چگونه خالکوبی معنی دار برای سالها ، قرنها و حتی هزاران سال باقی می ماند

(سیارک) : چگونه خالکوبی معنی دار به طور دائمی باقی می ماند زمانی که پوست انسان به شدت ریزش می کند ؟در اینجا یک واقعیت نفرت انگیز را برای شما روشن می سازیم , در هر ساعت حدود 0.085 گرم سلول مرده و یا تقریبا 500 میلیون سلول  پوستی از شما جدا می شود . ممکن است در ابتدا زیاد به نظر نرسد ولی در طول  دوره زندگی برابر با 35 کیلوگرم (77 پوند ) از بدن شما است که از دست رفته است که معادل نیمی از کل وزن متوسط یک انسان است . 

اما با همه این ریزش سلولی چگونه خالکوبی برای سالها , قرنها و حتی هزاران سال باقی می ماند ؟

شما تعجب خواهید کرد  که قدیمی ترین خال کوبی شناخته شده کدام است , خب , این موضوع جدال آمیزی است , در حالی که اوتسی مرد یخی که مطمئنا خالکوبی های بسیاری داشته که برای 5000 سال باقی ماندند یک مدعی کمتر شناخته شده می تواند او را در نه تعداد بلکه در سن شکست دهد. 

مومیایی ال مارو از شیلی با سبیل خالکوبی شده بر روی خود می تواند از مرد یخی  قدیمی تر باشد .  و همه آنها با کشیدن ذغال چوب روی شکافی بسیار مناسب در سطح پوست خالکوبی خود را دائمی کرده اند . به لطف توماس ادیسون تکنیک های خالکوبی ما بسیار پیشرفته شده است . اسلحه خالکوبی برقی مدرن که الهام گرفته از قلم الکتریکی ادیسون است یک ماشین حکاکی موتوری که در نهایت با شکست مواجه شد .

اما به لطف اختراع او , ما در حال حاضر یک راه فوق العاده برای تاتو داریم که جوهر را در لایه درمی پوست به طور دائم باقی نگه داریم .

این لایه زیرین اپیدرم که خودش از لایه های روی هم تشکیل شده است  نقش محافظت خارجی را از بدن به عهده دارند. در حالی که ما هر دو تا چهار هفته با جایگزین کردن کل لایه بیرونی , لایه زیرین را نگه می داریم .

پس واقعا اهمیتی ندارد که چه مقدار از پوست شما در حمام جدا می شود زیرا که خالکوبی شما همیشه باقی می ماند .

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

ترجمه  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید