بهترین مواد غذایی ضد پیری

درست غذا بخورید، جوان تر به نظر بیائید- به همین سادگی.در اینجا 7 ماده غذایی ضد پیری وجود دارد که به پاک سازی چین و چروک کمک نموده و باعث می شود جوان تر به نظر بیائید.(سیارک)


بهترین ماده غذایی برای نرمی پوست:انار

این میوه غنی از ویتامین C می باشد، که مانع تاثیرات چین و چروک پوست می شود.علاوه بر این، به گفته استادیار پوست در مرکز پزشکی سیانی،آب موجود در دانه های انار حاوی اسید الاژیک و پونیکالاجین می باشد.اولین ترکیب پلی فنلی است که با آسیب حاصل از رادیکال های آزاد مبارزه می کند؛ دومین ترکیب ماده مغذی است که ظرفیت بدن شما را جهت حفظ کلاژن افزایش می دهد، بافت همبند که پوست را صاف و گوشتالو می نماید.


به خود خدمت کنید:یک فنجان دانه انار- نه فقط آب انار- هر هفته میل کنید.


بهترین ماده غذایی برای صاف نمودن خطوط ریز: بلوبری


این میوه عجیب آبی کوچک خوشمزه حاوی آنتی اکسیدان های بسیاری هستند.پوست را بیش از حد در برابر آسیب رادیکال های آزاد حاصل از نور خورشید، استرس عاطفی، و حتی ورزش بیش از حد محافظت می کنند.


به خود خدمت کنید: تنها نصف فنجان هر روز از آسیب ساختار سلولی که منجر به از دست دادن استحکام، خطوط ریز، و چین و چروک می شود جلوگیری می نماید.

 


بهترین ماده غذایی برای استحکام: کلم پیچ و اسفناج


این سبزیجات مهم حاوی مواد مغذی گیاهی خاص، یا ترکیبات آنتی اکسیدانی هستند، که به حفاظت در برابر آسیب نور خورشید کمک می کنند.اسفناج حاوی بتاکاروتن و لوتین می باشد، دو ماده مغذی که قابلیت ارتجاعی پوست را مطابق با مطالعه موجود در مجله شیمی مواد غذایی کشاورزی بهبود می بخشند.


به خود خدمت کنید: هر هفته، هدف سه فنجان کلم پیچ یا اسفناج، یا ترکیبی از هر دو را نوش جان کنید.


بهترین ماده غذایی برای کاهش قرمزی: ماهی آب های سرد

ساردین، سالمون، و ماهی خال مخالی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 هستند، که غشاء پوست را تقویت نموده، رطوبت آن را حفظ می نمایند.مصرف دو وعده ماهی در هفته التهابات مزمن پوست، از قبیل اگزما و پسوریازیس را کاهش می دهد.(سیارک)


به خود خدمت کنید:بیش از 6 اونس در هفته جهت اجتناب از آلودگی جیوه مصرف ننمائید.


بهترین ماده غذایی برای کاهش لکه های قهوه ای: چای سبز

 این دم نوش سالم حاوی catechins و پلی فنول می باشد.


به خود خدمت کنید:حداقل یک فنجان در روز جهت مشاهده نتایج میل کنید.


بهترین ماده غذایی جهت رنگ چهره شاداب تر:هندوانه


این درمان شیرین حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین c، به علاوه لیکوپن و پتاسیم است، که به تعادل آب و مواد مغذی در سلول ها نظم می دهند.


به خود خدمت کنید: حداقل یک تا دو فنجان در هفته نوش جان نمایید.


بهترین ماده غذایی برای درخشش سالم: روغن زیتون

 "چربی های خوب" موجود در روغن زیتون بسیار مفید هستند؛ حاوی امگا 3 مفید برای قلب می باشند، که همین امر گردش خون را بهبود بخشیده، پوست را گلگون و نرم می نماید.


به خود خدمت کنید:یک قاشق غذاخوری در روز همراه سالاد میل کنید.(سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir

جوان و شاداب باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید...

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید