تکنیک های سریع و طبیعی برای درمان آکنه (ماسک سرکه سیب)

زمانی پوستی زیبا و درخشان خواهید داشتکه  از پوست خود با دقت و به درستی مراقبت نمایید. با این حال، زمانی که پوست شما مورد حمله آکنه قرار بگیرد، از خود می پرسید چه کاری باید انجام دهید؟ آیا شما می خواهید برای خرید اسکراب گران قیمت و یا مواد شیمیایی خشن هزینه کنید ، این اسکراب و درمان ها گاهی اوقات نجات دهنده نیستند بصورتی که شما را بطور کامل از شر آکنه خلاص کنند. این حقایق که این scrubs و مواد شیمیایی دارای عوارض جانبی ناخواسته برای پوست شما مانند خارش، قرمزی و سوزش می شوند را اطلاع دارید ، به همین دلیل ، چند راه حل موثر و تکنیک های طبیعی درمان آکنه به منظور کمک به شما برای رسیدن به پوست زیبا و درخشان، را در خانه در این پست معرفی می کنیم. (سیارک)

آکنه پوست زمانی اتفاق می افتدکه فولیکول های مو با سلول های مرده پوست مسدود شده اند. آکنه، هر بخش از بدن را مانند گردن، پشت ، صورت و شانه تحت تاثیر قرار می دهد. اگر چه مشکل آکنه باقی مانده است، درمان های بسیاری برای کاهش علائم آکنه وجود دارد. برجستگی و جوش می تواند به آرامی درمان شود و زمانی که برخی از جوش ها ناپدید می شوند، جوش های جدید ی ظاهر خواهند شد. گزارش شده است که آکنه بیماری پوستی شایع در نوجوانان که 70-87 درصد از نوجوانان آن را تجربه کرده اند با این حال، کودکان خردسال نیز شرایط آکنه صورت را دارند . آکنه در نوجوانان باعث استرس، افسردگی، نگرانی می شود. بنابراین، مهم است که در برای درمان آکنه به منظور جلوگیری از آسیب جسمی و عاطفی ، اقدامات لازم صورت گیرد.آکنه بصورت جوش سرسفید، سرسیاه، جوش و توده های بزرگ و دردناک و توده پر از چرک در زیر پوست دیده می شود. بسیاری از عوامل که خطر ابتلا به مشکل آکنه را افزایش میدهند ، عبارتند ازتغییرات هورمونی در دوران بلوغ، نوجوانی و یا دوره بارداری .  (سیارک) استفاده از برخی داروها مثل آندروژن، کورتیکواستروئیدها، و یا لیتیوم می تواند به مشکل آکنه منجر شود. افرادی که از غذاهای غنی از کربوهیدرات و لبنیات، از جمله شیرینی، چیپس ، شکلات و نان استفاده می کنند بیشتر در معرض خطر آکنه قرار دارند. بنابراین، مهم است که افراد مبتلا به آکنه رژیم غذایی خاصی را پیروی کنند. علاوه بر این، استرس می تواند باعث مشکل آکنه در پوست شود.به منظور درمان آکنه، بسیاری از درمان ها را می توانید انتخاب کنید مثلا تجویزدارو توسط پزشک ، کرم و یا اسکراب، لیزر درمانی و غیره با این حال، این درمان ها علاوه بر گران بودن ، ممکن است عوارض جانبی ناخواسته داشته باشد بنابراین، در این پست ، برخی از بهترین درمان های آکنه بصورت طبیعی که به شما کمک کند تا پوستی زیبا و درخشان داشته باشید را معرفی می کنیم. (سیارک)

1. ماسک سرکه سیب

اگر شما برای درمان آکنه یک راه طبیعی و در دسترس را بپرسید ، ان سرکه سیب می باشد. شما نباید سرکه سیب طبیعی را نادیده بگیرید. به این علت که با سرکه سیب می توانید تمام باکتری ها و میکروب هایی که باعث آکنه می شوند را از بین ببرید. علاوه بر این، سرکه سیب به تعادل PH پوست شما کمک می کند . ولی سرکه سیب هم ، مانند هر قابض دیگری ، باعث خشک شدن پوست می شود بنابر این، از سرکه سیب مصرف بی رویه نکنید استفاده بیش از حد از سرکه سیب غدد سباسه را تحریک و باعث تولید روغن اضافی روی پوست شده که در نتیجه مشکل شما را بدتر می کند.(سیارک)

به منظور استفاده از سرکه سیب یک قاشق چای خوری سرکه سیب و سه قاشق چای خوری آب را مخلوط کنید و با پنبه ای که با محلول آغشته شده به مناطقی که آکنه دارند بمالید. بعد از15 دقیقه پوست را آبکشی نمایید اگر می خواهید به نتیجه رضایت بخش تری برسید ، این فرآیند راچندین بار تکرار کنید. سرکه سیب باعث خشکی پوست می شود بعد از آبکشی پوست ، از مرطوب کننده استفاده کنید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید