گزارش کامل از ماجرای بستری شدن عروس ترامپ در بیمارستان

چرا نامه‌های حاوی پودرهای سفید مردم را تا این حد می ترساند؟

خانواده ترامپ و داستان پاکتهای  تهدید آمیز 

بلومبرگ در گزارش کاملی که در 13 فوریه 2018 منتشر کرد به طور کامل ماجرای بستری شدن ونسا ترامپ در بیمارستان را طی هفته گذشته بررسی کرد.

ونسا ترامپ و دونالد جونیور ترامپ پسر بزرگ رییس جمهور دونالد ترامپ

دوشنبه هفته گذشته همسر دونالد جونیور ترامپ (پسر بزرگ رییس جمهور) در بیمارستان  نیویورک بستری شد. ونسا ترامپ همسر دونالد جونیور یک پاکت نامه را که برای شوهرش پست شده بود باز کرد و این پاکت حاوی یک پودر سفید رنگ بود، مسئولین این پرونده گفتند که پلیس نیویورک بعد از بررسیهای لازم اعلام کرد که این پودر یک  ماده بی خطر بوده است.

 

در سال 2001 با  همین شیوه ارسال پاکتهای حاوی سم در آمریکا 5 نفر کشته شدند

 

قسمت ترسناک داستان ساعت 10 صبح روز دوشنبه اتفاق افتاد وقتی که ونسای 40 ساله یک نامه را که به آدرس آپارتمان مادرش در منهتن و به نام پسر رییس جمهور ارسال شده بود باز کرد متوجه شد که  پاکت نامه حاوی پودر سفید رنگ عجیبی است. که ونسا بلافاصله با مرکز فوریتهای پزشکی تماس گرفت و اعلام کرد که دچار سرفه و سرگیجه و حالت تهوع شده است.

 

 دونالد جونیر ترامپ در توییترش نوشت : خدا رو شکر که حال ونسا و بچه ها بعد از اتفاق وحشتناک امروز صبح خوبه. او همینچنین اضافه کرد از کسانی که اختلاف عقیده خودشان را با اینچنین اعمال زشت و چندش آوری نشان می‌دهند متنفرم.

دپارتمان فوریتهای پزشکی نیویورک اعلام کرد که هر سه نفری که برای چکآب و ضد عفونی به بیمارستان منتقل شده بودند بعد از بررسی و درمان مرخص شدند و حالشان هم خوب است. گویا دونالد جونیور ترامپ و مادر ونسا هم در بیمارستان معاینه شده‌اند.

پلیس اعلام کرد که پاکت ارسال شده علاوه بر پودر حاوی یک نامه هم بوده است ولی از محتوای نامه چیزی نگفت.

کارگاهان اداره پلیس نیویورک و سرویس اطلاعات مخفی ایالات متحده در حال تحقیق روی این موضوع هستند.

 مامور ویژه سرویس مخفی  جفری آدامز  دربیانیه ای اعلام کرد که ماموران در حال تحقیق روی بسته ای هستند که برای یکی از محافظان ما ارسال شده است ، اما از گفتن جزییات بیشتر خودداری کرد

 ونسا ترامپ و دونالد جونیور ترامپ 5 فرزند دارند که هیچکدام از آنها در هنگام باز کردن نامه در خانه نبوده اند . ونسا قبلا  در صنعت مدلینگ و به عنوان مدل فعالیت می کرده است اما این روزها بیشتر وقتش را با بچه هایش می گذراند.

سخنگوی کاخ سفید خانم سارا هاکبی ساندر گفت : همان روز دوشنبه پرزیدنت ترامپ با ونسا تلفنی در مورد این حادثه صحبت کردند. و جویای حال او شدند که خوشبختانه ونسا و بچه ها هیچ مشکلی ندارند.

خانواده ترامپ سابقه مواجهه با چنین رفتارهای وحشتناکی را دارند. در ماه مارس سال 2016 FBI در مورد ارسال یک بسته مشکوک که به آپارتمان اریک برادر دونالد جونیور در منهتن ارسال شده بود تحقیق کردند، آن بسته هم حاوی یک پودر سفید رنگ بود که البته بی‌ضرر هم بود.

یک پاکت نامه دیگر هم به برج دونالد ترامپ فرستاده شد که در آن زمان به عنوان کمپین انتخاباتی دونالد فعالیت می کرد.

 

اما چرا پاکتهای حاوی پودر سفید رنگ اینقدر ترسناک هستند؟

در سال 2001 نامه های حاوی یک سم مهلک سفید رنگ به دفتر دو سناتور و یک سازمان خبری در ایالات متحده ارسال شد و باعث مرگ 5 نفر شد.

در خبرهای اولیه اینطور عنوان شد که این نامه به آپارتمان ونسا ارسال شده است اما بعد از توییت پسر رییس جمهور که اعلام کرد نامه به آدرس آپارتمان مادر ونسا ارسال شده است کلیه خبرگزاریها متن خبر را اصلاح کردند.

منبع : Bloomberg.com

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام