23 درمان خانگی طبیعی تاپ برای آرتریت های (آرتروز) نمایان شده ی دست ها

شما می توانید درد را در زانوها، دست ها، باسن و یا مفاصل دیگر در سراسر بدن تان احساس کنید. که اغلب یکی از نشانه های رایج آرتریت است. گذشته از درد، برخی علائم دیگر، قرمزی و تورم در اطراف مفصل، حرکت محدود در قسمت های تحت تاثیر بدن تان و سفتی هستند. در این پست به شما 23 درمان خانگی طبیعی برای آرتریت در دست ها، را بدون هیچ گونه عوارض جانبی نشان می دهد. در این نوشته، بهترین درمان های طبیعی برای درمان آرتریت از منابع قابل اعتماد، ذکر شده است. با این وجود، تنها به منظور اطلاع رسانی است و هدف آن  دادن توصیه های پزشکی نیست. به خواندن این نوشته ادامه دهید تا اطلاعات بیشتری در مورد این 23 درمان خانگی طبیعی برای آرتریت را با جزئیات بیشتر، کسب کنید! (سیارک

1. زردچوبه
زردچوبه که به شما برای بهبودی پوست تان کمک می کند همچنین آرتریت شما را درمان می کند. زردچوبه یکی از بهترین درمان های خانگی برای آرتریت است.زردچوبه التهاب و درد، از جمله تورم و حساسیت مفاصل را کاهش می دهد. بسادگی، شما فقط نیاز به اضافه کردن پودر زردچوبه (مقدار کمی) در ادویه های کاری (curry) و سس گریوی (gravy) خود دارید تا به مزایای آن دست پیدا کنید. اگر شما به شیر گاو حساسیت ندارید، باید آنرا (یک لیوان) با پودر زردچوبه (1/4 قاشق چای خوری) بجوشانید و قبل از اینکه به رختخواب بروید، آنرا مصرف کنید. انتخاب دیگر، استفاده از آب و جوشاندن آن با مقداری زردچوبه، و مصرف آن است.
2. چای زردچوبه و زنجبیل
این ترکیب نیز به عنوان یکی از موثرترین درمان های خانگی موثر برای آرتریت در نظر گرفته می شود. زنجبیل و زردچوبه هر دو ضد التهاب بوده، و همچنین به درمان آرتریت روماتوئید و استئوآرتریت کمک خواهد کرد. برای گرفتن بهترین نتایج، شما باید چه چیزی انجام دهید:  (سیارک
این ها را تهیه کنید:
آب (2 فنجان)
1/2 قاشق چای خوری پودر زنجبیل
1/2 قاشق چای خوری پودر زردچوبه
عسل برای مزه
این ها را انجام دهید:
قبل از همه، آب (2 فنجان) را جوش آورده، و 1/2 قاشق چای خوری پودر زردچوبه و زنجبیل را به آن اضافه کنید. آنرا به نیم جوش برسانید اجازه دهید که حدود 15- 10دقیقه بماند. آب آنرا بریزید سپس عسل را برای طعم و مزه اضافه کنید، و دو بار در هر روز از آن لذت ببرید. این مقدار بدست آمده برای دو وعده کافی است.
3. ماش
درمان های خانگی برای آرتریت
ماش نیز یکی از بزرگترین درمان های خانگی برای آرتریت است. به لطف عناصر سودمند زیادی که دارد یکی از پیش-نیازهای درمان آرتریت است. در اینجا دستورالعمل های دقیق برای استفاده از آن برای درمان آرتریت آورده شده اند:
این ها را تهیه کنید:
3 قاشق غذاخوری ماش
آب - 250 میلی لیتر
2 حبه سیر (اختیاری)
مقدار کمی فلفل (اختیاری)
مقدار کمی نمک (اختیاری)
این ها را تهیه کنید:
قبل از هر چیز، ماش را کل شب در آب بخیسانید.
صبح آنرا از آب دربیاورید.
سپس سیر را خرد کنید.
بعد از آن، سیر را به ماش اضافه کنید
شما بایستی این ترکیب ماش – سیر (یک مشت پر) را دوبار در روز مصرف کنید.
اگر شما بخواهید کمی به آن طعم و مزه بدهید، می توانید فلفل و نمک را به آن اضافه کنید.
توصیه می شود که این مخلوط را حداقل دو تا سه ماه بصورت روزانه مصرف کنید.  (سیارک
4. خیساندن نمک اپسوم (سولفات منیزیم)
درمان های خانگی برای آرتریت
هنگام جستجو برای درمان های خانگی طبیعی برای آرتریت، شما نباید از نمک اپسوم بگذرید.
نمک اپسوم، دارای سولفات منیزیم است که به نظر ترسناک می رسد، اما در واقع کاملا ماده ای عالی و مهم است. در اینجا دستورالعمل های گام به گام برای استفاده از آن برای درمان آرتریت آورده شده است:
این ها را تهیه کنید:
نمک اپسوم (1/2 فنجان)
آب گرم
یک کاسه بزرگ
این ها را انجام بدهید:
ابتدا، یک کاسه بزرگ را با آب گرم کافی پر کنید و سپس نمک اپسوم (1/4 فنجان) را به آن اضافه کنید. آن را هم بزنید، و بعد مفاصل دردناک را در این مایع فرو کنید. گزینه دیگر این است که یک حمام با نمک اپسوم بگیرید. تمام چیزی که باید انجام دهید پر کردن وان حمام و سپس اضافه کردن نمک اپسوم (2 فنجان) است. حداقل به مدت 15 دقیقه خیس بخورید.  (سیارک
5. نوشیدن ملاس نوارسیاه
نوشیدن ملاس نوارسیاه همچنین یکی از موثرترین درمان های خانگی برای آرتریت دست ها است. مقادیر بالایی از مواد معدنی با ارزش مانند کلسیم، منیزیم و پتاسیم را دارد. چندین سال است که ملاس نوارسیاه شده برای مقابله با آرتریت بکار می رود. برای گرفتن نتایج راضی کننده، شما می توانید آن را بصورت زیر استفاده کنید:
این ها را تهیه کنید:
ملاس نوارسیاه (1 قاشق غذاخوری)
آب گرم (ا فنجان)
این ها را انجام دهید:
قدم اول گرم کردن آب شیرین (1فنجان) است، اما جوش نیاید. سپس ملاس نوارسیاه (یک قاشق غذاخوری) را در آن بهم زده و هر روز یکی بنوشید.
6. برگ های قاصدک
در جستجوی درمان های خانگی طبیعی برای آرتریت، شما نباید از برگ های قاصدک بگذرید.
برگ های قاصدک فوق العاده غنی از ویتامینC و A هستند، و می تواند به ترمیم بافت آسیب دیده کمک کند، همچنین به کبد در دفع سموم از خونتان کمک می کند. علاوه بر این، آنها دارای خواص ضد التهابی هستند. به منظور کسب بهترین نتایج، شما می توانید به صورت زیر عمل کنید:
این ها را تهیه کنید:
برگ های تازه قاصدک (3 قاشق چای خوری)، یا یک قاشق غذاخوری از برگ های خشک آن
آب جوش (1 فنجان)
برگ های تازه (یک مشت) (اگر سالاد درست می کنید)
روغن زیتون خام اضافی (مقدار کمی) (اگر سالاد درست می کنید)
این ها را انجام دهید:
برای چای قاصدک تازه، شما فقط باید برگ های تازه (3 قاشق چای خوری) یا یک قاشق چای خوری برگ خشک را به آب جوش (1 فنجان) اضافه کنید. آب آنرا بریزید و سپس روزی دوبار آنرا بنوشید. شما می توانید برای بهتر شدن طعم و مزه آن عسل اضافه کنید زیرا قاصدک تلخ است. برای درست کردن یک سالاد، شما آنها را بصورت ساده با کمی روغن زیتون خام اضافی بخورید یا این برگ ها را طبق دستورالعمل دیگری به آن اضافه کنید.  (سیارک
7. چای بید سفید
در اینجا دستورالعمل های دقیق برای استفاده از بید سفید برای درمان آرتریت آورده شده اند:
این ها را تهیه کنید:
پوست درخت بید سفید خرده شده یا پودرشده (2 قاشق چای خوری)
آب (1 فنجان)
لیمو یا عسل برای مزه
این ها را انجام دهید:
قبل از هر چیز، آب (1 فنجان) را جوش آورده، و بعد آنرا به نیمه جوش برسانید. بعد از آن، پوست درخت بید سفید خرده شده یا پودرشده (2 قاشق چای خوری) را اضافه کنید و اجازه دهید برای 15-10 دقیق دم بکشد. بعد از آن، آنرا از حرارت دور کرده و اجازه دهید برای نیم ساعت دیگر بماند. توصیه می شود روزی دوبار از آن بنوشید. شما می-توانید عسل یا لیمو را برای طعم و مزه آن اضافه کنید، زیرا تلخ است.
8. ترکیب روغن اکالیپتوس و نعناع فلفلی
اکالیپتوس و نعناع فلفلی بدلیل تسکین درد و خواصش، جزء موثرترین درمان های خانگی برای آرتریت در نظر گرفته می شوند. احساس خنک کنندگی آن می تواند به طور موقت ناراحتی را برطرف کند، و همچنین یک احساس آرامش-بخش که می تواند درد آرتریت را از بین ببرد، را ایجادمی کند. برای اثرات مثبت، شما می توانید از آنها بصورت زیر استفاده کنید:  (سیارک
اجزاء:
روغن نعناع فلفلی (10-5 قطره)
روغن اکالیپتوس (10-5 قطره)
یک – دو قاشق غذاخوری از روغن حامل (بادام، زیتون، دانه انگور، غیره)
یک بطری شیشه ای کوچک تیره
این ها را انجام دهید:
قبل از هر چیز، 10-5 قطره از روغن نعناع فلفلی و اکالیپتوس را ترکیب کنید، و بعد آنرا با روغن حامل (2-1 قاشق غذاخوری) مخلوط کنید. بعد از آن، این مخلوط روغن را در یک بطری شیشه ای تیره ذخیره کنید و سپس آنرا از نور مستقیم آفتاب دور نگه دارید، و در آخر آنرا به مفاصلی که درد می کنند، بمالید.
درمان های خانگی زیاد سالم دیگری برای آرتریت وجود دارند که در بخش بعدی این مقاله آورده شده اند، بنابراین اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید پس به خواندن در پست های آینده(درمان های خانگی برای آرتریت بخش دوم ) ادامه دهید.

پست های مرتبط :

درمان های خانگی برای آرتریت بخش دوم 

درمان های خانگی برای آرتریت بخش سوم

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Nelia 273 :

    Unveeilbable how well-written and informative this was.

    1395/8/1 19:46

بیشتر بخوانید