6 نکته برای اینکه پول خود را برای کیف تقلبی دور نریزید

(سیارک) : کالاهای لوکس به دلایل فراوان ما را جذب خود می کنند. زمانی که بدنبال یک کیف پول یا کیف دستی می گردید ،‌می دانید که این جنس با جنسی که در یک کارخانه ی بی نام تولید شده ،‌فرق دارد.


طراحان مشهور ،‌مسئول کیفیت بالای محصولات خود بوده و آماده اند که این مساله را با ارتباط گواهی نامه ها و لوح های فراوان که با کالایی که تولید می کنند ،‌اثبات کنند. زمانی که هزینه ی طراحی کیف بسیار بالا باشد ، متقلب های زیادی وجود دارند که تلاش می کنند با فریب افراد و فروش کپی برندهای افسانه ای سود کنند. در اینجا رازهایی را به شما می گوییم تا کلاه سرتان نرود :
1. خودتان رسما تحقیق کنید.
برخی از ما شاید طبق برنامه ی خود نخواهد از یک بوتیک لوکس ویژه یا پاساژ گران قیمت ،‌کیف پول بخرد. اگر شما نیز یکی از آنها هستید ، در ابتدا تحقیقات خود را انجام دهید. اطلاعاتی را در مورد کالایی که می خواهید بخرید پیدا کنید. عاقلانه ترین تصمیم رفتن به یک مغازه ی طراح خاص و دیدن کیف واقعی است. دقیقا چرم و دوخت ،‌برچسب و تمام جزئیاتی را بررسی کنید که اثبات می کند این کیف واقعی است. بفهمید مواد اصلی آن شبیه چه چیزی است و لوگوها در کجا قرار گرفته و چاپ می شوند.
2. به دست فروش هایی که قیمت پایین دارند ،‌اعتماد نکنید
اگر دست فروشی به شما برای یک کیف 200 دلار پیشنهاد کند،‌گول نخورید و به خاطر داشته باشید که شما دقیقا همان کیف را از نزدیک دیده اید و قیمتش 2500 دلار بوده است. در صورتی که بدنبال جنس دست دوم هستید و نمی خواهید هزینه ی کالایی را بدهید که قبلا استفاده شده ، باید پول زیادی بدهید. (سیارک
3. مواد اصلی آن را بررسی کنید.
مواد اصلی شامل روکش،‌قفل و گیره ، زیپ و دیگر ابزارهای جزئی است. آنها حرف زیادی در مورد خود کیف،‌کیفیت و اصل آن می زنند. همه ی این جزئیات در یک سفارش کامل وجود دارد. طراحان کیف هرگزوسایل و ابزارهای مختلف استفاده نمی کنند. پرداخت و رنگ کیف باید یکی باشد. تنها برندی که از وسایل مختلف استفاده می کند ،‌Chloe است.
4. توجه خاصی به دوخت و درزها داشته باشید
این احتمال اصلا وجود ندارد که طراح کیف دستی ، درزها را با چسب به هم چسبانده باشد. دوخت آن را بررسی کرده و ببینید که آیا کج، ناصاف یا نامرتب است یا نه. فقط کیف های تقلبی که توسط متقلبان دوخته می شود دارای دوخت بی کیفیت است. به خاطر داشته باشید که دوخت تقلبی یک کیف نو حتما غیر قابل قبول است.
5. در کارهای چرمی اصلا راه تقلب وجود ندارد
می دانید بوی چرم شبیه چه چیزی است. به راحتی می توانید بررسی کنید که طراح واقعی کیف بوی چه چیزی را می دهد.نباید بوی مواد شیمیایی،‌لاستیک یا چسب بدهد. اگر بوی مواد مصنوعی داشته باشد ،‌یعنی این کیف تقلبی اس. کیف هایی که از چرم واقعی ساخته می شوند ،‌خشک و نرم هستند در حالی که مواد تقلبی روغنی و چسبنده اند. به دسته های کیف دقت کنید. بعد از چند هفته رنگ نوارها و دسته ها به خاطر چرم خالص از بین می رود. در چرم مصنوعی ، آنها ثابت و برق باقی می ماند.
6. از خرید آنلاین کیف بپرهیزید
برخی سازنده ها مراکز آنلاین مختص فروش خود را برای کالاهایی دارند که به فروش نمی رود. سراغ این فروشگاه ها که ممکن است از یک سازنده نیز حتی نباشد ،‌نروید. مساله این است که این نوع سایت ها کیف های مشابه را می فروشند ، علامت دیگر این است که کیف ها واقعی نیستند.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام