چگونه ماهی را مزه دار کنیم

چطور ماهی خوشمزه درست کنم، ماهی یخ زده را داخل یخچال و یا داخل شیر سرد قرار دهید و در دمای اتاق قرار ندهید.برای خوشمزه شدن ماهی باید بدانیم ماهی را در چه موادی بخوابانیم 
اگر به ماهی مقداری پودر سیر اضافه کنید خوشمزه تر می شود.
ماهی را با آرد سوخاری سرخ کنید که بهتر از آرد سفید است.

چند ترفند ساده برای مزه دار کردن ماهی

چگونه ماهی را مزه دار کنیم  مزه دار کردن ماهی

- اگر میخواهید ماهی را کباب کنید برای مزه دار کردن ماهی،  شکمش را پر از لیموترش ورقه شده و سیر رنده شده کنید تا طعم  بهتری داشته باشید.
- اگر ماهی را می خواهید با سبزی پلو بخورید، ماهی را چگونه مزه دار کنیم،  به سبزی آن مقداری بابونه تازه اضافه کنید و داخل شکم ماهی هم با بابونه تازه پر کنید تا سبزی پلو ماهی خوشمزه و خوش عطری داشته باشید.
- برای پاک کردن ماهی آن را در ظرفی که پر از نمک، آب و چند قاشق سرکه است بگذارید تا دستتان بوی بدی نگیرد و ماهی هم راحت تر پاک شود.
- اگر میخواهید ماهی را سرخ کنید چطور ماهی را مزه دار کنیم، مقداری زعفران، زردچوبه، فلفل سیاه، نمک و آرد سوخاری را مخلوط کنید و ماهی را در این مخلوط بغلتانید و بعد سرخ کنید.
- برای اینکه ماهی طعم خوشمزه ای داشته باشد و ترد شود، آن را یک ساعت داخل شیر سرد قرار دهید و بعد در روغن داغ فراوان سرخ کنید.

برای سرخ کردن ماهی، چگونه ماهی را طعم دار کنیم

- برای سرخ کردن ماهی، داخل روغن چند ورقه زنجبیل تازه یا نصف قاشق پودر زنجبیل بریزید و ماهی را در روغن سرخ کنید. در این صورت ماهی سرخ کرده خوشمزه تر خواهد شد.
- اگر شما عزیزان ترفند و طرز تهیه دیگری برای پخت ماهی، طعم دار کردن ماهی، مزه دار كردن ماهي را میشناسیددر بخش نظرات با کاربران به اشتراک بگذارید، تا این مطلب برای استفاده سایر دوستان کامل تر شود.چگونه ماهی خوشمزه درست کنیم پخت ماهی و مزه دار کردن ماهی

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید