چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش چهارم

21. دوچرخه سواری هوایی
این تمرین به عنوان یکی از موثرترین تمرین ها برای چربی سرسخت شکم در نظر گرفته می شود. تمرین می تواند به سوزاندن چربی شکم و همچنین سفت شدن عضلات شکم کمک کند. به منظور انجام این تمرین، ابتدا بصورت تخت روی زمین دراز بکشید. و هر دو دست خود را محکم به زمین بچسبانید. پس از آن، به آرامی هر دو پای خود را بلند کرده و به آرامی در هوا دوچرخ سواری کنید. دست هایتان را تحت هیچ شرایطی از زمین بلند نکنید. به مدت دو دقیقه تمرین را انجام دهید و این سری را سه بار تکرار کنید.


22. مصرف آب را افزایش دهید.
همانطور که می دانید، آب برای بدن شما مانند یک اکسیر است. نه تنها به حفظ آب پوست شما کمک کرده بلکه پوست را کشسان تر یا انعطاف پذیرتر می کند.که این روشی عالی برای حفظ سفتی و سلامت پوست شما می باشد.و به سوزاندن موثرتر کالری های کمک می کند.
23. پروتئین مصرف کنید.
همانطور که می دانید، پروتئین واقعا برای رشد عضلات شما خوب است.همچنین یک ماده مغذی مهمی بنام کلاژن دارد که به پایدار و محکم شدن پوست کمک می کند.جذب پروتئین بسته به وزن و مقدار فعالیت بدنی شما بستگی دارد.بطور میانگین، شما بهتر است 50 گرم پروتئین مصرف کنید.
24. از پوست تان لایه برداری کنید
راه خوب دیگر برای سفت کردن پوست استفاده از یک اسکراب (scrub) لایه بردار روی شکم، در هنگام دوش گرفتن است.که با بالابردن جریان خون در آن ناحیه، به افزایش گردش خون کمک می کند.همچنین، پوستی سالم، تازه انعطاف پذیرتر را ایجاد می کند.
25. ماساژ و استفاده از لوسیون
لوسیون ها و کرم های زیادی در بازار در دسترس هستند که حاوی کلاژن و همچنین ویتامین A، C، E و K است.
این لوسیون ها را به پوست شل بزنید زیرا به سفت کردن پوست بعد از بارداری کمک می کند.
در روش دیگر، شما می توانید با استفاده از لوسیون آنرا ماساژ دهید تا گردش خون بهبود یابد. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید، بهتر است که این کار را حداقل دوبار در روز انجام دهید.
26. تمرینات قدرتی را شروع کنید.
بعد از اینکه بدن به تمرینات منظم عادت کرد، شما همچنین می توانید تمرینات قدرتی را آغاز کنید.تمرینات قدرتی به تحریک به انقباض عضله کمک می کند که به ایجاد مقاومت کمک می کند. همچنین، ترکیب بدن شما را بهبود می بخشد و همچنین چربی را در تمام بدن تان کاهش می دهد.
راهنمایی های بیشتر:
- مخلوط سفیده تخم مرغ و آب لیمو، به عنوان یکی از بهترین و مفیدترین درمان های برای سفت کردن پوست، محسوب می شود. شما باید این خمیر را برای حدود 25-20 دقیقه به منطقه آسیب دیده بزنید و سپس آنرا با آب بشویید.
- برگ های آلوئه ورا (صبر زرد) تازه را با آرد نخودچی مخلوط کنید تا یک خمیر درست شود. بعد از آن، آنرا به ناحیه ناف تان بمالید تا پوست شل را برای حدود 30-25 دقیقه سفت کند. استفاده ی پیوسته از این درمان برای یک ماه، بطور موثری پوست را سفت می کند.
- یک لیوان متوسط بردارید و سپس آنرا با آب داغ کافی پر کنید. بعد آب یک لیمو و عسل (1 قاشق غذاخوری) به آن اضافه کنید. این محلول پس از بلندشدن از خواب در اولین فرصت بنوشید. شما باید این درمان را به صورت منظم تکرار کنید تا تفاوت را ببینید.
- حدود یک لیتر آب داغ را با شکم خالی بنوشید. این آب، کل بدن شما را پاک می کند.
- خوردن گوجه فرنگی خام می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند.
- آب را آماده، سپس زنجبیل را به آن اضافه کنید. پس از آن، فلفل و عسل را اضافه کنید. اجازه دهید که برای 5 دقیقه به آرامی بجوشد. عسل به حل چربی کمک می کند درحالیکه فلفل و زنجبیل میزان متابولیسم بدن شما را افزایش می دهد.
- 1 قاشق غذاخوری عسل، مقداری برگ خردشده ی نعناع و کمی فلفل به آب داغ (یک فنجان) اضافه کنید. اجازه دهید که برای حدود 5 دقیقه بماند. آب آنرا بریزید و بنوشید، تا اینکه شکم صافی داشته باشید. بخصوص، نعناع شکم شما را تسکین می دهد درحالیکه فلفل و عسل چربی را حل می کند و همچنین سوخت و ساز بدن را بالا می برد.
- بسادگی، سرکه سیب طبیعی را به غذا اضافه کنید. شکم را سیرتر می کند، در نتیجه، اشتهای شما را کنترل می-کند. این درمان نه تنها به کاهش گوشت شکم کمک کرده بلکه همچنین سطح گلوکز خون شما را تنظیم می کند.
- دارچین به عنوان یک سوزاننده ی بزرگ چربی عمل می کند. تمام چیزی که باید انجام دهید، اضافه کردن پودر دارچین (2/1 قاشق غذاخوری) به آب برای حدود 5 دقیقه است. عسل (1 قاشق غذاخوری) را بعد از ریختن آب این محلول، به آن اضافه کنید. شما باید آنرا قبل از صبحانه و قبل از خواب بنوشید.
- مصرف آب لیمو بصورت روزانه، قطعا بزودی چربی شکم شما را کاهش می دهد. بسادگی، شما تنها باید آب لیمو را به آب (یک لیوان) اضافه کنید. همچنین نمک (مقدار کمی) اضافه کنید. آنرا بخوبی هم بزنید. هر روز صبح از آن لذت ببرید.
- به منظور کاهش چربی شکم، شما تنها باید 4-3 حبه سیر خام در صبح بجویید و بعد از خوردن سیر، آب- لیمو را مصرف کنید. این یکی از بهترین درمان های خانگی به منظور کاهش سریع چربی شکم است.
- هندوانه 82 درصد آب دارد کهباعث می شود اشتیاق معده برای غذا از بین رود. علاوه بر این، هندوانه سرشار از ویتامین C است، که واقعا برای سلامتی شما مفید است.
- مصرف منظم حبوبات به کاهش چربی شکم شما کمک می کند. حبوبات سرشار از فیبر است، که باعث سیری شکم شده و در نتیجه شما کالری کمتری می گیرید.
- خیار حاوی 45 کالری و 96٪ آب است. بسادگی، خیار را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید، آنرا به سالاد اضافه کنید یا بصورت خام بخورید تا سریعا به یک شکم صاف برسید.
- آووکادو یک میوه بسیار موثر و مفید برای سوزاندن چربی اضافی شما است. آووکادو منبع بزرگی از فیبر است. به خصوص، مانع از گرسنگی می شود. علاوه بر این، اسیدهای چرب تک سیرنشده موجود در آووکادو به کاهش چربی شکم کمک می کند.
- خوردن سیب به طور منظم می تواند به مبارزه با بسیاری از بیماری ها کمک کند و همچنین می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند. بخصوص، سیب به معده کمک می کند که احساس سیری کند همانند وقتیکه حاوی ویتامین ها و پتاسیم زیادی است. بنابراین، خوردن یک سیب در صبحانه، اندازه شکم مورد انتظار شما را می دهد.
- کره بادام زمینی اشتها را سرکوب می کند و همچنین سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. علاوه بر این، کره بادام-زمینی شامل نیاسین است که مانع از نفخ شکم می شود.
- تخم مرغ حاوی بسیاری از ویتامین ها و کلسیم، امگا-3، آهن، روی، فسفر، و غیره است. همه این ها به سوزاندن چربی شکم شما کمک می کنند. بنابراین، هنگام صبح، برای داشتن شکمی صاف، یک املت آماده کنید.
- توت فرنگی، رزبری و تمشک حاوی الیاف زیاد و ویتامین هایی هستند، که اشتیاق برای مواد شیرین و غذایی را از بین می برند. که می تواند باعث کاهش چربی شکم شود.
- هرچند، ماست می تواند به افزایش وزن بیشتر کمک کند، اما ماست چکیده (یونانی) و ساده می تواند به کاهش چربی های اضافی شکم شما کمک کند. تنها ماست چکیده (یونانی) و ساده بخورید تا چربی شما کاهش یابد.
- آب کدو قلیایی بسیار سالم است. برای داشتن شکمی صاف و همچنین جذاب، آب کدو قلیایی (یک لیوان) بنوشید.
- آب جعفری بصورت یک سم زدا عمل می کند که پرکننده است و همچنین کالری ها را می سوزاند. جعفری یک گیاه موثر برای کلیه شما، و یک سوزاننده چربیِ عالی، می باشد.
- چای قاصدک به بدن شما کمک می کند تا با یک روش سالم، چربی اضافی را بردارد.
- زنجبیل و فلفل کاین می تواند به پاک کردن ریه شما و همچنین از بی بردن چربی بدنتان کمک کند.
زنجبیل و فلفل کاین مصرف کنید. آنها را خردکرده و ترکیب کنید و سپس این مخلوط را هر روز مصرف کنید.
- مثل سیب، موز هم سرشار از پتاسیم است و چند ویتامین دارد. بخصوص، آنها پرکننده هستند و همچنین به شما اشتیاق شما را برای فست فودها کم می کنند. بعلاوه، موز میزان متابولیسم را بالا می برد، بنابراین چربی شکم شما را آب می کند.
- کرفس همچنین به کاهش چربی شکم شما کمک می کند و تنها 8 کالری دارد. آب کرفس مصرف کنید یا بسادگی کرفس خام را بصورت سالاد بخورید.
- از خوردن شکر و مکمل های برنج سفید خودداری کنید.
- از مصرف تنقلات و گوش قرمز خودداری کنید.
- روزانه حداقل ا کیلومتر پیاده روی کنید.
- سبزیجات و همچنین میوه مصرف کنید.
- مصرف سدیم را پایین بیاورید.
- طناب بازی می تواند یک ورزش بسیار خوب برای حفظ تناسب شکم باشد.
- تمرین های کاردیو را انجام دهید.
- از استرس دوری کنید.

پست های مرتبط:

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش اول

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش دوم

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش سوم

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش چهارم

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید