(76/100)

انتخاب گسترده ای از لپ تاپ های بازی با مشخصات قوی و ویژگی های جدید میباشد. با این حال از لحاظ پشتیبانی فنی در میان بدترین های ازمایش ما قرار دارد.


8- Razer(73/100)

برای اولین برا در رتبه بندی مارکهای تجاری قرار گرفته، شرکت Razer تعداد انگشت شماری لپ تاپ های بازی با کیفیت بالا و Ultrabooks را ساخته است. محصولات این شرکت قوی هستند اما پشتیبانی شرکت بسیار ضعیف میباشد.


9- Samsung(68/100)  

این شرکت مجموعه Chromebook های جدیدی را ساخته اما بخاطر ارائه لپ تاپ های کوچیک از نظر رتبه بندی در رتبه متوسط قرار گرفته است.منابع پشتیبانی شرکت ضعیف و نا امید کننده است.


10- Microsoft(66/100)

مایکروسافت کمترین رتبه را کسب نموده زیرا این شرکت در طول بررسی ما کار جدیدی را ارائه نداده است. تنها لپ تاپ جدید ان Surface Book با عملکرد پایه میباشد.(سیارک)

ترجمه  اختصاصی برای (سیارک)

اگر در زمینه  ویژگی ها و مشخصات لپ تاپ اطلاعات دارید با کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام