بهترین مراکز خرید دبی

معرفی و آشنایی با بهترین مراکز خرید در دبی، اگر قصد مسافرت به دبی را در تابستان دارید با خواندن این مقاله با مکان های دیدنی دبی آشنا شوید

دبی یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفر در خاورمیانه است، اگرچه این شهر پر از آسمان خراش و سواحل شنی است اما یکی دیگر از محبوبیت های آن مراکز خرید آن است که افراد زیادی را به سوی خود می کشاند. اگر به دبی سفر کردید می توانید در یکی از برترین مراکز خرید دبی به خرید بپردازید.

۱ ) مرکز خرید دبی مال ( Dubai Mall )

بعنوان بزرگترین مرکز خرید که در خود تفریحات متعددی نیز دارد، دبی مال باید اولین مقصد افرادی باشد که به خرید علاقه مندند. در این مرکز خرید بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه وجود دارد و بیشترین برندهای مطرح دنیا را می توان در آن یافت. اگر از خرید کردن خسته شدید می توانید از تفریحات دیگر آن لذت ببرید. آکواریوم بزرگ دبی را تماشا کنید یا به فودکورت این مرکز خرید بروید.(سیارک)

 

 ۲ ) مرکز خرید مال آو امارات ( Mall Of Emirates )

مرکز خرید مال آو امارات با داشتن ۷۰۰ فروشگاه و ۱۰۰ رستوران مختلف یکی دیگر از مراکز خرید محبوب در دبی است و اگر شایعات درست باشد به زودی بزرگترین فروشگاه اپل ( apple ) در این مرکز خرید افتتاح می شود. اما علاوه بر اینها مرکز خرید مال آو امارات یک جاذبه دیگر نیز دارد و آن اسکی دبی ( Ski Dubai ) است، زمین اسکی فضای بسته مصنوعی دبی که در دنیا بسیار شناخته شده است. این سرزمین عجایب برفی یک کوه به ارتفاع ۸۵ متر دارد، پارک برفی برای کودکان و زیپ لاین برفی از دیگر تفریحات اسکی دبی هستند.(سیارک)

 

۳ ) مرکز خرید وافی (WAFI Mall)

این مرکز خرید ساختار متفاوت تری نسبت به سایر مراکز خرید دبی دارد. چهره ای شبیه به اهرام مصر که در آن ۲۰۰ فروشگاه وجود دارد. اکثر برندهای موجود در این مرکز خرید برندهای مطرح و لوکسی هستند که می توان با قیمتی مناسب تر از مرکز خرید وافی خریداری کرد. این مرکز خرید رستوران های مطرحی نیز دارد.

 

۴ ) بازار قدیمی دبی ( Dubai Souk )

اگرچه دبی شهری مدرن و پیشرفته دیده می شود اما در دل آن همچنان می توان چهره ای از دبی قدیم و سنتی را یافت. برای آشنا شدن با سوی دیگر چهره این شهر، از بازار قدیمی دبی دیدن کنید. در این بازار که در نزدیکی خلیج دبی ( Dubai Creek ) واقع شده است می توانید. بازار بزرگ طلا، منسوجات و ادویه جات را بیابید.

 

۵ ) ساحل جمیرا ( Jumeirah Beach )

این مسیر ساحلی که توسط درختان نخل تزیین شده است یکی از جاهاییست که پر از فروشگاههای کوچک است که می توانید خریدهای خوبی از آنها بکنید. لباس هایی که در این قسمت از شهر می بینید اکثرا برندهای بین المللی هستند که طراحی آنها با سلیقه خاورمیانه آمیخته شده است و طرح هایی متفاوت بوجود آورده است. در این مسیر کافه های متعددی نیز خواهید یافت.

به دلیل گرم بودن زیاد هفته، تفریح اصلی مردم در دبی بالاجبار در مکانهای سرپوشیده اتفاق می افتد. به همین دلیل مراکز خرید بزرگ و پیشرفته در این شهر زیاد است.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام