ترفندهای آرایشی که هر خانمی باید بداند

در

همه ما آرایش می کنیم (حداقل گاهی اوقات) اما آیا تکنیک شما، بهترین نتیجه ممکن را می دهد؟ (سیارک) برخی نکات ساده ارائه می دهد تا از استفاده کانسیلر یا برنزکننده و ریمل درست مطمئن شویم.


کانسیلر


هرگز کانسیلر یا کرم پودر را برروی پلک های خود استفاده نکنید، باعث می شود که آرایش چشمهای شما چین دار شود.


کرم پودر


اگر می خواهید پوشش کامل داشته باشید، از انگشت خود برای مصرف کرم پودر استفاده کنید و اگر می خواهید جلای بیشتر و پوشش متوسط تا کامل داشته باشید، از برس استفاده کنید.(سیارک

پودر


هر جا که حالت درخشندگی دارد از پودر استفاده کنید که منطقه T می باشد.

برنز کننده


باید از برنز کننده در قسمت گردن، صورت و سینه استفاده کنید تا رنگ پوست خود را یکدست کنید. یک گام به عقب برداشته و مطمئن شوید که رنگ ها یکدست شده است.


رژ گونه

به هنگام استفاده از صورتی مات، ابتدا لبخند بزنید و سپس شروع به اعمال رژ گونه کنید، آن را به سمت بالای گوش ادامه دهید، سپس به سمت خط فک بکشید.

خط ابرو


همیشه از مداد ابرو یا پودر برای بخش بالای ابرو استفاده کنید تا صورت خود را پرجلوه کنید.

رژ لب

اگر می خواهید مطمئن شوید که رژ لب از کناره لب یا گوشه های لب به بیرون نمی زند، آن را با فشار و محکم روی لب های خود بکشید. (سیارک

سایه چشم

همیشه با سایه پایه شروع کنید که با کمترین تن پوست صورت شما هماهنگ است و از مژه تا ابرو را بپوشانید. باید از این سایه پایه استفاده کنید تا مطمئن شوید که سایه تیره بالای مژه شما به سمت بالا دارای ترکیب مناسبی باشد.

خط چشم

به جای اینکه مستقیم به آینه نگاه کنید، تا جاییکه می توانید نزدیک به آیینه بایستید، سرخود را بالا بگیرید و چانه خود را به سمت آیینه بیاورید. به هنگام کشیدن خط چشم می خواهید پایین نگاه کنی، از گوشه درونی شروع کرده و تا بیرون آن ادامه دهید.

ریمل

زمانیکه از ریمل استفاده می کنید، حرکات سریع و نرم انجام ندهید، بلکه ریمل را از سمت ریشه پلک ها و با حرکت زیگزاگی به سمت بالا بکشید.(سیارک

 

زیبایی حق شماست،زیبا و جوان بمانید و نظرات خود را در رابطه با این پست با ما به اشتراک بگذارید...

نظرات

در ادامه بخوانید...

ترفند در آرایش چشم

در

برای آنکه هنگام آرایش چشم، مژه هایتان بلندتر ، ضخیم تر و پرپشت تر به نظر برسد، ابتدا کمی پودر صورت روی مژه ها بریزید، آنگاه ریمل بمالید. همین کار را می توانید زمان آرایش برای سایه زدن نیز انجام دهید، یعنی ابتدا قدری پودر روی پلکها بمالید و سپس سایه بزنید، به این ترتیب سایه روی پلک دچار پین خوردگی و ترک خوردگی نمی شود.

غذاهایی که خوردنشان باعث رشد مژه ها می شود

چگونه باعث رشد طبیعی مژه ها شویم

مژه هایی پر پشت و بلند داشته باشید

یکی از ترفندهای جالب در آرایش، استفاده از ریمل برای آنکه مژه ها پرپشت تر به نطر برسند، به قرار زیر است: یک مسواک نرم خریداری کنید،آن را با آب بسیار داغ قرار دهیدتا موهای آن کاملا نرم شود، سپس ریمل را با آن به سطح مژه ها بمالید. خواهید دید که کار با مسواک بسیار راحت تر است و مژه ها بهم نمی چسبند و نیزمژه ها پر پشت به نظر می رسند. مسواک را پس از اتمام کار بشویید.(سیارک)

برای آنکه ریمل روی مژه های شما بصورت توده در نیاید و مژه ها بهم نچسبند، نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

- همیشه برس ریمل را با آب داغ خیس کنید نه با آب سرد

- هیچگاه دو لایه ریمل را بلافاصله پست سر هم روی مژه ها نمالید بلکه قدری صبر کنید تا لایه ی اول خشک شود سپس لایه ی بعدی را بمالید.به این ترتیب مژه های شما مرتب و زیبا می شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

ترفند برای زیبایی که حتی دختران تنبل نیز از آن قدردانی می کنند 12 ترفند

در
در راستای زیبایی و آرایش ، دختران غالباً آماده خرج کردن پول زیادی هستند و ساعات بی شماری را سپری می کنند. با این حال ، کمتر کسی می داند که شما می توانید جوانی خود را حتی بدون برخی از ابزارها و ابزارهای حرفه ای، حفظ کنید و بی نقص به نظر برسید. نکته اصلی این است که برخی اسرار کار اثبات شده را بدانید.
 
در sayarak.com، ما راه حل های غیر استاندارد اما با کاربرد آسان را دوست داریم . و ما همیشه خوشحال می شویم وقتی توصیه هایی که پیدا کردیم زندگی را برای شما نیز آسان تر کنیم ، بنابراین ما با عشق و محبت بخش جدیدی از مراقبت ها را برای دختران آماده کرده ایم.

 

لوسیون خیار برای دایره های تیره زیر چشم

لوسیون خیار برای دایره های تیره زیر چشم
احتمالاً قبلاً در مورد فواید پاک کردن صورت خود با یخ شنیده اید. با این حال ، این تأثیر بر روی پوست ظریف صورت ممکن است خیلی خشن باشد. این روش یک جایگزین ملایم و مفید دارد ، که برای آن شما فقط یک خیار معمولی نیاز دارید.
لازم است که پوست خیار گرفته شود و به قطعات ریز خرد شود ، سپس در مخلوط کن قرار دهید ، یک قاشق آب اضافه کنید و خوب میکس کنید. مخلوط حاصل را درون قالب یخ بریزید و آن را برای حدود 4-5 ساعت در فریزر بگذارید. متعاقباً ، در صورت نیاز به خلاص شدن از شر حلقه های تیره و تورم  و سیاهی دور چشم  باید یک مکعب یخ زده را برداشته و صورت خود را با آن ، به خصوص ناحیه زیر چشم را ماساژ دهید.
 

 

ماسک عسل و نارگیل برای درمان موهای آسیب دیده

ماسک عسل و نارگیل برای درمان موهای آسیب دیده
روغن نارگیل مدتهاست که در زیبایی شناسی مؤثر شناخته شده است. این ماده در محصولاتی برای بدن ، صورت ، ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرد ، اما بیشترین تأثیر را روی مو دارد و از همان اولین اقدامات برای نرم تر شدن موها ، ماسک از روغن نارگیل و عسل تهیه کنید.
 
4 قاشق غذاخوری روغن نارگیل سرد شده را درون یک کاسه بریزید و به مدت 20 ثانیه در مایکروویو گرم کنید. سپس 2 قاشق غذاخوری عسل را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید تا یکدست شود. ماسک را روی موهای کمی مرطوب بمالید و حداقل 40 دقیقه بگذارید و سپس آن را با شامپو بشویید. هفته ای یک بار از این ابزار استفاده کنید - و نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.
 

 

پوشش اضطراری قسمت های تیره با آرایش

پوشش اضطراری قسمت های تیره با آرایش
کانتورینگ شاید کار همه نباشد ، زیرا به زمان و به خصوص تمرین نیاز دارد ، اما هر دختر خواب آلوده ای علاقه مند است تا سیاهی دور چشم خود را بپوشاند.
 
همه می دانند که برای این منظور ، برای ناحیه زیر چشم ، باید از یک اصلاح کننده سایه صورتی استفاده کنید. و اگر اصولاً در دسترس نبود یا اصلاً نبود؟ از رژ لب مناسب استفاده کنید! در عکس بالا - اثبات این موضوع درست است و برای شرایط اضطراری کاملاً مناسب است. اگر هنوز شک دارید امتحان کنید.
 

 

ایده جالب برای حمل پد آرایشی

ایده جالب برای حمل پد آرایشی
شما نمی دانید چگونه و در کجا می توانید پد آرایشی را هنگام مسافرت قرار دهید ، یا فقط می خواهید با خود ببرید تا بتوانید آرایش را اصلاح کنید؟ راه حل یافت شد: یک نمونه مشابه را با یک فرم پلاستیکی با اندازه مناسب خریداری کنید. (و فراموش نکنید که چند سوراخ را در قسمت بالای درب بچسبانید تا پد آرایشی بوی بد نداشته باشد).
 

 

روش درست برای ایجاد فرهای موج دار با اتوی مو

12 ترفند برای زیبایی
برای ایجاد فرهای موج دار ، باید موهای خود را به رشته های ضخیم یا نازک (بسته به اینکه به چه تأثیری می خواهید برسید) بپیچانید و آنها را گرم کنید. و به گونه ای که برجسته تر هستند ، نوارهای معمولی 3 رشته را بهم بچسبانید ، آنها را پیچانده و همچنین اتو کنید. چه نتیجه ای می توان بدست آورد ، در عکس مشاهده می کنید.
 

 

طرز تهیه اپیلاسیون خانگی

طرز تهیه اپیلاسیون خانگی
برای اینکه مایه رقیق خانگی برای اپیلاسیون بدون مواد شیمیایی تهاجمی درست کنید ، به 1/4 فنجان آب لیمو ، 1/4 فنجان آب ، 2 فنجان شکر نیاز خواهید داشت. مواد لازم را باید در یک تابه عمیق مخلوط کرده و به مدت 4-5 دقیقه در دمای بالا در اجاق گاز بجوشانید. به محض شروع شدن جوش ، آن را از روی حرارت برداشته و درون یک کاسه دیگر بریزید.
 
بافت شبیه به قند کارامل شده خواهد بود ، اما نگران نباشید: بگذارید ماده خنک شود و خوب مخلوط شود تا شروع به کشش مانند آدامس کند. تمام مراحل بعدی دقیقاً مشابه با کار با موم است. 
 

 

آرایش پلک با یک قاشق پلاستیکی

آرایش چشم زمانی که چشم باز است و خط چشم پنهان می شود،  بسیار دشوار است ، زیرا نه تنها پلک متحرک با سایه پوشانده شده است بلکه منطقه فوق نیز پوشانده شده است ، و زیاده روی کردن آن نیز آسان است. برای راحت تر استفاده از قلم مو ، از یک قاشق استفاده کنید: این به شما کمک می کند و منحنی قاشق به شما می گوید که چه مدت شما نیاز به رنگ کردن پلک دارید.
 

 

حذف موثر نقاط سر سیاه با ژله نفتی

حذف موثر نقاط سر سیاه با ژله نفتی
برای خلاص شدن از شر نقاط سر سیاه نیازی به استفاده از ترفندهای زیادی نیست. اما ، همانطور که مشخص شد ، حتی ژله نفتی معمولی نیز می تواند در این امر کمک کند.
 
ما یک لایه نازک از ژله نفتی را روی پوست خشک میمالیم و آن را با فیلم چسبناک می پوشانیم. یک حوله را با آب گرم مرطوب کنید ، آن را کمی فشار دهید و روی فیلم را بپوشانید. بنابراین ، پوست تبخیر می شود ، و منافذ باز می شوند ، که باعث می شود تمیز کردن آنها بسیار آسان تر شود. بعد از مدتی حوله و فیلم را بردارید ، پوست را تمیز کنید ، با آب خنک بشویید و یک لوسیون مرطوب کننده بمالید. نکته مهم: هر روز از این روش استفاده نکنید ، زیرا منافذ ممکن است به همین دلیل باز شوند.
 

 

گزینه دیگری برای ایجاد فر در مو

 ایجاد فر در مو
برای به دست آوردن موج  به شکل بلکه فرهای واقعی، با اتوی مو،  به یک فویل نیز نیاز خواهید داشت.
 
تکه های جداگانه مو باید بر روی انگشتان پیچیده شود، در این حالت با دقت مو ها را جدا کرده و  یک تکه فویل را دور مو بپیچید. پس از طراحی تمام رشته ها به این روش ، هر یک از آنها باید 20 تا 40 ثانیه با اتوی مو گرم شوند ، صبر کنید تا فویل خنک شود و آن را جدا کنید. مدل موهای حاصل را با اسپری موی ثابت کنید.
 

 

ماسک صورت برای پوست تمیز و ابریشمی

ماسک صورت برای پوست تمیز و ابریشمی
برای تمیز کردن پوست صورت از ناخالصی ها ، آن را صاف ، نرم و ابریشمی کنید ، مناطق تحریک شده را آرام کنید و از یک ماسک سالم کمک بگیرید ، که انجام آن در خانه بسیار آسان است.
 
در یک کاسه 1 قاشق غذاخوری ژلاتین (بدون بو) ، عسل خالص و شیر مخلوط کنید. 5-8 قطره روغن درخت چای را به مخلوط اضافه کنید (که فقط خاصیت درمانی و ضد عفونی کننده دارد). این ماده را  10 ثانیه در مایکروویو کاملاً مخلوط و گرم کنید.تست کنید که مخلوط خیلی داغ نباشد (اما گرم بماند) و سریعاً روی تمام صورت بمالید. بعد از 20-25 دقیقه ماسک خشک و سفت می شود و این بدان معنی است که می توان آن را از صورت پاک کرد. 
 

 

آرایش مناسب لب بدون ترک و ماسیده شدن رژ لب

آرایش مناسب لب بدون ترک و ماسیده شدن رژ لب
برای اینکه رژ لب مایع جذاب تر شود ، و اصلاً  ترک نخورد ، انجام برخی از ترفند ها قبل از استفاده از رژ لب مایع بسیار مهم است.
 
نکته اصلی در زیبایی و جوانی لب ها و همچنین در واقع پوست صورت ، دست ها و موارد دیگر هیدراتاسیون با کیفیت بالا است. یک مومیایی بی رنگ روی لب های خود بمالید ، بگذارید کمی خیس شود و سپس به آرامی لب های خود را با یک حوله مرطوب معمولی ماساژ دهید. پس از آن ، دوباره مومیایی  را بمالید و با استفاده از اسفنج لب های خود را با یک لایه پایه رژ بزنید. حالا می توانید با خیال راحت رژ لب مایع را روی لب بمالید.
 

 

چای سبز خانگی برای تورم و حلقه های سیاه زیر چشم

چای سبز خانگی برای تورم و حلقه های سیاه زیر چشم
چای سبز پودر ژاپنی Matcha  سرشار از آنتی اکسیدان ها و تانن ها است که باعث کاهش پف زیر چشم و چربی زیر چشم می شود. همچنین برای این دستور العمل نیاز به مقداری زردچوبه داریم که خاصیت درخشندگی دارد.
 
آب را درون یک کاسه کوچک بریزید ، 1 قاشق چایخوری از پودر چای سبز و کمی زردچوبه را اضافه کنید. هم بزنید ، نصف پنبه را برش بزنید و نیمه ها را در محلول حاصل خوب خیس کنید. حدود 30 دقیقه تکه های مرطوب را روی ناحیه زیر چشم بمالید. بعد از نیم ساعت ، آنها را برداشته و رطوبت باقی مانده را از روی پوست با یک پنبه تمیز کنید (اما آبکشی نکنید). هیچ محدودیتی در استفاده از این ابزار وجود ندارد.
شما از چه داروهای خانگی و ترفندهایی برای زیبایی استفاده می کنید؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

انواع رازهای زیبایی که زنان کارآفرین باید بدانند

در

هر روز تعداد بیشتری از زنان به مشاغل حرفه ای وارد می شوند و بسیاری از آنها از موفق شدن هم فراتر می روند، زیرا، ما می توانیم! علی رغم این باور عمومی که دنیای کسب و کار به مردان تعلق دارد، زنان در حال کسب جایگاههای بیشتر و بالاتری به عنوان مدیر هستند. آما آنها هدف تناقضات و تصورات غلطی هم هستند.
موضوع ظاهر زنان در دفاتر کار بسیار بحث برانگیز است،آیا زنان مدیرعامل اجازه دارند جذاب و زنانه باشند؟ پاسخ بدون شک این است: بله، یک بله بزرگ!


بله، زنان باید زنانگی را حفظ  و به جنسیت خود افتخار کنند. آنها باید به افزایش زیبایی خود کمک کنند.!.
حرف کسانی را که می گویندشما نباید در محل کار ارایش کنید را فراموش کنید. گوش کردن به کسانی که می گویند کفش پاشنه دار و محیط کار با هم نمیسازند را فراموش کنید! آنها با هم سازگارند و بسیار خوب هم در هم ادغام می شوند!.ما می توانیم با نگاه کردن به زنان موفق در کسب و کار مانند لسلی بلاجت، توری بورچ، الکسا وون توبل و فرح مالیک یاد بگیریم که جوانند،باهوشند و مدیر عاملند.
این دختران شگفت انگیزمسولیت زیادی بر روی شانه های خود حمل می کنند و می توانند مشاوره های کسب و کاری خوبی ارائه دهند همانطور که مشاوره های زیبایی خوبی هم می دهند. انواع رازهای زیبایی که تمام زنان کارافراین باید بدانند،بنابراین از حقه های زیبایی آنها الهام بگیرید!(سیارک)

 

1. چیزی را که اکنون دارید نمایش دهید

قبل از اینکه به رازها بپردازیم، مهم ترین قانون زندگی را مطرح می کنیم، به عنوان یک زن خانه دار، مدیر عامل یک شرکت یا هر چیز دیگری: زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید!. ما در عصر پیشرفت های مصنوعی زندگی می کنیم، موهای کاذب، ایمپلت و بسیاری از چیزهای دیگر،که می توانند به شما کمک کنند که تغییر کنید. اما واقعآ می خواهید این کار را بکنید؟
نه، و نباید هم این کار را بکنید!.همه ی این پیشرفت ها فقط زیبایی واقعی شما را مخفی می کنند، بنابراین بر بهبود آن چیزهایی که دارید تمرکز کنید.آیا شما یک فرد 20 ساله هستید که می خواهید شغلی را شروع کنید؟ از افزودنی های مصنوعی به خود خودداری کنید و زیبایی طبیعی خود را برجسته سازید.آیا شما در حال ورود به چهل سالگی هستید و موهایتان مثل گذشته پر پشت نیست؟مشکلی نیست! بروید و یکی از آن مدل موهای کوتاه مخصوص زنان مسن تر را انتخاب کنید و از ظاهر جدیدتان لذت ببرید!.شما زیبایید، صرف نظر از سن و موقعیتتان، بنابراین از این زیبایی استفاده کنید. سعی نکنید خود واقعیتان را پشت ارایش های سنگین پنهان کنید!.مشتریان و شرکای شما متوجه آرایش غلیظتان می شوند که منجر به تعریف کردن از شما  نمی شود.وقتی ملایم و طبیعی هستید، شیوه تفکر همه نسبت به شما را تغییر می کند. بنابراین به زیبایی طبیعی خودتان پناه ببرید.


2. راز مخفی زیبایی موها

زنان زمان و انرژی زیادی را به طراحی موهایشان اختصاص می دهند، پس این مهم ترین راز زیبایی زنان کارافرین است که مبارزه ای دو مرحله ای است، فر زدن و لخت کردن موها. از محصولات تجاری که دارای مقدار زیادی مواد و سموم شیمایی هستند اجتناب کنید، و به سمت محصولات مراقبتی طبیعی از موها بیایید . کمپانی های وطنی محصولات ارگانیک دارند.موها و پوست سررا با استفاده از آب کافی و و روغن آرگان خالص ماساژ دهید می توانید با استفاده از روغن زیتون یا نارگیل یا بادام ماسک مو درست کنید. 


3. هرگز به سمت چیزهای تقلبی نروید

اگر میخواهید یک کارافرین حرفه ای باشید،باید از تمام چیزهای تقلبی دوری کنید. این را گفتم و بارها و بارها هم تکرارش می کنم. از چیزهای جعلی دوری کنید. دلایل بسیاری برای این حرف وجود دارد اما من فقط یک موردش را می گویم که مهمترین انها هست: این چیزها پوست شما را خراب می کنند این تنها استدلالی است که باعث می شود شما از چیزهای حعلی و تقلبی دوری کنید. از صاف کردن موهایتان اجتناب کنید. نه اینکه با این کار شبیه باربی می شوید، بلکه موهایتان عذاب خواهند کشید. به علاوه، فر طبیعی زرق و برق دار تز است!. از مژه مصنوعی دوری کنید. آنها برای 24 ساعت کار و هفت روز هفته نیستند، با این کار حرفه ای به نظر نمی آییدعلاوه براین، ممکن است خیلی رفت و امد داشته باشید و به عنوان یک زن شاغل مژه های مصوعی برای کارتان مناسب نیست. به جای این کار مژه هایتان را با روغن کرچک یا روغن زیتون هر شب به مدت دو ماه ترمیم کنید.

4. مراقبت از پوست


پوست بزرگترین ارگان بدن شماست و شاخص مهمی برای مشخص شدن سلامتی شماست.وقتی پوست شما در عذاب است، کل بدنتان رنج می برد. بنابراین مطمئن شوید که همیشه پوست درخشانی دارید.می توانید زنان پاکستانی را در نظر بگیرید، که زمان زیادی را صرف مراقبت از پوستشان می کنند. اول، پوستتان را دو بار در روز بشویید، برای حذف تمامی سلولهای مرده و عوامل آسیب زا. می توانید از محصولات ارگانیک فاقد مواد شیمیایی  استفاده کنید.کرم مرطوب کننده به کار ببرید و از یک اسپری برای آبرسانی نواحی خارجی استفاده کنید. به صورت منظم ماساژ دهید ، لوسیون و کرم به کار ببرید تا مطمئن شوید در تمام طول روز به پوستتان آب رسانی می شود.از خوردن غذاهای سنگین فرآوری شده اجتناب کنید و به سمت غذاهای محلی تازه بروید.

 

5. مدل آرایشی را پیدا کنید که مناسب شماست

پیدا کردن بهترین سبک آرایشی مناسب چهره شما، مهم ترین بخش از لیست مشاوره ی اسرار زیبایی زنان کارافرین است.سبک های مختلفی را امتحان کنید و یکی را که از همه برای شما مناسب تر است انتخاب کنید.به طور مثال، می توانید به سمت ارایش کلاسیک با رژ لب قرمز و خط چشم گربه ای بروید که برای استفاده ی روزمره است. مثال دیگر الهام گرفتن از یک مدل دیگر، پلک هلویی و لب نارنجی و سایه برنزه است.وقتی که ارایش مناسب خودتان را پیدا کردید به آن پایبند باشید و آن را مناسب خود تنظیم کنید. می توانید از افراد مشهور هم الهام بگیرید: مثلا من سبک ظریف مونیکا بلوچی را دوست دارم.

 

6. برای موفقیت لباس بپوشید

سبک لباس پوشیدن چیزهای زیادی در مورد شما می گوید، پس باید لباسها را در ذهن تصور کنید .هیچ رنگ قطعی برای دنیای کسب و کار وجود ندارد،اما چند رنگ خسته کننده وجود دارند-سیاه و خاکستری، به علاوه ی رنگ های خطرناک!. که باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید مانند neons. داشتن یک کمد لباس رنگارنگ اشتباه نیست، تا زمانی که چندین رنگ را با هم نپوشید.به طور مثال، یک لباس شیک می تواند ار پیراهن آبی تیره و کفش بنفش تشکیل شده باشد، پیراهن آبی تیره و کت ابرشیمی صورتی و کفش بنفش هم ترکیب رنگ خوبی است. حرفه ای باشید.
7. ابتذال قابل قبول نیست.
احتمالا یکی از اشتباهات غیر قابل قبول شما هنگام صحبت از مد، مبتذل بودن است.پوشیدن دامن های خیلی کوتاه و یا بالاتنه ی خیلی اشکار قطعا شکستن حریم است و باعث می شود مردم اطراف در مورد شما هر فکری غیر کار بکنند.برای گنجاندن این قانون در رازهای زنان کارافرین می توانم بگویم که دامن شما باید چند اینچ بالاتر از زانو و تاپ شما باید به اندازه ی کافی بالاتنه و جذابیت های آن را بپوشاند.با این وجود خیلی هم محافظه کار نباشید،لباس مناسب چیزی نیست که شخصیت و زنانگی شما را انکار کند.
برای اطمینان از اینکه بخشی از شخصیتتان را فراموش نکرده اید، از لوازم جانبی استفاده کنید. دستمال، گردنبند، گوشواره، دستبند و و سایر جواهرات هم می توانند تا حد معقول و مناسبی استفاده شوند.

(سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱made a lot of sense. But, think about this, what if you added a little content? I mean, I dont want to tell you how to run your blog, but what if you added something to maybe get peoples atnettion? Just like a video or a picture or two to get people excited about what youve got to say. In my opinion, it would make your blog come to life a little bit.

در ادامه بخوانید...

15 ترفند پس‌انداز کردن پول که ما همه می‌توانیم از مادرمان یاد بگیریم

در

1- درست کنید و تعمیر کنید

مادر من کسی است که از ملحفه‌های کهنه، سینه‌بندهای نیم‌تنه‌ای عجیب و غریب، و پیراهن‌های بسیار از مد افتاده (یا جوراب و ...) درست می‌کند. شاید شما در زمینه استفاده از نخ و سوزن مهارت نداشته باشید ولی شرط می‌بندم که می‌توانید شلوارهای جین خود را ببُرید و از آن، شلوارک درست کنید. به به! اینطوری لنگه دیگری ندارد و هیچ کس دیگر از این نوع لباس شما نخواهد پوشید. بدین ترتیب شما کلی صرفه‌جویی کرده‌اید و ضمناً یک شهروند سبز هم بوده‌اید، همه‌اش با یک حرکت قیچی! حال شما خانوما زرنگ چطور پس انداز میکنید

 


2- خرید از حراجی

به یاد بیاورید زمانی را که حوصله‌تان از صبر کردن سر می‌رفت تا اینکه مادرتان 15 رول کاغذ توالت را در داخل صندوق عقب ماشین جا بدهد. خوب ممکن است افراد حاضر در حراجی، با تعجب به شما نگاه کنند که 50 قوطی کنسرو لوبیا را در گاری خرید گذاشته‌اید، ولی پول بیشتری در جیبتان خواهد ماند و هرگز در توالت به کمبود کاغذ دچار نخواهید شد.

 


3- فقط تداوم پیاده‌روی

به یاد بیاورید آن سفرهای بی‌پایان را و قول‌های پوچ مادر که «دیگه داریم می‌رسیم» و سؤال همیشگی شما که «آیا رسیدیم» در حالی که با پای پیاده به سمت مقصد در حال حرکت بودید و می‌شد آن فاصله را فقط در چند دقیقه با ماشین طی کرد. این روزها، ما برای فاصله یک ایستگاه هم سوار مترو می‌شویم (در حالی که انصافاً در اکثر مواقع، اگر آن راه را پیاده برویم، زودتر می‌رسیم) و هزینه این سفر گران است. پس از وسیله رایگانتان استفاده کنید و مثل مادرتان پیاده بروید.


4- به به! زمان خوردن غذاهای ته‌مانده است

عبارت «چیزی را اسراف نکن، تا لازم نباشه چیزی از کسی بخواهی» یک شعار همیشگی در آشپزخانه مادر من است و چاقوی تیز او اجازه نمی‌دهد که نانی در آشپزخانه کپک بزند. آقایان و خانم‌ها! چیزی هست که باید در مورد غذاهای ته‌مانده بگویم. آنها را دور نریزید. اگر می‌خواهید از مبلغ ترسناک فاکتور سوپرمارکت پرهیز کنید، پاستا و لازانیای خود را برای استفاده ناهار و شام کل هفته کش بدهید.

 

5- کمی ارزان‌خری از فروشگاه Lidl

من فکر می‌کنم هر مادری دارای یک علاقه ذاتی به ارزان‌خری دارد و هنگامی که در قفسه فروشگاه‌ها، قیمت به زیر یک پوند می‌رسد، این علاقه و هیجان، سرریز کرده و به اوج می‌رسد و تمام مادرها دیوانه خرید «دو تا بخر، سه تا ببر» و «نصف قیمت» هستند. همه ما عاشق آن برشتوک‌های مسخره آلمانی، آن برچسب قیمت‌های زردرنگ بزرگ روی قفسه‌ها، و بطری‌های تردیدآور ودکا با قیمت زیر 5 پوند هستیم. (اگر حدود 50 پنس از آنها به یک لیتر کوکا اضافه کنید، مزه همه‌شان یکسان است). البته من یک کمی اغراق می‌کنم دوستان. فروشگاه Lidl جایی برای پس‌انداز کردن پول‌های شماست. (سیارک)


6- استفاده اشتراکی از وان حمام

همه ما بخاطر گذاشتن برادر یا خواهر لخت‌مان در کنار ما در داخل وان حمام در آن زمان‌های قدیم، بر سر مادرمان جیغ می‌کشیدیم ولی آیا حق با او بود؟ می دانم ما در زمان قدیم زندگی نمی‌کنیم، ولی منظورم این است که بی‌خیال، تا چقدر کثیف هستید؟ یا حمام را به نفع هم‌اتاقی خود ترک کنید، یا اینکه، هی، چرا مشترکا از حمام با شریک خود استفاده نکنید؟ در هر دو صورت، اعصابتان از بابت صورتحساب آب راحت خواهد بود.


7- سر هم کردن

مادر من وقتی که پیچ‌گوشتی به دست می گیرد، منظره ترسناکی پیدا می‌کند، پس چرا یک تفریح مجانی نداشته باشیم؟ بطور بالقوه، اگر شما واقعاً و واقعاً خوش‌شانس باشید، یک تعمیر مجانی انجام داده‌اید. بعضی وقت‌ها، تکامل در داخل عیب و نقص نهفته است (یا شاید من فقط دوست دارم که اینطور فکر کنم ...) ولی دوستان، اگر می‌توانید خودتان چیزی را درست کنید، معطل نکنید و با این عمل، هم پولتان را پس‌انداز کنید، خانه‌تان را به محفلی گرم و دوست‌داشتنی تبدیل کنید، و از بابت کاری که انجام داده‌اید، احساس غرور و افتخار کنید؛ و اگر نتوانستید کار را درست انجام دهید، مشکلی نیست، یک داستان خنده‌دار برای بعدها خواهید داشت.


8- دوست پیدا کنید

مادر من در این یک مورد خیلی خبره است.دوست‌پسرِ خواهر شوهر سابق خانم ماری فلان و بهمان که در سر همین خیابان می‌نشیند، نقاش است و خانه را ارزان‌تر نقاشی می‌کند، چون مادر پیر من با او یک نوع دوستی قدیمی دارد ... ایا اینطوری برای او خوب نیست؟ آیا اینطوری برای حساب بانکی شما هم بهتر نیست؟


9- در برابر خرید کردن، کمی از خودتان خویشتن‌داری نشان دهید

این خصیصه را مادر من اصلاً ندارد و لذا درسی است که من شدیداً به آن پایبندم. اگر مادر شما هر روز با یک ساک خرید جدید به خانه می‌آید و یک جفت کفش جدید خریده است که مثلاً رنگ آن کمی تیره‌تر از کفش قبلی است، همه اینها زنگ خطر را در زندگی والدین شما به صدا درمی‌آورند. «پول خود را دور نریزید»


10- خودتان سبزی به عمل آورید

شاید مادر شما به اندازه مادر من، اهل مد روز نباشد، ولی یک جعبه کاشت گیاهان دارویی همیشه قسمتی از باغچه او را تشکیل می‌دهد. و به همین دلیل، پول خرید سبزیدر جیب‌مان می‌ماند. سبزیجات خوردنی و دارویی خود را خودتان به عمل آورید تا هرگز بدون سبزی نمانید. اگر نیازهایتان را خودتان تأمین کنید، این کار همیشه صرفه اقتصادی خوبی دارد. درست مثل روش «بیر گریلز» ماجراجوی انگلیسی.


11- قدر چیزهایی را که دارید بدانید

همیشه در مواقعی که گوشی موبایلم از دستم به زمین می‌افتد (این اتفاق چند بار در روز رخ می‌دهد) دل مادرم هری پایین می‌ریزد. او وسایل خود را به ندرت به من قرض می‌دهد (تعجب می‌کنم چرا...). از کتابهایش همانند صنایع دستی گرانقیمت مواظبت می‌کند و آنها را به هیچ وجه پرت نمی‌کند ( به هیچ وجه) و بدلیجات و گوشواره‌هایش را حتی از دهه هشتاد تا حالا حفظ کرده است (در نوع خود شاهکاری است). بر خلاف نیمی از دوستان من، او هرگز موبایل خود را در یک تاکسی جا نگذاشته و نخواهد گذاشت؛ و این کارها باعث می‌شود که مقدار زیادی از پول خود را صرفه‌جویی کند. ( آه که ما همه چطور یاد گرفته‌ایم که کارها را برای خودمان سخت کنیم ...)  

 

12- امور مالی خودتان را مدیریت کنید

این چیز ها قطعاً برای مادران است: یک دفترچه یادداشت کوچک با یک سری اعداد خرچنگ قورباغه بر روی آن. شما احتمالاً باید با یک صفحه گسترده در اکسل کار می‌کنید ولی مادر من همیشه اهل کاغذ و قلم است. او هر تراکنشی که انجام می‌دهد را یادداشت می‌کند و اعداد را با اطلاع‌رسانی‌های بانک کنترل می‌کند. خوش به حال کلاهبرداران و کلک بازان، مادر من طرف آنها است.


13- یک روز تعطیلی یعنی یک کلیک، یک کلیک دیگر و صدها وب‌سایت دیگر

جستجو کردن، می‌تواند کلید صرفه‌جویی‌های زیادی باشد. مادر زرنگ من، برای پیدا کردن ارزان‌ترین حراجی‌ها، اینترنت را زیر و رو کرده است. دوستان! یک شبکه جهانی وب وجود دارد که مملو از سایت‌های مقایسه‌گر هستند و همین طور صفحات خرید گوگل ( آیا به ترتیب قیمت مرتب شود؟ بله لطفاً). بنابراین با دیدن اولین چیز، سر کیسه را شل نکنید، ردپاهای مجازی مادر من را دنبال کنید و برای خودتان در اینترنت جستجو کنید.

 

14- سخاوتمند باشید

ممکن است این مورد، برعکس موضوع ما به نظر برسد ولی مادران در همه جا این نصیحت مهم را ترویج می‌دهند که: «از هر دست بدهی، از همان دست می‌گیری». اگر به یک دوست در موقع نیاز، کمی پول قرض بدهی، نمی‌دانی او تا چند سال چقدر سپاسگزار و قدردان تو خواهد بود. کمی به همین روش پیش دوستانت سرمایه‌گذاری کنید و منفعت‌های قابل توجه آن را کسب نمایید. زندگی یک نوع قمار و بخت‌آزمایی است، پس بیایید هر چه به دست آورده‌ایم در این راه بگذاریم.


15- فراموش نکنید که بهترین چیزها در زندگی، مجانی هستند

اگر مادرم چیزی را به من آموخته است، آن چیز نگران بودن در مورد پول نیست. اگر استطاعت یک غذای گران را ندارید، به پیک نیک بروید. از چیزهای کوچک در زندگی لذت ببرید و به خاطر داشته باشید که شما می‌توانید پول بیشتری دربیاورید. این خاطرات است و نه غرور، که شما را در موقع پیری به ادامه راه ترغیب می‌کند و همچنین به یاد آوردن تمام آن نصایح ارزشمند که مادر عزیزتان برای شما به یادگار گذاشت. پس تشکر میکنم به خاطر تمام آن کمک‌هایی که مادر پیر عاقلم به من کرد، و حتی یک ریال برایم هزینه نداشت ولی میلیون‌ها برایم می‌ارزد. 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. خانوما زرنگ چطور پس انداز میکنید

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه روغن بچه برای تمیز کردن آرایش بکار برده می‌شود

در

آیا در نظر شما، پاک کردن آرایش کار دشواری است؟ آیا پاک‌کننده آرایش، موجب خشک‌شدن پوست مي‌شود؟ در صورت صحت این موضوع، محتملا مراقبت خوبی از پوست نداشته‌اید. در ادامه روشی بیان می‌شود برای اینکه چگونه پوست را سالم و درخشان نگه دارید حتی در صورتی که از آرایش‌های غلیظ استفاده می‌کنید. در این پست، چندین مزیت مختلف و روش استفاده از روغن بچه، بعنوان پاک‌کننده آرایش را بیان خواهیم کرد. آیا می‌خواهید بیشتر بدانید؟ ادامه مطلب را بخوانید.


شما نباید تنها روی کرم‌ها و لوسیون‌هایی که برای صورت استفاده می‌کنید، متمرکز شوید. آنچه که برای پاک‌کردن آرایش‌ استفاده می‌کنید نقش مهمی در سلامتی پوست بازی می‌کند. استفاده زیاد از پاک‌کننده آرایش می‌تواند برای تمیز کردن آرایش، کثیفی و دیگر ناخالصی‌های پوست بسیار هم خوب باشد. محصولات گران‌قیمت زیادی در بازار وجود دارند که به داشتن اثرات فوق‌العاده روی پوست تبلیغ می‌شوند، اما حقیقت این است که بسیاری از آنها دروغ می‌باشد. اگر پاک کننده آرایشی را می‌خواهید که تاثیرات شگفت‌انگیزی روی پوست داشته باشد، روغن بچه را انتخاب کنید.(سیارک)


چرا از روغن بچه بعنوان پاک‌کننده آرایش استفاده می‌کنید؟
دلایل زیادی وجود دارد تا روغن بچه بعنوان گزینه‌ای فوق‌العاده نسبت به دیگر محصولاتی که در بازار هستند، باشد. در اینجا چندین دلیل می‌آوریم. علت اینکه شما باید هر روز از این روغن جهت پاک کردن آرایش استفاده کنید:


1. لطیف است:
از آنجایی که روغن بچه برای پوست لطیف و حساس بچه‌ها فرموله شده است، بنابراین لطیف، صاف و تسکین‌دهنده است. از آنجایی که ضد حساسیت بوده و هیچ عوارض جانبی ندارد بنابراین بویژه برای پوست‌های حساس خوب می‌باشد. روغن بچه بافت سبکی دارد بنابراین احساس چرب بودن را نخواهید داشت. در پوست احساس خوبی خواهید داشت.


2. برای پاک کردن آرایش چشم بسیار عالی است:
پاک کردن آرایش چشم آسان نیست. در بسیاری از محصولات شما بایستی چشم‌های خود را بشدت بمالید تا بتوانید سایه چشم، خط چشم و بویژه ریمل مژه و ابرویخود را تمیز نمائید. شما می‌توانید با استفاده از روغن بچه با چنین مشکلاتی خداحافظی کنید، چرا که هرگونه اثری از آرایش را فقط با چند ضربه ملایم از بین برده و نیز پلک‌های خود را نرم و انعطاف‌پذیر می‌کند.

3. پوست را تقویت می‌کند:
استفاده از روغن بچه جهت پاک کردن آرایش، ایده خوبی است چرا که تنها آرایش را تمیز نمی‌کند بلکه باعث تقویت پوست نیز می شود. به مرطوب نگه داشتن پوست کمک کرده و پوست را لطیف، صاف و درخشنده می‌کند. این روغن حاوی ویتامین E است که به داشتن اثرات شگفت انگیز روی پوست شناخته شده است. اگر پاک‌کننده‌ی پوستی می‌خواهید که آرایش را زدوده و پوست را سالم نگه دارد، راهکار روغن بچه است.(سیارک)


4. ارزان است:
تمامی پاک‌کننده‌های آرایشی گران قیمت در بازار، به خوبی روغن بچه تاثیر ندارند. اغلب برای محصولات فانتزی پول زیادی خرج می‌کنید و در نهایت هم از آنها استفاده نمی‌کنید چرا که مناسب پوست نیست یا نسبت به ادعایی که دارند، کارایی ندارد. روغن بچه مقرون به صرفه است و همیشه کارایی خوبی دارد. با بکارگیری آن، شما در پول صرفه‌جویی کرده و پاک‌کننده آرایشی ارزانی بدست می‌آورید که برای پوست هم خوب است.
برای پاک کردن ارایش، چگونه از روغن بچه استفاده کنیم:
استفاده از روغن بچه بعنوان پاک کننده آرایش، آسان است. شما همان مراحلی را انجام خواهید داد که در دیگر محصولات انجام می‌دهید:
1. چند قطره از روغن بچه را روی پنبه بریزید. به آرامی روی صورت مالیده، آرایش صورت و آرایش چشمان را با آن پاک کنید. همیشه بهنگام پاک کردن آرایش مطمئن شوید که رفتار شما با پوست، ملایم است چرا که سخت کشیدن چیزی روی پوست، موجب آسیب به آن می‌شود.
2. بعد از آن می‌توانید چند قطره از روغن را روی دست ریخته و دست های خود را با هم مالش دهید. روغن را روی پوست خود ماساژ دهید، و ناحیه چشمانتان را هم فراموش نکنید. بعد از اینکه کل صورت را با این روغن پوشش دادید، پنبه را با آب مرطوب کرده و آرایش خود را کاملا پاک نمایید.
3. اگر ریمل شما ضد آب است، امکان دارد مجبور به اضافه کردن چند قطره دیگر از روغن بچه به پنبه بوده و از آن برای پاک کردن ریمل استفاده کنید. این بهترین راه برای اطمینان از این موضوع است که آرایش کاملا پاک شده و صبح روز بعد آثار آرایش اطراف چشمانتان دیده نخواهد شد.
روغن بچه پاک کننده آرایشی فوق‌العاده‌ای می‌باشد. در مقایسه با دیگر محصولات موجود در فروشگاه‌ها، برای پوست مزایای زیادی دارد. مهم‌ترین موضوع این است که متناسب با هر پوست یافت می‌شود و پوست را سالم، زیبا و درخشان نگه می‌دارد. (سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه متخصص پوست آرایش شما را پاک می کند؟

در

به یک متخصص پوست اعتماد کنید وقتی در مورد اینکه چگونه واقعا باید آرایش را قبل از خواب پاک کنیم، توضیح می دهد.
 تنبلی کردن و باقی گذاشتن آن بر روی صورت وسوسه انگیز است ، اما از بین بردن آرایش یک تماس بزرگ با روند ترمیم پوست شما است. در اینجا نحوه انجام آن گفته می شود.(سیارک


1.برنامه ریزی کنید

به طور کلی، از بین بردن آرایش نباید یک مرحله غیر مذاکره ای است(حتما باید انجام شود). پتانسیل منافذ واضح ترین تهدید از اصابت تختخواب با کل صورت است. دود، آلاینده ها، رادیکال های آزاد، و سایر سموم ، قدرت ویرانگری لوازم آرایشی و بهداشتی با از بین بردن کلاژن (چین و چروک) باعث ناهنجاری و خشنی پوست می شوند حتی اگر سینک کمی دور است (و همه ما تجربه کرده ایم)، حداقل برخی از دستمال پاک کننده صورت بدون عطر مرطوب برای طول شب بگیرید. سعی کنید به استفاده بیش از یک بار پاک کنید یکی برای چشم ها، و یکی برای صورت،  بنابراین شما میکروب ها را انتقال و گسترش نمی دهید.

2. بخار

ممکن است کار سختی باشد ( حتی مسواک زدن دندان ها گاهی اوقات سخت و طاقت فرسا است) اما اگر زمان دارید، آن را انجام دهید! بخار کمک می کند تا منافذ پوست بازو شل شود تا ساکنان ناخواسته مانند باکتری ها، دوده، فنداسیون(پایه آرایش) مورد علاقه شما بیرون بزنند. این مرحله در ابتدا برای پاکسازی پوست است ، و تلاش کمتری ممکن است لازم باشد که شما ادامه دهید. به علاوه، احساس واقعا خوبی است! به یاد داشته باشید آب داغ  را با بخار اشتباه  نگیرید آنها مثل هم نیستند و مزایای مشابه ی در طول معمول شب ندارند. آب سوزان مانع تخلیه مواد خطرناک پوست است و احتمال ایجاد تحریک و التهاب بیشتری وجود دارد.

3. خیس کردن

ریمل مژه و ابرو غول بدنام در فرایند حذف آرایش است. گاهی اوقات، فقط تکان دادن کافی نیست. شستشوی خشونت آمیز، به ویژه در اطراف پوست ظریف پلک، می تواند باعث شکستگی مویرگ ، پف، و یا حتی بدتر، حلقه های تیره دائمی شود. نه متشکرم. سعی کنید از این ترفند استفاده کنید:یک پد از بین برنده ی آرایش چشم به آرامی بر روی منطقه برای 3 تا 5 ثانیه نگه دارید به طوری که از هر گونه آرایشی که استفاده کرده اید اشباع شود. سپس یک ضربه تند وشدید بزنید و شما طلایی شدید!!(سیارک

4. اضافه کردن روغن

بر روی یک ارابه دو بار تمیز کننده بپرید. پس از مرحله ی مقدماتی، از یک پاک کننده مبتنی بر روغن برای آغاز جشن استفاده کنید. روغن اضافی کمک می کند تا به راحتی آرایش سر بخورد، و حداقل تروما و سوزش پوست را  ایجاد کند. در ادامه از یک مرطوب کننده استفاده  کنید  ، و از شستشوی pH خنثی غیر صابونی برای بازگرداندن چربی پوست و پروتئین، در زمانی که مواد باقی مانده را می خیسانید استفاده کنید. اگر دوبار پاک کنندگی بیش از حد است، چند گزینه دیگر وجود دارد. برای کسانی که پوست خشک یا حساس دارند، آب میسلی micellar یک انتخاب ایده آل است به دلیل آنکه هم ملایم و هم مرطوب کننده است. آب micellar  از میسل های کوچک (مولکول های روغن کوچک) جادویی معلق در آب بسیار نرم ساخته شده است. این مورد علاقه کارشناس زیبایی آرایش در زمانی که می خواهند پوست را مرطوب کنند، به خود جلب کرده است. بهترین قسمت؟ هیچگونه پاک کردن همراه با شستشویی نیاز نیست. اگر پوست چرب اهریمن صورت شماست، سعی کنید از یک قلم موی موتوری تمیز کاری برای لایه برداری استفاده کنید.

5. آرامش

هنگامی که پالت شما تمیز است، با یک حوله نرم (بدون مالش) پوست را خشک کنید. پارچه ساینده ابدا !!! همچنین، با استفاده از یک کرم شب تغذیه کننده برای کمک به بازگرداندن پوست هنگام استراحت این کار را به پایان ببرید.(سیارک

پست های مرتبط :

ماسک ضدچروک و شفاف کننده صورت

ماسک ماست و نسکافه

درمان کک و مک با ماسک ماست ترش

ماسک لایه بردار ملایم

محلول ضد چروک برای صورت و بدن بسازید

6 مکمل برای داشتن پوستی درخشان و موهایی زیبا

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

غذاهایی که برای پوست خشک مناسب هستند

با این راهکارها چین چروک صورت را کمتر کنیم

چگونه ماسک‌های صورت آووکادوی طبیعی بسازیم؟

شاداب و پرطراوت باشید...نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید...

مترجم itrans.ir  

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸من خودم برای پاک کردن خط چشم اول از پماد ویتامین a چشمی استفاده می کنم

در ادامه بخوانید...