جدا کردن چسب قطره ای از دست

 هرچه سریعتر دست خود را با محلول آب گرم و صابون بشویید.این کار باعث می شود که چسب نرم شود. اضافه کردن کمی سرکه به محلول نیز کمک می کند. سعی کنید چسب را به آرامی از روی پوست جدا کنید اما اگر مؤثر نبود، محل را خشک کنید و به گام بعدی بروید.


از استون استفاده نمایید.از مقداری استون (یا پاک کننده لاک ناخن که حاوی استون باشد) روی محل چسب استفاده کنید.برای اینکار از پنبه یا چوب پنبه استفاده نکنید، زیرا با سیانو اکریلیت  موجود در چسب قطره ای واکنش شدید ایجاد می نماید.
از استون برای نواحی حساس پوست (چشم ها، بینی، لب و ...) یا نزدیک به محلی که به تازگی زخم شده است، 
استفاده نکنید.می توانید بعد از خشک شدن محل، با سمباده ناخن روی محل چسب را به آرامی  بصورتی که به پوست آسیبی نرسد ، سمباده بکشید.
در صورت انجام ندادن کاری محل چسب ، پوسته پوسته شده و به یکباره  بدون کمک شما از پوست جدا می شود.
از مارگارین استفاده کنید.
در نواحی حساس پوست، به آرامی مارگارین را روی محل بصورت دورانی مالش دهید تا چسب از روی پوست جدا گردد.
آب گرم و پودر لباسشویی را در ظرف کوچکی حل کرده و انگشتان را به مدت 20 دقیقه در محلول مالش دهید تا چسب شل و از دست جدا گردد.(سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.

هشدار:

در صورتی که انگشتان با چسب بهم چسبیده سعی نکنید بزور از هم جدا نمایید برای جدا کردن انگشتان بصورت چرخشی 2 انگشت را روی هم مالش دهید.
سیانو اکریلیت  موجود در چسب قطره ای خیلی سریع با مواد نخی یا پنبه ای واکنش حرارتی انجام داده و باعث سوختگی میگردد. هنگام جدا کردن چسب از پوست، از مواد نخی استفاده ننمایید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام