بهترین زمان برای استفاده از کرم های ضد چروک

پیشگیری همیشه آسان تر از درمان است! این امر در مورد چین و چروک نیز صدق می کند. هرچه زودتر به پوست خود توجه کنید ، مدت بیشتری سفت ، تازه و لطیف باقی می ماند. دقیقاً چگونه باید از آن مراقبت کنید و بهترین زمان مصرف کرم لیفتینگ در چه سنی است؟ 

 

چرا چین و چروک روی پوست من ایجاد می شود

پوست پیر می شود ، و این طبیعی است ، حتی اگر ما  دوست نداشته باشیم. با این حال ، گاهی اوقات ظاهر ناسالم به سن و سال فرد مربوط نمی شود. عوامل دیگر نیز منجر به پیری زودرس می شوند: کمبود ویتامین ، عادت های بد ، استرس ، کمبود خواب. اگر زیر 25 سال دارید و اولین چین و چروک ها روی پوست شما ظاهر شده اند ، این امر به احتمال زیاد به دلیل موارد زیر است:

پوست خشک 

 پوست چرب با کندی نسبت به پوست خشک پیر می شود. اگر رطوبت کافی وجود نداشته باشد ، کلاژن و الاستین - پروتئین های مسئول سفتی و کشش پوست - به مقدار کافی تولید نمی شوند. اولین چین و چروک ها ظاهر می شوند و صورت خسته به نظر می رسد. اگر مورد خشکی پوست شما باشد ، باید عادت نوشیدنی سالم را تجربه کنید. پزشکان نوشیدن حداقل 2 لیتر آب تمیز غیر گازدار در روز را توصیه می کنند. علاوه بر این ، پوست ما به رطوبت نسبی پایین حساس است. 

 

مرطوب کننده ها به شما کمک می کنند: سعی کنید سطح رطوبت را بین 40 تا 60 درصد حفظ کنید. سرانجام ، انتخاب مواد آرایشی مناسب مهم است: برای طولانی شدن جوانی پوست خشک ، به سرم های سبک ، یک کرم شب مغذی با روغن های طبیعی در ترکیب و یک مراقبت مرطوب کننده روز نیاز دارید. با تأثیر اشعه ماورا بنفش. بدون محافظت از SPF نمی توانید در آفتاب بمانید: این امر با ایجاد چین و چروک های زودرس و پیری زودرس همراه است و خطر مواجهه با سرطان پوست نیز افزایش می یابد. در ماه های گرم حتما از ضد آفتاب استفاده کنید. در بهار ، در عرض های جغرافیایی معتدل ، کرم با ضریب SPF 20 کافی است و در تابستان بهتر است از SPF30 یا حتی SPF50 استفاده کنید. سایر قوانین رفتاری در آفتاب فعال را فراموش نکنید: از کلاه و لباس آستین بلند استفاده کنید ، از 11 تا 16 در سایه بمانید.

وراثت

در این مورد هیچ کاری نمی توانید انجام دهید: تنها کاری که باید انجام دهید یافتن کرم ضد پیری مناسب است که می توانید از سنین پایین استفاده کنید.

روش استفاده از کرم لیفتینگ صورت لدورا

 

Kak-pravilno-nanosit-krem-vokrug-glaz-2-650x449.jpg

آموزش زدن کرم ضد چروک    طرز استفاده کرم لیفتینگ لدورا      طریقه مصرف کرم لیفتینگ ماساژوردار

زمان استفاده از کرم لیفتینگ

آموزش زدن کرم ضد چروک  و  کرم لیفتینگ لدورا برای چه سنی مناسب است

به گفته متخصصان زیبایی ، سن مطلوب برای زمان استفاده از کرم لیفتینگ با مواد آرایشی ضد پیری 35 سال است. زیر 25 سال ، استفاده از محصولات قوی توصیه نمی شود ، فقط کافی است که پوست را با مراقبت های مناسب و منظم تأمین کنید. برای این منظور ، کرم ها ، لوسیون ها ، اسکراب ها ، موس ها ، مقوی ها و سایر محصولات برای درم جوان مناسب است.البته کارشناسان در سنی که پیری طبیعی آغاز می شود اختلاف نظر دارند. از جمله گزینه های 25 ، 30 و 35 ساله است. این تعجب آور نیست ، زیرا هر مورد فردی است و قبل از هر چیز به عوامل زیادی بستگی دارد - سبک زندگی و وراثت.

کرم ضد چروک را چه موقع استفاده کنیم

زمان استفاده از کرم لیفتینگ لدورا
به طور خلاصه ، پاسخ به سوال "بهترین زمان مصرف کرم لیفتینگ" مانند این است : از لحظه ای که به آن احتیاج دارید. اگر بسیار خوش شانس هستید و در سن 35 سالگی هیچ نشانه ای از پیری مشاهده نمی کنید ، می توانید از مواد آرایشی ضد پیری سبک با اسید هیالورونیک ، عصاره های گیاهی و روغن استفاده کنید. این مواد به بازیابی عملکرد سلولهای پوست کمک کرده و به آن یک درخشش و طراوت طبیعی می بخشند. به طور معمول تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی می نویسند که محصول برای کدام پوست مناسب است: چرب ، خشک ، نرمال یا ترکیبی. هنگام انتخاب باید نوع شما در نظر گرفته شود.

 

 برای پیشگیری از چین و چروک چکار کنیم

آسیب پذیرترین ناحیه صورت ما ناحیه اطراف چشم است. پوست در اینجا نازک و شکننده است. اولین چروک ها اغلب در اینجا ظاهر می شوند. برای پیشگیری ، استفاده از ضد آفتاب و کرم مرطوب کننده روز مهم است. البته ، هر درمانی باید توسط چشم پزشکان تأیید شود. و اگر اولین علائم پیری ظاهر شده است ، شما باید از محصولات قوی ضد سن استفاده کنید: مواد مغذی با اسید هیالورونیک. اگر مراقبت جامع باشد خوب است: کرم های روز صورت و شبانه صورت و همچنین ماسک هایی با غلظت بالای مواد فعال به محصولات چشم خود اضافه کنید.

 

چه موادی باید در کرم ضد پیری برای سنین 25-30 سال وجود داشته باشد

ثابت شده است که کلاژن و کوآنزیم Q10 در مبارزه با تغییرات مربوط به سن موثر هستند. اما این موارد بیشتر برای موارد جدی تر مورد نیاز است: بعد از 30 سال یا در صورت وجود چین و چروک. و در اولین علائم پیری ، مهم است که این ترکیب حاوی ویتامین C ، رتینول و اسید هیالورونیک باشد.

ویتامین سی باعث تولید کلاژن می شود

این ماده باعث تولید کلاژن می شود و از آنچه در حال حاضر دارید به لطف خواص آنتی اکسیدانی محافظت می کند. در حال حاضر بد نیست ، اما خواص ارزشمند ویتامین به اینجا ختم نمی شود. این ماده می تواند ملانین را شکسته و پوست را سفید کند. ویتامین C مبتنی بر روغن در کرم ها و سرم ها استفاده می شود - به شکل دیگر ، قادر به نفوذ به لایه چربی پوست نیست. به هر حال ، آفتاب و هوا برای کرم حاوی ویتامین سی  مخرب است ، بنابراین بسته بندی مناسب مهم است.

رتینول باعث تحریک بافت ها می شود 

رتینول ، همچنین به عنوان ویتامین A شناخته می شود ، برای تولید اسید رتینوئیک ضروری است. در سطح سلولی بر روی پوست عمل می کند ، در نتیجه بافت پوست بهتر می شود ، منافذ پوست کوچک می شوند و چین و چروک ها صاف می شوند. رتینول می تواند باعث تحریک بافت ها شود ، بنابراین مهم است که محصولی از تولید کننده قابل اعتماد انتخاب شود که روی پوست حساس باشد.

 

اسید هیالورونیک و رطوبت پوست

 اسید هیالورونیک رطوبت را به پوست جذب و حفظ می کند. در پوست مرطوب ، کلاژن و الاستین به طور فعال تری سنتز می شوند - پروتئین هایی که مسئول جوانی و کشش بافت ها هستند. و اسید هیالورونیک موجود در کرم می تواند تا حدی جایگزین مواد پرکننده تزریقی شود: بافت ها به خوبی با آب پر شده اند ، چین و چروک ها صاف می شوند. به هر حال ، تا همین اواخر ، مولکول های اسید هیالورونیک نمی توانستند به لایه های عمیق پوست نفوذ کنند. این ماده فقط روی سطح عمل می کند. فرمول های جدید اجازه دادند اسید هیالورونیک در قسمت تحتانی درم "پایین بیاید" و اکنون در کل ضخامت خود روی پوست عمل می کند.

به پوست خود ظاهری جوان ببخشید!


بهترین زمان استفاده از کرم لیفتینگ لدورا
در سنی که متوجه اولین چین و چروک ها می شوید ، استفاده از کرم های ضد پیری را شروع کنید. اگر این لحظه را از دست دهید ، چین ها و تغییر شکل های عمیق پوست ظاهر می شود. 

 

 

طریقه زدن کرم دور چشم

6f0f5b53718e05314044266c21.jpg

 

طریقه زدن کرم دور چشم لدورا
کرم ضد چروک دور چشم در این راه به عنوان با اعمال حداقل فشار بر روی پوست،  جهت بهینه از لبه خارجی پلک به سمت بینی است.
در اینجا یک نمودار کلاسیک از نحوه صحیح استفاده از کرم دور چشم آورده شده است.

1- آرایش را از روی پوست و چشم خود پاک کنید و صورت خود را بشویید.
2- پوست پلک خود را خشک نکنید - آن را کمی مرطوب نگه دارید.

3- مقداری کرم دور چشم به اندازه یک دانه برنج برداشته و بین انگشتان خود گرم کنید.
4- با انگشت اشاره خود کرم را بزنید ، با استفاده از حرکت ضربه ای
5- در امتداد استخوان پلک بالایی از گوشه داخلی چشم به گوشه خارجی حرکت کنید.
6- در پلک پایین - از خارج به داخل.

SD4fw0YqAT0d5rw7WbcExNLlGZwleJGsMvA56jOl-content_front.jpg

شما می توانید در تمام زندگی خود به این طرح پایبند باشید و مطمئن باشید که می دانید چگونه کرم زیر چشم را به درستی بزنید. با این حال ، این تکنیک تغییراتی دارد و بسته به اینکه به چه نتیجه ای می خواهید بیشتر برسید و اینکه وظیفه خاص مراقبت شما چیست ، اعمال می شود.

 

 

طریقه زدن کرم دور چشم  برای پف چشم 

JwcyFE5Gm65c8b0FISMFHLMZs1uOovqVOUrBcFtO-content_front.jpg

در اینجا شما باید به یاد داشته باشید که کانالهای تخلیه لنفاوی از کجا عبور می کنند و اینکه لنف از گوشه داخلی به سمت شقیقه حرکت می کند. بنابراین ، باید کرم را به دور چشم بزنید: از مرکز به لبه ها. 

اشتباهات رایج هنگام استفاده از محصولات کانتور چشم

گاهی اوقات یک کرم برای پوست پلک ها می تواند تحریک کننده ادم شود. قبل از سرزنش لوازم آرایشی ، ارزش دارد که کمی روی اشتباهات کار کنید. شاید شما کار اشتباهی انجام می دهید؟

بیایید بفهمیم که چرا پف چشم در صبح دلیل بر تغییر کرم نیست. این ممکن است در مورد محصول نباشد ، اما در مورد کاربرد نادرست آن باشد. چه کارهایی اغلب اشتباه انجام می شود؟


1- کرم را روی پوست ضعیف یا تمیز نشده قرار می دهید.

2- استفاده بیش از حد .

3- کرم را خیلی شدید مالش می دهید ، پوست را تحریک می کنید.

4- کرم را خیلی نزدیک به لبه مژه قرار می دهید - اگر محصول روی غشای مخاطی قرار گرفت ، واکنش و تورم نامطلوبی وجود دارد.

5- مقدار زیادی کرم بلافاصله قبل از خواب استفاده می شود.

6- از کرم صورت در ناحیه پلک استفاده می کنید: درمان ناحیه اطراف چشم با کرم صورت کاملاً اشتباه است. ممکن است بافت آن بسیار سنگین باشد و محصول باعث پف و ادم شود. علاوه بر این ، تمام کرم های پلک از نظر چشم پزشکی آزمایش می شوند.

 

طریقه زدن کرم دور چشم برای سفتی پوست 

nPlYpGYVyQqLtYPbVUEcZthPF8RYKmTA6dCCmJnG-content_front.jpg

در این حالت استفاده درست از کرم دور چشم به شرح زیراست : با انگشت حلقه آن را با حرکات ضربه ای سبک اما شدید بزنید. از یک طرف ، این روش آسیب زا نیست ، از طرف دیگر ، گردش خون را از طریق ماساژ آرام بهبود می بخشد.

 

طریقه زدن کرم دور چشم برای مرطوب کردن دور چشم 

 

"لازم است که همه محصولات را در اطراف چشم بمالید ، با استفاده از انگشتان اشاره و وسط سه بار از گوشه داخلی به گوشه خارجی حرکت های صاف کنید. در گوشه خارجی چشم ، پخش کرم را با حرکات صاف کننده به سمت شقیقه ادامه دهید. "

 

آیا کرم دور چشم را نزدیک مژه ها بزنم

خیر  کرم دور چشم  در امتداد استخوان حلقه چشم استفاده می شود. اکنون کرمه ایی وجود دارد که می توان روی پلک نزدیک مژه ها استفاده کرد ، اما اگر روی بسته بندی آن نوشته نشده باشد ، ما فقط در امتداد در امتداد استخوان حلقه چشم استفاده می کنیم. "
اگر کرم را مستقیماً به پلک فوقانی بمالید ، ممکن است این ترکیب روی غشای مخاطی چشم قرار گیرد و عواقب نامطلوبی ایجاد کند. به روش کاربرد روی بسته بندی توجه کنید.

 

1706x1280_0xac120003_18555702151619799743.jpg

تفاوت های ظریف هنگام استفاده از کرم زیر چشم

همانطور که مشاهده می کنید استفاده از کرم دور چشم کار سختی نیست. اما نزدیکی به اندام های بینایی احتیاط و پایبندی دقیق به قوانین را پیش بینی می کند. به علاوه ، فراموش نکنید که پوست اطراف چشم بسیار نازک و آسیب پذیر است.

ما کرم را نمی مالیم ، اما ، همانطور که بود ، آن را با انگشت خود وارد می کنیم.

ابتدا سرم استفاده می شود ، سپس کردن دور چشم استفاده می شود - به این ترتیب خود را در برابر استفاده ناخواسته از مراقبت از صورت روی پوست پلک ها بیمه خواهید کرد.

"جذب کامل کرم حدود 15 دقیقه طول می کشد. اگر بعد از این زمان مازاد وجود داشته باشد ، می توان آنها را با یک دستمال پاک کرد. "

 

زمان استفاده از کرم لیفتینگ

بهترین زمان مصرف کرم لیفتینگ دور چشم ؟ این کار باید دو بار در روز انجام شود. عصر و  حداقل یک ساعت قبل از خواب برای جلوگیری از تورم صبحگاهی استفاده شود .

به طور ایده‌آل، بهترین زمان کرم ضد چروک و زمان استفاده کرم دور چشم در سن ۳۵ سالگی است و باید استفاده از کرم‌های ضد پیری  شروع شود. اما زمان مصرف صحیح کرم ضد چروک بیشتر متناسب با نوع پوست و میزان آسیب دیده‌گی آن است و نه سن و سال.

 

آیا استفاده از کرم‌های ضدپیری موثر هستند

زمان استفاده از کرم لیفتینگ

پاسخ این سوال مثبت است. اما باید در نظر داشته باشید زمان صحیح استفاده از کرم ضد چروک ، قبل از ایجاد آسیب‌های جدی و پدیدار شدن چین و چروک‌های روی پوست است. در ضمن کرم ضد چروک آرایشی نیستند.

 

زمان استفاده از کرم دور چشم 

نحوه استفاده از کرم دور چشم

 

بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم به طور ایده‌آل، در سن ۳۵ سالگی است . اما زمان مصرف صحیح این نوع کرم ها بیشتر متناسب با نوع پوست و میزان آسیب دید‌گی آن است و نه سن و سال.

پس کرم دور چشم را چه زمانی استفاده کنیم ؟در حقیقت، کرم‌های مخصوص دور چشم می‌توانند خیلی زودتر مورد استفاده قرار بگیرند، زمانی که لکه‌های سیاه دور چشم، چین و چروک‌ها و یا پف زیر چشم به عنوان نشانه‌های پیری کم‌کم شروع به پدیدار شدن می‌کنند باید بدانید هنگام استفاده و کمک گرفتن از کرم ضد چروک فرا رسیده است.

تمام نشانه‌های ذکر شده می‌توانند خیلی زود حتی در سنین ۱۸ تا ۲۰ سالگی ظاهر شوند و اگر از مواد تشکیل دهنده کرم ضد چروک باخبر نباشید ممکن است فکر کنید آن‌ها فقط نوعی مرطوب کننده پوست هستند.

 

5780802_1427245_636ceb66ccf0d.jpg

لیفتینگ لدورا    عکس قبل و بعد کرم لیفتینگ لدورا

مواد تشکیل دهنده کرم های ضد چروک چیست

بهترین زمان استفاده از کرم لیفتینگ لدورا

در زمان استفاده از کرم لیفتینگ لدورا  توصیه می‌کنیم هنگام خرید هر یک از این کرم‌ها بر روی جلد یا پشت کِرم به دنبال کلماتی مثل رتینول (نوعی ویتامین آ از نوع ویتامین‌های محلول در چربی)، اسید هیالورونیک (یک ترکیب شیمیایی آلی)، پپتید (پلیمرهای کوچکی هستند که از به هم پیوستن اسیدهای آمینه با ترتیب مشخصی و با پیوند پپتیدیتشکیل شده‌اند.)، کوآنزیمQ۱۰ (کمک آنزیم)، ویتامین‌ C، ویتامین E، ویتامین K اِستم سِل ( سلول‌های بنیادی)، اسیدگلیکولیک (ترکیب طبیعی موجود در شکر) و لاکتیک اسید باشند بگردید و در انتها اگر تمایل دارید پوست‌تان روشن‌تر هم به نظر برسد به دنبال کرمی‌ با ترکیباتی شامل لیکوریس و یا کوجیک اسید باشید.

سرم، کرم و یا ژل؟

مواد اصلی تشکیل دهنده سرم‌ها آب است و آن‌ها غلیظ‌تر هم هستند. علاوه بر این سرم‌ها خیلی سریع به پوست‌تان نفوذ می‌کنند. اگر پوست‌تان طبیعی و یا خشک است از کرم‌های مرطوب‌کننده‌ و یا سرم استفاده کنید. ژل‌ها برای پوست‌های چرب مناسب هستند.

 

کرم‌های شب در مقایسه با کرم‌های روز؟

ممکن است شما عادت به استفاده از کرم ضد چروک شب داشته باشید و تصور کنید کرم ضد چروک شب تاثیر بیشتری بر روی پوست‌تان خواهند داشت. اما لازم است بدانید پوست ما فرق بین روز و شب را احساس نمی‌کند. یک برهه زمانی ۷x ۲۴ لازم است تا پوست به ترمیم کافی خود بپردازد. در حقیقت، به دلیل ترکیبات ویژه و ضد نور خورشید در کرم ضد چروک روز ، استفاده از کرم‌های روز فواید بیشتری برای پوست‌تان خواهد داشت.

 

پس چرا اغلب متخصصین توصیه می‌کنند شب‌ها از کرم‌ استفاده کنیم؟ 

کرم لیفتینگ لدورا روزی چند بار استفاده کنیم و  کرم لیفت را شب بزنیم یا روز

برای اثربخشی مفید و موثر یک کرم، حداقل چهار ساعت زمان لازم است تا کرم تاثیر مثبت خود را بر روی پوست بگذارد. از این جهت یک کرم شب می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد. بنابراین لازم نیست آماده‌سازی گاه زمان‌بر استفاده از کرم‌های روز و یا حاوی رتینول وقت زیادی از شما بگیرد.

 

آیا به غیر از کرم‌های روز یا شب به تقویت کننده‌های بیشتری هم نیاز دارید؟

نیاز نیست بیش از این هزینه کنید و پول بیشتری خرج کنید. در حقیقت مواد تشکیل دهنده بسیاری از کرم‌های گران‌قیمت تنها متشکل از مرطوب‌کننده‌ها و رایحه و بوی خوش است. می‌توانید از پزشک متخصص خود بخواهید کرم مناسب با پوست شما را معرفی کند و بعد خودتان آن را با یک مرطوب کننده خوب، ترکیب کنید و قبل از خواب بعد از تمیز کردن پوست صورت از آرایش، آن را روی صورت‌ و گردن‌تان به آرامی و با حرکت دایره‌وار ماساژ دهید.

 

کاربران نظرات جالبی در جواب به سوال "چگونه می توان آثار خستگی را در صورت خود از بین برد" گذاشته اند در صورت داشتن تجربه در این مورد در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.اگر می خواهید پوستی صاف داشته باشید مقاله چگونه در عرض یک هفته پوست درخشانی داشته باشیم را بخوانید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Barbi 117 :

    در بزرگسالی ، ما متوجه می شویم که فرایندهای بیولوژیکی در حال تغییر در پوست هستند و اسید هیالورونیک در طی سالها در مقادیر کمتری تولید می شود. بنابراین ، یک محصول غنی شده با اسید هیالورونیک به جبران علائم پیری کمک می کند. این ماده فعال ، به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود ، توانایی جذب مقدار زیادی آب و حفظ رطوبت خوب در لایه های بالایی پوست را دارد. که به اشکال مختلف استفاده می شود ، باعث تولید طبیعی اسید هیالورونیک می شود. بنابراین ، محصولات ضد چروک که حاوی اشکال مختلف اسید هیالورونیک هستند ، با موفقیت خشکی پوست و چین و چروک را از بین می برند و همچنین باعث بازسازی پوست می شوند.

    1400/4/22 15:26
    • Barbie 728 :

      کرم ضد پیری: در چه سنی استفاده شود؟ از چه زمانی استفاده از کرم ضد پیری را شروع کنیم؟ زمان استفاده از کرم لیفتینگ لدورا ....... لازم است که نیازهای پوست خود را به خوبی درک کنید تا مناسب ترین و موثرترین کرم ضد پیری را برای آن انتخاب کنید . سن بیولوژیکی بهترین معیار برای انتخاب مراقبت های ضد پیری نیست. در واقع، 2 زن هم سن، با "ذخایر" جوانی متفاوت و زندگی های متفاوت، نیازهای متفاوتی خواهند داشت. بهترین گزینه این است که به نیازهای پوست خود گوش دهید یا از یک متخصص بخواهید که در انتخاب محصول مناسب ضد پیری به شما کمک کند. از لحظه ای که متوجه علائم پیری پوست شدید ، مانند چین و چروک، لک، عدم عملکرد بازسازی پوست، یا خشکی پوستتان، می توانید شروع به انتخاب درمان ویژه ای کنید که مثلاً حاوی سرامیدها یا پروویتامین ها باشد.

      1400/10/11 15:55
      • Barbie 728 :

        چگونه از کرم ضد پیری استفاده کنم؟ بهترین زمان استفاده از کرم لیفتینگ لدورا .....طریقه مصرف کرم لیفتینگ ماساژوردار .............. کرم ضد پیری هر روز صبح و عصر به مدت حداقل 2 ماه استفاده می شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. با گذشت زمان، بازسازی طبیعی پوست کند می شود و لایه شاخی (لایه بالایی اپیدرم) ضخیم می شود، بنابراین توصیه می شود قبل از استفاده از کرم ضد پیری، هفته ای یک بار لایه برداری یا اسکراب کنید . هنگام استفاده از کرم، ماساژ صورت برای تحریک پوست ایده آل است. ماساژ علاوه بر بازگرداندن خاصیت ارتجاعی ، می‌تواند میکروسیرکولاسیون را در پوست نیز تحریک کند: این باعث می‌شود پوست شما شاداب شود و رنگ تازه‌ای به خود بگیرد.

        1400/10/11 16:05
        • Barbie 728 :

          کرم، مراقبت از چشم یا سرم ضد پیری کدام را انتخاب کنیم؟ کرم ضد پیری یک درمان واقعاً روزانه است که در صبح و عصر استفاده می شود. می توان در مورد دو نوع کرم صحبت کرد: کرم روز که باعث آرامش و از بین بردن لکه ها می شود و کرم شب برای بازسازی پوست و دفع سموم از آن. در روزهای تابستان، کرم ضد پیری با SPF 20 را برای استفاده روزانه انتخاب کنید .

          1400/10/11 16:06
          • Barbie 728 :

            برای مراقبت از ناحیه دور چشم ، همیشه محصولاتی با فرمول های خاص انتخاب کنید: یعنی ،بدون عطر ، متعادل، سرشار از مواد ویژه که حاوی مواد مناسب برای این ناحیه حساس است.

            1400/10/11 16:07
      • ویدا ویدا :

        زمان استفاده از کرم لیفتینگ ............ هر کرمی می تواند ضد پیری باشد اگر کم می‌خوابید، سیگار می‌کشید، بد غذا می‌خورید و با ریتم استرس دائمی زندگی می‌کنید، دیر یا زود پوستتان مشکل پیدا می‌کند. با وجود این واقعیت که تا سن 25-27 سالگی با این سبک زندگی جوان و شاداب به نظر می رسید، مطمئناً به پیشگیری از پیری نیاز خواهید داشت. و در اینجا برای به تعویق انداختن پیری زودرس نیازی به خرید کرم ضد پیری ندارید ! برای هزینه کردن برای یک برند مد لوازم آرایشی ضد پیری عجله نکنید. بسیاری از ماسک‌ها، گوماژها، سرم‌ها و لایه‌بردارهای حرفه‌ای وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا ذخایر پروتئین‌های ساختاری: کلاژن و الاستین را دوباره پر کنید و روند پیری پوست را کاهش دهید. در عین حال، علامت ضد پیری ممکن است به طور کامل در بسته بندی آنها وجود نداشته باشد. اگر کرم مشکل شما را حل می کند و نتیجه آن برای شما مناسب است، پس این دارو برای شما مناسب است و قطعا می توان آن را ضد پیری نامید، صرف نظر از اینکه در نام آن "ضد پیری" وجود دارد یا خیر. متأسفانه، به همین دلیل، هیچ چیز مانع تولید کننده نمی شود که روی یک مرطوب کننده معمولی «ضد پیری» بنویسد و با آرامش شاهد رشد فروش محصولاتش باشد.

        1400/11/17 8:43
  • Barbi 117 :

    شما می توانید یک محصول اسید هیالورونیک را به شکل کرم روز ، کرم شب یا سرم انتخاب کنید. برای صاف کردن چهره ، یک کرم روز مرطوب با بافت اگر پوست خشک دارید یا یک کرم بدون چربی اگر پوستی ترکیبی تا چرب دارید برای شما مناسب است. مهم است که یک کرم با کیفیت با ترکیب دقیق انتخاب شده انتخاب کنید.اسید هیالورونیک فقط با استفاده منظم روزانه به پوست کمک می کند. کرم ضد پیری با اسید هیالورونیک به کاهش قابل توجه خطوط بیان در پیشانی کمک می کند. این باعث صاف شدن پوست و پر کردن خطوط بیان در این ناحیه از صورت می شود که به ویژه در معرض دید و از علائم پیری است.

    1400/4/22 15:29
    • ویدا ویدا :

      کرم لیفتینگ لدورا برای چه سنی مناسب است ........ زمان استفاده از کرم دور چشم لدورا ...................البته، همه چیز بسیار فردی است. همه ما ژنتیک متفاوتی داریم و سن ما متفاوت است. اما در سن 45 سالگی منطقی نیست که فقط از یک کرم ضد پیری استفاده کنید، اما در عین حال دائماً از رفتن به یک آرایشگر برای یک روش جدی ضد پیری خودداری کنید. اگر چین و چروک های عمیق متعددی دارید، خاصیت ارتجاعی پوست خود را از دست داده اید، و پتوز گرانشی قبلاً بیضی صورت را به سمت پایین کشیده است، پس تنها اتکا به کرم ضد پیری حداقل کوته بینانه و عجیب است.در اینجا به محلول های آرایشی حرفه ای نیاز است و کرم به تنهایی کمکی نخواهد کرد. اما، خوشبختانه، اگر تا این سن از صورت خود "حمایت" کرده اید، لوازم آرایشی ضد پیری می تواند نتیجه ای را که از یک متخصص زیبایی با تجربه به دست آورده اید، کاملاً برطرف کرده و طولانی تر کند. مخصوصاً برای پوست‌های پیر و آسیب‌دیده، کرم‌های ضد پیری با عصاره سنتلا آسیاتیکا، دارای فاکتورهای رشد، پپتیدها، سوکسینیک و اسید لاکتیک توصیه می‌شوند . آنها به بازگرداندن گردش خون، کاهش پف، شروع مجدد سنتز کلاژن، کاهش استرس در سطح سلولی، بازیابی عملکردهای سد پوست کمک می کنند. در هر صورت، منطقی است که برای خرید لوازم آرایشی ضد پیری در سن 30 سالگی (یا در 25 سالگی، اگر شرایط آب و هوایی و محیطی اطراف شما چیزهای زیادی باقی می ماند) برنامه ریزی کنید. به یاد داشته باشید، هر چه زودتر شروع به حفظ وضعیت پوستی سالم کنید، بعداً پیروز شدن در نبرد برای جوانی آسان‌تر خواهد بود.

      1400/11/17 8:46
    • ویدا ویدا :

      کرم ضد پیری موثر نمی تواند ارگانیک باشد مد برای فلسفه "ارگانیک بهتر، موثرتر و ایمن تر است" شرایط مساعدی را برای بازاریابان ایجاد کرده است که تصمیم گرفته اند از روند محصولات ضد پیری و لوازم آرایشی طبیعی عبور کنند. نکته خنده دار این است که در ابتدا نمایندگان مارک های بازار انبوه علامت "ضد پیری ارگانیک" را روی تیوب های خود قرار دادند. گاهی اوقات حتی در بازار حرفه ای می توانید شیشه ای با "ضد پیری 100٪ طبیعی" را پیدا کنید. اما لوازم آرایشی ارگانیک با درمان های واقعی ضد پیری قابل مقایسه نیستند. علیرغم این واقعیت که تولیدکنندگان ارگانیک صادق (مطمئناً وجود دارند) توجه زیادی به اطمینان از سازگاری مواد اولیه آنها برای محصولات آینده با حداکثر محتوای فعال دارند، آنها در اثربخشی با محصولات ضد پیری واقعی رقابت می کنند (به عنوان مثال، با افزودن پپتیدها) آنها به سختی می توانند. بیایید به مسائل به درستی نگاه کنیم. لوازم آرایشی کاملا طبیعی می تواند از دست دادن رطوبت ترانس اپیدرمی را کاهش دهد، عملکردهای محافظتی پوست را کاملاً افزایش می دهد، اما، متأسفانه، نمی تواند تغییرات جدی مرتبط با افزایش سن را اصلاح کند، روند پیری را کاهش دهد و از شر چین و چروک های عمیق خلاص شود. حتی اگر در مورد مرطوب کننده ساده پوست صحبت کنیم، باز هم کرم حاوی هیالورونیک اسید ترجیح داده می شود. و همانطور که می دانید در ترکیب لوازم آرایشی هیالورونیک اسید به صورت ارگانیک وجود ندارد.

      1400/11/17 8:53
  • Barbi 117 :

    مراقبت از پوست صورت در سه مرحله با تمیز کردن صورت با مایسل واتر آزمایش شده برای پوست های حساس ، درمان زیبایی خود را آغاز کنید . پوست خود را به آرامی با پد پنبه ای پاک کنید تا بقایای جمع شده در طول شب از بین برود. پوست تمیز ، تازه ، آماده برای استفاده از محصولات مراقبت می شود. برای به حداکثر رساندن رطوبت پوست و صاف شدن چین و چروک ها، یک سرم با اسید هیالورونیک استفاده کنید ، آن ه بلافاصله پوست را صاف و سفت می کند. محصول سریع جذب می شود ، بنابراین می توانید کرم روز را بدون اتلاف وقت انتظار بلافاصله استفاده کنید. برای یک کرم روز برای مراقبت جامع: صاف کردن پوست ، سفت کردن و درخشش آن - یک کرم روز بازسازی را انتخاب کنید . این یک درمان جامع و جوان پسند با پرداختن به سه علامت اصلی پیری است: چین و چروک ، از دست دادن استحکام و از بین رفتن درخشندگی. تقویت واقعی و نشاط برای کل روز!

    1400/4/22 15:39
    • Tasmine 759 :

      درمانی برای رفع خستگی و بیدار شدن بدن آداب و رسوم ساده صبحگاهی که مکمل کارهای روزمره شما است می تواند به شما کمک کند تا روز را به خوبی شروع کنید. بدون اینکه از رختخواب بلند شوید ، چند حرکت کششی انجام دهید تا نشاط بدن در هنگام بیدار شدن دوباره برقرار شود. حرکات کششی جریان خون در عضلات و گردش خون لنفاوی را تحریک می کند. آنها همچنین باعث شل شدن عضلات ، بهبود تناسب اندام و گردش انرژی در بدن می شوند. این روش کمک می کند تا بدن به آرامی تن دهید ، به آن انعطاف دهید و آن را برای حالت عمودی آماده کنید.

      1400/4/22 16:08
  • Barbi 117 :

    مشاوره برای چهره ای درخشان توصیه می شود برای صاف نگه داشتن پوست خود در طول روز پس از استفاده از کرم روز از پرایمر یا پایه آرایش استفاده کنید. این اولین مرحله از آرایش ضد پیری است: ابتدا باید چین و چروک های عمیق و ریز پر شده و بافت پوست یکنواخت شود. سپس برای صورت درخشان کمی رژگونه به استخوان گونه خود بمالید!

    1400/4/22 15:41
    • Tasmine 759 :

      چگونه می توان آثار خستگی را در پاها از بین برد روش های درمانی برای بازگرداندن تن به پاها برای تن دادن به پاها و بهبود گردش خون ، بعد از دوش گرفتن آب خنک روی پاها بریزید که باعث تحریک سیستم وریدی و گردش خون می شود. آیین مناسبی برای زنان با پاهای سنگین! دومین مراسم صبحگاهی که به حفظ سبکی پاها در طول روز کمک می کند ، ماساژ است . برای تحریک گردش خون بعد از دوش صبح ، پاهای خود را با یک مرطوب کننده به سمت بالا ماساژ دهید. این آیین گردش خون را تسهیل می کند و همزمان پوست را مرطوب می کند. این ماساژ مقوی برای دست ها نیز مفید است.

      1400/4/22 16:17
  • Barbi 117 :

    چگونه می توان آثار خستگی را در صورت خود از بین برد ؟ برای بیدار کردن پوست آبهای گل به دلیل خواص مفیدشان شناخته شده اند: گلاب پوست را نرم و ملایم می کند. آب گل آفتاب گردان تسکین دهنده است. آب بابونه پوست را با تانن با خاصیت قابض غنی می کند.

    1400/4/22 15:48
    • Tasmine 759 :

      چگونه می توان آثار خستگی را در صورت خود از بین برد در هر زمان ، حتی در تعطیلات آخر هفته و در تعطیلات ، رعایت یک چرخه خواب و بیداری بسیار مهم است. هنگامی که بیدار می شوید و به طور همزمان می خوابید ، این چرخه را هماهنگ می کنید ، که یک خواب کامل و ترمیمی را تضمین می کند. توصیه می شود چرخه ها و فازهای خواب خود را محاسبه کنید و در پایان چرخه خود بیدار شوید تا هنگام بیدار شدن احساس بهتری داشته باشید. برای اینکه بدن کاملاً بیدار شود ، پس از بیدار شدن از خواب ، لازم است کمبود مایعات را دوباره پر کنید. به عنوان مثال ، چای سبز که سرشار از آنتی اکسیدان است ، برای این کار مناسب است. سرانجام ، آخرین مراسم صبحگاهی صبحانه است. غذایی که هنگام صبحانه خورده می شود بهتر است توسط بدن در طول روز پردازش شود ، بنابراین این وعده غذایی باید غنی ترین باشد. میوه های تازه ، غلات و فیبر یک پایه عالی برای صبحانه است. یک لیوان آب میوه ، قهوه سیاه و بهتر که چای سفید یا سبز بنوشید. در هنگام صبحانه ، ما ذخیره انرژی را انجام می دهیم که تا ناهار در خدمت ما خواهد بود.

      1400/4/22 16:15
  • Barbi 117 :

    برای شاداب ، محکم و صاف نگه داشتن صورت خود ، روزانه 3 مرحله را دنبال کنید: پاک کننده ، مرطوب کننده و صاف کننده. همچنین می توانید نکات ما را در مورد برگشتن صدا و انرژی بدن مفید بدانید. مراسم جدید صبحگاهی که متناسب با سلیقه شما باشد! روش پاکسازی اولین قدم برای چگونگی رفع خستگی از صورت پاک سازی آن است . شستشو با کرم یا کف تمیز کننده برای پوست های حساس . سپس صورت خود را با آب روان بشویید. تعادل پوست برقرار می شود ، صورت درخشان ، تازه و تمیز می شود. کرم پاک کننده صورت PH فیزیولوژیک و فرمول بدون الکل ایده آل برای پوست. بافت ظریف و خامه ای را ماساژ دهید و سپس بشویید. پوست از مراقبت های ملایم ، تمیز کردن عمیق ، سموم خلاص می شود ، خسته به نظر می رسد. مرطوب کنندگی و بازیابی پوست قبل از استفاده از محصولات مراقبت از پوست ، صورت خسته خود را با اسپری مرطوب کننده دوباره تن کنید. این یک روش عالی برای بیدار شدن ، آبرسانی و آماده شدن برای مراقبت های بیشتر است. چشمان خود را ببندید و اسپری را روی پوست صورت و گردن که قبلا تمیز شده است اسپری کنید ، بطری را در فاصله 15 سانتی متری نگه دارید. برای جذب مطلوب محصول به آرامی ماساژ دهید. پوست بلافاصله بیدار شده و با رطوبت و انرژی شاداب می شود.

    1400/4/22 15:50
  • Barbi 117 :

    چگونه می توان آثار خستگی را در صورت خود از بین برد ؟ كدام یك از ما حداقل بعضی اوقات با صورت مچاله شده و نشانه های بالش روی گونه اش بیدار نشده است؟ همه ما آرزو می کنیم محصولی باشد که صبح ، جادو کند ، پوست را آنقدر صاف کند که از انعکاس خود در آینه لذت ببریم. ژل صاف کننده برای بیدار کردن پوست قبل از استفاده از کرم روز یا جداگانه استفاده می شود. مناسب برای پوستهای معمولی تا مختلط . به آرامی روی پوست صاف بگذارید و خستگی را برطرف کنید. با استفاده از نوک انگشتان ، ژل را به آرامی از مرکز صورت تا لبه ها ماساژ دهید. پوست صاف ، صاف و مرطوب است. مشاوره برای چهره ای درخشان توصیه می شود برای صاف نگه داشتن پوست خود در طول روز پس از استفاده از کرم روز از پرایمر یا پایه آرایش استفاده کنید. این اولین مرحله از آرایش ضد پیری است: ابتدا باید چین و چروک های عمیق و ریز پر شده و بافت پوست یکنواخت شود. سپس برای صورت درخشان کمی رژگونه به استخوان گونه خود بمالید!

    1400/4/22 15:52
  • Tasmine 759 :

    درمانی برای رفع خستگی و بیدار شدن بدن مراسم صبحگاهی دیگر برای بیدار کردن انرژی: تنفس عمیق. این در مورد تنفس طبیعی قفسه سینه نیست ، بلکه تنفس شکمی است. این ورزش تنفسی ساده با کاهش سطح استرس ، کمک به مدیریت احساسات و بهبود هضم ، تأثیر مفیدی بر بدن می گذارد. تنفس عمیق در صبح نقش بسیار مهمی دارد: از بدن سم زدایی می کند و نشاط را افزایش می دهد! ورزش ریه ، تنفس عمیق شکمی قبل از بلند شدن از رختخواب ، لبه تخت بنشینید و پنج نفس عمیق بکشید. ستون فقرات را صاف کرده و دست خود را روی شکم خود قرار دهید تا حرکت آن را احساس کنید. از طریق بینی خود نفس عمیق بکشید ، تا پنج بشمارید ، نفس خود را به مدت دو ثانیه نگه دارید و سپس هوا را به آرامی از طریق دهان بیرون دهید. دراز بکشین و بدن رو ریلکس کنید. یه دستتون رو بذارین روی سینه و یه دستتون رو بذارین روی شکم ۳ ثانیه از طریق بینی نفس بکشین و سعی کنین موقع نفس کشیدن شکم رو بدین بیرون! تجسم کنین که هوا میره تو شکم مثل بادکنک! لب ها رو مثل حالت سوت زدن غنچه کنین، دستتون رو آروم روی شکم فشار بدین و هوا رو با دهان فوت کنین بیرون! این مراحل رو چند بار تکرار کنین!

    1400/4/22 16:08
  • Billymer 175 :

    آموزش زدن کرم ضد چروک در عکس مقاله نشان داده شده است

    1401/10/29 21:32

بیشتر بخوانید