ترفندهای آرایشی که هر خانمی باید بداند

همه ما آرایش می کنیم (حداقل گاهی اوقات) اما آیا تکنیک شما، بهترین نتیجه ممکن را می دهد؟ (سیارک) برخی نکات ساده ارائه می دهد تا از استفاده کانسیلر یا برنزکننده و ریمل درست مطمئن شویم.


کانسیلر


هرگز کانسیلر یا کرم پودر را برروی پلک های خود استفاده نکنید، باعث می شود که آرایش چشمهای شما چین دار شود.


کرم پودر


اگر می خواهید پوشش کامل داشته باشید، از انگشت خود برای مصرف کرم پودر استفاده کنید و اگر می خواهید جلای بیشتر و پوشش متوسط تا کامل داشته باشید، از برس استفاده کنید.(سیارک

پودر


هر جا که حالت درخشندگی دارد از پودر استفاده کنید که منطقه T می باشد.

برنز کننده


باید از برنز کننده در قسمت گردن، صورت و سینه استفاده کنید تا رنگ پوست خود را یکدست کنید. یک گام به عقب برداشته و مطمئن شوید که رنگ ها یکدست شده است.


رژ گونه

به هنگام استفاده از صورتی مات، ابتدا لبخند بزنید و سپس شروع به اعمال رژ گونه کنید، آن را به سمت بالای گوش ادامه دهید، سپس به سمت خط فک بکشید.

خط ابرو


همیشه از مداد ابرو یا پودر برای بخش بالای ابرو استفاده کنید تا صورت خود را پرجلوه کنید.

رژ لب

اگر می خواهید مطمئن شوید که رژ لب از کناره لب یا گوشه های لب به بیرون نمی زند، آن را با فشار و محکم روی لب های خود بکشید. (سیارک

سایه چشم

همیشه با سایه پایه شروع کنید که با کمترین تن پوست صورت شما هماهنگ است و از مژه تا ابرو را بپوشانید. باید از این سایه پایه استفاده کنید تا مطمئن شوید که سایه تیره بالای مژه شما به سمت بالا دارای ترکیب مناسبی باشد.

خط چشم

به جای اینکه مستقیم به آینه نگاه کنید، تا جاییکه می توانید نزدیک به آیینه بایستید، سرخود را بالا بگیرید و چانه خود را به سمت آیینه بیاورید. به هنگام کشیدن خط چشم می خواهید پایین نگاه کنی، از گوشه درونی شروع کرده و تا بیرون آن ادامه دهید.

ریمل

زمانیکه از ریمل استفاده می کنید، حرکات سریع و نرم انجام ندهید، بلکه ریمل را از سمت ریشه پلک ها و با حرکت زیگزاگی به سمت بالا بکشید.(سیارک

 

زیبایی حق شماست،زیبا و جوان بمانید و نظرات خود را در رابطه با این پست با ما به اشتراک بگذارید...

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید