ترند جدید آرایش از آسیا که باعث گریه مردان در سراسر جهان می شود

در

آرایش

 

در سال 2019، یک موفقیت آسیایی دیگر اینترنت را منفجر کرد: ویدیوهایی در شبکه ظاهر شد که در آن دختران شرقی آرایش خود را پاک می کنند و غیرقابل تشخیص تغییر می کنند. جای تعجب نیست که این ویدیو بر روی گوشی کل اروپا و غرب گذاشته شده است، زیرا شرقی های زیبا ، پوست کاذب را از چهره خود پاک کردند: پلک ها، بینی ها، گوش ها و حتی استخوان های گونه. در اینجا ده مورد از تکان دهنده ترین ترند آرایش آسیایی که در یوتیوب و تیک تاک مثل توپ صدا کرده،  آورده شده است.

 
با موجی از اسفنجی که با آب میسلار مرطوب شده است، یک دختر معمولی آسیایی به جن افسانه ای  تبدیل می شود. به شکل تغییر یافته بینی قهرمان توجه کنید. برای باریک کردن نوک بینی و کمی برجسته کردن آن، توروندهای مخصوصی را در سوراخ های بینی خود قرار داد.

 

دختران شرقیدختران شرقی


دختران آسیایی می توانند بدون مراجعه به آرایشگر، یک بیضی صورت کاملاً مشخص داشته باشند. برای انجام این کار، آنها فقط به نوار چسب نیاز دارند و چند حرکت ماهرانه: نوار چسب پوست را در یک سوم پایینی صورت سفت می کند و همه چیز اضافی را پنهان می کند. دو چانه و پوست شل و ول شده همانطور که اتفاق افتاد.

 

دختران شرقیدختران شرقی

 

آرایش آسیایی و تغییر تکان دهنده.  به عنوان مثال، دختری که در عکس زیر است، شکل بینی خود را غیرقابل تشخیص تغییر داد و آن را تیز و با پشتی صاف بسیار نازک کرد. او دوباره نه توسط یک متخصص زیبایی یا جراح، بلکه توسط برس ها و تورونداها به خود کمک کرد.

 

دختران شرقیدختران شرقی

 

به راحتی می توان با پلک های مصنوعی به چشمان خود یک برش اروپایی داد! موافقم، تا زمانی که دختر آرایش خود را پاک نکرده، فقط چشمان قهوه ای تیره به ریشه های شرقی در او اشاره می کرد.

 

دختران شرقیدختران شرقی


در این بین، به سراغ آرایش یک مهماندار زیبای آسیایی می رویم. لطفا توجه داشته باشید که دختری که در عکس زیر قرار دارد، ابروهای خود را به طرز ماهرانه ای کشیده، نوک بینی خود را کوچک کرده و پشت آن را باریک تر کرده است. با کمک روکش های مخصوص، او حتی چین های نازولبیال را پوشانده بود، به همین دلیل است که هیچ سایه ای روی صورت او باقی نمانده بود - صورت کاملا صاف شده، گویی مومی است.

 

دختران شرقیدختران شرقی


زیبایی نقاشی شده در عکس زیر شبیه یک پری واقعی به نظر می رسد. افسوس، بدون آرایش، او مانند یک .... آسیایی به نظر می رسد.

 یکی از کاربران یوتیوب می گوید: "اینگونه است که شما به تایلند می روید، در یک باشگاه با زیبایی روبرو می شوید، او را به محل خود دعوت می کنید و صبح به طرز ناخوشایندی شگفت زده خواهید شد."

 

دختران شرقیدختران شرقی

 

دختری که در عکس زیر می‌بینید، یک آرایشگر کره‌ای است. او با کمک لوازم آرایشی، چهره خود را غیرقابل تشخیص تغییر داد: او چشم های بسته را به خط وسط صورت نزدیک کرد و آنها را بزرگ کرد، ابروهای ضخیم کشید، پشت بینی را باریک کرد و نوک آن را کوچک کرد، بیضی صورت را سفت کرد. صورت با نوار چسب و همچنین به لب ها حجم داد. حتی نمی توانم باور کنم که همان زن است.

 

دختران شرقیدختران شرقی


در مثال زیر، یک ویژگی بارز آرایش آسیایی چشمگیر است - صورت سفید شده. رنگ سفید و پودر به دختران شرقی با پوست در ابتدا مایل به زرد همان رنگ پریدگی اشرافی را می دهد، بنابراین آنها در استفاده از این محصولات در یک لایه بسیار متراکم تردید ندارند. ضمناً دست و بدن خود را نیز با اسپری سفید کننده می پوشانند.

 

دختران شرقیدختران شرقی

 

چشم های بسته و پل پهن بینی به راحتی به چشم های آهو بزرگ و بینی مینیاتوری تبدیل می شوند. زنان آسیایی، طبق معمول، در این امر با لوازم آرایشی و پوست کاذب - گوموسا کمک می کنند. درست است، چنین تحولی را به سختی می توان آرایش نامید. گریم فرقی نمی کند!

 

دختران شرقیدختران شرقی


زنان زیبای آسیایی نیز با وجود ویژگی های جذاب اولیه، رنگ جنگی را بر روی صورت خود می زنند. اما بسیاری از دختران شرقی اصلاً به این نیاز ندارند.

به هر حال، در بین زنان اروپایی، آرایش آسیایی باعث طوفانی از تحسین می شود، که به سرعت با یک دلسوزی جایگزین می شود: "برای استفاده از چنین آرایشی چه ساعتی باید برخیزید؟".

 

"نمیتوانم تصور کنم؟ شما باید خیلی زود بیدار شوید تا همه چیز را بپوشانید.  یکی از مهمانان یوتیوب می نویسد ، به خصوص مانند این ماسک!

 

دختران شرقیدختران شرقی


آرایش برای دختران شرقی تبدیل به یک ترند شده است و به دنبال یک تصویر بی عیب و نقص، هویت خود را از دست داده اند. اکنون، زیبایی های آسیایی شبیه یک دسته بزرگ از عروسک های چینی هستند، با چانه های نوک تیز، چشمان درشت، بینی نوک تیز مینیاتوری و پوست رنگ پریده.

نظرات

در ادامه بخوانید...

انواع رازهای زیبایی که زنان کارآفرین باید بدانند

در

هر روز تعداد بیشتری از زنان به مشاغل حرفه ای وارد می شوند و بسیاری از آنها از موفق شدن هم فراتر می روند، زیرا، ما می توانیم! علی رغم این باور عمومی که دنیای کسب و کار به مردان تعلق دارد، زنان در حال کسب جایگاههای بیشتر و بالاتری به عنوان مدیر هستند. آما آنها هدف تناقضات و تصورات غلطی هم هستند.
موضوع ظاهر زنان در دفاتر کار بسیار بحث برانگیز است،آیا زنان مدیرعامل اجازه دارند جذاب و زنانه باشند؟ پاسخ بدون شک این است: بله، یک بله بزرگ!


بله، زنان باید زنانگی را حفظ  و به جنسیت خود افتخار کنند. آنها باید به افزایش زیبایی خود کمک کنند.!.
حرف کسانی را که می گویندشما نباید در محل کار ارایش کنید را فراموش کنید. گوش کردن به کسانی که می گویند کفش پاشنه دار و محیط کار با هم نمیسازند را فراموش کنید! آنها با هم سازگارند و بسیار خوب هم در هم ادغام می شوند!.ما می توانیم با نگاه کردن به زنان موفق در کسب و کار مانند لسلی بلاجت، توری بورچ، الکسا وون توبل و فرح مالیک یاد بگیریم که جوانند،باهوشند و مدیر عاملند.
این دختران شگفت انگیزمسولیت زیادی بر روی شانه های خود حمل می کنند و می توانند مشاوره های کسب و کاری خوبی ارائه دهند همانطور که مشاوره های زیبایی خوبی هم می دهند. انواع رازهای زیبایی که تمام زنان کارافراین باید بدانند،بنابراین از حقه های زیبایی آنها الهام بگیرید!(سیارک)

 

1. چیزی را که اکنون دارید نمایش دهید

قبل از اینکه به رازها بپردازیم، مهم ترین قانون زندگی را مطرح می کنیم، به عنوان یک زن خانه دار، مدیر عامل یک شرکت یا هر چیز دیگری: زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید!. ما در عصر پیشرفت های مصنوعی زندگی می کنیم، موهای کاذب، ایمپلت و بسیاری از چیزهای دیگر،که می توانند به شما کمک کنند که تغییر کنید. اما واقعآ می خواهید این کار را بکنید؟
نه، و نباید هم این کار را بکنید!.همه ی این پیشرفت ها فقط زیبایی واقعی شما را مخفی می کنند، بنابراین بر بهبود آن چیزهایی که دارید تمرکز کنید.آیا شما یک فرد 20 ساله هستید که می خواهید شغلی را شروع کنید؟ از افزودنی های مصنوعی به خود خودداری کنید و زیبایی طبیعی خود را برجسته سازید.آیا شما در حال ورود به چهل سالگی هستید و موهایتان مثل گذشته پر پشت نیست؟مشکلی نیست! بروید و یکی از آن مدل موهای کوتاه مخصوص زنان مسن تر را انتخاب کنید و از ظاهر جدیدتان لذت ببرید!.شما زیبایید، صرف نظر از سن و موقعیتتان، بنابراین از این زیبایی استفاده کنید. سعی نکنید خود واقعیتان را پشت ارایش های سنگین پنهان کنید!.مشتریان و شرکای شما متوجه آرایش غلیظتان می شوند که منجر به تعریف کردن از شما  نمی شود.وقتی ملایم و طبیعی هستید، شیوه تفکر همه نسبت به شما را تغییر می کند. بنابراین به زیبایی طبیعی خودتان پناه ببرید.


2. راز مخفی زیبایی موها

زنان زمان و انرژی زیادی را به طراحی موهایشان اختصاص می دهند، پس این مهم ترین راز زیبایی زنان کارافرین است که مبارزه ای دو مرحله ای است، فر زدن و لخت کردن موها. از محصولات تجاری که دارای مقدار زیادی مواد و سموم شیمایی هستند اجتناب کنید، و به سمت محصولات مراقبتی طبیعی از موها بیایید . کمپانی های وطنی محصولات ارگانیک دارند.موها و پوست سررا با استفاده از آب کافی و و روغن آرگان خالص ماساژ دهید می توانید با استفاده از روغن زیتون یا نارگیل یا بادام ماسک مو درست کنید. 


3. هرگز به سمت چیزهای تقلبی نروید

اگر میخواهید یک کارافرین حرفه ای باشید،باید از تمام چیزهای تقلبی دوری کنید. این را گفتم و بارها و بارها هم تکرارش می کنم. از چیزهای جعلی دوری کنید. دلایل بسیاری برای این حرف وجود دارد اما من فقط یک موردش را می گویم که مهمترین انها هست: این چیزها پوست شما را خراب می کنند این تنها استدلالی است که باعث می شود شما از چیزهای حعلی و تقلبی دوری کنید. از صاف کردن موهایتان اجتناب کنید. نه اینکه با این کار شبیه باربی می شوید، بلکه موهایتان عذاب خواهند کشید. به علاوه، فر طبیعی زرق و برق دار تز است!. از مژه مصنوعی دوری کنید. آنها برای 24 ساعت کار و هفت روز هفته نیستند، با این کار حرفه ای به نظر نمی آییدعلاوه براین، ممکن است خیلی رفت و امد داشته باشید و به عنوان یک زن شاغل مژه های مصوعی برای کارتان مناسب نیست. به جای این کار مژه هایتان را با روغن کرچک یا روغن زیتون هر شب به مدت دو ماه ترمیم کنید.

4. مراقبت از پوست


پوست بزرگترین ارگان بدن شماست و شاخص مهمی برای مشخص شدن سلامتی شماست.وقتی پوست شما در عذاب است، کل بدنتان رنج می برد. بنابراین مطمئن شوید که همیشه پوست درخشانی دارید.می توانید زنان پاکستانی را در نظر بگیرید، که زمان زیادی را صرف مراقبت از پوستشان می کنند. اول، پوستتان را دو بار در روز بشویید، برای حذف تمامی سلولهای مرده و عوامل آسیب زا. می توانید از محصولات ارگانیک فاقد مواد شیمیایی  استفاده کنید.کرم مرطوب کننده به کار ببرید و از یک اسپری برای آبرسانی نواحی خارجی استفاده کنید. به صورت منظم ماساژ دهید ، لوسیون و کرم به کار ببرید تا مطمئن شوید در تمام طول روز به پوستتان آب رسانی می شود.از خوردن غذاهای سنگین فرآوری شده اجتناب کنید و به سمت غذاهای محلی تازه بروید.

 

5. مدل آرایشی را پیدا کنید که مناسب شماست

پیدا کردن بهترین سبک آرایشی مناسب چهره شما، مهم ترین بخش از لیست مشاوره ی اسرار زیبایی زنان کارافرین است.سبک های مختلفی را امتحان کنید و یکی را که از همه برای شما مناسب تر است انتخاب کنید.به طور مثال، می توانید به سمت ارایش کلاسیک با رژ لب قرمز و خط چشم گربه ای بروید که برای استفاده ی روزمره است. مثال دیگر الهام گرفتن از یک مدل دیگر، پلک هلویی و لب نارنجی و سایه برنزه است.وقتی که ارایش مناسب خودتان را پیدا کردید به آن پایبند باشید و آن را مناسب خود تنظیم کنید. می توانید از افراد مشهور هم الهام بگیرید: مثلا من سبک ظریف مونیکا بلوچی را دوست دارم.

 

6. برای موفقیت لباس بپوشید

سبک لباس پوشیدن چیزهای زیادی در مورد شما می گوید، پس باید لباسها را در ذهن تصور کنید .هیچ رنگ قطعی برای دنیای کسب و کار وجود ندارد،اما چند رنگ خسته کننده وجود دارند-سیاه و خاکستری، به علاوه ی رنگ های خطرناک!. که باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید مانند neons. داشتن یک کمد لباس رنگارنگ اشتباه نیست، تا زمانی که چندین رنگ را با هم نپوشید.به طور مثال، یک لباس شیک می تواند ار پیراهن آبی تیره و کفش بنفش تشکیل شده باشد، پیراهن آبی تیره و کت ابرشیمی صورتی و کفش بنفش هم ترکیب رنگ خوبی است. حرفه ای باشید.
7. ابتذال قابل قبول نیست.
احتمالا یکی از اشتباهات غیر قابل قبول شما هنگام صحبت از مد، مبتذل بودن است.پوشیدن دامن های خیلی کوتاه و یا بالاتنه ی خیلی اشکار قطعا شکستن حریم است و باعث می شود مردم اطراف در مورد شما هر فکری غیر کار بکنند.برای گنجاندن این قانون در رازهای زنان کارافرین می توانم بگویم که دامن شما باید چند اینچ بالاتر از زانو و تاپ شما باید به اندازه ی کافی بالاتنه و جذابیت های آن را بپوشاند.با این وجود خیلی هم محافظه کار نباشید،لباس مناسب چیزی نیست که شخصیت و زنانگی شما را انکار کند.
برای اطمینان از اینکه بخشی از شخصیتتان را فراموش نکرده اید، از لوازم جانبی استفاده کنید. دستمال، گردنبند، گوشواره، دستبند و و سایر جواهرات هم می توانند تا حد معقول و مناسبی استفاده شوند.

(سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱made a lot of sense. But, think about this, what if you added a little content? I mean, I dont want to tell you how to run your blog, but what if you added something to maybe get peoples atnettion? Just like a video or a picture or two to get people excited about what youve got to say. In my opinion, it would make your blog come to life a little bit.

در ادامه بخوانید...

روش های زیبایی مردان

در
بر اساس  یک مطالعه از سوی انجمن بین المللی جراحی پلاستیک زیبایی (ISAPS)، در سال 2017، بیش از 3 میلیون روش زیبایی برای مردان در سراسر جهان انجام شده است. و هرچند از تعداد کل افرادی که به متخصصین لوازم آرایش مراجعه می کنند، نسبت مردان بیش از 14٪ نیست اما هر سال نمایندگان نیمه قوی بشریت توجه بیشتری به ظاهرشان می کنند.
 
ما در  sayarak.com یک متخصص زیبایی داریم و همه حقایق را درباره روشهای محبوب برای مردان آموخته ایم.

1. اصلاح زوایای فک با پرکننده

یک کلیشه وجود دارد که زاویه فک پایین تر، نشانه مرد قوی تر است. و ظاهر ابرقهرمان ها از کمیک ها یک بار دیگر این را تایید می کند. برای رسیدن به ویژگی های صورت مانند ستارگان هالیوود، اغلب  پس از چند تزریق (پرکننده)، نتیجه قابل توجهی به دست می آید. با این حال، تاثیر چنین روش هایی از چند ماه تا 2 سال است و پس از آن باید تکرار شود.

2. خلاص شدن از چین و چروک

تقریبا نیم میلیون انسان در سال، و تنها در ایالات متحده آمریکا، تزریق بوتاکس انجام می دهند. به گفته پزشکان، در 5 سال گذشته به تعدادی از مردان که از خدمات آرایش وزیبایی استفاده می کنند، 20 درصد اضافه شده است. امروزه تزریق بوتاکس در میان این مردان یکی از روشهای پیشگیری است.

3. درمان عرق کردن با لیزر

عرق کردن بیش از حد می تواند شرایط بسیار ناخوشایندی را به ویژه در زندگی اداری ایجاد کند. بنابراین مردان دوباره به تزریق سم بوتولینوم (بوتاکس) گرایش پیدا کرده اند. آنها بوتاکس را نه تنها برای خلاص شدن از چین و چروک، بلکه همچنین برای درمان عرق بیش از حد ( hyperhidrosis ) استفاده می کنند.

4. کاهش غبغب در چانه

یک نظرسنجی از سوی انجمن جراحی پوستی آمریکا (ASDS) نشان داد که 67 درصد از مراجعه کنندگان به شدت نگران چربی بیش از حد چانه یا گردن هستند. امروزه علاوه بر جراحی های غبغب، که همه مردان تمایل ندارند که انجام دهند، یک ابزار تزریق وجود دارد. یک اسید مصنوعی که، طبق گفته پزشکان، سلولهای چربی را تجزیه می کند و پوست زیر چانه را کاهش می کند.
این روش  زیبایی در بین مردان محبوب است، زیرا به آنها اجازه می دهد که صورت خود را در چند جلسه کوتاه بدون هیچ گونه برش و احساس دردناکی اصلاح کنند.

5. مزوتراپی پوست سر

مردان نسبت به زنان به طاسی بیشتر حساس هستند ، و مطالعات اخیر نشان داده اند که اغلب مردان از ریزش مو رنج می برند. یکی از رایج ترین راه های مقابله با ریزش مو در مردان مزوتراپی است. آماده سازی با ویتامین ها و مواد معدنی به کمک تزریق ها به داخل پوست سر انجام می شود و فرآیندهای متابولیک را فعال می کند که طبق گفته پزشکان باعث افزایش رشد مو می شود.
 

6. حذف موی بدن با لیزر

صفحات مجلات براق و حساب های Instagram محبوب، مردان را با پوست کاملا صاف و بدون مو نشان می دهد.بدنسازان بر این باورند که موهای بیش از حد عضلات را پنهان می کند.
بنابراین، امروز اپیلاتور (به میزان بیشتر لیزر) در میان نیمه قوی بشریت محبوبتر شده است. با توجه به  داده ها از زیبایی، مردان اغلب ترجیح می دهند تا از موی روی قفسه سینه و پشت خلاص شوند.

7. خلاص شدن از شر زخم ها

شايد در دوران باستان زخمها نشانه جنگجويان بودو به طرز شگفت انگيزی  علامتی از تجربه جنگ و حضور در جنگ را نشان می داد. با این حال، امروز بیشتر و بیشتر مردان ترجیح می دهند از شر زخم های روی بدن خود خلاص شوند، با استفاده از خالکوبی یا با لیزر زخم ها را از بین می برند.

8. ماسک سیاه

در آرایشگاه های مد روز، که هر روز بیشتر و بیشتر می شوند ، یکی از محبوب ترین خدمات اضافی برای مردان، استفاده از ماسک تمیز کننده سیاه است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 اسرار صنعت زیبایی

در
همه ما کمی حسادت می کنیم که چگونه افراد مشهور، علی رغم سن و اشتغال دائمی جوان تر به نظر می رسند ، پوست زیبایی دارند و البته، ما می دانیم که بدون کمک منظم بهترین متخصصین پوست و مراقبت از پوست، آنها کامل نیستند.
 
اما اساس مراقبت موثر قوانینی ساده دارد که برای همه قابل دسترس هستند. بیایید آنها را با هم مرور کنیم!
 

1. کرم های ضد آفتاب را نادیده نگیرید

بدون استفاده منظم از کرم های ضد آفتاب، پوست زیبا و سالم نمی تواند به دست آید: ستاره های هالیوودی هر روز از کرم های ضد آفتاب استفاده می کنند. اگر این قانون را نادیده بگیرید، هر گونه تلاش دیگری هدر خواهد رفت.مامی مک دونالد ، یک آرایشگر که با مدونا کار می کرد ، می گوید:. باید تبدیل به یکی از عادت های شما شود. و یکی از توصیه های دکتر متخصص طب سنتی دکتر Lancer استفاده از کرم ضد آفتاب با حداقل SPF-30 عامل محافظت شماست. و سعی کنید در طول روز ضد آفتاب را بروز رسانی کنید.
 

2. خشک شدن پوست با کرم های ضد آکنه

ترکیب بسیاری از کرم های ضد آکنه شامل بنزوئیل پراکسید هیدروژن است که به شدت پوست را خشک ، التهاب دار و تولید چربی را کاهش می دهد.دکتر هارولد لانسر توصیه می کند که خشک کردن پوست خود را متوقف کنید و تمرکز خود را روی اسید سالیسیلیک یا اسید لاکتیک بگذارید.
 
 
 

3. هرگز گردن را فراموش نکنید

دکتر برادت ، که با هلی بری، بروک شیلدز و گینت پالترو کار می کرد ، می گوید: مراقبت از گردن مهم است، زیرا پوست این بخش از بدن نازک است و نیاز به مراقبت های ظریف مانند پوست صورت دارد. مراقبت های گردن را متوقف نکنید، همه چیز به خوبی پیش خواهدرفت.
 

4. پوست را با یک مکعب یخی بشویید

متخصص مغز و اعصاب سانتا مونیکا Ava Shamban توصیه می کند که صورت خود را با یک مکعب یخی چند ثانیه خنک کنید - به این ترتیب شما می توانید از رنگ پوست خسته کننده جلوگیری کنید. این روش کاملا گردش خون را تحریک می کند و پوست به معنای واقعی کلمه شروع به درخشش می کند.
 

5. لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست را به درستی ذخیره کنید

 دکتر جالیمان توصیه نمی کند که لوازم آرایشی را در حمام نگهداری کنید: یک محیط گرم و مرطوب می تواند طول عمر آن هل را کوتاه کند و محصولات خراب شده قطعا هیچ مزیتی نخواهند داشت. بنابراین، کرم ها برای صورت و لوازم آرایشی، که شما به ندرت استفاده کنید، بهتر است در یخچال نگه دارید.
 

6. همه چیز در تماس با پوست خود را تمیز نگه دارید

 دکتر لانکر توصیه می کند توجه ویژه ای به بهداشت داشته باشد: البته، هرگز صورت خود را با دست های کثیف لمس نکنید. در مرحله دوم، پزشک توصیه می کند که روکش بالش را به طور مرتب عوض کنید: یک بار در هفته اگر پوست خشک یا نرمال داشته باشید و هر سه روز یک بار اگر پوست چرب دارید. و فراموش نکنید که به صورت دوره ای صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود را تمیز کنید . بسیاری از باکتری ها در  صفحه نمایش گوشی های هوشمند رشد می کنند.
 

7. از اسکراب صورت استفاده نکنید، به ویژه اگر پوست مستعد آکنه باشد

سوپر  مدل کندال جنر در مدت طولانی با آکنه مبارزه کرده است، تا یک روز او به توصیه Kristy Kidd ، متخصص مراقبت از پوست از بورلی هیلز گوش می دهد. دکتر دستور داد تا استفاده از اسکراب و ساینده های دیگر، و همچنین روسری و لیف حمام را استفاده نکنند -زیرا پوست التهاب بیشتری می یابد. ترجیحا تمیز کردن با پاک کننده های ملایم و برای کاهش التهاب و قرمزی، بهتر است از محلول آب و آسپرین استفاده شود.
 
 

8. ماساژ صورت به حذف پف زیر چشم کمک خواهد کرد.

هریکسن، ماساژ صورت و ماساژ لنفاوی را به مشتریان هالیوود خود توصیه کند. این روش باعث تحریک جریان لنفاوی پوست می شود و کیسه ها ی زیر چشم ناپدید می شوند. به هر حال، یادگیری انجام این نوع ماساژ بسیار دشوار نیست، و شما می توانید آن را خودتان انجام دهید.
 

9. مراقبت از دست ها

دست ها مانند گردن ناحیه ای است که بسیاری از افراد به راحتی آن را نادیده می گیرند، اما به دلایل زیادی پوست این نقاط نازک و ظریف است. سعی کنید کارهای خانگی را با دستکش انجام دهید، همیشه از کرم دست استفاده کنید. پس از اعمال محصول به صورت خود، داروهای ضد پیری را در پشت دست های خود هم استفاده کنید. و، البته، حفاظت از خورشید برای دست ها و گردن را با کرم های ضد آفتاب انجام دهید.
 

10. همیشه پوست را کاملا تمیز کنید

 
همیشه پوست را کاملا تمیز کنید، مخصوصا قبل از خواب آرایش را از صورت را پاک کنید، در صورتی که این کار را انجام ندهید، منافذ پوست ملتهب و سپس مسدود می شود. این ساده است، اما، افسوس، بسیاری از مردم این توصیه را نادیده می گیرند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا اکستنشن مژه برای سلامتی خطرناک است

در
چرا اکستنشن مژه برای سلامتی خطرناک است
الیزابت هاوکس ، پزشک کلینیک کادوگان ، یک کلینیک چشم پزشکی در انگلیس ، خاطرنشان می کند که اخیراً تعداد عفونت های چشم  مرتبط با استفاده از اکستنشن مژه افزایش یافته است.
 

 

چرا اکستنشن مژه برای سلامتی خطرناک است

به گفته وی ، با افزایش روش های کاشت مژه،  اکستنشن مژه، تعداد مشکلات عفونت پلک ها نیز افزایش یافته است. به عنوان مثال ، دختران به طور فزاینده ای به بلفاریت التهابی مبتلا می شوند.
 
هاکس تأکید کرد که مژه ها برای محافظت از چشم در برابر گرد و غبار و میکروب ها طراحی شده اند ، و همچنین برای حفظ بینایی بسیار مهم هستند. سوءاستفاده از روش های آرایش و  زیبایی می تواند به ریزش برگشت ناپذیر مژه ی شما منجر شود.
 
خطر دیگر این است که باکتری ها می توانند در مژه ها تکثیر شوند و شستشوی مناسب آنها کار ساده ای نیست. در نتیجه ، نه تنها خطر ملتحمه ، بلکه بیماریهای التهابی جدی تری نیز وجود دارد.
 
علاوه بر این ، ممکن است نسبت به موادی که در ساخت ميه و چسب مژه استفاده می شود ، باعث حساسیت شود. در مورد هرگونه علائم واکنش آلرژیک ، باید بلافاصله اقدام به برداشتن مژه های خود کرده و همچنین با چشم پزشک مشورت کنید.

 

بلفاریت چیست

بلفاریت گروهی از بیماری ها است که علائم مشترک آن، التهاب لبه های پلک ها با خروج چرک است. به عنوان یک قاعده ، بلفاریت به طور همزمان هر دو چشم را تحت تأثیر قرار می دهد. در هیچ حالتی نباید خود را با استفاده از روشهای جایگزین خود درمانی کرد زیرا فقط می توانید اوضاع را بدتر کنید.

 

علائم بلفاریت

تورم و قرمزی پلک ها؛ خارش و سوزش در چشم؛ ترشحات چرکی؛ ظاهر فلس و پوسته روی پلک ها. از بین رفتن و نقض رشد مژه؛ حساسیت چشم به نور.
 
بسیاری از خانم ها اکستنشن مژه را یک روش بسیار مناسب می دانند - این باعث می شود ظاهر بی نظیر و بدون نیاز به رنگ کردن مژه ها ایجاد شود و خطر اینکه ریمل مایع آرایش چشم را خراب کند کمتر است، اما معایبی برای اکستنشن مژه وجود دارد.
 
اکستنشن مژه - یکی از روشهای رایج در سالهای اخیر. فقط در دو ساعت مژه های رویاهایی خود را بدست می آدرید ، و تأثیر آن تا شش هفته ادامه می یابد. به گفته کارشناسان ، همه افراد نمی توانند به طور مرتب از اکستنشن مژه استفاده کنند.
 
در طی روش اکستنشن مژه ، مژه را با چسب های مصنوعی به مژه های واقعی فرد می چسبانند. بسته به اثر مورد نظر ، آنها می توانند یک ، دو ، سه ، پنج یا بیشتر باشند. اگر مژگان شما قوی و خوب است ، بنابر این با یک روش خوب به آنها آسیب نمی رساند.
 
اما اگر مژه ها ضعیف هستند ، و تصمیم دارید حجم زیادی مژه اضافه کنید، ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. اگر مژه ها به دلیل سنگینی شروع به شکستن یا ریزش کنند ، این کار نه تنها کل اثر را خراب می کند - بلکه باید برای رشد مژه ها بصورت  طولانی مدت صبر کنید. این روند حدود یک ماه طول می کشد.
 

 

مژه مغناطیسی

مژه مغناطیسی برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا ظاهر شد. استفاده از این مژه ها بسیار آسان است و نتیجه بدتر از مژه های کاذب معمولی نیست. 
 
برای رسیدن به نتیجه عالی ، دختران باید دو دسته مژه بگیرد و سپس آنها را با آهنربایی که روی مژه ها قرار دارد ، به هم وصل کنید. سپس یک دسته مژه را حاشیه فوقانی مژه های خود و دیگری به قسمت پایین اعمال می شود. نتیجه آن زیبایی بی نظیر مژه ها است. 
 
خاطرنشان می شود که از چنین مژه هایی می توان به طور مکرر استفاده کرد. این امر فقط میل و مهارت می خواهد. زنان می گویند ، نصب مژه بر روی آهن ربا به اندازه چسباندن مژه دشوار نیست. 
 
به هر حال ،  در فروشگاه های چینی و آمریکایی مژه مغناطیسی به فروش می رسد و بسیار محبوب است.
در حال حاضر ، مشتریان بیشتر از یک انتخاب دارند. آنها می توانند مژه های کوتاه ، بلند یا حجیم بخرند. قیمت چنین مژه مغناطیسی از 55 دلار شروع می شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چه رنگ مویی در سال 2020 مد خواهد شد

در
چه رنگ مویی در سال 2020 مد خواهد شد

زمستان زمان فکر کردن در مورد تغییرات در آرایش و زیبایی است تا بتوانیم بهار و تابستان کاملاً اماده باشیم . به نظر شما در سال 2020 چه رنگ مویی محبوب و مد خواهد بود؟

 

تمام سایه های قرمز به مد می آیند. مخصوصاً خانمهای شیک سایه "چوب ماهون" را دوست خواهند داشت ، کاملا مناسب هر نوع رنگ پوستی است.چوب ماهون یا ماهوگانی (به انگلیسی: Mahogany)

 

قرمز آتشین همیشه مد است. در سال جدید ، همه سایه های قرمز محبوب خواهند شد.

 

قهوه ای شکلاتی ، مانند سال گذشته نیز محبوب خواهد بود. با این حال، برای همه پوست ها مناسب نیست.

 

بلوند نقره ای با سایه "خاکستری" که همه را آزار داده است در حال تبدیل شدن به یک روند است. این رنگ همچنین برای همه مناسب نیست. در آوردن رنگ بلوند نقره ای روی موهای تیره دشوار است ، بنابراین فقط متخصصان حرفه ای باید انجام دهند.

 

بلوند عسلی مانند خواننده بریتنی اسپیرز همیشه مد است. این رنگ برای موهای بلند ایده آل است.

بریتنی اسپیرز
 

اسطوخودوسی نه برای همه اما اگر می خواهید شیک و سرد باشید ، مانند خواننده بیلی الیش ، - باید رنگ کنید.

بیلی الیش

نظرات

در ادامه بخوانید...

ایمن ترین راه برای رنگ کردن مو

در


یافتن ایمن ترین راه برای رنگ کردن موهای شما
دانشمندان روش استفاده از رنگ آمیزی مو را در سایه های تیره و بدون استفاده از نمک فلزات سنگین و مواد اکسید کننده اختراع کرده اند.
 
ما نمی دانیم که مردم در چه زمانی شروع به رنگ کردن مو های خود کردند ، اما مطمئناً مشخص است که مصریان باستان این کار را با موفقیت انجام داده اند. آنها نه تنها از حنا ، بلکه از رنگ های پیچیده برای زیبایی و آرایش مو استفاده می کردند، ترکیبی از دوده با سولفید آنتیموان. اولین رنگ مو بصورت مصنوعی و شیمیایی حدود صد سال پیش اختراع شد. هزاران زن بلافاصله راهی ساده برای تغییر اساسی زیبایی در ظاهر و ظاهر جوان تر پیدا کردند.
 
اما واقعیت این است که رنگ مو دارای مواد شیمیایی خطرناک است - آنها ساختار مو را تغییر می دهند ، همچنین می توانند باعث ایجاد آلرژی و آسیب به سلامتی شوند. به ویژه ، مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد برخی از رنگها می توانند باعث ایجاد سرطان شوند.
 
مو از پروتئین ها و رنگدانه ها تشکیل شده است ، رنگ و غلظت آنها به رنگ آنها بستگی دارد. با افزایش سن ، ملانین ، این رنگدانه ها کوچکتر می شوند و موها خاکستری می شوند. البته رنگ آمیزی مو همچنان پایدار نیست و اکنون ما رنگها و تکنیک های کمتری را برای حداکثر رساندن سلامت موها داریم.
 
دانشمندان آمریكایی در مورد مطالعه خود صحبت كردند كه طی آن آنها در حال حاضر امن ترین روش برای رنگ آمیزی موها با فناوری نانو را پیدا كردند. درست است ، دستیابی به سایه های طبیعی فقط امکان پذیر است و برای روشن کردن موها کار نخواهد کرد - برای این کار شما باید پراکسید هیدروژن اضافه کنید ، و این بر ساختار مو تأثیر می گذارد.
 
برای رنگ آمیزی موها ، محلول دوپامین روی آنها اعمال شد و عملکرد آن را با یک محلول آمونیاک ضعیف تقویت شد. بسته به دما ، می توانید از رنگ های مختلفی استفاده کنید - از سیاه تا طلایی. به عنوان مثال ، برای سیاه و سفید ، درجه حرارت باید نزدیک دمای بدن باشد. رنگ چند هفته از بین نمی رود و هنگام بررسی، معلوم شد که این رنگ در مو نفوذ نمی کند بلکه فقط روی سطح آن باقی می ماند و خواص مو تغییر نمی کند.

نظرات

در ادامه بخوانید...