درخواست رومن آبراموویچ برای معاوضه گرت بیل با ادن هازارد

(سیارک) اخباری منتشر شده مبنی براینکه صاحب باشگاه چلسی، رومن آبراموویچ، به دنبال آن است که ادن هازارد را با گرت بیل معاوضه کند. با توجه به شایعاتی که پیرامون درخواست باشگاه تاتنهام برای خرید بیل شنیده می شود، حالا رومن آبراموویچ با تمام قوا به دنبال آن است که ستاره ولزی را در فصل آتی در اختیار بگیرد.

با توجه به مسائلی که میان بیل و سرمربی تیمش زین الدین زیدان در فصل جاری پیش آمده احتمال جدایی او از کهکشانیها بسیار قوی شده. در یک شانزدهم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، زیدان بازیکنانی چون مارکو آسنسیو و ایسکو را به بیل ترجیح داد و تنها فرصتی که نصیب بیل شد بازی در دور برگشت رقابت مقابل یوونتوس (یک هشتم نهایی) بود که برخلاف انتظار عملکرد خوبی نشان نداد و چند بار لو دادن توپ و چند حرکت اشتباه تنها ثمره زحمات بیل در نیمه اول بود. به همین خاطر بود که در نیمه دوم زیدان مجبور به تعویض او شد و تنش میان ایندو بیش از پیش قوت گرفت.

سال 2013 بود که گرت بیل جوان راهی مادرید شد و از آن زمان تا کنون در 183 بازی ای که برای کهکشانیها به میدان رفته مجموعا 140 گل و پاس گل به نام خود ثبت کرده است و نتوانسته آنگونه که باید انتظارات هواداران و رئیس باشگاه را برآورده کند. البته نقش مصدومیتهای پیاپی اش را نمی توان در این روند نزولی نادیده گرفت. با این حال رئیس باشگاه براین باور است که دیگر حضور او در تیمش مثمر ثمر نخواهد بود. بیل در فصل جاری تنها در شانزده بازی در چهارچوب رقابتهای لیگ برتر در ترکیب اصلی تیم قرار داشته و توانسته در 15 گلی که تیمش به ثمر رسانده نقش داشته باشد.

با توجه به مطالبی که عنوان شد، احتمال جدایی بیل از رئال تقریبا قطعی است. درسوی دیگر اما چلسی مهره ارزشمندی را برای معاوضه با او در نظر گرفته که برای مسئولان رئال وسوسه انگیز خواهد بود. ادن هازارد در فصل جاری در لیگ جزیره عملکرد نسبتا خوبی داشته و در 294 بازی که با پیراهن چلسی به میدان رفته در 161 گلی که تیمش به ثمر رسانده موثر بوده است. در سال 2012 بود که هازارد از لیل جدا شد و به آبیهای لندن پیوست و از آن زمان تاکنون روی هم رفته عملکرد خوبی داشته. باشگاه چلسی با انتخاب هازارد شاید بتواند به راحتی رقیب احتمالی خود، تاتنهام، را کنار بزند و موفق به جذب ستاره ناکام این فصل رئالیها شود.

باید خاطرنشان کرد که این اولین باری نیست که رئال اظهار علاقه برای جذب هازارد می کند و پیش از چلسی قصد خرید این بازیکن را داشته ولی موفق به نهایی کردن مذاکرات نشده بوده است. حالا همه چیز به گرت بیل بستگی دارد و تصمیم او.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید