پنج اشتباه احتمالی در سالن های زیبایی

 (سیارک)  : حرفه ای ها هم انسان هستند و گاه به گاه مرتکب اشتباهاتی می شوند. زمانیکه از یک سالن زیبایی باز می گردید و ظاهرتان بسیار بدتر از موقعی است که به سالن می رفتید، جای سوالی باقی نمی ماند و این حتی تنها به ظاهر شما نیز مربوط نمی شود.


مسئله ی مهم، سلامتی شماست. اگرچه غالباً رخ نمی دهد اما برخی از فرآیندها، قطعاً مضر بوده و بجای اینکه احساس و ظاهر خوبی به شما بدهند، مجبور می شوید تا زمان و پول خود را برای بازگرداندن ظاهرتان صرف کنید.
اکستنشن مژه
اگر تا به حال از اکستنشن مو استفاده کرده باشید، احتمالاً از آسیب هایی که از این نوع فرآیندها ناشی می شوند نیز آگاهید این فرآیندها موجب تضعیف موی طبیعی می شوند. همین اثر منفی نیز در نتیجه ی استفاده از اکستنشن مژه بوجود می آید.
راه حل: اگر می خواهید ظاهر خوبی داشته باشید، تمام چیزی که برای کامل کردن ظاهر خود نیاز دارید، اکستنشن مژه است. چیزی که ما پیشنهاد می کنیم این است که از حلال چسب قوی استفاده کنید. این از بروز مسائل جدی جلوگیری می کند. ابتدا، از آسیب رساندن به مژه های حقیقی جلوگیری می کند. علاوه بر این، حلال خوب، پوست ظریف اطراف چشم را نیز تحریک نخواهد کرد.  مژه هایی پر پشت و بلند داشته باشید
مانیکور و پدیکور
مراقبت از ناخن ها، امری ضروری است. اگر در خانه این کارها را انجام می دهید، بنابراین مسئول ابزارهای مورد استفاده نیز هستید. مراجعه به فردی حرفه ای برای انجام مانیکور و پدیکور، امر دیگری است.
راه حل: به اطراف نگاهی بیندازید و میزان تمیزی محیطی را که قرار است کار بر روی ناخن هایتان انجام شود، بسنجید. سالن باید دارای مجوز باشد، صندلی های راحت و تمامی ابزارهای لازم را داشته باشد. لگن(وان) بعد از استفاده ی هر مشتری باید کاملاً تخلیه، اسپری زده شده و ضد عفونی شود. باکتری می تواند موجب تحریک و التهاب پوست گردد، بنابراین تمامی ابزارها باید برای استفاده کاملاً پاکیزه باشند.
بوتاکس
بوتاکس یک عامل فلج کننده است که به منظور جلوگیری از نمایان شدن چین و چروک ها تزریق می شود. بوتاکس، به شدت در میان مردم عادی رایج شده است، اگرچه چندین سال پیش، تنها برای افراد مشهور از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بود. اگر بوتاکس توسط یک فرد غیر حرفه ای تزریق شود، دچار مشکلات سلامتی جدی خواهید شد.
راه حل: اگر هدف شما داشتن ظاهری عالی است، کمک پزشکی لازم است. اثرات جانبی قابل اجتناب هستند اگر اطمینان حاصل کنید که محصول، مجوز دارد و توسط یک شرکت معتبر تولید شده و تاریخ انقضای آن نیز نگذشته است. تکنیک تزریق، اهمیت کلیدی دارد. به یک متخصص پوست مراجعه کنید. تنها متخصصین قادرند نتیجه ی کار را پیش بینی کنند. عجله نکنید و قبل از اولین تزریق بوتاکس، خوب فکر کنید. حتی ممکن است به این نتیجه برسید که به آن نیازی ندارید!      خطر واقعی بوتاکس
خشک کننده ی ناخن فرابنفش
ممکن است از شنیدن این موضوع تعجب کنید که خشک کن ناخن فرابنفش، خطر سرطان را می افزاید. این موضوع، اخیراً مطرح شده است. اگرچه، متخصصین پوست چندین سال است که بدنبال هشدار به مردم درباره ی خطرات این ابزارها هستند، تولید کنندگان و کارشناسان ناخن مخالف این ادعا بوده و معتقدند که خشک کن ناخن فرابنفش(UV)، ایمن است و به سلامتی آسیب نمی رساند.
راه حل: کاری که می توانید بکنید این است که نور UV را خاموش کنید. می توانید بسادگی، تنها از پنکه ی این دستگاه استفاده کنید. چهار نکته ی ساده برای کمک به بازسازی ناخن های آسیب دیده و خشک

چگونه ناخن های خود را سالم نگه داریم
حذف موهای زائد با لیزر
اکثر افرادی که خواهان خلاص شدن از شر موهای زائد بدن خود هستند، آرزو دارند که پول کافی را برای لیزر موهای زائد در اختیار داشته باشند. اگرچه، این نوع فرآیند، کاملاً ایمن و عاری از خطر نیست، بخصوص اگر توصیه های افراد حرفه ای را رعایت نکنید. هرگز از انجام کارهای اساسی که قبل و پس از لیزر موهای زائد توصیه می شوند، غافل نشوید.  اپیلاسیون نواحی حساس بدن و عوارض ناشی از آن
راه حل: اطمینان حاصل کنید که لیزر، بر اساس نوع پوست شما و بدرستی تنظیم شده باشد. با متخصص مربوطه مشورت کنید. تنها به افراد با تخصص بالا اطمینان کنید. بخش اعزم کار به شما بستگی دارد. بنابراین، به منظور اجتناب از تغییر رنگ، سوختگی یا ایجاد زخم، لطفاً چند هفته قبل و بعد از فرآیند، حمام آفتاب نگیرید.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه  itrans.ir / هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع (سیارک)  ممنوع است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید