6 دلیل برای اینکه موهای خاکستری را رنگ نکنیم

(سیارک) : دوره و زمانه عوض شده است. آنچه که پیشتر مد تلقی می‌شد امروز قدیمی در نظر گرفته می‌شود. این اصل در مورد لباس‌هایمان، کفش‌هایمان و حتی موهایمان صادق است. احتمالا روزهایی را به خاطر می‌آورید که مادرتان هر چه می‌توانست می‌کرد تا جوان‌تر به نظر برسد.


اما اکنون، می‌بینید که زنان‌ بیشتری موهایشان را رنگ نمی‌کنند. گویی پیر شدن امروزه مد شده است. در اینجا 6 دلیل را در مورد اینکه چرا موی سفید یا خاکستری مناسب است ذکر می‌کنیم.


1- این کار (رنگ نکردن مو) در زمان و پول صرفه‌جویی می‌کند.
پس از اینکه تصمیم‌ گرفتید دیگر موهایتان را رنگ نکنید، می‌توانید آرایشگرتان را فراموش کنید. از این زمان به بعد نیاز نیست هر چهار هفته یکبار پول بدهید تا او موهایتان را رنگ کند. هر بار چقدر پول پرداخت می‌کنید تا ریشه موهایتان را رنگ بکند؟ اگر به یک سالن حرفه‌ای بروید، هر بار معمولا کمتر از 30 دلار نمی‌پردازید. محاسبه کنید که این طوری چقدر می‌توانید در عرض یک سال صرفه‌جویی کنید. در پنج سال چطور؟ همان‌طور که می‌توان فهمید، مجموع پولی که با این روش پس‌انداز می‌شود قابل توجه است. پول را برای رفتن به یک سفر تفریحی، خرید یک لباس، کفش یا کیف جدید خرج کنید بجای اینکه موهایتان را رنگ کنید.


2- موی خاکستری مثل مدال نقره است.
کیندی جوزف بالای 60 سال سن دارد. او به عنوان مدل برای یک برند مشهور کار مثل دولچه و گابانا، اودا و اولی کار می‌کند. بر اساس گفته‌هایش، حرفه‌اش زمانی شروع شد که تصمیم‌ گرفت بالا رفتن سنش را بپذیرد و بگذارد موهایش کاملا خاکستری شود. این خانم رنگ موهایش را بجای خاکستری، نقره‌ای می‌نامد. خاکستری مربوط است به افسردگی، هوای بد و ابری. نقره‌ در مقابل، چیزی گرانبها و شیک است. او از همه ما می‌خواهد تا «نقره را گرامی‌ بداریم»، ظاهر طبیعی خودمان را دوست بداریم و به خودمان مفتخر باشیم، صرف نظر از اینکه چقدر نقره‌ای هستیم.


3- خاکستری شدن موها می‌تواند خیلی جذاب باشد.
احتیاج به دلیل و مدرکی نیست. همه این را می‌دانند.


4- موی خاکستری حس قدرت و آزادی را به آدمی می‌دهد.
مجله نیویورک عکسی از جونی میشل را بر روی جلدش چاپ کرد. تصورکنید که او در لباس شب سفید رنگش که تنها کمی از موهای نقره‌اش سفیدتر بود چقدر جذاب بود. جونی میشل ترکیبی از قدرت و جذابیت است که با سلیقه و راز ترکیب شده است. این بانوی فوق‌العاده اثر زیادی بر مد در دهه 70 میلادی داشته است.


5- موی خاکستری تکراری و خسته‌کننده نیست.
داشتن موی نقره‌ای جالب است. نباید فکر کنید تکراری و ملال آور است. نگاهی عمیق‌تر به سلبریتی‌هایی که به موی خاکستری‌شان مفتخرند بیاندازید. فوق‌العاده به نظر می‌رسند. مدتی به موهایتان زمان‌ بدهید تا پس از این همه رنگ کردن کمی استراحت کنند. سعی کنید با مدل آرایش موهایتان بجای رنگ آنها، خود را زیبا کنید.


6- موی خاکستری باعث می‌شود که شما خاص به نظر برسید.
خود را از شر رنگ مو خلاص کنید. خودتان باشید- خاص باشید. خاص بودن جرات می‌خواهد. بگذارید دنیا بداند که شما مستقل هستید، سبک خودتان را دارید و خود را صرف پیروی از مد خاصی نمی‌کنید.

استفاده از 7 ماده غذایی برای داشتن مو های سالم

ده غذای برتر برای داشتن موهای سالم

بهترین ها برای موهای شما

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Tibbie 237 :

    Olta&cuae;, teria como vc entrar em contato comigo, para que possamos negociar o valor pelo tutorial? Meu email é Mande com um email com o assunto Ponto extra, ok? Obrigado. Aguardo contato.

    1395/12/26 20:56

بیشتر بخوانید