چراغ قوه ی اتمی

به من اطمینان داده شده که چراغ قوه ی Atomic Beam USA Tactical در واقعیت، هیچ جز اتمی ندارد. اتمی بدین معناست که از اتم ها ساخته شده، درست مانند خود شما و من. خوب، این خبر خوبی است.


به من گفته شده است که Atomic Beam یک چراغ قوه ی قابل حمل است، ولی با سایر چراغ قوه ها فرق دارد. "همانطور که در تلویزیون دیدید" و کیفیت آن با استفاده از Good Housekeeping مورد آزمایش قرار گرفته است. Atomic Beam آنقدر دید را بهبود می بخشد که حتی مورد تمجید Hunter Ellis، خلبان سابق نیروی دریایی و چهاردهمین نجات یافته ی رخداد سال 2002، Marquesas، نیز واقع شده است.
این چراغ قوه ی 6.5 اونسی، در جیب جا می شود و دارای یک پوسته ی تمام آلومینیومی است. یک LED بزرگ، روشنایی به اندازه ی 5000 لوکس را فراهم می آورد(این چراغ قوه قادر است توان تولید این مقدار روشنایی را در خود ذخیره کند).  دارای پنج حالت مختلف است، که همگی از طریق یک کلید مجزا در پایین دستگاه قابل دسترسی هستند. اگر این کلید را یکبار فشار دهید، حالت نور ثابت تنظیم می شود و سپس با چرخاندن آن، سایر حالت ها بدست می آیند-یعنی نیمه درخشان، یک چهارم درخشان، نور افشانی مداوم و در نهایت حالت Morse-Code SOS. در این حالت، پهنای نور از حالت بسیار پهن(90 درجه) تا نور بسیار باریک و متراکم تغییر می کند.
هیجان زده شدید! (سیارک
بله، می توانید چراغ قوه های با نور بهتر را نیز پیدا کنید ولی نه با این قیمت. Atomic Beam بطور خیره کننده ای در مقایسه با هر چراغ قوه ای که قیمت خرده فروشی آن 20 دلار است، نور بیشتری تولید می کند و البته با خرید از شخص ثالث، ارزان تر هم هست. (هشدار: مراقب نسخه های تقلبی این چراغ قوه باشید). نتوانستم بطور علمی، میزان روشنایی نور این چراغ قوه را اندازه گیری کنم چراکه مقدار روشنایی آن کمتر از حد نور سنج من بود، اما اگر بطور مستقیم به نور آن نگاه کنید، حتی اگر چراغ قوه در حالت یک چهارم روشنایی تنظیم شده باشد، نور آن کور کننده است(چشمتان اذیت می شود). سیستم تمرکز این دستگاه بخوبی عمل می کند، البته اندکی عجیب است که از طریق تنظیمات آن می توانید الگوهای الکترونیکی نیمه رسانای دیودی را که در نور منعکس شده، ببینید.
خسته شده اید!
این چراغ قوه در برابر آب مقاوم است اما ضد آب نیست، بنابراین تعیین مدت زمان دوام آوردن آن در شرایط Hurricane Xavier دشوار است. هنوز متقاعد نشده ام که یک پوسته ی آلومینیومی قادر است لقب "درجه یک" را به خود اختصاص دهد، البته انستیتوی ملی استاندارد و تکنولوژی هم هنوز متقاعد نشده است که این چراغ قوه، ارزش این قیمت را دارد یا خیر. تغییر حالات چراغ قوه، کار دشواری است و سه باتری AAA مورد نیاز آن، در هنگام خرید به خریدار تحویل نمی گردد اما با این پول(قیمت چراغ قوه)، می توانید برای تابستان، آب میوه بخرید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید