مودم AirMaster 3100V

مودم AirMaster 3100V یک مودم برای ارتباط TD-LTE است. این مودم تا حداکثر سرعت 40 مگابیت در ثانیه امکان انتقال اطلاعات را دارد. مودم AirMaster 3100V تولید کشور چین است و درحال حاضر شرکت مبین نت برای تمامی کاربران TD-LTE از این نوع مودم استفاده می کند.

آنتن داخلی مودم تقریبا قوی است و با کمی تنظیم می توانید سیگنال خوبی دریافت کنید. توجه داشته باشید حتی مقدار کوچیکی تغییر در زاویه قرارگیری در قدرت سیگنال دریافتی تاثیر خواهد داشت. 

یکی از مشکلاتی که گزارش شده نرم افزار قدیمی مودم است که شرکت بعد از گزارش مشتری نرم افزار را به روز می کند. نسخه های قدیمی نرم افزار مودم AirMaster 3100V اتصال پایداری ندارند و هر چند دقیقه ارتباط قطع می شود. مودم به صورت خودکار ارتباط را وصل می کند. معمولا باعث نارضایتی کاربر می شود این مورد به آسانی با گزارش به پشتیبانی مبین نت حل می شود.

مشکل دیگری که این مودم ها دارند تعداد بالای کاربر است مثلا اگر 3 یا 4 مصرف کننده همزمان از یک مودم استفاده کنند ممکن است مودم هنگ کند و حتی صفحه مدیریت خود مودم نیز باز نشود. برای حل این مورد باید برق مودم را قطع و وصل کنید.

یکی دیگر از مشکلات مودم AirMaster 3100V بعد از یک ارتباط طولانی مثلا 5 یا 6 روزه ممکن است مودم کند شده و سرعت اینترنت به شدت کاهش یابد برای حل این مورد یا برق را قطع و وصل کنید یا از بخش مدیریت مودم یکبار دستگاه را ریست کنید. همه چیز به حالت عادی باز می گردد.

برای یک ارتباط پایدار و سرعت بالا باید Link Quality یا SINR0 عددی بالای 10 باشد. برای دسترسی وارد صفحه مدیریت مودم به نشانی http://192.168.1.1 شوید. نام کاربری و کلمه عبور معمولا admin است. در صفحه system status یا LTE Configuration بخش Interface info این اطلاعات قابل مشاهده است. ابتدا جای مناسبی برای مودم انتخاب کنید. نزدیک پنجره بهتر است. با تغییر زاویه مودم می توانید سیگنال قوی تری دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 1575 پشتیبانی شرکت مبین نت تماس بگیرید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام