پنجره لوور

انتخاب یک سیستم پنجره که تصریح کننده ای با انتخاب تهویه کنترل شده، نور طبیعی و سازگاری با سازه ساختمان را فراهم خواهد ساخت بسیار پیچیده می باشد. اغلب تصریح کننده بمنظور رسیدن به یک تعادل رضایتبخش بین مؤلفه های ساختمانی به گرد آوری انواع مختلفی از محصولات پنجره ای نیاز دارد. ناکو، طراحان پیشتاز سیستم های پنجره لوور در اروپا، مفهوم Weatherbeta را جهت رفع نیازهای ساختمانی مدرن توسعه داده اند. Weatherbeta می تواند جهت فراهم ساختن حداکثر تهویه کنترل شده و ارائه طرح برتر، کیفیت بی نظیر و یک عملکرد بی نظیر با هر سیستم لوور دیگری، استفاده شود. Weatherbata در گزینه های کاملاً لوور و  یا لوور و ثابت در دسترس می باشد. "مجوز" سیستم پنجره weatherbeta انتخابی توسط بسیاری از تصریح کننده ها در کشورهای مختلف برای تنوع گسترده ای از پروژه های ساختمانی بوده است. weatherbeta یک محصول مهندسی شده با کیفیت است که یک سیستم قاب آلومینیومی قوی با نگهدارنده های تیغه تهویه کننده که با تزریق دقیق تولید شده اند و با مواد پلی پروپلین قالبگیری شده اند را ترکیب می کند. نگهدارنده های تیغه ها باله های پیوسته ای را ترکیب می کنند که با ارتفاع کامل شیشه بهم قفل و مهر و موم شده اند و یک عمل لغزان موثر بر روی چهارچوب را فراهم می سازند. تیغه های تهویه کننده با یک دسته قفل کننده متعادل کننده کار می کنند.

مشخصات عمومی:
- بخش های سر، چهارچوب، قرنیز کف پنجره، قطعات عمودی و  افقی با آلیاژ آلومینیومی ساخته شده اند و از 6063T6 از قالب درآمده اند.
- پرداخت رنگ و روغن نورد، آبکاری طبیعی، برنز و سیاه تا 25 میکرون یا پودر پلی استر که در طیف وسیعی از رنگ های مختلف پوشیده شده است.
- تیغه های شیشه ای لوورشده باندازه 6 میلی متر، در شناوری روشن، کدر نیمه شفاف، سیمی، روکش دار یا شیشه های کنترل نور خورشید، تک جداره می باشند. تیغه های لوور همیشه با پنجره عرضه می شوند. بصورت متناوب با شیشه سخت 8 میلیمتری هم در دسترس می باشند. تیغه های آلومینیومی اشترانق پرسه بجای نوع شیشه ای در دسترس می باشند.
- چراغ های ثابت لعابدار بیرونی می توانند متناسب با نیاز پروژه ارائه شوند.
- برای محکم کردن به چوب یا فلز، پیچ هایی عرضه می شوند. برای محکم کردن به آجر یا بتن در صورت نیاز پیچ یا قلاب عرضه می شود.
- WEATHERBETA می تواند بصورت دستی یا الکترومکانیکی نصب شود.
- دسته استانداردی برای نصب دستی طراحی شده است. جاییکه پنجره ها "خارج از دسترس" هستند، میله های سقوط می توانند به دسته استاندارد نصب شوند؛ حداکثر طول میله سقوط 1500 میلیمتر است. برای نصب در ارتفاع بالا، دسته استاندارد می تواند با دیرک نصب شود یا پنجره ممکن است با یک دسته مناسب برای دنده های کنترل از راه دور عرضه شود.
- WEATHERBETA در سه نوع مختلف برای استفاده با سیستم های کنترل الکتریکی در دسترس می باشد. AOW پنجره بازشو خودکار، بصورت هواکش بازشو با ماسوره مطمئن العمل طراحی شده است که معمولاً در پروژه ها استفاده می شود که آنها تخلیه دود راهروها، راه پله ها یا فضاهای عمومی مورد نیاز می باشد.

SMOKEBETA. یک سیستم با ماسوره مطمئن العمل که برای نصب در ارتفاع بالا مثل دهلیزها، مراکز خرید و غیره طراحی شده است.

LMC واحد کنترل موتوری خطی که نصب الکتریکی مناسب برای تأسسات در ارتفاع بالا را فراهم می سازد.
- پنل های کنترل تهویه هوا برای WEATHERBETA در دسترس می باشند. برای کنترل تک واحدی یا چند منطقه ای. کلیدهای باز/بسته، ترموستات اتاق، کیفیت هوای داخلی و سنسورهای باران در دسترس می باشند.
- همه پنجره های WEATHERBETA برای کوپلینگ افقی و عمودی با طیف وسیعی از قطعات عمودی و افقی طراحی شده اند. قرنیزهای فلزی فشرده ویژه برای پروفیل های مختلف می توانند عرضه شوند.
- پنجره های کاملاً تهویه کننده با یک تک دسته و پروفیل قاب کانال برای استفاده در درون سیستم های مختلف شیشه کاری در دسترس می باشند.
- پشه بندها در دسترس می باشند و بطور معمول بصورت خارجی با اسباب ساده مفصلی نصب می شوند. مقاطع زیر قاب از آلیاژ آلومینیومی قالبگیری شده از 6063T6 می باشند که مطابق با پنجره پرداخت رنگ و روغن می شوند. توری پشه بند مصالحی از جنس شیشه پرداخت شده با PVC خاکستری می باشد. مش فولادی آلومینیومی یا ضدزنگ بصورت یک جایگزین در دسترس می باشد.
- تیغه های لوور آلومینیومی  بجای تیغه های شیشه ای در دسترس می باشند. پنجره با میله های محافظ ممکن است جهت محدود کردن باز و بسته شدن پنجره با یک محدودکننده نصب شوند. میله های امنیتی بصورت داخلی بر روی پنجره های تهویه کننده نصب می شوند. نگهدارنده های تیغه امنیتی تحت مکان پروژه در دسترس می باشند.
- پنجره ها با پروفیل قاب برابر یا غیربرابر برای محکم شدن روی چوب اطراف عرضه می شوند. برای سازه های آجری یا بتنی، پروفیل نابرابر بصورت نرمال با تثبیت کننده هایی با استفاده از قلاب ها/ آویزهای آلومینیومی استفاده می شوند.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید