انحراف پژو 207

در

 

 

همانطور که در فیلم مشاهده می کنید خودرو پژو 207 ناگهان منحرف شده و با 405 پارک شده برخورد می کند، کمی به عقب برگردید و موارد زیر را با ما بررسی کنید، اولا خودروی دیگری دنبال 207 نیست و بحث مسابقه خیابانی در کار نیست،

به زمان فیلم دقت کنید مسافت طی شده تقریبا عرض خیابان است و زمان طی شده بیشتر از 2 ثانیه است، با فرض محال که خودرو 20 متر را در 1 ثانیه طی کرده باشد سرعت آن 72 کیلومتر در ساعت خواهد بود،

حالا اولا چرا پژو 207 صندوق دار در این سرعت منحرف شده! ثانیه در لحظه انحراف ترمز نمیگیره، همانطور که مشخص است نه دودی از لاستیک ها بلند می شود و در نهایت خط ترمزی دیده نمی شود و با همان سرعتی که در حال حرکت است با 405 برخورد کرده است. در این میان صاحب پراید وانت شانس اورده که 405 به طرز معجزه اسایی از کنار ان عبور می کند!

 

بدون توجه به دلیل انحراف، مشخص است راننده تسلط کافی نداشته و نتوانسته با واکنش مناسب ترمز بگیرد حتی در لحظه برخورد با 405 به نظر همچنان درحال گاز دادن است! شاید دلیل اصلی انحراف هم عدم تسلط راننده بوده است.

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

تصادف رانندگی از دوربین داخل خودرو

در

صحنه های تصادف واقعی توسط دوربین داخل خودرو یا تقاطع ضبط شده است. بی دقتی و عدم توجه به جلو بیشترین عامل تصادف رانندگی است.

 

 

این تصاویر واقعی هستند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

در هنگام رانندگی با گوشی بازی نکنید

در

در هنگام رانندگی با گوشی بازی نکنید، کلیپ های این کانال را ببینید تا ببینید چقدر سریع فرصت ها از دست می رود.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @textdrive.ir

 

www.textdrive.ir

 

نظرات

در ادامه بخوانید...