خطر واقعی بوتاکس

ما بطور فوق العاده ای در خواندن حالات چهره ماهر هستیم؛ این حالات معانی گسترده ای از آنچه که می گوییم را با خود دارند. استفاده ی بیش از حد بوتاکس، توانایی شما در بیان کردن خودتان را از بین می برد و بیشتر برای زیبایی پوست است تا اینکه فقط پوست را صاف کند. (سیارک

 


از برجسته ترین خطرات ناشی از بوتاکس، ناتوانی در بیان کردن حالات چهره است. به عنوان مثال، این هفته در کلینیکم، زنی را برای یک مشکل پوستی غیرمرتبط دیدم. 
او پرسید"برای اینکه متخصص پوست من باشید کمی جوان نیستید؟"  مستقیما به من خیره شده بود.


مطمئن نبودم که او جدی است و یا شوخی می کند زیرا چهره او بخاطر استفاده از بوتاکس، یخ زده بود.
من با خشکی پاسخ دادم: نه، گواهینامه ام را تازه گرفته ام، بنابراین مادرم مجبور نیست مرا به محل کارم برساند!
او گفت:  این خنده دار است و مستقیما به من خیره شده بود. 


حال نگران بودم. فکر کردم که خنده دار بود. آیا خنده دار بود؟ شاید خنده دار نبود؟
بوتاکسش مانع از درک متقابل ما از همدیگر می شد. افراد زیادی مانند او را در بازار، در فروشگاه مواد غذایی، و بصورت کمدین های بسیاری در تلویزیون، دیده بودیم: آنها چهره هایی یخ زده دارند که غیرطبیعی و اغلب غیرجذاب هستند. برای نشان داده اهمیت بیان کردن چهره، لطفا این شبیه سازی کامپیوتری خوب را با دقت بررسی کنید. از اینکه چه مقدار اطلاعات را می توان از طریق یک چهره کامپیوتری انیمیشنی، تنها با بالابردن و پایین آوردن ابروها منتقل کرد شگفت زده خواهید شد.


دفعه بعد که برای درمان با بوتاکس رفتید در مورد این فکر کنید: مقدار کمی بوتاکس می تواند زیبا باشد. مقدار زیاد آن می تواند بد باشد.و دیده شدن به اندازه درک کردن مهم است.
این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • ناشناس :

    نحوه جایگزینی بوتاکس و اسید هیالورونیک نحوه بازگرداندن شادابی و جوانی به صورت را به روشی طبیعی و بدون استفاده از دارو توضیح می دهیم.

    1400/11/13 15:34
  • ناشناس :

    شاید هر زن مدرن، اگر هنوز به "تزریق زیبایی" متوسل نشده باشد، مطمئناً به آن فکر کرده است. اما، همانطور که تمرین نشان می دهد، هنگامی که او در مورد مفهومی مانند استئوپاتی زیبایی شناختی یاد می کند، تزریق به مدت نامحدود به تعویق می افتد. برای کسانی که هنوز با این روش آشنایی ندارند، چند سوال منطقی پیش می آید که امروز سعی می کنم به آنها پاسخ دهم. به طور خاص: "آیا این درست است که یک استئوپات می تواند جایگزین متخصص زیبایی شود؟ و واقعاً در چه مواردی تأثیر آن محسوس است؟

    1400/11/13 15:36
  • ناشناس :

    سوال اول: استئوپات چیست؟ استئوپات مکانیک بدن انسان است. این پزشکی است که وظیفه او بازگرداندن تعادل مکانیکی در بدن بیمار است. برای چی؟ دلیل آن ساده است: در تمام زندگی ما حرکت می کنیم و در همان زمان اغلب زمین می خوریم، کبودی و ضربه می خوریم. بیشتر از همه، بدن ما تحت تأثیر آسیب های جمجمه یا ناحیه دنبالچه-خاجی قرار می گیرد. با چنین ضرباتی استخوان های ما جابجا می شوند. عدم تعادل بدن وجود دارد: لگن می تواند "کج شود" یا به طرف یا پایین بچرخد و در نتیجه آسیب های جمجمه، خون رسانی به سر، از جمله پوست صورت، مختل می شود، عضلات تمام بدن متشنج می شود و گردن و کمر درد می کنند. در نتیجه، بدن هماهنگی طبیعی خود را از دست می دهد، از این رو عواقب بسیاری به صورت درد در قسمت های خاصی از بدن، اسکولیوز، افتادگی اندام های داخلی، کاهش بینایی، فشار خون بالا، واریس، برجستگی، پوکی استخوان، فتق بین مهره ای و ... و غیره بوجود می آید.

    1400/11/13 15:51
  • ناشناس :

    سوال دوم: صورت چه ربطی به آن دارد؟ علیرغم این واقعیت که در هر اطلس تشریحی می بینید که همه ماهیچه ها از یکدیگر جدا شده اند و به تنهایی وجود دارند، در واقع همه آنها به یک شبکه پیوسته مشترک متصل هستند که کل بدن را در یک کل واحد متحد می کند. و تنش در یک قسمت از بدن (مثلاً در گردن یا پشت) مطمئناً وضعیت سایر قسمت های بدن از جمله صورت را تحت تأثیر قرار می دهد.

    1400/11/13 15:51
  • ناشناس :

    زیبایی صورت بستگی به این دارد که پوست چقدر خوب تغذیه شود، خون شریانی آزادانه به سر جریان یابد. همچنین مهم است که محصولات متابولیک آزادانه از طریق سیستم لنفاوی و وریدی خارج شوند. اگر در نتیجه صدمات، استخوان ها جابجا شوند و عضلات تحت فشار بیش از حد قرار گیرند، تمام عروق - شریانی، وریدی و لنفاوی - فشرده می شوند. در چنین شرایطی طبیعتاً ظاهر آسیب می بیند. با کار انحصاری با صورت، دستیابی به یک اثر ماندگار و واضح غیرممکن است، بنابراین اگر به یک استئوپات مراجعه کنید و از وضعیت پوست صورت خود شکایت کنید، او فقط با صورت شما کار نخواهد کرد. او شروع به متعادل کردن بدن، بازیابی موقعیت صحیح استخوان ها و مفاصل می کند، ماهیچه ها را در شرایط مناسب قرار می دهد. این امر بر سلامت کل بدن از جمله سلامت چهره تأثیر می گذارد.

    1400/11/13 15:52
  • ناشناس :

    سوال سوم: استئوپاتی چه تاثیری بر صورت دارد؟ .....بافت های صورت سفت می شوند؛ ......تورم کاهش می یابد؛ ...بیضی صورت شفاف تر ظاهر می شود. ....صورت به طور قابل توجهی جوان تر می شود. ....رنگ پریدگی ناسالم، رنگ "خاکستری" ناپدید می شود. ....عدم تقارن صورت کاهش می یابد.

    1400/11/13 15:54
  • ناشناس :

    سوال چهارم: چرا در استئوپاتی این اتفاق می افتد؟ ساده است: پف و تورم بافت های صورت، "افتادگی" آن و همچنین رنگ خاکستری ناسالم، نشانه اختلالات گردش خون است. بهترین محصول آرایشی برای پوست صورت، خون شریانی خودش است که آن را تغذیه می کند و باعث کشسانی و جوانی آن می شود. در طول درمان، هم جریان ورودی و هم خروجی خون بهبود می یابد، زیرا استئوپات عروق را از فشرده شدن آزاد می کند. پوست از محصولات متابولیک پاک می شود، ظاهری سالم تر و جوان تر پیدا می کند.

    1400/11/13 15:55
  • ناشناس :

    چین و چروک ها نتیجه تنش بیش از حد در عضلات صورت است. بوتاکس اتصالات عصبی عضلانی را مسدود می کند و ماهیچه ها به طور موقت منقبض می شوند و به همین دلیل چین و چروک ها صاف می شوند. اما اگر با از بین بردن گیره‌های ماهیچه‌ها تعادل را در بدن بازیابی کنید، بدون تجویز دارو به طور طبیعی آرام می‌شوند. از نظر صاف کردن چین و چروک، بوتاکس بی رقیب است، اما در عین حال تغذیه پوست آسیب می بیند، رنگ خود را از دست می دهد و ادم بیشتری می کند. درمان استئوپاتیک باعث افزایش شادابی عضلات می شود، در حالی که بیمار در برابر بروز عدم تقارن های مرتبط با توزیع نادرست دارو کاملاً ایمن نیست.

    1400/11/13 15:57
  • ناشناس :

    اغلب، در طول دوره درمان، می توان به میزان قابل توجهی عدم تقارن صورت موجود را کاهش داد. ابروها و چشم ها متقارن تر می شوند ، تفاوت در شدت چین های نازولبیال چندان چشمگیر نیست ، جابجایی چانه در یک جهت یا دیگری ، که مدت هاست وجود داشته است ، تقریباً نامحسوس می شود. با این حال، یک استئوپات هرگز وظیفه درمان یا اصلاح یک چیز را بر عهده خود نمی گذارد، خواه سردرد، بیرون زدگی، تورم صورت یا عدم تقارن آن. وظیفه یک استئوپات "ترمیم مکانیسم"، بهبود کل بدن به عنوان یک کل است. من متقاعد شده ام که فقط چیزی که سالم است می تواند زیبا باشد.

    1400/11/13 15:58
  • ناشناس :

    سوال پنجم: کجا می توان متخصص استئوپاتی زیبایی را پیدا کرد؟ با وجود این واقعیت که چنین جهتی به عنوان استئوپاتی زیبایی برجسته است، هیچ پزشکی وجود ندارد که فقط در مسائل زیبایی متخصص باشد. در طول کار خود، همه استئوپات ها به نوعی درگیر استئوپاتی زیبایی هستند. بهبود ظاهر نوعی اثر "جانبی" درمان استئوپاتیک است. اکثر بیمارانی که مایل به بهبود وضعیت صورت خود هستند معمولاً برای این منظور به استئوپات مراجعه نمی کنند، زیرا اغلب حتی از چنین تأثیری آگاه نیستند. آنها با درد - در گردن، کمر، پشت، پاها، سردرد طولانی مدت - نزد پزشک آورده می شوند. به عنوان یک امتیاز خوب، چهره ای سفت و شاداب دریافت می کنند. بسیاری از بیماران من اعتراف کردند که قصد داشتند برای از بین بردن چین و چروک به پرکننده ها و بوتاکس متوسل شوند، کسی قبلاً در مورد جراحی پلاستیک برای از بین بردن پتوز یاد گرفته است. پیشنهاد کردم این برنامه ها را برای مدتی به تعویق بیندازند و نتایج درمان را ارزیابی کنند. پس از یک دوره استئوپاتی، نیاز به جراحی در همه این بیماران از بین رفت.

    1400/11/13 16:00
  • ناشناس :

    سوال ششم: چگونه اثر درمان استئوپاتی را تثبیت و حفظ کنیم؟ فعالیت بدنی مناسب. جلسات باشگاه و تمرین را حذف کنید. تمام تمرینات قدرتی روی دست ها گردن را به کار می کشد و از طریق گردن است که پوست صورت تغذیه می شود.

    1400/11/13 16:01
  • ناشناس :

    غذای سالم. مصرف غذاهای چرب، سرخ شده، فست فود، غذاهای شیرین، نشاسته ای و نوشیدنی های کافئین دار را کاهش دهید. بر کسی پوشیده نیست که پس از حذف قهوه، رنگ چهره و دندان ها بهبود می یابد، "کیسه های" زیر چشم ناپدید می شوند. الکل و سیگار را کنار بگذارید.

    1400/11/13 16:01
  • ناشناس :

    احساسات مثبت زندگی خود را با احساسات شاد پر کنید. موافقم، خوب است که به یک فرد شاد نگاه کنیم.

    1400/11/13 16:01
  • ناشناس :

    عضلات خود را شل کنید. اطمینان حاصل کنید که گردن تنش نداشته باشد. برای این کار، تمرینات خاصی برای آرامش و کشش عضلات یا پیلاتس مناسب است. مراقب باشید: اغلب، به دنبال آرامش و میل به زیبا و برازنده بودن، زنان، برعکس، عضلات خود را بیش از حد تمرین می دهند و در طول ورزش تلاش زیادی می کنند. به خودت گوش کن و مراقب بدنت باش.

    1400/11/13 16:02

بیشتر بخوانید